-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #56401 üzenetére
Én is igy érzek. Mondjuk csont új autót venni szerintem csak annak szabad aki 4-5 év múlva beszámítatja és vesz helyette egy másik újat. De sima földi halandónak... nem tudom.
Meg szerintem túl sok az a pénz áll "benne". Ráadásul ha nincs családi házad ahol van egy szép fedett garázsod akkor meg végkép nem jó. Arról nem is beszélve ,hogy 1.5 millás autót is mire rendes munkából félreteszed, megoldod az egy örökkévalóság. Vicc sajnos.... Meg utána fenntartás.... *urva nagy luxus ma Mo-n egy autó az a baj.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Sajnos az átlag Magyar nem tud havi 150e félrerakni. Sőt van aki semmit nem tud. Szerintem akinek ma 2016-ban Magyaroszágon nincs hitele/tartozása , van munkája és keres havi 150e nettót az már jónak mondható.
Én nem sok olyan embert keresek aki munkából jól él. A legtöbb ember körülöttem aki jól él az nem "dolgozik".
LaudaMagyaroszgáról beszéltem eddig.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
félisten
válasz AMD Power #56406 üzenetére
Azert kerdeztem, hogy mi az a rendes munka? Ha szarul keresek az rendes munka, ha jol az mar nem rendes?
(#56407) Petyyyyy Ha nem tortent volna ami tortent, mentem volna silos kocsira, 2000 euro netto/ho. Ebbol 250-300-at siman felreteszel.
Egyre tobben mennek el pl negykezben nemzetkozizni. Havi fel millakat dobnak felre, waberersnel is vannak ismeroseim negykezben.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
nálam a rendes munka bejelentett, teljesen legális heti 5 nap napi 8 óra és nincsen túlóra, van cafeteria, és a munkaköröd olyan amit nem kell szégyellni és társaság előtt is vállalható, minden hónap elején csúszás nélkül fizet, pontosan.
(#56409) Lauda:
Jó dolog a sofőrködés, minden csak nem élet. Sokat keresel cserébe ott élsz a fülkében. Mint logisztikus, elég sok sofőrrel találkozom/beszélek.
Egyik fele hogy sokat keresel se család se semmi mivel nem vagy otthon.
Másik fele hogy elöbb utóbb sérve lesz az embernek plusz szétmegy jó pár ízülete.
Harmadik része a dolognak, hogy ha neadj isten kiesel a volán mögül nem tudsz mit csinálni. Én azt szoktam mondani két ok van amiért a sofőr sose fogja otthagyni a vezetést.
Egyik hogy rendes munkával nem fog ennyit keresni, és ezt az anyagi hátteret semmiért sem fogja feladni, még a családjáért sem.
Másik fele hogy ha otthagyja nem fog tudni mást dolgozni mivel nem ért máshoz.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Munka es munka között is van különbseg....ezek a 2000 eurok addig hangzanak jol, amig az ember tavolrol hallja, meg otthon atszamitgatja forintra....az hogy valaki napi 10 orat ül kuka csöndben magaban egy kamion fülkejeben es pisilni is egy Colas flakonba kell, mert azzal is idöt sporol, a tisztalkodast meg egy autopalya benzinkutjan ejti meg, akkor mar azert maskepp nez ki az a 2000 euro.
Az mas kerdes, hogy sokan kenyszerülnek erre, mert maskepp nem tudjak eltartani a csaladjukat
(#56410) F_Gergely annyi, hogy en a cafeteriat kihuznam a (sajat) listambol....cash aztan majd en eldöntöm, hogy etelet vasarolok beleöle, vagy nyaralni megyek, vagy üzemanyagra költöm
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #56386 üzenetére
Sajna azert az opel az elmult idöben elegge leszerepelt...nem fog egyik naprol a masikra ez megvaltozni.
Csak a fenykepeket pörgettem at....amit el kell ismerni, azt el kell ismerni....mondjuk nekem a müszerfaltol eltekintve semmiben nem tetszik jobban a renault....design alapjan nekem az opel kellene az üles összehasonlitas meg nem fair, mert a enaultban szvsz a fullos üles van az opelben meg nem
Sokat kell még melozni az opelnek ha le akarja faragni a rossz hiret, de ezzel az astraval jo utra lepett ha kihoznak egy olyan insigniat amit linkeltel, akkor meg plane
-
félisten
válasz Declare #56411 üzenetére
El kell donteni mi a jobb. Ha ket fiatal beul a kamionba, 2-3 ev alatt osszerakja a haz arat es ki is szallhatnak belole. Vagy ugyanezt sporolgatja ossze 20 ev alatt. Szerintem erdemes az elejen par evet raszanni es ad egy biztonsagot a tovabbi eletedre, hogy van egy hazad, van autod, ami a tied es nem kell senkinek torleszteni. A jogsi meg szinte mar nem kerul penzbe, alairsz 2 evet es nagy reszet alljak a cegek helyetted. Gartnernal egy volt kollegam a felesegevel hutozik, havi 900 korul kapnak ketten, ebbol 600 megy felre havonta. Lehet szamolni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Felraraksz par ev alatt par millio forintot....(lemondasz mindenröl, nem csinalsz semmit...). Ok. Utanna mi van?
Szakmai tapsztalatot nem gyüjtöttel, tanulni nem tanultal semmit...egy dolgot fogsz tudni csinalni kamionozni. Nem minden a penz annyit meg nem raksz felre, hogy eleted vegeig megelj belöle
De nem kell egyfrman gondolkodnunk....
-
félisten
válasz Declare #56414 üzenetére
Folytatod ahol abbahagytad. Persze ezt mindenkinek maganak kell eldonteni, hogy megeri-e ket evig a kamionban elni, vagy 20 evig a banknak torleszteni.
Tanulni miert ne lehetne? Szabadidodben azt csinalsz amit akarsz. Es ott vannak a hetvegek is, varkozas a cegeknel, sokszor fel napokat varatnak. Tanulhatsz, olvashatsz stb stb. Csak rajtad mulik. Amig a tobbi sofor hulla reszegen fekudt a kamionban en tanultam az angolt. Ennyire egyszeru.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #56414 üzenetére
így van...
tegyük fel 18 évesen érettségizik, 22-24 évesen végez az iskolában. Mondjuk 25 évesen elkezd kamionozni, legalább 5 évet le kell húzzon. Tehát tegyük fel 30 évesen nulla szakmai tapasztalattal mint pályakezdő akar elhelyezkedni, úgy hogy 5 év alatt amíg a fülkében rohadt, változott egy sor jogszabály/technológia satöbbi szakmától függően ugye.
A büdös életbe nem fog elhelyezkedni, mert nem fogják sehova felvenni, és ott van hogy 30 évesen van egy tök üres életrajza. Nem véletlen, hogy nincsen olyan sofőr aki kamionozás után civil munkát csinál. Mert nem fog, egyrészt mert nem talál, másrészt meg hiányozni fog neki hogy nincsen elég pénze. Ez egy ördögi kör, a pénz nem minden, én mondjuk inkább lennék családdal, gyerekkel mint egy üres fülkében ahol a hajamra kenhetem a pénzem. Meg igen, az egy kutya élet, elég ha csak a fürdés/wc oldalát nézed. Ha szarul vagy hasmenés/hányás satöbbi, és fuvarban vagy cseszheted, nincs betegszabi, meg meleg ágy és a tudat hogy otthon vagy, helyette parázhatsz mikor rámolják ki a pótkocsit amíg alszol. -
beg
veterán
Rövidtávon egyetértek. Viszont ez úgy beszippant, hogy a megszokott igényt nem tudod lejjebb adni, ha elmész utána péknek. Mindig visszamész a pénz miatt. Onnantól viszont család csak jelképes, gerinc és hátfájás állandó. 2 rokon is ezt a mókuskereket hajtja, az egyik már 30 éve.
Most válik másodszor és lesz egy újabb gerincműtéte.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Gergely
őstag
-
Petyyyyy
addikt
Durca járgány. [link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
Nálunk hála Istennek nincs ilyen probléma. Se hitel se semmi és van a kis családunknak bőven ingatlana nem is egy. Egyszer majd "összerakjuk" őket és akkor lehet akár egy nagyon szép családi házunk is. Vagy egy lakás és egy Balatoni nyaraló. De ez még a jövő zenéje.
Declare Teljesen igazad van.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #56426 üzenetére
sajnos kb félévente mindig van egy cikk hasonló gond miatt...
Emlékszem volt egy pali az egy VW terepjárót vett mert valami vállalkozó volt kellett a terepjáró.
Lényeg a lényeg 10+ milláért vett egy zsir új, általa kért terepjárót, majd pár hónap után elkezdte ledobni a festést, meg elkezdett széthullani a verda. A szalon azt mondta "nem rendeltetésszerű használat és megvonják a garanciát" az igazságügyi szakértő meg azt állapította meg hogy a null km-es zsir új verda, atomjaira volt törve, és ujra lett fényezve,... Ott is ment a pereskedés. -
Petyyyyy
addikt
Végre megérkeztek az elsején rendelt Philips izzók. Délután el is gurulok értük.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #56428 üzenetére
Emlékszem, ez volt az. Nagyon kemény.
2 éves autón 56e km után így nézett ki a többi kép még durvább, látszanak az ecsetnyomok, szalonos 0 km-es autó volt:
Na ezért nem fogok új autót venni soha. Itt nem az adott márkát kell szidni, hanem azt, aki egy lagermaxos tréler árokba hempergése után visszaviszi kókányolni az autóit és megint kidobja újként őket.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Gergely
őstag
-
zolikaDB
veterán
Ezekről a nullkilometeres dolgokról eszembe jut, h ittvan Debrecenben a VW-Audi szalon is. Az autók nagy része hol van tárolva? Igen. Az udvaron, ami az egyik legforgalmasabb útvonal mellett áll, drótkerítéssel "védve".
Szívja a nap, esik rá az eső, a hó, mikor mi, a kamionok csapkodják a sarat, a madár telibefossa, a kula áll rajta blabla.
Namost én besétálok egy A5-ösért, sok millió ft, és innen kiszednek egyet, és az lesz az enyém, ami mióta kint senyved? Nem a Merkuros időket éljük, vagy mégis?Ja, ma megvolt a klímatakarítás. Hogy b.szódna meg, aki a pollenszűrő helyét kitalálta...
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #56434 üzenetére
Amiket az udvarrol kapsz, azok bemutato autok/proba autok/szemelyzeti autok, amiket aztan kedvezmennyel kapsz meg. Ha beballagsz egy uj autoert, akkor az jo esellyel raktarbol, vagy futoszallagrol jön
A masik meg, hogy a bemutato autok sem allnak kint az udvaron altalaban 1-1,5 evnel tovabb....azert szepen neznenk ki, ha tönkremenne a lakkozas ennyi idö alatt az en 8 eves astramnak sem a naptol van baja, semmilyenek
-
F_Gergely
őstag
Sracok ki hasznal kozuletek motorfeket? Vita indito tema, melyikkel allsz meg elobb, motorfekkel es kozben fekezve, vagy csak siman fekezve? Kinek mi a velemenye? En velemenyem hogy telen hoban elobb fekezem allora az autot motorfekkel mint barmilyen mas modon. Illetve motorfeket hasznaltok-e mert allitolag nalam okosabbak/tapasztaltabbak szerint hulyeseg, elavult es regi berogzott hulyeseg motorfeket hasznalni.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #56437 üzenetére
1.Motorfekkel az auto nem fogyaszt (pillanatnyi fogyi 0), ergo ha takarekosan akarsz vezetni, motorfeket hasznalod, sokszor...illetve ezzel növeled a fekek elettartamat. En pl varosokba beerve nem fekezem, hanem motorfekkel lassulok, meg mindenhol ahol lehet (esszerü hatarokon belül...azaz a piros lampahoz nem motorfekkel gurulok oda 2km en keresztül lassulva )
2. Allora fekezni motorfekkel? Az azert erdekes lenne
3. fekkel 4 kereket fekezel, motorfekkel 2...szoval motorfekkel alapbol fizikailag lehetetlen elöbb megallni....masreszt ha tul nagy a visszavaltas, terheli a kuplungot/valtot, tehat nem teszem 2 be 50 km/h nal ha meg akarok allni
szerintem aki jol vezet az sokszor hasznal motorfeket es nem nyomkodja a feket össze vissza feleslegesen....de ezzel nem tartja fel a forgalmat sem. Szvsz
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz F_Gergely #56437 üzenetére
Egyébként, persze, kapok kedvezményt, igazatok van. Node. Annyit nem kapok, h Suzuki helyett szaladjak a varjúszaros Audiért
F_Gergely: lehet, h elavult, stb. Én rendszeresen motorfékezek, kialakult útvonalakon járok és valamelyest ismerem a "járást" meg a forgalmat, lámpákat itt helyben.
Egyszer, friss jogsival télen finoman lecsúsztam az útról a sima fékezés miatt. Motorfék segített volna. Azóta tanulom, gyakorlom, és alkalmazom, ha lehet. -
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #56437 üzenetére
Hóban fagyban síkos úton motorféket használok, mivel az nem tud blokkolni, olyan mint egy retarder. Az sem tud blokkolni, mivel ahogy megállna a kerék, megszűnne a gerjesztés és újra elindulna a kerék.
Ez matematika, ne menjünk bele ...Persze motorfékkel is meg lehet csúsztatni a hajtott kerekeket, ha 50-nél visszavágod 2-be és leugrasz a kuplungról. Semmiképp sem felesleges a motorfék. Száraz úton azon kívül, hogy nem koptatod a fékeidet és üzemanyagot spórolsz meg más jelentősége nincs.
Én használni fogom ezután is.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Petyyyyy
addikt
-
F_Gergely
őstag
Jolvan koszi a velemenyeket sracok orulok hogy nem csak en latom igy, es nem csak en vagyok olyan hulye hogy motorfeket hasznalok
Sajat peldam:
Alapjaraton kettesben gurult az auto max 20 km/h csorogtam a lampahoz es hiaba leptem ovatosan a fekre ABS egybol dolgozott auto gurult tovabb. Ha nem villogok az elottem levonek aki vette a lapot es elorebb gurult megkoccolom hatulrol. Telen rovidebb a fektav motorfekkel (szerintem). De en mindenhol hasznalom a motorfeket es melle fekezem ha kell. -
w333
félisten
válasz F_Gergely #56437 üzenetére
Havas úton illetve meredek lejtőn szoktam inkább motorfékezni (városban nagyon ritkán), lámpához inkább kinyomott kuplunggal vagy üresben szoktam gurulni és a lábam nagyon sokszor a féken van (még nagyobb forgalomban is pl. mikor váltok reflexből ott van a lábam a féken) mert elég sokszor találkozok olyanokkal hogy satufékeznek vagy hirtelen lassítanak előttem így a másodperc töredéke alatt lehet fékezni / lassítani ... de ez is megszokás kérdése az egész folyamat
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zolikaDB
veterán
Ez reális ár vagy motort kell benne cserélni?
Omega 3.0 V6 xenon 400k HUF[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Kérdezem Hogy akkor tekintsük reális magyar piaci árnak, úgy, h a 3 literes Omegák itthon drágábbak jóval (dupla vagy több, amit én amúgy nem értek), vagy ganajra van hajtva, és kuka motorilag, csak nincs gerinc beírni a hirdetésbe. Utóbbit nem láthatjuk képről...
Mindemellett sok nagymotoros, de öreg és/vagy ritkább autónál látok több esetben is olyan árakat, h nem vágom, miért... És nem csak Omegáról van szó. -
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #56447 üzenetére
Szerintem pont hogy nem dragak az omegak, nagyon sokat vesztett az ertekuk. Valamiert a piac lenyomta az arukat, de nem tudom miert. Kint hiaba olcso behozva vagy ugyan ott vagy, vagy dragabban jossz ki. Kint meg azert olcso, mert sok lenne ra a biztositas meg az ado a regi motor miatt.
-
w333
félisten
válasz zolikaDB #56447 üzenetére
Azért ennyi az ára mert sokat fogyaszt, alkatrészben sokkal drágább hozzá minden, biztosítás + teljesítményadó stb. is sokkal drágább, a kutyának nem kell ilyen autó, a magyar józan paraszti ésszel úgy gondolkodik hogy minél kisebb köbcenti és minél kevesebb fogyasztás és kis biztosítási csekk + adó !
Tessék hibátlan bivaly luxusautó olcsón Link, de ezt sehogy sem bírod fenntartani !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE