-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #9598 üzenetére
egy uj kocsin vagy akár egy 2-3 évesen ne jöjjön elő semmilyen kicsi vagy nagy hiba semmilyen se.
Hát ezt pár emberkének el kéne mondanod.Beüll a szétfagyott autóba majd inditt és nyomja neki tövig.Nem számit mert céges.
Kb 4-5 emberke nálunk ilyen a 42föből.
Ezt akkor leosztanám mondjuk 10000emberre.Seat márkaszerviz.Multkor jártam bent és egy 7000km körüli 140le alteát javitóttak.
Nos a manusz olcsó gázolajat(Ukrajna) vett és azt tankolta bele..Kb 2 marok koszt szedtek ki a tankból.
Én azt mondom elösször meg kéne becsülni és törödni a gépjármüvel... -
Atlantis
veterán
Ocatviában hogy lehet a fedélzeti számítógép által kijelzett adatokat váltogatni? A könyvem nincs meg hozzá és nem bírok rájönni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #9599 üzenetére
taxisok vigyáznak?
jártál már pesten??"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9611 üzenetére
Az miért van, hogy amióta megyegetek az autóval néha olyan mint ha visszafonák a kocsit?
Bejáratás?MEgyek vele minden nagyon szép nagyon jó de amikor "kicsit" odalépek neki először megtorpan a kocsi aztán észheztér.
Ezt csak a felújítás óta csinálja.
Egyébként nagyon jó let szép csendes a motor és nem füstöl olyan csúnyán mint eddig.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
1000km-ig 2000 felé ha nem muszáj ne nagyon pörgesd.
elvileg nem szabadna füstölni.
falsch-ot nem szív valahol?
ill baromi szoros még a motor és valószínű jóval nagyobb a mechanikai ellenállás, picit használd aztán utána kiderül, hogy meg szűnik vagy sem.
jah esetleg egy kicsit több kajával is meg kinálhatod, de először egy pici km-t tegyél bele.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #9616 üzenetére
ezt kifejtenéd ?
gondolom nem csak én vagyok azzal egyedül ha azt mondják neki hogy 80C akkor egyből nem ugrik be mi mekkora, nos srácok egy kis segítsgé 80C=15Col[link]
a 14-15col milyen ideális a G1 alá
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
pontosan.
addig az ilyen dolgoknak kisebb jelentőséget kell túlajdonitani de viszont ha valami utána is fent áll akkor, annak feltétlen utána kell járni.
tavasszal nyárral lehet esélyes lesz egy VR6 bekerülése a géptető alá
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
prmcsk
addikt
MEgyek vele minden nagyon szép nagyon jó de amikor "kicsit" odalépek neki először megtorpan a kocsi aztán észheztér.
Ez simán előgyújtás probléma is lehet...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
MPowerPH
félisten
Nah, ma úgy volt elmegyek Kecskemétre megnézni az érintett modellt. Ez elmaradt, de ami késik nem múlik.
De gondoltam a jövőre is, és ha már meglesz, bizony menne bele egy chiptuning.
Ugye elvileg ez a lefojtott 3.0TDi motor, ami alapból az A8 -ban tud 245 lovat is?
Chippelve az autó teljesítménye 204 Le -ből 263 Le -re nő, nyomatéka 450 Nm -ről 530 Nm -re. Ez OBD -s chippeléssel, 50k -ból meg is úsznám. Így már emberesen menne az autó, szerintem.
Annyi kérdésem lenne, hogy ez mennyire veszélyezteti a váltó és a motor épségét? Fogyiban normális üzem mellett lenne plusz növekedés?
Nekem mindenképpen ajánlották, csak azt se akarom, hogy extrém módon füstölögjön, és azt se, hogy ez a nyomaték szétszedje a váltót vagy akármi mást.Don't Tread On Me
-
prmcsk
addikt
válasz MPowerPH #9622 üzenetére
Szerintem:
A váltó csak akkor nem károsodhat a + nyomaték és lóerőtől, ha ugyanilyen kivitelű váltó van a gyárilag erősebb tipusokban is.
Inkább a turbód fogja megsínyleni a vezérlés "átütése" miatt.
Meglepő, de nálam a chip lejjebb vitte a fogyasztást, persze ugyanolyan "lábmunkát" feltételezve.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
MPowerPH
félisten
De elvileg az A8 4.0TDi -ben is ilyen váltó van. Ha nem csal az emlékezetem.
Turbonak mi baja lehet? Ha az ember vigyáz rá, járatja, hagyja lehűlni leállítás előtt, akkor csak nem lehet gond.
Ha a "szar" 1.9PDTDI -k bírják a 70% -os tuningot, akkor csak ez is bírja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9625 üzenetére
70%-nál már bővet turbot cserélnek a "szar" 1,9-eseken.
nagyon egyszerű utána nézél hogy annak a tipusnak mi a váltó kodja, aztán utána nézel hogy a 240le-s verzión lévő váltónak mi a kódja, ha egyezik akkor 90%-os lehet az öröm és bodádat.
egy turbot nem csak a hőmérséklete jellemezhet, hanem a fordulat száma is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9626 üzenetére
Nah, megnyugodtam a váltóval kapcsolatban. Ugyan ez a váltó van az A8 4.0TDi -ben is, 275 lóra és 650nm -re. Azzal nem lehet gond.
Akkor te mit mondasz, turbo károsodhat ettől a művelettől? Minden tdi -n károsodhat ennek fejében a turbo... Pedig elég népszerű a chiptuning.
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9627 üzenetére
más ha 90-ből csinálsz 110-et vagy 110-ből 130-at
komoly tuninghoz nagyobbat raknak fel.
szvsz meg kell nézni hogy az A8-as verzioban is ez a csiga van, ha igen akkor valószínű nem lesz baja, de amit linkeltél kék amire "rá szortak 800k-t", hát nem tudom nem biztos hogy azt venném.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9628 üzenetére
Az gyanús nekünk is. Bőven túl lehet már a 200k km -en ha vezérművet kellett cserélni. Vagy valami gond volt az autóval. Ha németországi, akkor kilőve szerintem. Szervízkönyv nélkül kilőve megint csak. De az üléseken meg lehet állapítani, mennyit ültek benne. Ha nagyon ki van ülve, akkor felejtős a gép.
Ha meglesz 1 hét múlva szombaton is, akkor megnézzük. Hétfőn telefonálok, alap infok érdekelnek. De ha alkalmas, akkor is bevisszük, és inkább megnézettjük az autót. Nem akarok beleesni semmi szarba. Turbo/porlasztók/gyertyák, mind necces.
De az a biztos, ha alapból Mo. -n lett forgalomba helyezve az autó.A váltót megkérdeztem, ugyan az mint az A8 -ban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9629 üzenetére
akkor még a csigának nézzél utána.
hát a 200k az nem gáz, ha azt ésszel és nem magyaros szervizeléssel tették bele.
a csúcsokat meg VAG-com egyes mért adataiból egy tapasztalt szerelő meg mondja hogy kb hány %-osak.
turbo meg szívó oldal le belenyul megnéz mennyire trutyis, meg mennyire lóg (alapvetően is "lóg" mert sikló csapágyas csigusz).
szervíz könyv hagyjuk már.... azt meg értem hogy én keresgélném a sajátom, mert eszmei értéke van, de az hogy Te egy ilyen kocsihoz keresgélsz ráadásul neppernél áll a gép
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9629 üzenetére
No, azt az audit megnézném max, de inkább hagynám a fenébe.
Ha már dízel, és felmerült a 2 literes is - 528 után meg töknyóc , s ennyi lóvé is van rá (mint az audi), akkor ilyenek nem jöhetnek számításba? 1 2
Fiatal, de inkább a km miatt lenne érdekes. Persze, a formájával (meg a márkájával) ki kell békülni. Csipcsiripp ide is mehet, ha már annyira életcél....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
ma úgy is váltó cserénk volt G3 VR6-on
jah és baromi nagy autó ez a golf 2, igaz el kellett döntenem a hátsó ülés sort (van bent egy egy kb 60l-s SUB) de így is a 4 ülés kivételével egy komplett golf 2-es belső kárpitostul szőnyegestül, műszerfalastul befért
hát akkor hajrá, ha nincs hangja és nem lóg a difi akkor, nem gáz, cska sok melló szét szedni sajnos.
én egy ilyet kérek :
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9632 üzenetére
A márkával nekem nincs gondom, egy problémám van. Sajnos az első kerékmeghajtás. Az nálam kihúzva. Nem akarok, nekem az szenvedés. Vagy hátsó, vagy akkor négykerék, ami nálam ott kezdődik és végződik, hogy quattro.
2.0 diesel egy ideig benne volt, de meggondoltam magam. Mondeo 2.2 TDCi nem győzött meg, nincs az az érzésem 130 -nál, hogy itt bizony még óriási erőtartalékok vannak.
Azért lett a 3.0TDi, a quattro miatt meg az audi.
Most 1000%, hogy megnézek egy ilyen audit, és ha meg tud győzni, akkor nem válogatok. A navi+dvd jól jönne amúgy is, meg diesel -hez nekem auto váltó dukál. Benyáshoz meg csak manuált vennék. Ez így beidegződött nálam.Amúgy nekem nagyon bejönnek az RS Octaviak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9647 üzenetére
Persze, RS jóval könnyebb. Ez evidens is, a quattro hajtás elég nagy plusz súly, de valamit valamiért. Meg ugye a 3.0 diesel is elég nehéz, ott kárpótol az óriási nyomaték, és hát 6 henger. Járáskultúrában nem mind1 az se.
Audi után kipróbálok majd egy ilyet is, ha az nem jön be. Passat nálam ki lett húzva, nagyon primitív. Csak az a fránya fronthajtás. Tuti nem fog tetszeni, érzem.Benyás autóm ha lesz, akkor az bmw lesz mindenképpen. Egy márka se tudja megközelíteni azt a varázst.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9648 üzenetére
Persze, Te pénzed.
Ki lehet fogni minden kocsiból jót, de nekem az ilyen km-átkúrós brigádoktól herótom van. Ez némileg a korral csökkenthető, ezért vennék inkább fiatalabbat.
Ülj bele, próbálj ki minél több típust, ami megfog, abból találj egy jó példányt.
Ja, bmw dízel nem játszik?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9649 üzenetére
Nem. Ezt őszintén megmondom, nekem a konszern dieselei megbízhatóbbnak tűnnek. Mások szerint is. BMW diesel az életben nem kellene. Nagyon jó motorok, erőben ott vannak. De a megbízhatóság...és a szervízigény...óriási.
Én most reménykedek az audiban. Ha be lesz vizsgálva és jó, akkor ezt veszem.
Volvo D5 -öt néztem még, az is számításban van.
De most audi, és remélem ez így is marad. Tetszik az avant verzió, jó lesz nyaralni menni vele. Meg chip után nem sok ellenfele lesz, ha én is úgy akarom. F1 -es váltó meg egy álom, az vonz még nagyon. Kanyarokban a hajtás miatt meg mindig egyedül marad majd, mert senki nem tud utánam jönni. Amúgy biztonság szempontjából is jó lenne, tömör és stabil autó.
Jó lenne magánszemélytől venni...csak fekete belső olyan lehangoló. Jó lenne a bézs, ami ritka.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs