-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
trassher
addikt
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #64288 üzenetére
Remélem. Ma reggel sem adta elő a hangját, talán átmeneti volt, de azért érdemes lenne berendelni a polcra egy csapágyat bele, meg ami még oda való és köze van a tengelyhez.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #64303 üzenetére
Nagyon. A városban biztosan a legjobb, de Pesten sem találtam eddig párját.
AMD Power - Igen, tudom. Nem is értem amúgy miért nem valami ilyen parkolóban van a balhé. Nem halna éhen meg szomjan az ember. Megkérdem hátha változtatnak rajta, bár nem látok sok esélyt rá.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
válasz trassher #64304 üzenetére
Ez már meg a másik véglet. De persze ha ezt szeretnéd és erre van igényed akkor legyen. Én pl ilyen "felesleges" pénzt nem költök direkt az autóra. Soha senki nem fogja ezt nekem "kifizetni". De persze nagy fiú vagy, azt csinálsz amit akarsz.
Petyyyyy Nekem ez nagyon kiesik. Ha egy kicsit "beljebb" lenne akkor még ok. Akkor is jobb lenne mint tavaly előtt valami bevásárlóközpont parkolójában. Auchan, Tesco stb...
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #64280 üzenetére
4km alatt üzemi hőfokon van (bár a km szám talán itt most nem feltétlenül lényeg,ha városon belül indulnék,akkor ez kevesebb lenne,de mivel külterületről indulok,ezért egyenletes tempóval haladok,olyankor nem melegszik olyan "hamar"),és bármikor bármeddig megtartja,egyedül -10-15 fok körül hűl talán menet közben pár fokot,de ez nem csoda
Egyébként mostanság azt figyeltem meg,hogy a shell nitrotól hamarabb melegszik,de majd még próbálgatom.Fényszórócsere problémamentes volt,állítómotor,stb minden passzolt. Még szép...
És akkor még két kép a Night Breaker Laserről:
[/ (L:/dl/upc/2016-10/12/138391_jyz2hfxv4xkbmpej_img_2306.jpg)(/L) L] -
Z20LER motorral van valakinek tapasztalata
Köszi Petyyyyy akkor megnézem azt a pékséget!
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Declare
őstag
válasz trassher #64306 üzenetére
Es nem tudsz egy merci vagy audihoz ezel elmenni? Vagy bosch.
(#64310) AMD Power fél +1 Ilyen hogy kesztütarto hütes meg alu valtogomb en sem szorakoznek....egy faja üles az mas, ha jobb, kenyelmesebb, mint a regi, akkor nem hülyeseg, hisz nö a komforterzet a kocsiban.
Amit en megcsinaltattam az a zene volt, mert gyenge volt es mindig szol nalam valami, szoval fontos nekem. Amugy minden ilyen tuning helyett a penzt en is inkabb egy fiatalabbra teszem felre Nem tudom hol van az a hatar ameddig erdemes megtartani az astrat. Hiaba hibatlan de az evek peregnek felette. Ha cserlnek csak fiatalabbra cserelnek es az extra listam is terebelyes, ami nelkül nem vagyom masik autora.....igy meg kiesik kb egyelöre minden a rostabol
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #64296 üzenetére
Ha van valami konkret terv, valamelyik délután lehet csapni valami pici találkozót is.
Régen Volt a Lurdyban is ilyen Opeles treffen csütörtökönként, oda egyszer mentem ki, többször nem láttam értelmét.
De elég sokat szaladgálok majd a héten szerintem jobbra-balra a városban, szóval bármi lehet. -
Szada85
aktív tag
válasz trassher #64306 üzenetére
Én is hasonlóakat tudnék csak feldobni javaslatnak, ami biztos, hogy a Continental Automotive Hungary-nál elég sok nyitott pozíció szokott lenni, most is bövül mindenféle termékkel a paletta, és szerintem üres helyek is vannak, amiket érdemes lehet megkukkantani. ( Már ha persze az autóipar vonz. )
Meg persze a konkurencia Bosch is terjeszkedik, mint a bolond, tavaly év vége felé még több, mint háromszáz új embert kerestek, nem egy ismerös váltott oda, egy próbát megérhet szerintem is.
Tudom persze, jujj-jujj, multi, kizsigerelnek, éhenhalasztanak, cseppazemberatengerben, stb , de nekem pl az összkép pozitív a lovacskás ( és nem a Ferrari ) cégnél.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #64318 üzenetére
Ha minden igaz, még mindig vannak csütörtöki Opeles talik a Lurdynál.
Becélozhatunk egy konkrét napoz jövőhétre, csak egyelőre korai lenne megmomdani melyik nap lesz száraz. Hétfőn térjünk vissza erre.
Ettől függetlenül egy szerda-csütörtök vagy esetleg péntek is jó lehet.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #64320 üzenetére
Gondolom, hogy vannak, biztos nem is rosszak, nekem személy szerint, mikor kilátogattunk elég negatív volt az összkép, így soha nem is eröltettük, hogy rendszeresen kijárjunk, megvan a saját kis társaságunk, csinálgatjuk a saját kis autóinkat, és jó ez így.
Rendben, alapvetöen most azt gondolom, hogy a sz-cs-p bármelyik napja jó, egyik napra van egy túra Gyöngyösre tervezve, de majd akkor az idöjárás alapján határozunk.
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #64307 üzenetére
Nem nagyon láttam meghirdetve semmit náluk, mondjuk az utóbbi időben nem néztem. A legracionálisabb még mindig az 1.4-es ha benzines kell csak hát tényleg nem egy rakéta. Igaz sosem volt olyan helyzet amit nem tudtam megoldani vele.
AMD Power: Nekem ez hobbim így ilyesmin nem szoktam gondolkodni.
Declare: Először szerettem volna itt maradni "helyben", itt is kerestem de ha nincs más akkor megyek. Igazából csak pest az a hely ahova nem igazán szeretnék menni.
Szada85: Itt van Nyíregyházán Contitech, jelentkeztem is nem egy olyan pozícióra aminek a követelményeit bőven túlteljesítem. 2 hónap múlva jött a mail, hogy már betöltötték. A legtöbb helyen meg sem hirdetik az adott állásokat hanem belülről keresnek embert. Debrecenben is az FAG-nál voltam pénteken interjún, egyik barátom vitte be a cv-m. Kérdezték, hogy milyen más szakmai állás érdekelne még ezen kívül. Mondtam, erre nem is jelentkeztem, ti kerestetek meg.
Redmi Note 7
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #64322 üzenetére
A nyíregyházi viszonyokat nem ismerem, én a budapestiben dolgoztam jópár évig, ott biztosan keresnek embert a mai napig, sokan váltottak annó a konkurenciához is, plusz ahogy írtam is, elég sok területen bövülnek is, bár írtad, hogy Pestre nem annyira szívesen jönnél, így ez az opció emiatt akkor nem játszik.
De, hogy Ontopic is legyen a komment, még a moderálás elött, érdeklödnék, hogy akinek G Astrája van, azoknak gyári borítású-e a középkonzol, vagy Volt olyan vállalkozó szellemü, aki moddolt rajta?
Barátnömnek vettünk egy G Astra Cabriot, amiben az a csodálatos ( =undorító ) szürke, gumitapintású anyaggal bevont középkonzol van, aminek az állagán a tizenX év nem pozitív irányba változtatott, és e helyett gondolkozunk valami megoldásban, nézegettük, hogy esetleg átfújni, fóliáztatni, de nem igazán döntöttük még el, mi legyen a végsö megoldás, de így nem maradhat, hátha van valakinek tapasztalata ilyen téren?
-
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #64323 üzenetére
Mi a baj gyári középkonzollal? Gumitapintású? Olyat még nem láttam. Szerintem a vtn fóliázás a leggyorsabb és legjobb megoldás erre. Anno mikor nekem a tükörborításaimat fóliázták rákérdeztem én is a szellőzőkre, középkonzolra. Azt mondta a szaki, hogy megoldható de a sima 3M-es fólia nem fog megtapadni rajta a felülete miatt. Rá is ragasztott egy darabot és kb azonnal le is esett róla. Meg kell csiszolni és utána marad fent rajta de nem ajánlotta hanem a vtn fóliát.
Redmi Note 7
-
Szada85
aktív tag
Volt egy széria ( az OPC-kben pl ilyen Volt ha jól tudom, de más kiadásokban is láttam ), aminél a középkonzol szürke színü.
Ez a szürke bevonat - ahogy feljebb is írták - gumirozott tapintású, kicsit olyan, mintha Plasti-Dip-pel fújnál le valamit. Viszont ez a réteg hámlik, ami elég hányinger benyomást az a belsönek, ezért szeretnék ettöl megszabadulni.
Viszont ettöl tartottam én is, hogy azt a gumírozott vackot le kellene kapni fényezés elött, akkor lenne szép. Így akkor lehet marad a vadászat egy már átfújt darabra. Barátnöm szeretne pici színt vinni a beltérbe, fekete müszerfal, fekete börbelsö, nagyon komor neki a beltér, ezért is merült fel, hogy valami más színre fújni a középkonzolt. -
kmarci25
veterán
válasz trassher #64322 üzenetére
Szerintem próbáld meg beküldeni az önéletrajzodat akár úgy is, hogy nincs meghirdetve állás. Így legalább bekerülsz a humán adatbankjukba és ha lesz üresedés előfordulhat, hogy ki sem írják a pályázatot, hanem előbb a náluk lévő cv-kből szemezgetnek. (Van olyan humános vezető ismerődöm, aki így dolgozott.)
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
trassher
addikt
puttonyos & Petyyyyy: Na várjatok. Ti most a műszerfal héjról beszéltek? A középkonzol az nálam semennyire sem gumis tapintású, hanem rendes műanyag.
kmarci25: Így is csinálom nem csak konkrét pozícióra jelentkezek. Most jött pont mail egy szerintem fejvadász cégtől, hogy profession.hu-n találtak és szeretnének telefonon interjúztatni, hogy milyen pozíciókat tudnak ajánlani.
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #64331 üzenetére
A képek alapján puttonyos meg én biztosan erről dumázunk. Nálam ez takarja a középnkonzol fogalmát.
Az a nagyon nagy darab ami mindkét oldalra átér, légzsákot foglal magában anyós oldalon az inkább műszerfalborítás címkével fut az én nyilvántartásomban.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #64336 üzenetére
Itt a helyzet az hogy néhány kivitelnél sima a felület, egybeszínű pl szürke, míg más esetekben lehet akár bézs vagy fekete meg tudom is én. Na most a fekete sem egyen fekete. Van olyan kiadás, amelyiknél rajta van az a vékony gumis réteg és van amelyiken pl nincs.
Ides, egy rakat kép. Ha jól emlékszem az olcsójános verziókra és a korai példányokra jellemző ez.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz Dr. Gonzο #64337 üzenetére
Víz transzfer nyomásos fóliázás. Lényegében csak a kád mérete szab határt annak, hogy mit fóliázhatnak.
Petyyyyy: Na látod ezt nem tudtam. Tényleg elég ramatyul néz ki ha elkezd felválni, lekopni. Pont mint a 2000-es évek vag autóiban.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
-
Szada85
aktív tag
Egész belemerültünk a feldobott témába, nem akartam ekkora tüzet szítani.
Maga, ami keresztbefut az autóban, magában foglal légzsákot, meg minden egyebet, azt én müszerfalhéj-ként ismertem, a középkonzol pedig az, amiben a középsö két szellözö, alatta a rádió, hütés-fütés/klíma kezelöje, alatta a CD-tartó/sima rekesz/cabrioban tetönyitó szekció, azalatt meg a hamutál van, így egészen le a kézifékkarig.
Igen, elég sok verzíóban láttam már én is a középkonzolt, sima, kezeletlen fekete müanyagként, fekete borítással, a fabetétes verzióban, meg ebben az NJoy/OPC/akármi szürkés színben. Találtam egy képet korábban a neten, ahol "szálcsiszolt-fém" kinézete Volt ( gondolom fólia ), na az pl szerintem piszok jól nézett ki.Bnömé is tiszta körömnyom a fütéstekerök körül, a tetönyitó gomboknál, meg hámlik is kicsit, tényleg rettentö sokat ront az egyébként kellemes beltéren.
Nem muszáj a Lurdynál találkozni, nem ismerem a bejáratott helyeket, de Pesten belül nekem alapvetöen nem gond a mozgolódás. Elvileg megyek egy nap Gyöngyösre is menni, de az nyilván megint másoknak nem annyira szimpi.
-
Teszla_
senior tag
Ma beszéltem a szerelőmmel a tegnap átvizsgáltatott Signummal kapcsolatban és ő is rögtön rávágta, hogy nem szabad vele foglalkozni, mert ha a vízben olaj van, akkor az ki tudja mióta van ott és mennyire ette már meg az összes csövet, amiben egyébként csak víznek kéne lennie. Elég, ha csak egy cső eldurran menet közben és akár motort is lehet cserélni. Úgyhogy visszahívtam a kereskedőt és mondtam, hogy nem fogom megvenni.
Egyébként róla van szó, ha jól tudom pár napja linkelte is valaki. Képekről nagyon megtetszett, meg közel is van hozzám, ezért gondoltam meglesem. Hétfőn ki is próbáltam, ott nem vettem észre semmit, és élőben is szép volt. Viszont kiderült, hogy nem a kereskedésé az autó, hanem egy magánszemélyé, aki ott vette 3 éve, valamint 4-500ezer forintnyi hitel is van még rajta. Az alkalmazott mindenképpen azt akarta, hogy fizessek 10% foglalót a kereskedésnek (minek, ha nem is az ő nevükön van?), ha kell az autó és csak utána jöhet a banki hitel lezárása, stb. A főnök már engedte volna, hogy a tulajjal együtt menjünk el a bankba, hogy először lerendezzük a hitelt. Jött a mese, hogy a tulaj a cége miatt céges kisteherrel jár, az asszony meg nem éri el a pedálokat, ezért inább eladják. Meg amúgy is 3ezret mentek vele idén.
Tegnap átnézték Magocsáék az autót és az alábbi hibalista állt össze:
- 169e km az órában, 90e km a motorvezérlőben
- bal oldali ajtóhatároló kattog
- bal első lámpa matt, jobb hátsó törött
- kifúj a kipufogó és kell hozzá két rezonátor cső (tényleg elég hangos volt ez az install)
- olaj a hűtővízben, olajgombánál olajfolyás
- akkumulátor gyenge
- hátsó fékbetétek cserések
- fékolaj csere, meg nem is volt meg a kellő mennyiség
- két stabpálca előre
- két hátsó lengőkar
- két hátsó gumi farkasfogasan kopva (profilok: b.e. 3mm, j.e. 2,5mm, b.h 5mm, j.h. 3,5mm ami fura, mert 2014-es gumik voltak rajta és állítólag alig mentek az autóval)
- jobb első sárvédő javítva volt, 344 mikronAmit én még észrevettem:
- tetőkárpit elkezdett lógni pár helyen
- a féktárcsák szerintem már elég vállasok voltak, nem tudom lehetett-e volna még szabályozni
- a fekete fényezésen azért látszott, hogy gépi mosóba jártak vele, egy polírt elbírt volna
- belül az ajtó fogantyúja hámlott egy kicsit, kormány is picit már kopott, de nem voltak vészesek
- csomagtartó teleszkópok elkezdtek fáradni
- váltógomb cserés
- parkolóradar gombja nem csinált semmitSzóval ennyi volt, ezt elengedem, nézelődök tovább, hátha felbukkan egy vállalható példány, de azért célba veszem a Vectra C GTS-eket is, azok tetszenek még.
-
AMD Power
titán
válasz Petyyyyy #64345 üzenetére
Befelé is katasztrófa a Szentendrei úton. Budai vagy a Pesti rakpart is brutál ilyenkor, a Hungária krt a felújítás miatt meg halott. A google szerint most ha elindulnék legjobb esetben is 50 perc.
Teszla_ Ezt a gépet jól tetted ,hogy elfelejtetted. Betegágy.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Teszla_
senior tag
válasz Teszla_ #64346 üzenetére
Majd elfelejtettem, a motorvezérlő nem a gyári helyén van, hanem kb a motortér közepére lett téve, fel lett szerelve egy lemez, valamint egy ventillátor, ami közvetlenül az akksiról kapja a kakaót és egy on/off kapcsolóval ki-be kapcsolható, hogy hűtse amúgy nem kókány munka, de érdekes. Állítólag amiatt tették át, mert másfél éve random leállt az autó, ami abból fakadt, hogy túlhevült a gyári helyen a motorvezérlő, de amióta átrakták, azóta jó.
AMD Power: én is úgy érzem, hogy jól döntöttem.
[ Szerkesztve ]
-
Matthisa
tag
Sziasztok!Alis O-C CC 1.45höz vki tudna adni használható progit? Amit adtak hozzá én nem is tudom egyszerűen ..ar.Befagy a gépem tőle. Előre is köszi!Illetve Debrecen környékén vmi megbízható szerelőt az Y17DT Astrámnak tudna vki ajánlani?
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz AMD Power #64347 üzenetére
Bakker, akkor most rendesen meg vagy áldva. De legyen ez a legkevesebb, akkor legfeljebb átmegyünk mi a közeledbe.
Teszla_ - Olaj a vízben még akár hengerfejre is utalhat előbb vagy utóbb. Régen rossz, ha az ott van. Vannak ennél sokkal jobb példányok, maximum nincsenek az internet'on.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen