-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz diablo1984 #64399 üzenetére
Most már ahogy elnézem egyre több gyártó építti be autóiba. Ez a jövő akkor.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #64402 üzenetére
Ez, megúszni új autóban a szívást nem lehet, ha lejár róluk a gari, akkor zsebbe nyúlós ha benzines, ha dízel, a dízeles rèszecskeszűrőt a merci már a benzineseire is faragja befelè ezeket! Ugyhogy mèg pár èv ès egyenlő lesz a kèt motorfaja szopása.....
-
válasz diablo1984 #64403 üzenetére
Arra leszek kíváncsi hogy a sok magyar család pénztárcája hogy fog viszonyulni majd, ha baj lesz ezekkel.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Mike81
senior tag
válasz Luck Dragon #64393 üzenetére
Azért szerintem biztos hogybtovább bírja mint a diselekben. Mert a benzines nem kelt akkora rezonanciát szerintem.
#64404 Luke; Hogy viszonyulnak hozzá? Kb úgy hogy magasból lesz@rják. Nem magyaroknak csinálnak autót. Mi a csoró balkániak vagyunk a szemükben.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
Felhívott ma a kereskedés, ahol voltam megnézni a Signumot hétfőn-kedden. Beszélt a tulajjal és állítólag belemenne egy olyanba, hogy vigyük el az autót egy márkafüggetlen kereskedésbe és kérjünk árajánlatot a javításra (ugye olaj volt a hűtővízben). Mondtam, hogy átgondolom. Korrekt, de szerintem nem érdemes vele foglalkozni, úgyis csak akkor tudna biztosat mondani egy szerelő, ha szétkapná a motort. Azt meg én biztos nem fizetném ki (motor ki, szétszed, baj megkeres, aztán motor vissza), de szerintem ő se. A végén letenné a haját, ha hengerfejes lenne és mondanának egy 500+ ezres javítást rá
-
Laci2277
senior tag
Sziasztok!
Van egy 1.9 cdti vectrám, indításnál furcsa hangot hallani, mintha valami fémes koppanás lenne. A neten keresgélve azt találtam, hogy a kettős tömegű lendkeréknek lehet ilyen hangja. De nincs semmi más arra utaló jel(leállításnál semmi furcsa zaj, nem rángat alacsony fordulaton sem). Kezdi megadni magát?
-
zolikaDB
veterán
trassher: tessék, sírtok, h 1.8 kéne, hát ittvan: [link]
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #64364 üzenetére
Nekem az is játszik, mondjuk valami B tervet sem ártana kitalálni, ahol fedett helyen lehet parkolni, ahogy elnéztem jelenleg az elörejelzést, elég sok esöt jósolnak a hozzáértök
.
Hogy maradjunk az északi részen, esetleg az Eurocenter parkolója is lehet, az fedett elvileg, egy opciónak. De nekem tényleg mindegy. -
zolikaDB
veterán
Tudom, offtopic.
Gondolkodok, h lehet elbirnek egy masodik autot. Ugye az Astra teljesen rendbevagva maradna a felesegemnek, viheti ahova akarja, nem all meg, bevasarolhat, mehet edzeni stb.
Nekem meg valami, amivel elmegyek meloba, keznel van, vihetem egyik muhelybol a masikba a cuccokat, amit kell. Nem elsodleges a fogyasztas (mar ha az Astra is 9 korul eszik, de kvara kicsereltetem a termosztatot mostmar!!!) es ha megall, akkor is ott az Opel.
Legyen olcson elmenyfaktor: hang es/vagy menetteljesitmeny.
Node, lehetne ez valami rugatos vas is. Haddenttel compact e36-os bmw-t is beszelgettunk. Nem keresztberakni, csak egy 323 nagyot lep, na.
Nade, ennyiert ezen siman elgondolkodok -> 166 V6
Mik a velemenyek errol a temarol (meg az Alfarol)? Pro/kontra ervek marka/tipus mellett!
Igen, tudom, h van milyen autot topik, de koszi, oda nem megyek.[ Szerkesztve ]
-
szentkuti11
addikt
válasz zolikaDB #64412 üzenetére
A Busso V6 alapvetően nem egy betegágy, a hangjáról pedig gondolom nem kell kiselőadást tartanom, nekem mindig borsózik tőle a hátam, viszont az automata váltóval elég sok gond szokott lenni, és ennyi pénzért nyilvánvalóan csak lerúgott 166-ra lehet számítani, az 1,4-es fapad 146-osomat adtam el ennyiért fél éve, és még az sem volt hibátlan. Természetesen elektronikai gondok akadhatnak vele főleg, de ezek miatt az esetek nagy többségében nem fog megállni a kocsi, csak idegesít.
Compact E36-om volt, próbáltam a 23-ast is, valahogy tényleg nem kívánja a keresztbemenést, és a Busso V6-ok után lomhábbnak is tűnik kis fordulaton, hiába, sorhat, hosszú főtengely, stb. Viszont nagyon jól tuningolható, nagyobb szívósorral és egyéb finomságokkal csodákra képes. Nagyon hajlamos a rozsdásodásra, ilyen szempontból bármilyen korabeli olasz autó jobb választás, de ha időben elkapod, akkor belátható összegből lehet megoldani a tüneti kezelést.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz zolikaDB #64412 üzenetére
Múltkor beszéltünk a KGFB árakról. Írtam azt az Aegonos nagy kedvezményt. Most a netrisken megnéztem. Igy jönne össze nekem. És valóban 50%.
AEGON Magyarország Biztosító Zrt.
Bonus-malus besorolás szerinti (B7) kedvezmény 30%
E-mail cím kedvezmény 3%
Extra együttkötés kedvezmény (Lakásbiztosítás) 50%
Gyártmány korrekciós kedvezmény 9%Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Criton
veterán
Opel Astra J kombi-nál a fényszóró magasságot hol illetve hogy lehet állítani? Ha 0-as állásban van, akkor eléggé felfelé világit, és szerintem a szembejövőt vakítja.
-
zolikaDB
veterán
-
szentkuti11
addikt
válasz trassher #64420 üzenetére
Noha ez a motorswap nem mozgat, épp a napokban gondolkodtam, hogy próbáltatok már hagyományos, szívó Astra G OPC-t? Egyáltalán nem adják már drágán ezeket, itthon és külföldön is lehet csinos darabokat találni 2-3000 euró környékén, ami elég jutányosnak tűnik, lévén egy jobb állapotú 8V Astra F GSi-ért is elkérnek ennyit. A motoron és a felszereltségen kívül eszközöltek némi változtatást? Futóműbe például belenyúltak? A Bertone G azért nem egy nagy kanyarvadász...
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Markizmark #64416 üzenetére
Én 0-ások hagytam eddig is, hidd el, ha vakítana, akkor nem egy autós villogott volna le szemben
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Willie
őstag
Sziasztok!
Szerintetek mennyit érhet egy 2006-os Opel Astra G 1.6 kombi, 103 lóerős Z16XEP motorral?
- 150.000 km
- elektromos ablak
- elektromos fűthető tükör
- állítható kormány
- klíma
- ABS
- centrálzár
- szervókormány
- ködlámpa
- 6 hangszóró- vonóhorog
- 2018.08.-ig van rajta műszaki vizsga
Acélfelnin van a nyári és a téligumi is, DOT számot hirtelen nem tudok, de mindkettő garnitúra pár éves.
Még 2006-ban elég csúnyán össze volt törve a hátulja, de rozsda azóta nincsen, úgyhogy szakszerűen lehetett javítva.
Nincs széthajtva, minden évben megkapta a kötelezőket. Ismerem a tulajt és az autó előéletét.
Reális ár érte 1.000.000 forint?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.
-
Teszla_
senior tag
válasz zolikaDB #64419 üzenetére
Szép, szép, csak beszámítás nélkül 1,3M-ig tudok elmenni Sajnos a kereskedőknek nem kell az MX-5, magánszemély meg nem számol be. Emiatt is maradtam annál a változatnál, hogy inkább keresek kp-ra autót. Meg lehetőleg 100km-es körzetben nézelődök (Szabolcs, Hajdú, Borsod megye), Budapest már meesze van, ha oda mennék, akkor mindent egy napon el kéne intézni (megnézni, márkaszervízben átnézetni, lepapírozni, stb.), az meg nem kényelmes.
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #64420 üzenetére
Vagom az ilyesfajta uri huncutkodast, olyat hallottam, hogy orrnehez.
Van egy feher G facebookon, Casablanca vagy mi a "neve", na az is valami nagymotoros vas, less ra, sztem igenyes.
Kerdes, hozzad is, mashoz is:
- miert pont febi termosztatot vettel?
- ha megy a klima reggel hideg motorral, mert futok/paramentesitek vele, akkor a motor melegét veszi el?
- anno mikor kikototte a szerelo a belso keringetomet, azert tette, mert "nyekergett"... Ebben az esetben milyen alkatreszt kell rendelnem? A motor jo volt, talan, nem vagyok tisztaban a felepitesevel. Csak hiaba keresem a kovacsautonal, nem lelem... [link] -
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Willie #64424 üzenetére
1-1,1 millióért már dömping van H Astrából is, szerintem ennyiért nehéz lesz, én nagyokat néztem a G Astra árakon amikor kerestük az autót. Persze bele lehet magyarázni, hogy egy 2006-os G kiforrottabb mint egy H stb... viszont én pl úgy gondolkodtam, meg szerintem sokan hogy ha ugyanannyiba kerül egy bizonyos modell meg az elődje is, akkor inkább a frissebbet veszem.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
diegho
nagyúr
Most tolattam be az udvarba és középen merőlegesen a talajra megállt a hátsó ablaktörlő, megnéztem gyorsan a biztosítékot, de nem az volt a baj, bekapcsoltam, odamentem kicsit megrángattam és elindult, de elég betegen mozog szegényem, ha felhajtom, akkor szépen megy. Gondolom a motor kezd meghalni, van értelme ezt szétszedni és megnézetni, vagy már vegyem is a bontott motort?
-
trassher
addikt
válasz szentkuti11 #64421 üzenetére
Úgy gondolom, hogy ha valaki olyan autót akar ami megyeget is de egy javítás nem kerül az autó árába akkor ez pont telitalálat. Nem mondanám feltűnőnek hisz már minden 5. g-n nagykerék meg irmscher lámpa, toldat, stb van. Hogy felépítés terén miben tér el egy mezei g-től azt nem tudom de nagy változtatások nem lehetnek rajta. Keményebb futómű, nagyobb fék szerintem.
AMD Power: Nem lehet rossz az biztos.
Petyyyyy: Mert neked csak a dízel köll.
zolikaDB: Orrnehéznek biztos orrnehéz de gyári kivitelben sem kanyarvadász.
-Azért lett febi mert ismerem és tudom, hogy az áráért minőséget kapok. Másik opel fórumon volt aki azt írta neki fél évet bírt, én azért ebben kételkedek.
-A klíma semmilyen meleget nem vesz el a motortól. Azért jó páramentesítésre mert száraz levegőt fúj, a pára meg nedves.
-Ha nyekergett akkor valószínűleg a fűtésbox zsalujának a tengelye volt a ludas. Típushiba, hogy a tengely csatlakozó része eltörik, így a motor nem tudja állítani. Ilyenkor érdekes kattogó, kuszoló hangja van mikor ráadod a gyújtást mint a videódban. Sajátomnál ilyet nem hallottam bár érdekes is lett volna mivel az állítómotor tele van nyomva ragasztóval by "vénmajom" Legegyszerűbben úgy tudod megnézni, hogy kiveszed a kesztyűtartót és állítod a külső-belső keringtetést. Komplett házat lehet venni, attól függ milyen a klímád. Amennyire tudom nem egy leányálom kicserélni.Redmi Note 7
-
Willie
őstag
válasz mindthecrap #64429 üzenetére
Köszi a választ, az autót én venném egyébként, nem eladni akarom. 1.3 millióért látok inkább 1.6-os 2006 fölötti 150000 km körüli H Astra kombikat.
Más kérdés, azt tudja valaki, hogy a Z16XEP motor miért 76kW (103LE) a G Astránál, míg a H Astránál 77kW (105LE) ?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Willie #64432 üzenetére
Ha jól tudom tovább finomították azt a motort. De majd a motor mágusok majd megmondják miért -miért.
Ez olyan kis pofás. De nem 1.8-as.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Willie
őstag
válasz Luck Dragon #64433 üzenetére
Érdekes, azt hinné az ember, hogy ugyanazt teszik mindkettőbe.
-
trassher
addikt
válasz Willie #64424 üzenetére
Most esett le, hogy ki vagy. 1M-ért szerintem teljesen korrekt kevés km-es, fiatal autó. Ismered a tulajt, hogy bántak az autóval. Ettől jobb felállás nem igen létezik.
Petyyyyy: Akkor megnyugodtam. Nem tudod mi történt fb-on Szojka úrral? Vett másik autót, hogy ennyi jó cuccot árul most?
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #64436 üzenetére
Pontosan én sem, de úgy tudom még nem vett.
Mindig meg a mosaztáneladom, de egy hónap múlva inkább mégse dráma. Beharangozta már nyáron hogy majd jövőre vált, de még semmi.
Az elmúlt egy-két hétben beindult a bazár. Szojka is, Zsolti is csak úgy szórják a príma árút. Volt egy pisztoly orrú mátyásért origi váltóbőr, de elkapkodták.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Calogero
addikt
Ez is kipipálva...
Ma voltunk kipróbálni a Mokka X-et.
1.4 140LE INNOVATION a teszt autó.
Elég dinamikusan mozgatta a kasznit.
Mivel nem sokban különbözik a K Astától így inkább OnStar rendszerről volt pár kérdésem, és inkább azt próbálgattuk most.
SOS gombot nem kéne nyomogatni, az akkor kell ha nagy a baj.
Kék i betű az alábbiakban tud segíteni
- Segít a navigációba, csak meg kell mondani hogy hova akarsz menni vagy mit keresel és ők beállítják a Naviba.
- Információt kérhetsz az autó műszaki állapotáról. Sőt havonta automatikusan is megteszik ezt, és e-mailbe elküldik.
- Autón kívül is elérhetőek, így pl ha elfelejtetted bezárni az autót, csak egy telefon és ők távolból bezárják. Lopás esetén bejelentés után aktiválják a gyújtásgátlást.
- Wi-Fi Hotspot (Magyarországon még nem használható) 4G/LTE képes, és 7 készülékkel lehet rácsatlakozni.
1 évig ingyenes az OnStar (a havi autó diagnosztika pedig 4 évig küldi ingyen az e-maileket)
Az 1 év az üzembehelyezés napjától kezdődik. Utána pedig 32 500 Ft/évA tesztelés után összeállítottunk egy autót.
1.4 153LE 6 seb.automata AWD INNOVATION
Adaptív LED fényszórók
AGR Ülések
Opel Eye
Park radar
Tolatókamera
Riasztó
Gyári Navi Bose hangrendszerrelListaár 8,9 millió magyar forint, amelyből elengednének 700 000-et.
Az AGR ülés az nem olyan mint a Astrába, ez nem masszírozós és nem hűthető.
LED lámpa is kevesebb tud mint az Astrá-é.De azért felkerült a listára.
Az eddigi lista:
K Astra
Mokka X
Renault Talisman
Volvo V40 CCAmi még tesztelésre vár:
Insignia
Ampera
SuperB -
Szada85
aktív tag
válasz trassher #64431 üzenetére
Azért az Irmscher lámpa ( még ) nem akkora divat, illetve azért az drágább is, mint venni fóliát vagy lámpasprét, oszt´ leködölni, akkor is sötétített lesz, a péntek esti mélygarázsos pózoláshoz meg tökéletesen elég az sokaknak...
Gondolkoztam amúgy rajta én is, hogy lövök itt kint egy-két szett eredetit, és eladom otthon, de elnézve a Fb-os Opelos csoportokat, ahol egy 2500 Ft-os váltózsáknál meg a fejvakarás, hogy miként lehetne olcsóbban megszerezni, inkább leteszek erröl az ötletemröl..bár lehet, hogy pont pukkasztásnak vicces lenne bedobni egy szettet...
Egy F-es eredeti Irmscheremnek mondjuk most lett gazdája, de szerintem kevés ilyen megszállott van, hogy ilyenkre költse a kavicsot.
A szívOPC nem rossz kis gép, a Földet mondjuk biztos nem forgatja meg maga alatt, 160Le, meg 195Nm, hozzá 1200 kg a kasztni plusz soför, meg egyebek ( nagykerék, mélyláda, stb ), tippre valahol a 16v F Gsi alatt lehet picivel szerintem..
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #64440 üzenetére
Itt megveszik a bontott vezérlést is, úgyhogy jól látod az állapotokat. Ami meg ritka az drága, de ezt már múltkor kibeszéltük, hogy kb 0 a kínálat jobb dolgokból. Te ott kint könnyebben tudnál dolgokhoz hozzá jutni csak épp itt nem fizetnék ki az árát sem, nemhogy még keress is rajta így nem igazán érné meg.
Redmi Note 7
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #64441 üzenetére
Igen, már beszélgettük tudom, tisztában vagyok vele természetesen, hogy otthon az embernek kisebb a büdzséje, amiböl többek között az ilyen fnomságokra tud költeni, nekem is pontosan így épült a Gsi-m, nem egy éjszakát csorgattam a nyálam egy Lexmaul szívósorra, vagy egyéb érdekességekre az ebay-en korábban, mondjuk a saját Irmscher hátsó lámpámat végül Magyarországra postáztatva vettem meg - nem mondom, hogy nem fostam, hogy csak egy marék papírral lesz kibélelve a doboz -, és teljesen hibátlanul müködött a dolog, tehát még ez Sem szabadna kedvét szegje az embernek a külföldi rendeléstöl.
Inkább attól szokott tikkelni a szemem, amikor feldobják a szokásos kérdések valamelyikét - OPC lökös, GSi lökös, stb. ), és persze mindig ottvan, hogy " olcsón ", vagy " mégolcsóbban ". a hibátlan, ép Gsi lököm nem ment el 40 ezerért, most egy kivágott, hiányzó füles darabra 30 ezerért ölik egymást...ezen csak nevetni tudok...
Pedig valóban gondoltam rá, hogy - nem meggazdagodási céllal, pici haszonkulccsal - egy-két érdekesebb cuccot hazavinni - ahogy azt teszem most ugye az Irmscher szettel is-, de rendszert nem fogok csinálni ebböl.
Felmerült bennem, hogy " rendelésre " szerezni be ilyen dolgokat, csak - akár bizalmatlanságból - tartok töle, hogy közben 3 szor meggondolja magát a delikvens, vagy Ö " nem ilyet akart ", "holnapreggelre kellett volna, már nem kell ", " deháteznemolyanmintaképen", ami meg megint csak kellemetlenségekhez vezetne.. -
mindthecrap
aktív tag
válasz Willie #64432 üzenetére
ha magadnak lesz az más mindig értéknövelő tényező az ismert előélet, de ahhoz kell egy ismerős aki megveszi én a kilométerekkel nem foglalkoztam amikor autót kerestem mert vagy igaz vagy nem, csak az állapot. inkább veszek olcsóbban egy többet futottat és a különbözetet elteszem javításra, a drágább (elvileg) kevesebbet futott is ugyanúgy kikönyökölhet. egy 250 ezresben lehet hogy már kicseréltek pl olyan drága alkatrészeket ami egy 170 ezret futottban 20 ezer múlva megy sorra tönkre. félre kell dobni a sok közhelyet autókeresésnél mert nincs két egyforma autó, de ez csak az én személyes véleményem
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
Pitterix
őstag
Sziasztok!
Autó vásárláson töröm a fejem. A régi 98-as Corollámat cserélném le és Meriva-t néztem ki helyette.
2005-2008 évjárat közt, vagy ahogy a pénztárca engedi.
Van pár kinézett közeli:
- Meriva 1.6 16V Enjoy 2007/12
- Meriva 1.6 16V Enjoy 2008/6
- Meriva 1.6 16V Enjoy 2005/6
- Meriva 1.6 16V Enjoy 2005/8
- Meriva 1.4 Essentia 2007/6
- Meriva 1.4 Enjoy 2006/1Nehéz a döntés. Nem tudom, hogy jó lenne -e 1.4-es motorral. Vagy a sok 1.6-os közül a kevesebb km-est érdemes -e választani...
Előre is köszi a segítséget!
És bocs, ha nagyon hülyének tűnik a kérés."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
Azt szeretném megkérdezni hogy milyen izzó készletet érdemes vásárolnom?
Jelenleg még az előző gazdija vásárolt bele egy kék színű izzót ami nagyon szépen teszi a dolgát. De soha nem lehet tudni hogy mikor adják meg magukat.
"H Astra"[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diegho
nagyúr
válasz Pitterix #64444 üzenetére
Kevés Meriva van a csapatban, nálam van az egyik. Tavaly vettem 1.6 Benzines Z16XE 2003-as, én mindent megcsináltam rajta, alapvetően a kínálat aljából szemeztem és olyant kerestem, ami nem volt körbe fújva. Ami elő szokott fordulni ezeknél, mint hiba: EGR szelep, Folytószelep házat tisztítani kell 1-2 évente, Hűtőventilátor ellenállás, Hátsó ablaktörlő motor, illetve első rudazat, olajszint mérő . Egyik sem nagy tétel (EGR 30k, 1k levakolni, Ellenállás 6k, Motor 10k, Rudazat 28k, Mérő 20k). Szerintem az 1.4-es kicsit kevés lenne ehhez a kasztnihoz, az 1.6 pedig a szokásos olajevős széria, nálam olyan 1,5 liter megy el 10k km alatt, ami szerintem teljesen jó, lévén 5 literes kiszerelésben veszem az olajat. (én pont most gondolkodok a lecserélésen, mert 2 gyerekülés mellett szűk hátul) Szerintem ne a km-t és ne is az évjáratot nézd, azt keresd, aminek visszakövethető a szervize és nem volt rommá törve. Ja és én is Corollát cseréltem le rá
[ Szerkesztve ]
-
Pitterix
őstag
válasz diegho #64446 üzenetére
Azt már olvastam, hallottam, hogy eszi az olajat. Nálam éves szinten nincs meg a 10k km, max 6-7k. Mondjuk Corolla után furcsa lenne, azért ahhoz nem nagyon kellett hozzányúlni. Most hogy írtad, két gyerekülés mellett kicsi a hely hátul, azért talán tágasabb, mint a mostani Corollám....
Az az igazság, hogy szoktam kis létrát berakni és most alig fér be. Azért is gondoltam erre a kocsira, hátha könnyebben pakolok majd. Utánanéztem fogyasztásának is ás pont 1,5 literrel eszik többet leírás szerint, mint a C.. Többnyire városban használnám, de azért havonta 2-3-szor lenne hosszú távú út is.
Amiket leírtál cserére, azon kívül akkor egy jól összerakott autó?"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
diegho
nagyúr
válasz Pitterix #64448 üzenetére
Alapvetően egy borzasztóan praktikus autó. Egyben van, nálam majd lassan féltengely csukló csere lesz, de azt mondták még 10k-t minimum elmegy. A Corollánál jóval tágasabb. Én a vásárlás után mindent kicseréltettem rajta, olajak, szíjak, görgők, teljes futómű állítás minden, amit lehetett. Arra készülj, hogy a Corollánál jóval többet kell majd költeni rá (nekem a Corolla szinte 0ft volt 4 évig, csak olajat és szűrőket kapott, majd eladás előtt két első fékbetétet és még a vásárláskor egy termosztátot) de a nagy átlagnál kevesebb törődést kíván. A hibák nem hatalmasak, tervezhetőek, mindenki ért hozzá és van bontott alkatrész is, ha kell.
zolikaDB Zafira A 1.8 Benzin is ott a listán, de a Mazda6, Avensis T22, Octavia I. is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen