Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz Declare #56748 üzenetére

    az ezer éves passat ez a kategória.
    egy turbóról nem mondod meg kívülről, hogy fos, az enyémen is száraz kívül, a coolerbe meg taknyolja befelé az olajat, közben meg megy az autó mint a távirat.

    még mindig azt mondom, hogy utópisztikus világban élsz ezzel a nézettel.

    az egy dolog, hogy aknára állhatsz egy használt autóval, megnézed alulról mi a helyzet a kasztni, fék, futómű terén, motorból folyik-e valami, ha a kartervédőtől látszik, rétegvastagság mérővel körbeméred, motortérben olajat, vizet megnézed, hogy normálisak-e és a szint is jó, valamit a motortérben is megnézed, hogy olajos-e valami, ha látszik egyáltalán a blokk. utána próba, kormány, futómű, fék állapotát lehet így csekkolni, valamint hogy húz-e a gépsárkány, nem dadog, nem füstöl, kuplung hogy fog, váltó nem akad, nem reccsen-e. még ha olyan műhelyben vagy egy fedélzeti egység kiolvasást nem árt csinálni de annyi. injektort nem tudsz mérni, csak ha hibát dob és eltárolja.

    ebből el lehet dönteni, hogy kell-e a cucc, vagy nem.....ehhez nem kellenek mesterek, csak szakmai analfabéta ne legyen a tag hozzá.

    én is mikor autót néztem és átnéztem ilyen rendesen, csak néztek a gazdák, de passatból csak fost találtam, egy vagyonért lehetett volna kompromisszumost venni, de 2 éve sem ért egy 98as 1,2 millát....

    abba, hogy te meg akarnál bármilyen autót bontani, hogy megvizsgáld ember nincs a földön, hogy belemenjen.

    te sem örülnél, ha valaki az opeledet szétdurná egy délelőtt, kompressziót mérne, injektort beméretné próbapadon, stb-stb....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák