-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Megint más, holnap otthon leszek felteszem a képeket amiket csináltam a veteránautó kiállításon.
Nagyon érdemes megnézni őket, aki nem volt kint annak egy igazi élmény lesz:-D
kb 50db-kép, úgyhogy majd valami feltöltő oldalra teszem fel.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
unix programja hozza hozzájuk a pollen szűrőt, de egyik cimbinak az volt a gondja hogy amit az unix progi hozott szűrőt az nem passzolt a helyre szóval jobban jársz ha centi alapján keresel az autós boltokban szűrőt.
ha nem lenne gond akkor lőnél róla egy képet ?
a veterános képeket meg várjuk! merre a volt, a vasúttörténeti parkban?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Ha valakit rajtam kívül is érdekel.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9452 üzenetére
A SYMA nagycsarnokban volt.
A képet megcsinálom, de lehet hogy a jól bevált harisnyanadrág közötte vatta és még egy réteg harisnyanadrág szűrőt teszem bele ideiglenesen
Amig nem tudok szerezni gyári szűrőt.Találtam egy oldalt, de még nem tudtam velük felvenni a kapcsolatot, így meg jön be a sok kosz az utastérbe.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Tényleg jut eszembe, a fűtő radiátor ebben a kettesben hol található jobb vagy bal oldalt?
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
alapvetően kb a g2 99%-ba jön be a kosz, baromi ritka cucc, ergo ha ne adj isten tovább akartok adni a golfon a pollenszűrő házra feltétlen vevő vagyok!
aprópó a térkép zsebes projekt hogy halad?
mit akarsz venni abból az 1,8-as GL-ből ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
werszomjas
őstag
Sziasztok.
Most készülök venni egy Skoda - Fabia/Octavia, de inkább Fabiat.
Mindenképpen dízel lenne.A dilemma:
PD TDI motoros legyen, vagy SDI.Azt hallottam, hogy jobb az SDI, a PD TDI nek drága a javítása és tönkre is mennek szeretettel.
Valamint olyan 120-130.000 km sok-e egy SDI-s, 2002-2003as Fabiaban?
üdv
-
DeadMeat
veterán
válasz werszomjas #9457 üzenetére
Kevés.Gyanusan kevés.De amugy csak a turbó hiánya miatt megbízhatóbb.A porlasztók ugyan ugy beszarhatnak a vacak gázolajtól.De vegyél csak bátran,a világból kimennek.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
werszomjas
őstag
ha most SDI motorost veszek és bajom lesz vele, azért leszek bosszús, ha meg PD TDI motorost és bajom lesz vele, akkor meg azért.
Azért kérdeztem, hátha valakinek van tapasztalta, esetleg autószerelő és találkozott már ilyen autókkal.
üdv
-
DeadMeat
veterán
válasz werszomjas #9460 üzenetére
Kell az erő?Ha igen akkor a pd,ha nem az sdi.Én a pd-t venném,alapos átnézetés után.Amugy meg a düzniket vagy mi a fasz a neve felujítják töredékáron.
[link] ezt vedd[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
werszomjas
őstag
válasz DeadMeat #9462 üzenetére
RS
drága
max 1.800.000 van rávagy
ezt, ha sdi -re esne a választás
mik azok a düznik?
alapos átnézetés alatt mire/mikre gondolsz?
[ Szerkesztve ]
üdv
-
DeadMeat
veterán
válasz werszomjas #9463 üzenetére
[link] Amitől pd lett a tdi adagoló,vagy mi.
Betolod egy szervízbe,és kérsz rajta egy alapos átvizsgálást,állapotfelmérést.Bár a porlasztók állapotárol nem biztos,hogy azon kívül,jó,rosz bármit is tudnának mndani,de azért ez is több mint a semmi.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
m3tr0
senior tag
válasz DeadMeat #9464 üzenetére
Azt azért elmondom, hogy tapasztalataim alapján az adagolós dízelekben előbb-utóbb mindenféleképpen kell cserélni az adagolót. Pontosan a nem egészen jó minőségű gázolaj miatt. ( IV Golfos eddigi ismerőseimnek mindenkinek kellett, továbbá voltak más típusok is)
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
neked is csapágyas a fűtés motorod?
teló alatt a gólyalábakra gondolsz? mert elvileg volt olyan amiben cserélhető csak a teleszkóp patron, ha neked is olyan van én abból inkább vennék újat, ha sokat kér érte az ember.
DeadMeat:VAG-com segítségével meg kéne tudniuk mondani hogy kb hány %-osak a befecsik.105le-s PD semmi képpen sem, SDI meg lomha de elpusztithatatlan, ezen kívül sima 90le-s vagy 110le-s TDI mindenek felett.
egy tipp a PD tulajoknak minden egyes teli tankhoz egy kupaknyi 2 ütemű motor olaj (Aral, Mol, stb), hosszú távon meghálálja
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
werszomjas
őstag
-
fekeandras
őstag
válasz werszomjas #9467 üzenetére
Én a turbósat venném.Azonos vezetési stílus mellett semmivel nem fogyaszt többet cserébe sokkal dinamikusabb, nem kell forgatni, nyomatékból lehet autózni vele és a turbó is 90%-ban user error miatt megy gallyra. Az SDI-t meg forgatni kell, hogy menjen de akkor már nem olyan koplalóművész az sem. Egyébként a különbség kicsit le egyszerűsítve annyi, hogy az egyik turbós másik meg nem. Majdhogynem csereszabatosak az alkatrészeik. Nyugodtan vedd a csigást. Nem kell az izzó turbót leállítani és nem lesz vele gond.
-
m3tr0
senior tag
válasz werszomjas #9467 üzenetére
Egy adagoló VW -hez (Golf 4 ) kb.35k bontottan.
Egyik ismerősömnek volt, 1.9 Pd TDI Golf 4 chippelve, vezettem nem is egyszer..teljesen jó volt. Baromira nyomatékos volt, nekem az volt furcsa,hogy hamar el kellett váltani, mert nem volt értelme húzatni.
Az övében is volt elég sok kilométer..már nem emlékszem mennyi.
Nála akkor még nem kellett cserélni. De ez szerintem így is úgyis előjön.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz fekeandras #9472 üzenetére
Jó nagyjából erre gondoltam én is..csak tipp volt a 35k.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
Sziasztok akkor ha minden jól megy itt tekinthetőek meg a képek a kiállításról.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Most nézem a régebbi keleti autók kiállításáról is belekeveredett egy-két kép, de ha már így alakult nem szedem ki azok között is van veterán és egy jó pár gyöngyszem is.
(a BBS felnit WR6FAN figyelmébe ajánlom)
Renault power
-
werszomjas
őstag
válasz fekeandras #9470 üzenetére
Köszi neked is és mindenki másnak.
Akkor sztem a pdtdi lesz, méghozzá egy 1.4es, kombi.
üdv
-
werszomjas
őstag
Mégvalami.
Az miért van, hogy ugyan azok az 1.4es motorral szerelt PDTDI-k közül egyik 69LE, másik 75LE, de találtam 80LE-t is.
Valamint azt meglehet valahogy tudni, hogy a km óra volt-e buherálva?
Ezeket hogyan tekerik visssza? hisz digitális.üdv
-
DeadMeat
veterán
válasz werszomjas #9477 üzenetére
Ha ügyesen csinálják akkor nem.Ha nem ütik ki a számológépből a szervizre szólító időpontot,akkor simán megmondják hogy vissza lett tekerve.Ill. ha gyanusan kopott a kormány,váltó,szét van ülve az ülés,de a kilóméter kevés.....
A mocikat nem vágom.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rob210
nagyúr
Szerinted miért eszi a vizet a kocsi?
Hengerfejes nem lehet, mert az olajnak semmi baja a szelepfedélen ha leveszem az olajbetöltő sapkát nem habos.
Feltöltöm a rendszert megyek vele semmi gubanc nem fogy a víz és egyik napról a másikra egyszer csak 1-1.5 deci víz eltünik a rendszerből.
Egyszerűen nem tudok rájönni mi lehet ez.
MErt ha folyamatosan fogyna akkor oké valahol szivároga víz, de így hogy minden nap ellenörzöm semmi gond, aztán egyik reggel nyitom ki a motorteret és már látom megint nincs benne víz.
De előző nap még minden oké voltAki ezt megfejti azelött megemelem a kalapom.
A vízután töltögetésből kicsit elegem van már.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
a jelenség nekem is fent áll, csak talán kevesebb víz tűnik el.
ha olyan a tágulásid mint nekem (van jeladó a tetjén) akkor nézd meg hogy nem vízes e a csati.
illetve nekem még víz kő nyomos a hűtőm oldala (a felső víz cső csonktól indulva), talán a HF tömítésem is szar már picit, bár át nem dolgozik, olaj nincs a vízbe...
csak ezt tudom hogy valami illesztésnél folyik, termosztátház, vízpumpa illetve jön a blokk baloldalán egy vízcső az kb ahol a vez tengely szimeringjével egy vonalba azon a fém csővőn lesz egy felfelé néző csonk ott folyt még (gyári bilincs->aba bilincs és azóta jó.)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9485 üzenetére
Ez nem szivárgás az tuti.
Leellenőriztem minden csatlakozót és minden csövet.
Egyszerűen nem értem.
Ráadásulh a cső vagy csati probléma lenne akkor folyamatosan egyre kevesebb víz lenne benne.
Nekem meg az a jelenség mondom hogy 4-5 napig semmi gond.
6.-nap reggelre 1-1.5decivel kevesebb van benne.
Nem értem de az ideg szétver már.Renault power
-
tomcsi23
veterán
Kicsit meleg vízzel nyomkodd végig az összes csövet, amit lehet, hátha mégis szivárgás. Egyszer szívtam már úgy, hogy fogyott a víz, de nem láttam, hogy hova (jó, ez más, mint amit írtál). Aztán kiderült, hogy csak melegen tágul valami annyit, hogy épp ereszt, s ráfolyt a motorra, eltűnt egyből. Ahogy nyomkodtam a vízzel teli csövet, úgy derült ki a bibi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
A másik idegesítő dolog.
Vettem egy világítás vissza jelző zümmert.
Ugye bár funkcióját tekintve ha valaki bekapcsolja a világítást és leveszi a gyujtást akkor ez sípol mint a fába szorult féreg.
Így elkerülhető az akumulátor lemerülése.
Viszont a rajzon amit kaptam hozzá a következő szerepel a sárga lábat kössük a 15-ös lábra a biztosíték táblán. A pirosat az 58-asra kössük, mig a fekete a test kábel a kocsiszekrényre köthető.
A pöpnyi kis bibi az csupán hogy a biztosíték táblán 44 es az utolsó szám még akkor is ha a bitosíték lábak alsó felére adok számot, mert hogy egyébbként csak 22 ig van számozva.Na akkor most mi legyen.
Kötött már be valaki ilyet?Renault power
-
prmcsk
addikt
A problémádat könnyen ki tudod találni...
Fekete = akku negatív, sárga és piros együtt = pozitívra. A kütyü nem szólhat. Vedd el csak a sárgát és, ha szól, akkor a sárga megy bármilyen gyújtás vezetékre, a piros meg a világítás bármelyikére. Mindez lehet fordítva is csak a fekete állandó...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
A víz problémádon is gondolkodom közben, de nem tudom mi a verdád ?
A víz úgy is eltűnhet a hengerfejnél, hogy nem keveredik az olajjal, hanem a motor "munkatere" eszi meg és még az is lehet, hogy nem állandó jelleggel...
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
rob210
nagyúr
GOLF II 1.6 benzin.
Én is erre gyanakszom, hogy gátszakadása van.
Még is csak egy 19éves autó.Kiváncsi leszek beszéltem az autószerelővel, szerdán 4.-én viszem hozzá az autót.
Féltengely csukló, Toronycsapágy csere.
Nyár óta húztam a dolgot.Mondtam neki, ha már úgy is le kell tenni az autót nézze meg ezt a hibát is.
A döntés oka:Tegnap reggel 1 napig állt az autó, indítottam a kocsit csattogtak a szelepek.
Vagy azért, mert alacsony kicsit az alapjárat, vagy mert dermedt az olaj, vagy mert a szelepeknek annyi.Szóval szét szedődik az autó teljes generál.
Csak a zsebemet már most bevarták, nagyon félek hogy ez sokba lesz nekem.
Bár a szerelő azt mondta 23.000.- felsíkolják a hengerfejet és a szelepeket is megcsinálják felszimeringezi őket és kimarnak valami akármilyen lukakat
Ehhez a részéhez már nem értek.
Renault power
-
prmcsk
addikt
Vízfogyás:
Felsíkolás helyett lehet, hogy csak hengerfej tömítés csere. Meg kéne nézni a felsíkolás előtt, hogy a tömítésen, a hengert záró fémgyűrűn nincs e valamilyen elváltozás, vékony repedés, mert ez is oka lehet az állandó, vagy időszaki vízfogyasztásnak, bár ehhez lelkiismeretes szerelő kéne, aki nem ver azonnal plusz költségbe.
Szelep csattogás:
Lehetséges okai: Nem megfelelő, vagy öreg olaj. Olajpumpa gyengélkedik, vagy a hajtása.
Hidrotőke rossz, esetleg olajcsatorna dugulás.
Ha közvetlen az indítás után csak pár másodpercig csattog, az nem hiba, mert előfordul, hogy a blokk legtetejéről az álláskor "lecsorog" az olaj, amit az indítás után az olajpumpának kompenzálnia kell...Szelepszár szimeringezést és szelepfészek marást akar csinálni, ami nem árt, föleg pár százezer után.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
rob210
nagyúr
A szerelő nem ver át.
3600.- kerül a hengerfej síkolás.
Akkor ha már szét van szedve akkor csinálja meg rendesen.
A szelepfészek marás és szimeringezés pedig igen azt akartam mondani és az autóban kereken 263.134km-van
Ha ezek után megint el megy ennyit akkor egy szót sem szólhatokRenault power