-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misimagaki
aktív tag
Hát lehet, hogy esélyes a címre az illető, a küszöbgyilkos....
Eddig eszembe sem jutott a fékbetét, aztán olvasgattam ezt-azt, és rádöbbentem, hogy 45e km van az órában....
Megyeri hídon megyek, állítólag 52 km.
Nem véletlenül bízom Karcsira, jó az ajánlása....
A fékolajat állítólag két évente "kell" cserélni, mégsem említették a második évben. Sejtem én, hogy miért, sőt az előző autómban talán még a gyári volt 10 éves korában....
Azért én most felvettem a listára....Ami a költségeket illeti, az nem a fele lesz az biztos, bár a mobilitás garancia most ugrik.
[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
marsu
addikt
válasz misimagaki #9951 üzenetére
Szerintem a Megyeri híd rövidebb, mint 52km ...
Press any key to continue ...
-
Kickass
őstag
és ismét
Sziasztok!szóval igaz egyszer bejelentettem már h csatlakoztam a klubhoz, maradok is de végül is nem a Skoda lett az enyém, hanem most vettem tulajdonba egy 1999-es Seat Cordoba 1.4 SXE-t, két magántulaja volt kereskedést nem látott, magyarországi, remélem sok örömöm lesz benne képek fent
a képek még használtautós hirdetésből valók, majd ha kipuccoltam rakok fel sajátot
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #9959 üzenetére
tényleg rosszul emlékeztem a polo 54le-s az 1,3-as motorral.
ez a motor valóban 60le, G3-ból került ide.
egy dolgot nem értek a G2-ben volt 1,3-as DF2-es motor 75le-vel, azt miért nem tudták a G3-ba/poloba/seatok-ba átrakni és miért ezeket a mono jet-es szarokat erőltették...
Kickass:amúgy valami komolyabb sérülés/hiba? ill törve volt?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #9961 üzenetére
komoly hiba eddig nincs átnéztük azért elég tüzetesen több próbaút is volt, kasztni nagyon egyben van semmi rozsda semmi törés, bár rétegvastagság mérés nem volt (eszközünk nem volt, közelbe meg nem volt ilyesmi) de színek nem ütnek el, szokásos dolgok lesznek kopó alkatrészek szűrők olaj cseréje meg belsőleg is rá fog férni egy kárpit tisztítás
ugye a családi Fabikában az 1,2 3 hengeres 54 lovas van, hát ez első érzésre azért ezerszer jobban megy, igaz kell pörgetni, de nem versenyautónak lett véve
sajnos emelő meg egy két dolog hiányzik azt össze kell majd kukázni, meg akarok egy normális pótkereket mert ehhez csak a 'virsligumis' járt én annak nem vagyok híve, ja igen meg ablaktörlő gumi mert elég rongy és csak maszatol
-
rob210
nagyúr
Na megjöttem a szerelés szereléséből.
Hibák, csak, hogy tanuljatok.Gyujtás rotor elégve nagyon csúnyán majd felteszem, mert tényleg szemet gyönyörködtető.
Aztán 3 testkábel nem volt a helyén.
Aztán az egyik vákuumcsövem ki volt repedezve, falsot szívott.
A vezérlésem jó volt,de a gyujtás 180°al el volt állítva.
Hát ennyi ezért dadogott az autó.Most, hogy elhoztam egy álom volt visszaülni bele.
Nem eszi a vizet nem eszi az olajat szép csendesen jár a motor.
Ugyan úgy húz a motor mint az elején.
Egyszóval meg vagyok most már elégedve vele.
Csak ne jöjjön mot már elő semmilyen hiba.
:-D[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #9963 üzenetére
alánéztünk, igaz akna nem volt, de aknán is meg lesz nézve még
na látod ez a mankókerekes dolog jó kérdés, most igy hirtelen nem emlékszem sok volt mára a történés de mintha maga a hely nagyobb lenne mint maga a mankókerék, különben fel se vetődhetett volna a dolog
na és megvan az első kérdés is párososik a szentem klimát rányomom szépen kihuzza de ha lekapcsolom egy kis idő mulva ujra párás lesz, valakinek valamelyik autós topikban már volt ezzel problémája csak nem találtam meg ötlet?
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9970 üzenetére
A 250grammos negyed kilós 4750.- itt nálunk.
De nagyon megéri.
Kö kemény réteget képez a szanaszét rozsdásodott felületből is.
Nekem a küszöbön volt egy 20 forintosnyi luk rózsás széllel.
Nagyon jól megfogta legletteltem lecsiszoltam lefújtam sprével, senki nem mondja meg, hogy ott luk volt.
Mondjuk a küszöböt kiöntöttem alvázvédővel
Szóval azon több luk nem lesz.
MEgnézettem kasznissal, ő is azt mondta, hogy nagyon jó munka, nem lesz azzal még vagy 5 évig baj.
Szerencsére a kaszni egyben van.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
azt a rohadt , akkor kölcsönöznöm kell valakitől...
nekem a hátsó ívekre kell a kocsi valamely előző barom gazdája, szarul hajtotta vissza a peremet is kellemesen meg áll benne mindig a dzsuz mostanra már baromi vékony a vissza hajtás és mielőtt átterjed a külső részre vagy ne adj isten leszakad egy darab is kihasítja a gumit , kiszeretném kezelni.
am teszko és társaidban nem beszerezhető gondolom?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9972 üzenetére
FEstékboltokban van szinte mindenhol.
De felétek szerintem olcsóbb lesz, mert ez itt Pesten ilyen rohadt drága csakEgyébként ez a mennyiség nagyon nagy felületre elég.
Mi abból az egy flakonból 5 autó hibáit kentük le a baráti körben.
És az egyik egy zsiguli volt szerintem nem kell bemutatnomSzóval tényleg megéri kiadós és nagyon jó anyag.
Renault power
-
tibi666
senior tag
BMW-001, ezt nézd meg: [link]
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #9968 üzenetére
le kell csekkolni az esetleges beázást, édeskés szag van de sztem az csak az illatositó
de a ventilláció is elég gyér, át kell majd nézni lehet a pollenszűrő sincs már a helyzet magaslatán + hiába fúj hangja van de ereje alig lehet valahol valamelyik cső le van esve, na majd a napokban utána járunk szerintem mikor az olaja meg hasonló dolgokat cseréljük akkor ez is esedékes lesz -
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #9976 üzenetére
ha ez is olyan mint a G2 akkor két helyen tud beázni durván, fűtés radi lyukas és folyik, akkor valószínű az alján lesz gondod a rozsdával, másik verzió hogy a fűtés motornál folyik be a víz az eső csatornából (ennek jele lehet pl hogy gyengén fúj vagy nyikorog a motor)
tételezzük fel hogy napfénytetőd nincs, az lenne a 3. ok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9977 üzenetére
Nekem az eső elvezetőből szivárog be a fűtéscsövön keresztül.
De a motort nem ette meg eddig.
Már megszoktam, ha esik akkor cserélem a szőnyeget
Vettem egy gumi szőnyeget, meg 2 szövetet.
Amig az egyik szárad addig a másik használatban van.
Nem tudok vele mit csinálni, nem tudom, hogy szivárog be a fránya eső.
Pedig az elvezető nyílásokat kitakarítottam.
Egy kicsivel jobb is lett, de ez van.
A lakótelepen a másik két golfos, is mondta hogy nekik is beszivárog nem tudnak vele mit kezdeni.Én már gondolkoztam a sziloplaszton.
Telenyomom a kocsi elvezető csatornáját.
Hát ha ér valamit Rosszabb biztos nem lesz.Renault power
-
-
VR6-Fan
veterán
nekem is beázott ott ezért volt is egy lyuk a tapóson, ott eredetileg van egy műanyag keret amiben neked pl a pollenszűrő van az hivatott szigetelni, azt vedd ki az alját kend körbe szépen sziloval és mehet vissza.
meg a belső doblemez két szélén (ez is az eső csatornában) lesz két lyuk azokat egy pálca és egy kompresszor segítségével tisztisd ki, próba kép öntsél majd beléjük vizet ha pár másodperc múlva tócsa lesz a kocsi alatt akkor öröm és bódulat
Kickass:szőnyeget tapogasd meg az anyós oldalon ha nedves akkor valószínűleg az lesz amit mondtam
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Jah azt nem is meséltem.
Tegnap este jöttem haza.
Egy "kemény" 1.2 es Fábiás "izomarcú"
Odalépegetett, hogy na majd ő letol engem mert neki szuper tuning autója van, nekem meg egy öreg szar golfom.
Legalábbis nagyon úgy nyomult a seggemben és nagyon élvezte egésszen addig amig el nem kezdett villogni, mert akkor úgy döntöttem itt az idő kisautó, most mutasd meg mennyire vagy hálás a rádköltött forintokért és időért.
Az embert olyan szinten hagytam ott a francba, hogy szerintem még most is az állát keresi.
Ki merem jelenteni szuper lett az autó.
A hengereket nagyon jól megcsinálta ez a szerelősrác.
A karburátor specialista meg olyan királyul beállította a karbicseket, hogy soha nem ment még ilyen jól a kocsi.3.-ban szépen elváltottam 80-nál aztán 4. 120 majd 5.-ik és szépen elkezdtem fékezni, mert rájöttem még is csak egy jogsim, van.
De bebizonyította a kicskocsi, hogy meghálálja a törődést.Elégedett vagyok.
Lehet összeszedek egy kis pénzt és lefényeztetem tavasszal.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
öreg autó nem vén autó
hát ha a lefolyok nincsenek eltömödve akkor marad annak a körbe szilozása ill van egy műanyag a géptető végén lévő rácsokra egy vízterelő 1-2 ezer forint illetve az eső csatornába lévő műanyagot is érdemes kicserélni ha már rommá van töredezve(lehetőleg a kemény műanyagosra). mást nagyon nem tudsz tenni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9983 üzenetére
Jah ki kéne menni valahova, ahol ki lehetne próbálni mennyi a vége.
Lehet meg foglya érni az árát és kimegyek a Hungaroringre.
Bazira kiváncsivá tett a kocsi, most, hogy minden klappol rajta, olyan álom nagyon szép csendes a motorja és minden nagyon rózsaszínRenault power
-
VR6-Fan
veterán
jövő:G60 turbosítva, de csak softos 200le mert családi járgány
M6-os Batta után vagy Batta előtt Hringen rövid az egyenes.
nekem is neki kéne már állni a motornak, kéne szerezni két vezérmű tengelyt meg egy fűzött leőmlőt
az a ladás légterelő szerintem hülyén néz ki, akkor inkább a gyári tálca az nem is látszik
itt látszik miről beszélek.
aprópó váltós gond?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9986 üzenetére
Van ilyen tálca, már írtam
Váltó januárban lesz cserélve.
Most töltöttem rá egy valag olajat, addig kibírja.
Szereztem 20e-ért egy ugyan ilyen pn-es motorról egy makulátlan váltót.
Megtörték a kocsit 94.000.Kmer-rel.
A srác betrélereztette garázsba, hogy majd megcsinálja megcsinála, de kapott apucitól egy másik kocsit.
4-es golfot.
Nekem meg oda ígérte a váltót.
Decemberben elhozom, januárban beszereltetem.Renault power
-
marsu
addikt
válasz misimagaki #9953 üzenetére
Nos?
Megvolt a szerviz?
Minden rendben van a gépszerkezettel?
Press any key to continue ...
-
rob210
nagyúr
-
-
t1
addikt
Hehe mondjuk én az iszonyat rövid váltómmal ha esetlegesen ilyen helyzet van 60-nál vissza 2-esbe 80-nál 3 120 fele 4ik, nekem is volt ilyen hétvégén szakadt ( sorry ) golf 2 diesel, disco hátsó lámpa dupla végű hátsó dob megyek füred fele de még veszprémben vagyok nagyon siet valahova piros lámpa mögötte vagyok csak ott okádja a füstöt pont jó kedvembe voltam mondom megnézem hogy 1.6D vagy 1.6GTD, hát hamar rájöttem hogy 1.6D elrajtolt ő is én is de 1-esbe 40nél már visszakellet vennem mert nem ment le előlem és neki mentem volna aztán jött a 2 sáv lehúzódott erőlködött de simán megelőztem beálltam 100-ra és mentem tovább... elégtételt akart venni láttam, hogy igen csak jön már fel 90-nél vissza 3ba és 120ig eltoltam majd 4ik és nem tudott megelőzni sőt bőven lemaradt én meg bevágtam elé. Jó móka volt.