-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #56748 üzenetére
az ezer éves passat ez a kategória.
egy turbóról nem mondod meg kívülről, hogy fos, az enyémen is száraz kívül, a coolerbe meg taknyolja befelé az olajat, közben meg megy az autó mint a távirat.még mindig azt mondom, hogy utópisztikus világban élsz ezzel a nézettel.
az egy dolog, hogy aknára állhatsz egy használt autóval, megnézed alulról mi a helyzet a kasztni, fék, futómű terén, motorból folyik-e valami, ha a kartervédőtől látszik, rétegvastagság mérővel körbeméred, motortérben olajat, vizet megnézed, hogy normálisak-e és a szint is jó, valamit a motortérben is megnézed, hogy olajos-e valami, ha látszik egyáltalán a blokk. utána próba, kormány, futómű, fék állapotát lehet így csekkolni, valamint hogy húz-e a gépsárkány, nem dadog, nem füstöl, kuplung hogy fog, váltó nem akad, nem reccsen-e. még ha olyan műhelyben vagy egy fedélzeti egység kiolvasást nem árt csinálni de annyi. injektort nem tudsz mérni, csak ha hibát dob és eltárolja.
ebből el lehet dönteni, hogy kell-e a cucc, vagy nem.....ehhez nem kellenek mesterek, csak szakmai analfabéta ne legyen a tag hozzá.
én is mikor autót néztem és átnéztem ilyen rendesen, csak néztek a gazdák, de passatból csak fost találtam, egy vagyonért lehetett volna kompromisszumost venni, de 2 éve sem ért egy 98as 1,2 millát....
abba, hogy te meg akarnál bármilyen autót bontani, hogy megvizsgáld ember nincs a földön, hogy belemenjen.
te sem örülnél, ha valaki az opeledet szétdurná egy délelőtt, kompressziót mérne, injektort beméretné próbapadon, stb-stb....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen