-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomej
aktív tag
Nekem úgy oldották meg annó a körbesz@rt villám tipusú autóban utólag ezt az elől-hátul dolgot, hogy előlre nagyobb teljesítményű 3 utas szett volt, hátul kissebb teljesítményű, 2 utas, (term. a 3 utas = 3 db hangszóró) , kombiról lévén szó mélyláda nem volt benne, hanem az oldalfalba volt beépítve (vmi szerszámtartó helyére) egy 24 cm-es magnat sub. + az egészet hajtotta egy 5×80 W-oa Audison erölködő + 0,5 F kondi. A 3 db hangszóróra már nem emlékszem, hogy csak 2 vagy mindhárom az ajtóban volt -e.
Ja és nem vagyok hifibuzi
[Szerkesztve] -
Peter789
senior tag
igen, de engem hidegen hagy a hifibuzik véleménye, ha egyszer nekem hiányzik a hátulról jövő hang...
mindenki alakítsa ízlése szerint, ne hagyja hogy megmondják a véleményét...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
DeadMeat
veterán
-
rob210
nagyúr
GOLF II 1.6 benzin.
Én is erre gyanakszom, hogy gátszakadása van.
Még is csak egy 19éves autó.Kiváncsi leszek beszéltem az autószerelővel, szerdán 4.-én viszem hozzá az autót.
Féltengely csukló, Toronycsapágy csere.
Nyár óta húztam a dolgot.Mondtam neki, ha már úgy is le kell tenni az autót nézze meg ezt a hibát is.
A döntés oka:Tegnap reggel 1 napig állt az autó, indítottam a kocsit csattogtak a szelepek.
Vagy azért, mert alacsony kicsit az alapjárat, vagy mert dermedt az olaj, vagy mert a szelepeknek annyi.Szóval szét szedődik az autó teljes generál.
Csak a zsebemet már most bevarták, nagyon félek hogy ez sokba lesz nekem.
Bár a szerelő azt mondta 23.000.- felsíkolják a hengerfejet és a szelepeket is megcsinálják felszimeringezi őket és kimarnak valami akármilyen lukakat
Ehhez a részéhez már nem értek.
Renault power
-
rob210
nagyúr
A szerelő nem ver át.
3600.- kerül a hengerfej síkolás.
Akkor ha már szét van szedve akkor csinálja meg rendesen.
A szelepfészek marás és szimeringezés pedig igen azt akartam mondani és az autóban kereken 263.134km-van
Ha ezek után megint el megy ennyit akkor egy szót sem szólhatokRenault power
-
m3tr0
senior tag
Hát...inkább a sötétkéket venném.
Az ezüst is szép, én speciel utálom,hogy felrakja szép Audi felnivel és odaírja,hogy az plusz 150.000 Ft. Jó hogy nem, 1.500.000 Ft+ 1.000.000Ft- ért motorral együttrob210 : mi a baja a váltónak?
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
válasz prmcsk #11569 üzenetére
Következő gyújtás volt halványodás nem.
Az önindító egy halk kattanást csinált mint amikor le van merülve az aksi és nem kap áramot.
Ezért gondoltam betolom mert valami leszívta az aksit.
Nagy esőben hátha beázott és kapott egy rövidzárt amitől lenyalta az aksi töltöttségét.
De nem tudtuk betolni.
A kis kábelt mozgattam drótkeféztem a sarut mert azzal egyszer már szívtam hogy lecsúszott
De akkor be lehetett tolni.Én is és a haver is a gyújtás kapcsolóra gyanakszik.
Illetve te is írtad.Renault power
-
Rolly
veterán
válasz prmcsk #13252 üzenetére
hétköznap hétfő csütörtök napi 20-25 km-et megyek 3-4 indítással, péntek, vasárnap 100-100 km. hétköznap nincs értelemszerűen lámpa felkapcsolva, mert munkába megyek jövök világosban helyben (városon belül)
ugyanezt csinálja a kocsi 2,5 éve bár volt egy fél év szünet autótörés miatt kb fél éve ...
töltő áramot néztem 14.3 volt körül van alapjáraton, 3000-es fordula körül felmegy 14.55-re
aksi alapból 12.5 körül van fogyasztókkal holnap reggel megnézem, mert már nem emlékszem... de 11.6 körül