-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Declare #56750 üzenetére
Már mikor megvettem akor beteg volt. De mondta a szerelő ,hogy még nem kell cserélni. Most már igen. Imbolyog és már messze nem az igazi. De mint látod nem egy tétel. Főleg nem -40% kedvezménnyel....
Zimmermann + TRW ?
Ez jobb vagy a Jurid amit irtatok?
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #56753 üzenetére
Az autonal ez a szep....nem egy tetel....ez sem, meg az sem....meg a szerviz költseg sem draga, jo aron dlgozik a szerelöm....aztan ev vegen amikor ranezel a szumma cellara az excelben akkor kapsz egy szivinfarktust es nezed, hogy hol a hiba a kepletbe, mert ez nem lehet
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz Declare #56750 üzenetére
Bátyámnak igen. Halálfélelmem van kb. minden bukkanón vagy 110 felett. Olyan, mintha kiszaladna alólam az ótó. Vicces és siralmas egyszerre.
trassher - Dehogynem, elsők közt volt. Meg akarom óvni a bőrt is meg magamat is. Körbe akarom csomiztatni hővédővel (nem feketével). Van már olyan Llumar fólia ami színtelen, hővéd és a rádió/GPS jeleket sem blokkolja. A projekttervek kész vannak, a zsetonok beérkezésére várok még mindig.
F_Gergely - Ja hogy a kék csík még menőbb is, mint a ződ? Akkor [link]. VW konszern vasai tetszenek ebből a szempontból. Minden oldalsó üvegük zöld és védenek.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
AMD Power
titán
válasz Declare #56754 üzenetére
Tisztában vagyok vele! De ennyi erővel nem is kell autó! Mert luxus.... ami sajnos igaz is.
De F-hez tényleg szinte minden gombokért van. Arról nem is beszélve ,hogy ha eladásra kerül majd a sor , szerintem én itt csak ha PH meghirdetném már elvinnék.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56755 üzenetére
én feketével körben nyomatom majd, ne lásson be senki, csak kell majd a tolatókamera mert ültem ilyen verdában, semmit nem látsz ki hátul főleg nem éjjel...
Nem a csík kék hanem maga az üveg:(#56754) Declare:
Persze lehet erről az oldalról is nézni a dolgot, de elég csak az üzemanyagköltséget nézni. Sokkal olcsóbb tömeg közlekedni, mégis aki megteheti autóval jár. Éves üzemanyagköltségem nekem is 600 ezer körül van, mégis autóval járok.[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56758 üzenetére
Most hogy mondod és sasolom...kicsit az enyém is kékes ezen a képen. [link]
Na, azért sem akarok fekete fóliát. De te se ess pánikba, majd behajítasz valami 6000K LED égőt a tolatóba oszt látni fogsz hátrafelé. Vagy ablak le.Ja voll herr Gergely. Első szélvédőt nem is akarom, sőt, talán a hátsót sem fogom, de oldalsókat igen.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #56758 üzenetére
Nem is azt mondom....csak az ember szerintem nem gondolja, amikor autot vesz. Olyan okoskodo nagy bölcselkedesnek tünik ez az "autot fenntartani a nagy durranas, nem megvenni" dolog.
Aztan ha valaki van olyan hülye, mint en, hogy vezetem a kiadasokat, akkor kiderül, hogy lassan 2 eve van nalam az auto es joval az auto ara fölött jarok mar azzal az összeggel, amit az autoval kapcsolatban kiadtam (ebben benne vannak a tankolasok, autopalyamatricak, gumik, kötelezö szervizek.....ami hiba volt az a valto 200 ezereret, meg az eger gazhütö szelep...kb 10 ezer mindennel együtt ) azert ez ugy kicsit megdöbbentö...nekem legalabbis
-
bazsimano
őstag
sziasztok!
valakinek nem lenne veletlenul egy osszesitett doksi amiben le van irva, hogy miket es hogyan lehet valtoztatni egy opcommal az autoba?egy ilyen leiras jellegu dologra gondolrtam.
koszi
b. -
diablo1984
veterán
válasz Declare #56748 üzenetére
az ezer éves passat ez a kategória.
egy turbóról nem mondod meg kívülről, hogy fos, az enyémen is száraz kívül, a coolerbe meg taknyolja befelé az olajat, közben meg megy az autó mint a távirat.még mindig azt mondom, hogy utópisztikus világban élsz ezzel a nézettel.
az egy dolog, hogy aknára állhatsz egy használt autóval, megnézed alulról mi a helyzet a kasztni, fék, futómű terén, motorból folyik-e valami, ha a kartervédőtől látszik, rétegvastagság mérővel körbeméred, motortérben olajat, vizet megnézed, hogy normálisak-e és a szint is jó, valamit a motortérben is megnézed, hogy olajos-e valami, ha látszik egyáltalán a blokk. utána próba, kormány, futómű, fék állapotát lehet így csekkolni, valamint hogy húz-e a gépsárkány, nem dadog, nem füstöl, kuplung hogy fog, váltó nem akad, nem reccsen-e. még ha olyan műhelyben vagy egy fedélzeti egység kiolvasást nem árt csinálni de annyi. injektort nem tudsz mérni, csak ha hibát dob és eltárolja.
ebből el lehet dönteni, hogy kell-e a cucc, vagy nem.....ehhez nem kellenek mesterek, csak szakmai analfabéta ne legyen a tag hozzá.
én is mikor autót néztem és átnéztem ilyen rendesen, csak néztek a gazdák, de passatból csak fost találtam, egy vagyonért lehetett volna kompromisszumost venni, de 2 éve sem ért egy 98as 1,2 millát....
abba, hogy te meg akarnál bármilyen autót bontani, hogy megvizsgáld ember nincs a földön, hogy belemenjen.
te sem örülnél, ha valaki az opeledet szétdurná egy délelőtt, kompressziót mérne, injektort beméretné próbapadon, stb-stb....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56769 üzenetére
En analfabeta vagyok
Nyilvan nem azt mondom, hogy szedjek darabokra az autot , de müszerekkel kompresszio merest, injektorokat pikk-pakk meg lehet merni....mindenfele megbontas nelkül egy hozzaertö csapat fel ora alatt a komoly hibakra jo esellyel fenyt derit es nem jön meglepi.
En barkinek nyugodt szivvel barmilyen vizsgalatot megengednek, mert nincs takargatni valom (nyilvan nem az, hogy szetjek szet az autot darabokra de fekpad, lengescsillapitok, futomü, kompressziomeres....miert ne? ), mint ahogy a srac hozza allasa is ez volt, akitöl vettem a kocsit....amikor telon beszeltünk mondta, hogy van ismeröse a helyi opel szervizbe, ha gondolom vihetjük oda es atnezik velem....kivancsisagbol ravagtam, hogy mindenkepp, de nekem mar megvan hova szeretnem vinni a kocsit....pillanatnyi habozas nelkül ravagta, hogy ja jo, persze, semmi akadalya, csak ötlet volt a helyi opel.....ennyire voltam kivancsi szerintem egy korrekt autonal, korrekt eladonal ez igy müködik
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #56770 üzenetére
kompressziómérés az nem annyira egyszerű, ha dízel, akkor az izzítógyertyát kell minimum kivenni és azon át lehet és ha beleszakad az izzítógyertya, akkor a kedves érdeklődő fizeti a hengerfej levételt és a kibarkácsolást? injektor is próbapadon mérhető be normálisan, az sem egy opel szervíznél található.....
és ha ott is szopás van, azt is az érdeklődő fizeti?az opelnél is egy h astrát nézve semmivel sem tudnak megállapítani, mint egy olyan ember, aki ért hozzá kicsit, max az agya olvasás+futómű ellenőrzés rázópadon.....
de ez a művelet, amit itt felsorolsz(injektor próbapadon mérés+kompressziómérés kivételével, mert ember nincs aki engedi ezt bárkinek is), az is 20-30ezres kategória, minden fosnál nem lehet ezt eljátszani, arról nem is beszélve, hogy a totalcaron volt olyan cikk, hogy a szakszervíz egy roncsot vetetett a vevővel, mert megvizsgálták és jónak találták az autót, utána egy vagyont költött rá az új tulaj.....
amúgy a kompressziómérésnél max annyit tudsz megállapítani, hogy valamelyik hengernél nincs-e valami árulás, mert hideg és meleg motornál is más a kompresszió(olaj ha fel van locsolva, jobban tömít a gyűrűknél), annyit tudsz meg egy vagyonért, hogy egyformák-e a hengerek kopásai egymáshoz képest. de nekem is ha takargatni valóm sem lenne se engedném, hogy megbontsd a motort, akkor már egyszerűbb, hogy ha jön az érdeklődő, akkor először leveszem a hengerfejet, ha jónak találja a látványt, akkor összerakom és mehet a próbakör......ilyen nincs! pedig az lenne a tuti, amit a számítógépből kiolvasnak az semmi, az annyit ír, hogy valami jó(nincs hibakód) vagy rossz(van hibakód), mást nem....
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #56771 üzenetére
Amikor en vettem az enyemet, az elado ravagta, h oda viszem atnezetni, ahova akarom. Semmi ellenkezes, meg kompromisszum.
Elvittem ismeros szerelohoz atneztek, padon, stb. Elmondta a szerelo, h egyben van, ertelemszeruen vezerlest, tomiteseket, fogyo-kopo dolgokat ki kellene cserelni, ennyi es ennyi, erre keszuljek.
Meg is vettem a kocsit, fentieket megoldottuk.
Aztan aki ismeri a tortenetemet, az tudja, h motorvezerlot csereltem, oninditot ujitattam fel 2x is, blabla.
Ezekre nem lehet keszulni, belelatni... Es nem is olyan dolog egy computer csere, mint a dizelnel a kettostomegu, h most jo, de x km es nem lesz az, uh keszulsz ra...
Lehet korultekintonek lenni, meg tapasztaltabbnak, de ennyi.
Ha csörög, recseg-ropog, akkor mar bele sem kezdesz az alkuba... -
diablo1984
veterán
válasz zolikaDB #56772 üzenetére
jaja, átnézni át lehet, de annyira alaposan sosem lehet belenézni, hogy lássa az ember, hogy hogy áll, max következtethet, ami vagy bejön, vagy nem! a lila köd az sosem segít, ezt nem kell elfelejteni.....
én is mikor vettem a lagunámat, tudtam, hogy a kasztnira költeni kell, a futómű és a fék problémás és a motor sem olyan, mint aminek lennie kellene. és igen, mindezt fel is kellett újítani, épp amilyennek gondoltam..... de mostmár jó, jön megy, mindössze 300ezer ment a projektbe, ebben benne van az első fékbetét csere, komplett első futómű felújítása rugócserékkel, motorikusan hengerfej felújítás, tömítések cseréje, porlasztó beméretés, adagoló felújítás, önindító felújítás(elektromos hibának tűnt indításkor, mindenre gondoltam, csak arra nem hogy fos, pedig ez (is)volt a ludas), komplett vezérlés csere összes kerekével(kivéve az adagolóét, az maradt), hosszúbordás csere feszítő görgővel, összes olaj és szűrő cseréje.....hálisten a kulpung az új volt benne, még a fékolajat nem ártana lecserélni, hogy az se motoszkáljon az agyamban, a kasztni meg még ráér, nem annyira vészes, van még hová romlania.....
-
sziku69
senior tag
Mindenki "egyben van" itt a fórumon? Ma rengeteg volt a baleset.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #56772 üzenetére
En is mikor vettem a verdat, vittem szerelot, felemeltuk csapossal, megneztuk kivul belul.
Rontgen szeme senkinek nincs, vihetsz te oda atyauristent is akkor is bele tudsz nyulni a tutiba. Es ugyan ez igaz forditva is, ha elado vagyok es at akarlak baxni, ugyis atfoglak nezhetsz te akarmit az auton, mert en vagyok az elado tudom mi a baja es tudom hogyan rejtsem el. Hiaba ismered a tipust, nem fogod megtalalni. -
-
beg
veterán
válasz sziku69 #56774 üzenetére
Csak a szokásos, ezres stift legyorsult (sarokcsiszolós fordulaton), én ismertem a lámpa ütemét, majd szépen visszaintegettem neki, utána meg az aftermarketes xenonos ódiA6 letolt a g-be Mindez 5.6 km-en.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
sziku69
senior tag
válasz molnarpeter #56779 üzenetére
Ilyen hírekkel volt tele ma a rádió.
-
F_Gergely
őstag
Tegnap szétszedtem a hátsó ablaktörlőnél a dolgokat. Áram eljut a motorig de az csak egy pár mm-t mozog és ennyi. Kivettem a motort addig is, meg akkor már körbenéztem. Most már értem miért rohad az összes csomagtérajtó a hátsó ablaktörlőnél. Van ott egy lyuk, ahol a tengely kijön a lemezen keresztül, na ott szépen befolyik minden, van tömítés de elég tré, nem tudom gyári vagy már utólag szerelt. Ha találok motort majd azt már úgy teszem be hogy le legyen tömítve. Egyébként egész korrekt, lehet tényleg megéri lakatoltatni, azt hittem jobban szét van rohadva de nem.
Viszont valahonnan kéne egy hátsó ablaktörlő motor, ami elég ritka -
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56771 üzenetére
Hat jo nem gyöztük meg egymast nincs ezzel baj
Ha en el akarom majd adni az astrat, nem fogom a kinalat legaljan adni....eppen ezert ha valaki azzal jön, hogy oke, azt allitom, h faxa a gep, de akkor ö ezt le is ellenörizne...csinalja....vegye ki a gyertyat, merjen kompressziot, fel ora, orat ra fogok tudni szanni. Ha valaki kompressziot mer, az tudja mit csinal, nem fog beletörni semmit, ha igen, nyilvan kifizeti....de most ez olyan, ha probakörön nekiugrat valaminek akkor mivan? Nyilvan kifizeti. Ha egy tulaj nyüsszög, meg takargat, meg huzza a szajat, akkor adja el masnak a portekajat
Tovabbra is azt gondolom, hogy a legfajobb dolgokat nagy biztonsaggal ki lehet szürni. Tipushibakbol fel lehet keszülni, hozzaertö segitsegevel meg lehet talalni. Aztan persze hazi ganyolasokba barki beleszaladhat, vagy elromolhat masnap a generator, vagy kimehet a xenon trafo....
-
bazsimano
őstag
sziasztok!
nem nagyon ertek hozza ezert is jarulok hozzatok...
kerdesem, hogy van egy lemerult aksi es kerdesem hogy bikazhato-e:lemerult: 12V 55Ah 420A
jo aksi: 12V 55Ah 255Akoszonom
b.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz bazsimano #56789 üzenetére
nincsen jelentősége az az indítóáramot jelenti, gondolom benzines autóról van szó. Amelyikről bikázni akarod annak járjon a motorja, majd kábellel összekötöd a két autót, hagyod így tölteni pár percig utána beindítod a lemerült akksis autót és járatod hogy feltöltse a lemerült akkumulátort.
-
oliwire
őstag
Régen voltam már errefelé, a kocsi most működik, habár a alapfordulatszám még nem tökéletes, meg nem is volt időm végigmenni mindenen, amit írtatok, de annyit észrevettem még, hogy függ a külső hőmérséklettől, meg a motor üzemi hőfokától is. Ha hideg van kint és a motor is hideg, akkor szinte tökéletes 900-1000 alapjárat van. Ha hidegebb van kint (max 15 fok) motor melegebb, akkor 1400-1500. Ha meleg a motor és melegebb van kint (20 fok felett), akkor 2000 is, de néha felcsap 2300-2500-ig, de nem mindig marad ott. A keréknyikorgás is valószínű csak a téli gumi miatt van, amikor kanyarodok, mert hideg reggeleken, 5-10 fok között kanyarodva nincs semmilyen hang. Ahogy 15-20 felé megy az időjárás, egyre erősebb a hang kanyarban.
-
Petyyyyy
addikt
Na, tegnap végre elhoztam az égőt. Kicsit bánom, hogy ilyen kék az üvege, félek túl diszkó lesz majd a lámpatestben. Remélem nem látszik majd nagyon.
Jobb lett volna autóval menni érte tömeg helyett, így kis híján az életembe került. Gyalogolnom kellett kb. 100 métert a Szabadkai úton...és többet nem mondok.
Délután ha lesz időm be is hajítom őket.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
AMD Power
titán
Fent vannak végre a nyári papucsok....
Az olaj + szűrő + komplett első fékek és a 2db hátsó lengéscsillapító cserére mondott a szerelőm 12.500Ft-t.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
BigBlackDog
veterán
H Astra üvegtetejével, GTC panoráma szélvédőjével kapcsolatban van valakinek valami ellenérve? Vagy lehet nézegetni nyugodtan olyat is (eléggé bejövős számomra)?
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Microsoft Excel topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- További aktív témák...