-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz diablo1984 #56349 üzenetére
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #56347 üzenetére
Nekem is egyböl a Blöff ugrott be, meg Borisz
(#56349) diablo1984 : Az a CTEK, amit linkeltem sz is tök könnyü es megis a legjobb töltök között tartjak szamon, amennyire en lattam. Nekem be van dobva a csomiba mindig...pici, könnyü, ellenallo
-
_seth_
veterán
válasz diablo1984 #56345 üzenetére
Haladj a korral
Teljesen rendben van a kis lidl töltő, faterom zselés akkuit is tölti (jobban mint a gyári töltő!), 44-72Ah között már több akkut feltöltöttem vele. Ez pl túlfeszt nem ad az akkunak mint a többi 5-6e forintos trafós kínai vacak, annyi feszt ad pontosan amennyi az akkunak az adott töltési fázisban szükséges.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #56346 üzenetére
Ma az iparban például, már nagyon elterjedtek az inverteres hegesztő gépek. Azokban sincs trafó, ami a súlyt képviseli. Nekem már vagy 8 éve üzemel egy inverteres kis hegesztő gép. 3 kg az egész. 140A. Szóval ez az új technika. Megbízhatóak, könnyűek, és nagyon mobilisek.
Van egy több tekercses co gépem is. Az van alaphangon egy mázsa. Van benne aksi töltő, co, bikázó, meg elektródás hegesztési funkció. Már vagy 30 éves. Csak takarítani kellett eddig a belsejét, meg egyszer át lett festve, mert már csúnya volt. De a kerekein is nehéz odébb húzni. Ez az ára.
Emlékszem még a Hetrás időszakra. Kb. ugyanennyit tudott teljesítményben, de ketten lépcsőztünk vele, amikor korlátokat szereltünk anno. Most meg feldobom a vállamra, és futok fel vele a létrán.
Amúgy már a kínaiak is egyre megbízhatóbb cuccokat csinálnak.
Szóval nem kell félni ennyire ezektől az új cuccoktól.
-
_seth_
veterán
válasz Declare #56352 üzenetére
Nekem is mindig bent van a csomagtartóban, praktikus lenne ha menne szivargyújtós 220V adapterrel... feltölthetné önmagát az akku
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Vedro
tag
Üdv, akit esetleg érdekel led izzó írjon priviben (azért spameltem ide, mert nekem régi Astrában van és nagyon jól világít). Vannak képeim, összehasonlítva GE izzóval.
[ Szerkesztve ]
HTC Touch Diamond -> HTC Legend -> Google Nexus -> Samsung Galaxy S -> Acer CloudMobile S500 -> Motorola Moto G-> Google Nexus 4->Wileyfox Swift
-
Directors
senior tag
válasz Declare #56301 üzenetére
Szia!
Nekem is megtetszett ez az aksitöltő. Szerintem be is szerzek egyet.
Milyen időközönként célszerű rátölteni az aksira ? Sajna garázsom nincs így télen nyáron a szabadban pihenget a B Corsam. :/ Most munkába járáshoz is használom a kocsit(Napi 30km), de ha nem ezzel megyek melóba akkor vagy hogy 2-3 hétig sem indítom a kocsit. Vagy inkább a városban 4-5km megyek vele.
Írja azt is hogy nem kell kiszedni a kocsiból az aksit hanem ott is lehet tölteni. Próbáltad, tényleg nem lesz belőle gond ?A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Directors
senior tag
válasz mohabá 007 #55936 üzenetére
Szia!
Kicseréltem a tankszellőztető szelepet és azóta rendesen jár a motor. Nincs lefulladás, nem ingadozik össze vissza a fordulatszám. Végül is csak sikerült rájönni a problémára. Megszenvedtem vele míg meglett.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #56343 üzenetére
Egy kicsit megnéztem a motortérben lévő reléket,hogy mik is azok.A gépsárkányodban is a klímához annyi relé van,mint égen a csillag Ha ebből bármelyik behal nem fog normálisan működni a klíma,és még az akksit is "leszophatja? "
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #56345 üzenetére
Hát figyelj a kozmetikában legalább vagy 3 éve már biztosan megvan ... nagyon sok akkut feltöltöttünk már vele, soha nem volt semmi gond, szépen teszi a dolgát, én innen ismerem ezt a töltőt persze biztosan van ettől jobb is de én nem találkoztam még semmi hátrányával ennek a töltőnek !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz Directors #56360 üzenetére
Ilyen hasznalat mellet abszolut celszerü egy jo töltö. Szakember en sem vagyok a temaban, neten informalodtam
Lenyeg, hogy egy ilyen "okos" impulzusos töltö erzekeli milyen allapotban van az akkud es annak megfelelöen tölti. Azzal, hogy impulzusosan tölt szulfatlanitja az akkut (ezt a kocsi nem csinalja, mert ott a generator maxon tölt mindig), ezert igy növelhetö az elettartama es üzembiztonsaga.
En 1-2 havonta radugom, gyorsan elkeszül.
Soha nem szedem ki a kocsibol az akkut tölteshez Megvettem hozza a Ledes komfort csatit es a szivargyujto töltöt is. Mivel udvarban all, igy a szivargyujto töltöt nem hasznalom, de müködik es tenyleg tölti a szivargyujton keresztül is....de közben rajöttem, hogy sok ertelme igazabol nincs.
A komfort csatlakozo viszont bitang jo. Rajta van az akkun minidig, igy tölteshez csak egy kis csatlakozot kell összedugni es kesz....nem kell pozitov negativ polusokkal szorakozni, jol ra legyen csiptetve esetleg sarukat csavarozni....azt mindenkepp ajanlom a LED es villogonak megint csak nem sok ertelmet latom igy utolag....500 ft difi miatt, mondjuk kb mind1. -
F_Gergely
őstag
Pénteken fél 9-re viszem a verdát w333 kolléga által ajánlott szerelőhöz, remélem rendbe teszi. Vicc hogy már kifizettem lassan 50 ezret és még mindig rossz a generátorom, a szerelő meg asszondja tökéletes, nincsen semmi baja... Meglátjuk ez a bácsika mit mondd...
-
sziku69
senior tag
válasz mohabá 007 #56336 üzenetére
Valami biztosan össze vissza van kötözve nálam, mert a rádió sem kapcsol ki, ha kiveszem a kulcsot. Ez pedig nem jó, mert ha bekapcsolva felejtem másnap reggelre nálam is előjönnének az aksi gondok.
Ezen kívül van még egy gomb az ECO mellet, ami mögött el vannak vágva a vezetékek. Nem tudom milyen célt szolgálhatott. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56367 üzenetére
nézd alapvetően egy generátor nem egy bonyolult szerkezet, ki lehet cserélni újra de "felesleges" nameg az új ebay-ről is kb 45 ezer lenne, ennyit meg nem szeretnék rá áldozni, plusz az meg idő is.
Elviszem, megnézi aztán mond valamit. Szerintem akkor is a feszszabályzó a tré....
Jobbat nem tudok, muszáj megcsináltatnom mert tönkre megy a zsír új 30 ezres varta akksim, állandóan le van merülve...(#56368) sziku69:
A rádió bekötése nem relé hiba, inkább bekötés kérdése, igazából elég 2 vezetéket felcserélned és akkor gyujtásra lekapcsol.
Nálam úgy van, hogy gyujtásra kapcsol be (bekapcsol gyujtás nélkül is de akkor külön be kell kapcsolni) ha leállítom az autót még nem kapcsol ki, de ha kihúzom a kulcsot akkor visszaugrik a gyujtáskapcsoló, és ki is kapcsol a rádió.
ott az elvágott vezetékeket viszont meg kéne nézni...[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #56365 üzenetére
..".Lenyeg, hogy egy ilyen "okos" impulzusos töltö erzekeli milyen allapotban van az akkud es annak megfelelöen tölti..."
Ha tölti az akkut,minek még hálózatra rákötni,és tölteni ?
Ha csak simán rajta van az akkun,akkor nem tölt,hanem "szulfátlanít. .... 5…20 sec időközönként 80-100 A lórúgásszerű töltőáramot nyom az akkuba,ezzel megakadályozza az akku lemezek idő előtti elszulfásodását.
[link][ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56369 üzenetére
Persze, értem én, de ha már 50-nél tartasz az új meg 45, akkor nem mindegy hogy részletekben vagy egyszerre locsolod rá a zsét?
Másfelől a feszszabályzót is lehet ellenőrizni, nem? Mármint arra is rá lehet mérni külön?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56371 üzenetére
hát igen de most ha megúszom kb 20-ból és jó, akkor nem fizetnék ki 45-öt...
Attól függ mit kell kicserélni. Minden mérhető, ezért is vagyok rohadt mérges, és dühős mert szar, szerelő meg mondja jó, nem-nem jó, mert mérhetően szar... Belefáradtam, inkább viszem máshoz, de elkeserítő mennyire leszarják az embert. Rég megcsináltam volna ha benzines a verda, de ennél nem férek hozzá a generátorhoz, marha macera kiszedni, ha hozzáférnék el se vittem volna szerelővel otthon megcsinálom egy 20-asból cakk pakk... -
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #56370 üzenetére
nem igazan ertem amit irtal
"Ha tölti az akkut,minek még hálózatra rákötni,és tölteni ?" ez mit jelent? Mi az ha tölti meg az akkut? Az en akkutöltöm, ugy tölti csak az akkut, ha "halozatra ra van kötve"
A lenyeg, hogy erzekeli, mennyire van lemerülve az akku es annak megfelelöen tölti [link]
Es ahogy irtad, ha vegzett, akkor impulzusokkal szulfatlanit
-
Nemt0m12
tag
Sziasztok.
Adott egy 2003as Meriva Z16SE motorral.
A probléma a következő. Gondoltam kipróbálom ma a klímát, hogy működik van e benne gáz stb.
A klímával nincs is gond viszont, ha benyomom a klímát akkor leesik az alapjárat olyan 550 környékére majd visszaáll a normális fordulatra, de nem is ezzel van a baj hanem ,hogy egy ismétlődik 10mpként kb.
A pirosnál 1 alkalommal annyira beesett a fordulat, hogy a kis olaj lámpa is kigyulladt szóval nem hiányzott sok a lefulladáshoz, hozzá tartozik, hogy ilyenkor érezni a motor beremegését nyílván a nagyon alacsony fordulat miatt.
Én az alapjárati motorra tippelnék, de ha van egyéb ötlet akkor szívesen meghallgatom.
Itt van egy kis videó róla. Benyomott klímával.
[link][ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #56380 üzenetére
elég ha megnézed 80-as években milyen felszereltség volt egy francia autóban. Sok autógyártó a mai napig nem hozza azt a szintet amit anno a franciák tudtak 30 évvel ezelőtt.
Nekem is a vectra full extra, hűthető kesztyűtartó, fűthető ülések, ködlámpa elöl-hátul, ABS, 10 hangszóró, satöbbi.
Sok autóban még ez a szinvonal sincs meg...
Hol van ez attól amikor a franciáknál, minden ajtóban volt egy szivargyújtó például, elektromosan állítható könyöktámasz, kanyarkövető fényszóró,állítható futómű, thermo üvegezés (xm-nél hátsó klíma üveg), szóval jah... -
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #56382 üzenetére
Ez így is van. Bár sajnos az újabb Renault az a baj ,hogy sokban már 5 évesen van rendesen működő extra.
Ettől függetlenül szeretem őket. Sőt annyira is ,hogy a "látókörömben" ott van a mai napig a Megane II 5 ajtós.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Ez a cikk azért elég gázos lett.
Na, ki a németebb?
ÖSSZEHASONLÍTÓ: OPEL ASTRA 1.0 TURBO ENJOY – RENAULT MÉGANE 1.2 TCE BOSEEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #56385 üzenetére
Nekem a csucs renault a mai napig a safrane, nagyon akartam olyat venni, meg azt is elneztem volna hogy nem.kombi, de nem volt jo dizel a piacon, amikor meg volt , akkor meg penzem nem volt es par nap alatt el is vittek.
De hogy opel is legyen, omegaban gyarilag volt elektromos memorias ules, hozza elektromos kozepso tukor, es ha benyomtad az ules memoriajat hozza allitotta a tukrot is tehat ha ulest allitottal mozgott vele a tukor is. Es ezt mar a B omega tudta 90es evek kozepen![ Szerkesztve ]
-
tixem
addikt
válasz AMD Power #56386 üzenetére
Ezen én már meg sem lepődöm, a TC évek óta ahol tudja lehúzza az Opelt, a franciákat meg tolja, mint állat. Tegyük hozzá azért, ez az új Megane azért tényleg ott van a szeren és néhol valóban átgondoltabb, mint az Astra.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #56389 üzenetére
Mar a 2.5 dizel is olyan hogy gyonyoru szep hangja van, menetzaj szinte nulla, nem zorog a belseje, jol osszeraktak. Es igen, full full extra... az egyik legjobban sikerult opel, igazi zaszlos auto. Volt egy stilusa, egy megjelenese, es ha meglattad nem azt mondtad opel, hanem azt hogy huuu bazzz egy omega! Insignia meg a tobbi csak tucat auto, stilus, jellem es karakter nelkul... hiaba tosszak tele extraval egy omega meg most is tobbet er a maga nemeben. Arrol nem is beszelve hogy hatul is annyi hely volt hogy fekudtel az ulesben, boseges hely van benne!
-
w333
félisten
válasz AMD Power #56386 üzenetére
Biztosan a Renaultot választanám ... nekem sokkal jobban bejön, valamelyik nap a hátamnál láttam egy UFO -t mondom hé ez meg mi ? csak az új Megane volt ... olyan este mint egy űrhajó tiszta led az egész, nekem nagyon tetszett
De mondjuk egy ilyen RS 01 -t jobban elfogadnék
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #56391 üzenetére
Pont így nézett ki a műhely autónk. Még a színe is ugyan az. Mondjuk csak 2.0 benzines volt. De azért volt ereje. A tetejére szerkesztettünk egy bazi erős csomagtartót. Vittük rajta a 4 méteres tolókapukat. Négyen alig tudtuk felrakni a tetejére. Bírta a kaszni. Nagyon erős konstrukció volt.
A főnököm autója volt ez is. A bátyjának b vectrája volt. Mindez a 2000-es évek elején. Szóval az is opeles familia.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Sleeper is meg nem is...
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Toyota topik
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal