-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #64952 üzenetére
Igen ismerem. Helyi úgymond a srác akinek megvan, szerintem legalább 5 éve nála van. Ismeri az aranyszabályt így van pénz lóvéra és műszakilag jó állapotban van. A 2.2-es motor tényleg nem a legjobban sikerült darab, bár sosem láttam, hogy ne járna az autóval.
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
Új crossovereket hoz az Opel
Három friss crossoverrel jelentkezik 2020-ig az OpelLesz ám itt minden évben valami új. Opel újdonság dömping.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #64958 üzenetére
En nem igazan ertem mi szükseg van ennyi millio fele autora amugy Hogy tud ez igy hatekony es gazdasagos lenni.
Az opelnek is ugy nez ki be kell allni a sorba..megnezed mondjuk a bmw t, ott is lassan elfogynak az arab szamok, annyi modelljük van....abszolut nem ertem
Legyen egy kis auto, egy közepes, egy nagy limo. Legyen egy kis SUV meg egy nagyobb...(a kis suv nak sem latom ertelmet, de ok, divat, szereti a nep...).....de ez a van kis auto, kicsit nagyobb auto, meg egy picit nagyobb, abbol is limuzin, meg 5 ajtos, meg crosscountry meg ugyan ez a SUV bol....6 meret...meg kb a motorok szerint is osztalyozzak, mert hat egy erös astrat sem vehetsz mar, max 160 lo asszem a max, a következö mar majd OPC (megint uj model...)
szerintem ez egy vicc
-
roberto211
őstag
Urak! B corsanal(97) 1.0 12v motorról mit lehet tudni? Megbízható? Olajevős fajta? Vezérműláncot kell rajta cserélni vagy sem? Miből tudom meg h cserélni kell? Csörög?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
trassher
addikt
válasz mindthecrap #64960 üzenetére
Azt nem tudtam, hogy kombihoz kell. Ahhoz drágább mivel erősebb hátsó csillapítói vannak mint egy 5 ajtósnak vagy sedan-nak.
Redmi Note 7
-
Markizmark
addikt
Pénteken voltam műszakin, cáfolnám a lengéscsillapítós legendát. Pont 2 éve volt az amikor átengedtek jobb első nullás csillapítóval, de mondták hogy sürgősen cseréljem ki, úgy is lett. Egyértelműen mutatta a gép, hogy az szar, de a balos jó, ugyanis nem egymáshoz képest mérik őket, hanem külön-külön. Egyébként azért nem szórakoztak velem mert évtizedek óta oda járunk és 2 évente 100ezer forintot hagyunk ott az 5 odacipelt jármű miatt. Ahogy 2 éve úgy most is alaposan átnézték az autót. Azóta új a 2 hátsó csillapító és a jobb első is, a bal első azóta se gyengült el így nem kellett cserélni. A kézifékem 0% eltérést mutatott, erről képem is van. Egyébként tudtam, hogy jó lesz mert 5 emberrel a hegyoldalon is megfogja, mint a szög. A kocsi alatt voltam mikor cibálták a gömbfejeket és a szilenteket azzal a kínzó paddal, minden tökéletes kivéve a trapéz hátsó szilenteket, azok kicsit ki vannak repedve. Talpas miatt aggódtam de azt mondták azok is tökéletesek a kormány gömbökkel együtt. Az utólagos dimmerelős menetfényért sem szóltak semmit. Szóval kapott a gép még 2 év haladékot.
A következő utáni autóm már biztos valami villanyos lesz. Opel Ampera vagy Nissan Leaf már most is eléggé elérhető áron vannak.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
válasz Markizmark #64966 üzenetére
Az Amperra az nagyon szuper kis gép. Nekem az nagyon tetszik.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #64966 üzenetére
azért még olvasni is fáj, hogy az első csillapítók közül csak azt cseréled ki, ami szar, a másik meg marad úgy, elhiszem, hogy nagy dolog a lóvé, de az is olyan cucc, amit párban szokás cserélni, pont a gátló az ami egy fékezéskor nem mindegy, hogy az oldalak keménysége mennyiben tér el!
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #64968 üzenetére
Fájó olvasni vagy sem, nem volt olyan állapotban, hogy cserélni kelljen. A jobbos sem egyszerűen elkopott, hanem kifolyt. A bal meg szinte tökéletes volt. Ezért lett volna kidobott pénz. Azóta is fekszi szépen a kanyarokat, semmi pattogás vagy belengés nincs.
Egyébként meg új csillapító ide vagy oda, láttam már új monroe csillapítót 70%-ot produkálni sajnos.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #64969 üzenetére
és azonos márka lett a csere? vagy az egyik még a gyári a másik meg ami jött?
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #64970 üzenetére
A bal elsőről nem tudok semmit, talán az előző tulaj cserélte a jobb első meg olyan ami polcon volt, kb 8 ezres kategória.
De egyébként úgy vettem észre hogy méréskor a gépbe nem kell beütni a márkát, szerencsére márka függetlenül csak százalékot néz. abban pedig nem volt eltérés a jobb és bal oldal között.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #64971 üzenetére
ezért ráz a hideg, mert a polcról ha leveszel két új de különböző márkájú gátlót azok sem egyforma keménységűek és egy tengelyen tud vicces lenni, ha az egyik oldali puhább, akkor vészfékezéskor akár el is ránthatja a kormányt! ezeket csakis párban kell cserélni, 8e ft amúgy sem a világ vége, de ha baj van akkor ennyibe kerülhet akár egy ember élete is!
a százalékok amúgy sokat nem számítanak, az új sem 100% a műszer szerint 70% körül van a jó, mert befolyásolja nagy mértékben a gumi nyomása is, a gumi is benyel, visszarugózik ezért nem mérvadó! nálam a passatban anno 67%-os volt mindkét első csillapító, és még gyári vw, rozsdás volt de tette a dolgát! -
trassher
addikt
válasz Markizmark #64966 üzenetére
Akkor valami újítás van vizsga terén. Nekem tavaly a rettegett NKH-nál műszakizott az autó és azt mondták elől és hátul is megfelelőek a csillapítók. A hátsók kifejezetten egészségesnek tűntek
Redmi Note 7
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #64972 üzenetére
Nálam is 70% körül volt mind a 4, gumi nyomás egyenlőségre pedig kínosen ügyeltem műszaki előtt is. Szóval az, hogy párban SZOKTÁK, az nekem mint műszaki embernek a gyengénél is gyengébb indok. Amúgy a bal sem gyári már ez 100%, 18 éves autóról beszélünk 230ezer kilométerrel. Volt azóta már egy pár nagy fékezésem, az a kormány nem fordul se jobbra se balra, ha én nem akarom.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #64972 üzenetére
nekem is parban lett cserelve, pedig nalam is csak az egyik hatso faradt el, de fel sem merült, hogy csak az egyik legyen cserelve. Ezt az opciot nem is mondta a szerelöm.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #64974 üzenetére
az nem csak SZOKÁS, hanem KELL!
ha az egyik oldali rugód eltörik, akkor is mindkét oldali rugót ki KELL cserélni, mert az is befolyásolja a menetbiztonságot!
de nekem mind1 ki min spórol, így is gurul az autó, de amit párban kell cserélni(fék és futómű), azt úgy kell![ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #64976 üzenetére
Igen, azért találták ki ezt a KELL dolgot, mert különben szabályos lenne az, hogy az egyik éppen csak jó, a másik csere érett és akkor csak a másikat cserélik ki, így van egy tökéletes és egy gyengébb csillapító egy tengelyen. Csak nálam abszolút nem ez volt a helyzet.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #64977 üzenetére
mint írtam 2 teljesen új, de más gyártótól származó sem párosítható össze, épp úgy mint féktárcsából vagy fékbetétből sem veszünk újból más-más gyártóét oldalanként, mert azok sem úgy dolgoznak, más az anyaguk, máshogy kopik, máshogy fog!
de megértem a te álláspontodat, de elfogadni nem tudom, mert minden más házitákmány és balesetveszélyes!
-
mindthecrap
aktív tag
én már csak azért is párban cserélném mert minek kétszer szervizbe menni, főleg hogy többször ki lett hangsúlyozva hogy 8000 forintos tételről van szó. ha már elzötyögtem a szervizbe és fent áll a csáposon akkor +8000 forint ide vagy oda... beállíttatni sem kétszer kell akkor stb...
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
Markizmark
addikt
válasz mindthecrap #64979 üzenetére
Hálistennek nem kell szervizről beszélni. Akkori időben még diák voltam, 8000 forintot is megéreztem. Inkább adtam a vizsgabiztos szavára, mint hogy 2 csillapítót vegyek és 2 gólyalábat szedjek szét. Teljesen szükségtelennek tartotta ő is a balos cseréjét, mint mondtam a jobb sem elkopott hanem kifolyt. Nem tudjuk miért... a bal meg olyan mint az új.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Calogero
addikt
Ma beléptünk az 50 000-sek táborába....
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #64966 üzenetére
trassher és én is saját tapasztalatról beszéltünk, nem legendáról.
Valamint ne keverjük a teljesen kifolyt valamint a még működő, de már nagyon gyengén csillapító lengéscsillapítókat.
Az meg hogy egyben kell cserélni, az biztos nem véletlen, csak így lehet biztosra menni hogy egyformák lesznek (vagy még így sem az előző hsz-ek alapján), de ez még nem zárja ki hogy nálad egyforma vagy nagyon hasonló lett így is a két oldal.Postázást nem vállalok.
-
Bazs-
tag
Sziasztok,
Valaki tudna abban segíteni, hogy hol tudnék ilyen lámpaburát venni ?
Használtnak jobban örülnék, mivel van egy olyan sejtésem, hogy az eredeti elég drága.
Köszi előre is
-
Calogero
addikt
-
Chiftain
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy egy G astrának a teljes műszerfal világításhoz milyen és mennyi izzóra van szükség? Tehát az óramodulhoz a fűtéskapcsoló modulhoz a világitás kapcsolóhoz. Illetve ha a TID modul háttérvilágítása cserélhető akkor ahhoz is. -
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #64990 üzenetére
Mondjuk nekem szerencsém van. "Valóban" annyi van benne mint amennyit a km óra mutat.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz diablo1984 #64990 üzenetére
Astra=84,000E
Fiat=155,000E
Mitsu=360EA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #64964 üzenetére
Kicsit utána olvastam a neten. Olajfogyasztásról nagyon nem írnak semmi negatívot sehol sem. A láncot lehet hallani ha gázos. A cserélni kell az viszont biztos nem olcsó mulatság. A kaszni hajlamos a rohadásra és az izzók szeretnek sűrűn kiégni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
roberto211
őstag
válasz AMD Power #64994 üzenetére
Köszönöm szépen, erre voltam kíváncsi Akkor magyarul nem nehéz belőle nem betegágyat venni. Ha minden igaz lehet a héten már b corsa tulajdonos leszek... Holnap derül ki. Osztrákból hozom egy magánszemélytől ha erre esik a választásom, vigyázott rá, most cserélt olajat, napfénytetős.. Elmondta h ajtón van 1 felületi "rozsdapötty" de ezt kijavítom .. Mindjárt teszek be képet..
Diablo: Miért gyenge? Ugyanazt tudja kb mint a régi 1.4 8v(majdnem) illetve a 45 lovas 1.2(ennél kicsit erősebb)... Én múltkor vezettem egy b corsat béreltem egyet, 1.2 45lovas volt azt hiszem de elég jól ment ahhoz képest h 45 le. Beültem azt hittem h alig fog ez megmozdulni, bent ültünk 4 en és tök kellemesen vitte a kasztnit viszonylag jól is gyorsult a városban sávváltásoknál,stb,stb.--- Tetszett,meggyőzött.
Héten kiderül,hogy melyikre esik a választás.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #64996 üzenetére
azért írtam, hogy viszonylagos! nekem is van 1.0-ás yarisom, az is jól megy, köszönhetően a rövid váltónak, de pályán veszett hangos már, bár a fogyasztása akkor sem szál el! az 8 szelepes 1,4-es mint írtam őskövület ehhez képest, városban használni ezt a kis motort épp olyan jól lehet, mint (kövezzetek meg) az 1,2-s motorral a g astrát!nekem az sem tűnik annyira szenvedősnek!
(#65000) lsebestyen : így igaz, mégpedig a b corsa éppoly hajlamos, mint az f astra!
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz roberto211 #64996 üzenetére
Azért majd nézesd meg alaposan az alját, főleg ha osztrák importos, ott sóznak mint a barom, tehát előbb is korrodálnak az autók, már amelyik hajlamos rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen