-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadMeat
veterán
válasz VR6-Fan #9900 üzenetére
Ezt nem tudtam,akkor jó volna az enyémbe is a vr6.Bár akkor is az 1,8t-t tenném bele,teljesítménye közel azonos,de könnyebb.És akármi van ezen már nem kell túrósítani,már az Az rs fóbia futóművét,fékjeit alá,meg egy hosszú 6-os váltót.Lefalazni a hátsó két ajtót,a csomit,a lökösöket,valami szép 16-17-es felnit aládugni és kész is álmaim autója
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rob210
nagyúr
Jól szituált zseni bátyám, már megint autót akar cserélni.
Szerintetek 800.000.-1.000.000.- között mit lehetne venni?FEjébe vett egy daewoo nubirát, de én arról minden képpen le akarom beszélni.
Renault power
-
MPowerPH
félisten
Ha Daewoo Nubira, akkor gondolom nem nagyobb motoros gépet akar. De azt semmiképpen ne vegye...nekem halálfélelmem volt anno mikor vezettem.
Friss jogsi, haver muterjának az autója, egy bordó Nubira. Osztály kirándulás Balcsira. Mi vonat helyett lementünk 5 -en autóval. 130 -nál imbolygott a gép...bár lehet a szervizelés hiányára írni is ezt a jelenséget.Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9911 üzenetére
Nem a szervizelés hiánya miatt olyan a futómű. Faternak volt egy Lanos-a, azzal egy átlagos kanyart bevéve akkorát billent, azt hittem, felborul.
Viszont nem bántom a kocsit, mert egy combnyi vastag akácot tört vele ketté úgy, hogy saját maga mászott ki a kocsiból, pedig be se volt kötve. Mázlija volt.Mod: Passat milyen?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
Hát az az igazság hogy én valami német csodára szeretném rávenni.
Seat ibizája volt 94-es az tetszett neki de kicsi volt a csomagtartója.
Tehát szerintem egy 4 es golfal ellenne és az ki is jön ekörül.
Motor az vagy 1.6 benzin vagy valami 2.0 diesel.
Az 1.3 as suzukit kinőtte.Renault power
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9912 üzenetére
Hát akkor megeshet. Nagy szerencséje volt az biztos.
Most értem haza Pécsről, hazafelé beugrottam megnézni az autót. Hát, természetesen behozott autó, garancia idő lejárta után lett Németből hozva, nincs szervízkönyv.
De azért körbenéztem. Autó megjelenése makulátlan, fényezés karcmentes, szélvédő is szintén hibátlan. Minden illesztés rendben van, gumi alig kopott. Piszok jól néz ki ezzel a felnivel. Az üvegezése dupla hővédő. Benéztem a kocsi alá is, minden makulátlan, nem lóg semmi, nincs ütésnyom/horzsolás. A belseje is makulátlan. Kormány nem kopott, ülések nincsenek kiülve, bőr nincs megkopva. Kormányváltó brutális, nagyon tetszik. Nagyon kényelmesek az ülések, benyomtam a masszázs funkciót, hát egy álom. És tényleg nem lehet befülledni az ülésbe, piszok jó ez az aero-s ülőlap. A hifi gyönyörűen szól, navi okos, bár ez alap elvárás. Minden kutya-pöcse elektromos, memóriára mozog, ez praktikus nagyon. Benéztem a motortérbe is, tiszta, nincs semmilyen nemű folyásnyom. Motor hangos, piszok kellemetlen hangja van... Nem mentem vele, mivel kergettem már ilyen Passat-ot is. Fogyi 6,5l körül van most, ami hízelgő nagyon annak a fényében, hogy egy nő használja.
Abszolút full-full extrás, a rendelhető összes minden benne van. Ráadásul keyless-go -s, mint a mostani autóm, az is egy pozitívum.
Nem tudom mi lesz, erősen meggondolom. Ha megveszem, biztos előtte meg lesz nézetve az autó...mégiscsak behozott hiába néz ki valósnak a km.rob210: 1.6 benzint véletlen se... Haver olyat használ, lusta, sokat fogyaszt ahhoz a ccm -hez. 1.9TDi van, inkább azt vegye. Mondjuk sok hely abban se lesz, akkor vegyen kombit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9914 üzenetére
Hehe, akkor mit hadovált nekem az ürge màig vezetett szervizkönyről?
Szerintem megvan a könyve, el nem tudom képzelni, hogy elveszik. Sokkal korosabb kocsinál is elteszik. Egyszerűen csak olyan számok vannak benne, ami nem előnyös.
Azt el tudom képzelni, hogy sérülésmentes, bár azért a bogarak, kavicsok nyomot hagynak. Ha van lehetőség, akkor utána kell nézni a központi vonalon, mikor mi lett vele/rajta. Viszont félő, hogy kiderül az igazság, mert ez a 130e ez tipikusan a magyaroknak van belőve szerintem....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9918 üzenetére
Abból kell kiindulni, hogy az összes eladó átver. Az a célja, hogy eladja a kocsit, s ennek érdekében a csillagokat is lehazudja.
Annak is van némi esélye, hogy minden igaz, amit állít, de ez legyen inkább kellemes meglepetés. S az is lehet, hogy mindezzel együtt tényleg jó autó, és kiszolgálna, amíg szeretnéd, csak az ilyen dolgok mind kockázati tényezők....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9922 üzenetére
dzsitiáj-t nem vennék családi kocsinak legalább is ABF-et nem inkább a 2l 115le, vagy malac passat-ot ugyan ezzel a motorral vagy B4-es passatot ezzel a motorral.
így hirtelen:
[link]
link
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]ill egy malacunk nekünk is van eladó de az a 300k-s kategoria
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #9923 üzenetére
de undorító, csúnya szerzetek ezek.
a gömbölyű tetejű passatból is befér pár az 1 milliós keretbe. az már egy fokkal élhetőbb belülről is, nem ez a totál gagyi 80as évek feeling. vagy vegyen egy francia autót. kegyetlenül vesztik az értéküket, nagyon jó vételt lehet csinálni.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9924 üzenetére
malac-ból azért a véjjer6 gyári esetleg ültetés meg felni tuninggal elég nagyot mutat.
de a g3 variant valóban egy okádék, belső meg szubjektív a GT-től felelé használt belső nekem bejön.
de szerintem itt kevésbé fog bele szólni a vásárlásba hogy hogyan néz ki a kocsi
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Csak megvette a nubirát.
Ej de hülye ez az ember.
Na mindegy.
Közölte neki a nexia bejött ezért vett megint daewoot.
Nem is érdekel már.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz MPowerPH #9927 üzenetére
Arra hivatkozott, hogy ehhez olcsó az alkatrész.
Na erre kiváncsi leszek.
MAjd a fejéhez kap.
Ráadásul közben még a suzukit sem adta el.
Ezt értelmesebb emberek úgy csinálják, hogy autó elad autó megvesz.
Előzőt még január előtt újat meg január után.
Így legalább a súlyadót meg lehet spórolni ideiglenesen.Renault power
-
rob210
nagyúr
Na urak újabb hülyesége az autónak.
Erre mondjatok valamit.Amikor ilyen enyhe idő van semmi baja élmény vele autózni.
Kifejezetten élvezem jól gyorsul szép egyenletesen jár a motor, minden oké.
Amikor hideg van, akkor meg egyesben ledadog, kettesben alig akar gyorsulni, ha 3 asig sikerül lefulladás nélkül eljutni akkor már elnyöszörög különösebb gond nélkül.Tehát a hideg párás időt nem viseli el a szerkezet.
Ezt vajon miért csinálja, nagyon ciki volt úgy indulni mint a kezdő vezető.
fellefellefelle ugy rángatott hogy az valami elképzelhetetlen.
Aztán bemelegedett és minden ment szépen.
Renault power
-
dragonfx
veterán
Ma vezettem Tomcsi autóját.
nagyon klassz verda.tényleg jó érzés a turbo ahogy megindul vele a masina.nagyon sportos autó eza leon.de lehet jobb is nekem 16os bmw.m van mert egy ilyenben tuti meghaltam volna már.Bocsi hogy lerontottama fogyidat 1 literrel
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
rob210
nagyúr
Hát nekem mondták, hogy a gyujtáselosztó fedelem meg lehet repedve, és azért csinálja, mert a pára beszivárog alá.
Na most ezt kilőttem, mert próba képpen reggel kitörölgettem indulás előtt szárazra, bár nem is volt benne egy csepp pára sem.
A hiba ugyan az.
Én a hideg miatt arra tudok gondolni, hogy az autómata szivató nem enged vissza időben és túl sok benzint kap a kocsi, mert hogy a gyertyák is kormosak voltak amikor kiszedtem megnézni.
Azóta a gyertyákat, már le is cseréltem, de a hiba ugyan az.
Szóval erősen gondolkozom ennek a bimetálos vízkörös szivatónak a mechanikusra alakításán.
Bár jobb lenne ha minden menne magától.
Holnap elviszem egy igazi karburátor specialistához, meglátjuk mi lesz.Renault power
-
marsu
addikt
" Forma-1-es részvételen gondolkodik a Volkswagen, értesült az autosport.com. A gyár 2012-től kapcsolódna be, motort szállítana több csapatnak. "
Press any key to continue ...
-
MPowerPH
félisten
Nah, úgy néz ki az a Passat tuti kilőve. Beszéltem egy szerelő ismerősömmel, és lebeszélt róla. Méghozzá a DPF miatt... Most csináltak egy Touareg-et, meghalt benne ez a rendszer, és bontva 280k volt bele...Újonnan 500k+ az ára ennek. És a DPF nélkül nem is lehet használni az autót, hibakódot nem lehet kiütni, motor biztonsági üzemmódba kapcsol, ha hibát észlel. Csak a rendszer cseréje oldja meg a problémát. És ez nem az első esetük volt, járt már náluk DPF -es Passat és Audi is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek milyen periódusonként kell a gyertyákat cserélni? Octavia I. 1.4 16 szelepes.
Egyébként ezekbe a motorokba milyen márkát ajánlatos tenni?
[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #9945 üzenetére
Szia!
Asszem abban is 60 ezrenként, mehet bele NGK szerintem.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
marsu
addikt
válasz misimagaki #9945 üzenetére
Hallottam, vasárnap lesz a szervized ...
Szervizkönyv szerint 60.000km után kell cserélni a gyertyákat.
Press any key to continue ...
-
misimagaki
aktív tag
tomcsi23, marsu köszönöm a választ.
Most a fékbetéteken rágódom. Szerintetek esélyes lehet egy csere?
(Van autós boltos ismerős, akivel megoldható, hogy elviszem az alkatrészt, aztán ha nem kell, akkor vissza viszem hozzá.)marsu!
Igen, vasárnap találkozom Karcsi barátoddal, és segít megoldani, amit az esztergomi szerviz "nem akart". (Igaz az utolsó szerviz alkalmával már összekacsintottunk. )
Annyi történt, hogy küldtem egy mailt kihangsúlyoztam a rendszámom, és érdeklődtem mire számíthatok.
Válaszban kérték a szervizkönyv másolatát.
Közöltem velük, hogy az összes szervizelés náluk történt. Rendszámra hivatkozva javasoltam, hogy nézzék meg a NAGY rendszerben. Azóta nem válaszoltak.Mondjuk geci voltam, mert igazából csak arra voltam kiváncsi, hogy mennyit spórolok ha Karcsi csinálja.
Bár halványan még ott volt a remény, hogy mégis csak gyári szervizelés lesz, aztán nem lett. (A szomszéd fia is komp akart lennei, aztán nem komplett.)Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
marsu
addikt
válasz misimagaki #9949 üzenetére
Az a szomszéd, aki miatt a küszöb javításod volt?
Karesz megoldja, megéri a távolság, már Megyeri híd is van, de Szlovákia felől is jöhetsz ...
Tuti, hogy fele összegből megúszod. A fékbetéteket hozd el, ha nem muszáj nem fogja kicserélni. Ha meg cserés, azt úgyis megmondja, ha kell ki is cseréli. Ha nem kell ekkor nem!
Ez sem jelent plussz költséget neked ...
Press any key to continue ...