-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#TOTTI
őstag
válasz Declare #56097 üzenetére
Szerintem meg igen, a jó szívó benzin 6-8 éves autóknál már drágább mint a dízel. Az árat meghatározzák de az értéket csak az állapot! A jó pedig összetett fogalom. Ismert előéletű/igazolható szerviz múlt akár valós számlákkal/valós kilométer/kor/felszereltség és fontos, hogy minél kevesebb sebből vérezzen, pl. ülés ne legyen kopott. Na de mindegy mindenki azt vesz amit akart egy 200 ezret futott dízelt nem vennék meg semmiképp, de ez egyéni preferencia, nem akarom senkire ráerőltetni.
-
Declare
őstag
válasz #TOTTI #56101 üzenetére
"Szerintem meg igen, a jó szívó benzin 6-8 éves autóknál már drágább mint a dízel. "
ezt en nem tapasztaltam, amikor a sajatomat is vettem es en sem fogom olcsobban eladni, mint egy 1.6 benzint nem veletlen....gazolaj olcsobb es kevesebbet eszik....ezert eri meg annak a dizel, aki sokat megy...nyilvan varosba, meg evi 10k km re en sem vennek dizelt, se ujjonan, se hazsnaltan.
Az allapot az total igaz, amit leirtal.
Sajnos az, hogy a km vadaszok taborat erösited, az a Magyar valosag ma....de ezert tekerik is nektek az orat, nem kell aggodni
-
bandi0000
nagyúr
Gyári car300 rádió csoda nem csinál semmit, vagyis ha be akarom kapcsolni akkor a piros led a code felirat alatt villog, aztán ha kikapcsolom elmúlik a villogás, de ennyi, valakinek tippje?
Xbox One: bandymnc
-
Petyyyyy
addikt
válasz bandi0000 #56103 üzenetére
TID/GID/MID kijelzőn sincs semmi valtozás? Annak a lámpácskának csak egy párat kell villanjon bekapcs után.
Kb 2 hétig csendben autóztam, mert akkora állat voltam, hogy nem váltottam AM-ről FM-re és hiába tekertem a hangerőt.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
#TOTTI
őstag
válasz Declare #56102 üzenetére
A valós 200 más mint a tekert 200.
A személyeskedést, meg az általánosítást, kategorizálást kerüld légy szíves. Vehettem volna én is dízelt, de nem volt használható állapotú, megbízható, rendezett előéletű, pedig 2 gurigát szántam rá. Nem akarok 50 ezer kiloménterekként nyomásszabályzót cserélni, meg hasonlók és imádkozni, hogy ne üssön be valami komolyabb.
Nem erősítek semmilyen tábort csak nem a legaljához viszonyítok ha autó vásárlásról van szó, és akkor jöhetnék panaszkodni a fórumra, mert mindig tekerni kell valamit az autón ahelyett, hogy használod évekig probléma mentesen. -
bandi0000
nagyúr
válasz F_Gergely #56107 üzenetére
Nem kód hiba, mert ha az kellene neki akkor kírná hogy safe mode vagy valami,+ as gomb+ bekapccsal be lehetne írni, arra gyanakszok hogy esetleg nincs rákötve a kijelzőre vagy nem ad neki jelet, de telorol meg nem tudom megkeresni most ennek a használatiját, tuti valami hibát jelez a villogó led
Xbox One: bandymnc
-
félisten
1.7DTI motoron nezte mar valaki mennyi kartergaza van? Tudom ez igy hulye kerdes, mert hasznalat/km es olaj stb fuggo, csak kivancsisagbol. Ugye a szelepfedelbol bele van kotve a turbo fele meno csobe, igy ezt nem latom, hiaba veszem le a szelepfedel sapkajat. Le kene huzni a gumicsovet probakepp.
EGR-rol azt olvastam, hogy hiaba vakuumos, ki fogja szurni az ecu, hogy nincs nyomasvaltozas, miutan utasitotta az egr-t a nyitasra/zarasra/helyzetvaltoztatasra, bar ki kellene ezt is probalni.
-
ateszka120
újonc
válasz Declare #56085 üzenetére
Köszi a választ!!! Amúgy mennyit lehet egy ilyen autóért fizetni? A gyerek 1,2M-ért árulja ( -alku),de hiba is van... a sofőr biztonsági öv sipol meg hiba a műszerfalon /ennek mennyibe lenne a javítása?/ meg a multikormány bal oldala nemvezérel semmit /mondjuk nemtudom mitkéne.../ meg egy garázskapu a bal első sárvédőn,meg kell 4 nyárigumi meg fekete ami kényes... De a belső szép elég egyedi,pirosas betétek az üléskárpitokon meg az ezüst díszcsík is pirosas a műszerfalon meg az ajtókon. 191000Km az órába ja 5-ajtós... Sóval az 1,2M reális vagy keményen kéne alkudnom?
-
haddent
addikt
Csütörtök reggel felpattanok olyan érzéssel, hogy ma egy régi álmost kell valóra váltani. Úgyhogy el is mentem a festékboltba, és befehérítettem a felniket
Mindez 2flakon átlag méretű akril festék (~2500Ft) + némi csiszolópapír és jó sok munka meg fáradtság. Egyébként olyan 20 ezres munka általában 4 felni festése. Nem lett tökéletes persze, de elég szép lett. Csak a látható részeket "bántottam", a belső felületet hagytam gyárin, egyrészt nem látszik, másrészt mindig koszos fékporos és le se lehet tisztítani ha direkt nem szeded le kb.
Nekem tetszik, ha tartós lesz mindenképp megérte. Ha "széthullik", akkor megy a profi kezébe a 20asért és kidobtam 2 db festék árát -
Roli1988
csendes tag
Szevasztok. Opel astra g hez kérnék segítséget. A kulcsot a zárban eldordítva tartva felhúzza azbablakokat. Hogy tudnám a távirányítót feltanítani hogybgombra felhúzza az ablakokat? Előre is köszi a segítséget!
A gép nem érez! De 3 milliót megért!
-
félisten
válasz Markizmark #56112 üzenetére
Nalam nem latszik sehol, mert bele van kotve a szivokorbe. Csak ugy tudom megnezni, ha lehuzom az osszekoto gumicsovet.
-
Declare
őstag
válasz #TOTTI #56105 üzenetére
Ez a varázs 200k km ....egyszer valki megírná, mi történik 200 ezer km nél az autóval ... valaki ezt kitalálta és ezt fújja mindenki, mint egy szentírást...és ezért tekerik otthon az autókat, mert ez kell a vásárlónak.....
nyilván a kevés km és fiatal autóa best...nem a zsír új, 0 km a best....azt kellene megérteni, hogy egy dízel autóba 30-40-50 ezer km lazán belekerülhet...ha a németeknél van pláne....és itt a sokkal jobb utakon, a jobb üzemanyagok miatt sokkal jobb állapotban lehet az egész autó sokkal több km el, mint otthon fele annyi km el.....nem véletlen hangoztatják ezt sokan velem együtt, hogy nem km-t veszünk, hanem állapotot.
egy 100k km es dízel vagy 300k km es dízel ugyan olyan üzembiztos állapotban lehet, mint egy egy 20k km es benzines. Ez semmi más, mint karbantartás kérdése. Egy dízelt drágább fenntartani, cserébe kevesebbet fogyaszt....ergo akkor térül meg, ha sokat megy vele az ember....namost innentől kezdve keresni a 6-7 éves 100k km futott dízeleket....nem folytatom.
én azért vettem dízelt, mert sokat megyek és azt is pályán és nem 100 al....így azt számoltam, hogy több, mint 300ezret takarítottam meg a dízel miatt, és az egr hűtőszelepén kívül más bajom nem volt motorikusan a kocsival (a váltó más kérdés, sajna széria hiba....opel, fiat stb...több kocsiban van). Persze én nem is abba a kategóriába tartozom, aki csak használja a kocsit és tankolja.....megkapja azt a szervízt, amit kell....és láss csodát, 220k kmel, (több mint 52k km óta nálam van) gyári turbó, injektor, magasnyomású....minden....és nem imádkozom és nem cidrizem, ha beindítom, mert tudom hogy minden rendben van vele.....durva nem?
Ez csak egy vélemény, a tieddel szemben, nincs személyeskedés.....sokan fújják ugyan ezt a követ....jobbára tapasztalat nélkül......ha átgondolod átgondolod, ha nem nem
-
Declare
őstag
válasz haddent #56114 üzenetére
Ritkán passzol az ízlésünk autó fronton , de ez most tetszik! grat
Van ilyen fújható fólia festék....nézz utánna neten, ha esetleg lekopik, vagy még jobbat szeretnél, azzal lehet még klasszabb és abból befújhatod valamilyen színnel, majd ha megszárad és megunod lehúzhatod és nyomnélkül lejön és fújhatsz rá másikat. Ha ismerted, nem szóltam, én youtube-on láttam múltkor és nekem új volt....de jól nézett ki
-
ALI_G
veterán
Sziasztok,
nem feltétlenül opeles a kérdésem, de autós pumpát szeretnék venni, lehetőleg ikerdugattyús lábpumpa kellene. Tudtok valami elfogadható minőséget ajánlani 10k alatt? -
#TOTTI
őstag
válasz Declare #56118 üzenetére
Írhattam volna, 160-at vagy 300-at vagy 301 vagy 302 ezer kilométert is, nem akarom rád erőszakolni a véleményem veled ellentétben. Örülök neki, hogy minden rendben, nekem sem volt még semmi bajom az Opel dízelekkel igaz nekem a Fiat féle 1.9 CDTI volt és egy 2.0 DTL, ismerem őket, szerettem is. A kettőbe összesen mágikus 200 ezret tettem bele. További baleset és probléma mentes kilométereket, nem szeretnék meddő vitát. Mert tényleg ahány ember annyi vélemény. Ne haragudj, ha esetleg neheztelnél bármely mondatom miatt.
Én csak abból indulok ki, hogy ezek az autót, mármint az itthoniak, a válság idejében lettek vásárolva, és nagyon sokkal lehet olyan gond, hogy nem kapta meg azt a szervizt és törődést az elmúlt 5-6-7 év alatt ami járt volna, ez fenn áll benzines és dízel esetén is. Erre szerettem volna kilyukadni, nagyon nagyon utána kell járni, mert van kevés kilométeres is, csöpögő turbóval, nagyon rossz a tapasztalat a kínálatról, és tisztában kell lenni ha a kínálat aljáról választunk nagyobb a kockázat, arra kell törekedni, hogy minél kevesebb sebből vérezzen az autó.
-
bandi0000
nagyúr
ha már ennyire belementetek a vásárlásba, akkor felteszem az 1 milliós kérdést
itthon vagy kintről érdemesebb venni autót? W333 kolléga kifejtette múltkor a véleményét, miszerint a külföldi utak jóval sósabbak vagy hasonló vagy az idő nem tudom, de azt mondta hogy kintről behozott pár éven belül rozsdásodni fog
meg úgy eleve, kint is ennyire tekergetik vissza az órákat? jobban odafigyelhetnek az autóra, vagy az is lutri mint itthon ?
Xbox One: bandymnc
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #56124 üzenetére
Kinti autó : megbízhatóbb állapotban van de rövid időn belül rohadni fog !
Itthoni autó : Laci bácsi tákolta okosba olcsón, cserébe nem rohad !
Mindkettő esetben természetesen van ellenpélda, de általában ez így van ...
Ott van pl. trassher kolléga példája aki belenyúlt egy tákolt nyugdíjas autóba, de neki sehol sem rohad !
És ott van Kickass kolléga akinek hibátlan az autója (kintről behozott) de már a sárvédőivel kezdenek rohadni !
Azt mondom hogy itthoni megbízható autót kell keresni, lehetőleg szervizkönyvel !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
beg
veterán
válasz bandi0000 #56124 üzenetére
Itthonról nem tekert, szervizkönyves egy személy által hajtott, autópályás sok km-es cégautó.
Titkos jolly joker és sokan félnek ettől, alaptalanul.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
bandi0000
nagyúr
igen, csak sajnos sok embernek egyszerűbb beadni a kereskedésbe a kocsit, minthogy otthonról hirdetné, az meg sajnos elég ritka hogy öreg faszi első tulaj és csak a templomba járt a kocsival hétvégén
csak érdekesség képen vetettem fel, biztos itthon is lehet találni csak sok idő
olvastam arról hogy egy márkaszerviz belelát nemzetközileg az adataiba egy kocsinak, ergo ha pesten nézi át a szerviz és debreceni szerviz szerint több km volt benne az utolsó szerviz alkalmával akkor az tekert, de mi van akkor ha valaki nem viszi szervizbe az autót? ciki nem ciki mi sem vittük még a kocsit, van megbízható faszi bárdi kedvezménnyel és ő javítja mindig
Xbox One: bandymnc
-
-
beg
veterán
válasz Markizmark #56133 üzenetére
Közös lónál igaz, de egyszemélyes cégautó is rengeteg van.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
gban
Közösségépítő
Jó áron el lehet adni az F Astrákat.
Postázást nem vállalok.
-
Markizmark
addikt
Nekünk mérnökirodásoknak a cégen belül van "saját" használatra egy nissan kubistar (olyan mint a renault kangoo), 130e km van benne, 2007 körüli évjárat 1.5 dci motor van benne, 70 lovas és elég jól húz, de néhány kolléga brutálisan leugrál a kuplungról váltáskor. Ha van benne kettőstömegű (mert miért ne lenne), akkor annak hamarosan lefő a kávé. Kátyúkat is leszarják a kollégák...
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
beg
veterán
Szerintem túltolta egy nullával
Bár ez még isuzu, azzal zombitámadást is át lehet vészelni.@vebbful: tudom, nálunk is hasonló a helyzet.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Mikuland
tag
válasz Roli1988 #56115 üzenetére
Ahhoz kevés az " okosítás ", meg hosszan nyomás.
Én Dart vödör ( vagy mi a neve...) oldalán találtam leírást képpel, ebből csináltam meg az enyémen.
A vezérlőben kell két forrasztást átkötni dróttal ( persze forrasztva ) és működik a távirányítóval!
Bezár és felhúzza az ablakokat.
[opel okosságok][ Szerkesztve ]
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
AMD Power
titán
válasz Declare #56085 üzenetére
Jól gondolod...
Egyik haver most olyan jó állapotú gépeket hozott be németből szinte fillérekért.... Ha aktuális lesz nem tudom. Lehet ,hogy elgondolkodnék rajta.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
w333
félisten
válasz Markizmark #56133 üzenetére
Jah ... csak az F Astra 1000kg míg egy C Vectra majdnem 1400kg
(#56139) bandi0000
Az a 101 lóerő a gyenge, annak legalább egy egészséges 130-150Le kell
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Mikuland
tag
Oké!
A futómű átalakítást és hasonlókat eszembe se jut bevállalni!
Pollenszűrő csere, ventillátor motor hiba feltárás, ablak okosítás belefér. Ezekhez nagyon jól jön a segítsége.mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Filmvilág
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen autót vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- EAFC 24
- iPhone topik
- További aktív témák...