-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
Találtam egy ilyet:
http://hobdrive.com/faq/obd2vehicles.htmlEbben a Hungary résznél azt írja 1997-től. Bocsi a linkért, telefonról vagyok.
-
gzbotii
veterán
válasz mohabá 007 #55445 üzenetére
Hiszek neked + en abszolút nem értek hozza
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz mohabá 007 #55447 üzenetére
Ez a szelep lehet a felelős azért, hogy tankoláskor nem megy bele rendesen, meg kell várni mindig míg lefolyik, stb?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Markizmark
addikt
Szerintetek 7.75 liter mennyire nagy fogyasztás? F astra x14nz. Állítólag sok ... mondjuk én nem simogatom a gázt, gyorsítok intenzíven és a pályán is 3500-4000-et forgatom tartósan (130-140km/h). Mondhatom a 60 lóhoz képest nincs rossz erőben a gép.
Ez a 7.75 ez vegyes fogyasztás, pálya + 1-5km-es távok.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #55457 üzenetére
Figyelembe veve a vezetesi stilusod meg keveset is eszik. De amugy teljesen normalis.
-
oliwire
őstag
válasz mohabá 007 #55458 üzenetére
Egész jó, ebből ki tudom majd nézni, hogy mik vannak bekötve
-
oliwire
őstag
válasz Markizmark #55457 üzenetére
Pályán amúgy is többet fogyaszt, legkevesebb fogyasztás országúton van.
-
sziku69
senior tag
Ma rászánom magam, és kiveszem az óracsoportot (vectra b x16xel)
Néztem róla egy videót, szerintem menni fog.
Javítsatok ki, ha nem így van. Szóval, a km óra az abs jeladóról kapja a jelet. A fordulatszám mérő pedig a motorvezérlőről? De az hol van? Hülye vagyok hozzá. Ez van.
Mindegy, az óra csoportot kiszedem, megnézem jól van-e csatlakoztatva, esetleg átnézem a vezetékeket. Pl. nincs e szakadás, vagy kontakt hiba. Ha így se indul, akkor a XVIII. kerületből tudok hozni egy bontott óracsoportot. Belerakom, oszt meglátjuk.Egyébként észrevettem, most hogy tegnap volt egy kis időm, hogy amikor ráadom a gyújtást, és elkezd rezegni a kilométer óra, ad egy halk berregő hangot közben. A ford szám mérő teljesen mozdulatlan. Írtam, hogy az egyik reggel, amikor mentem valahova, valamiért mindkettő működött. De a következő indításkor már nem. Ha a kilométer órával baj van, attól még a fordulatszám mérőnek még kéne működnie, nem? Nem egy helyről kapják a jelet. (kérlek javítsatok ki, ha nem így van)
A kilométer számláló megy.Lehet összeesküvés elmélet: Az nem lehet, hogy buherálni akarták a kilométerszámlálót? Csak nem jött nekik össze? Asszem 6 éve volt tulaj váltás.
-
honda 1993
senior tag
Sziasztok.
Opel astra f sedan 1998 1.6 16v 74kw2 napja azt vettem észre hogy kicsit mintha erőtlenebb lenne a motor (de nem voltam benne biztos)
Aztán ma 70-el megyek, egyszer csak azt látom hogy a sebesség mérő 0-ra van szogezve, rá 2 percre a műszerfalon kigyullad egy sárgás ikon amin egy motor blokk van, és a piros lámpánál azt veszem észre hogy uresben a fordulatszám kb 5-600 a szokásos 1000 helyett, de ez is ingazik fel - le.
Illetve azt is megfigyeltem 2 nappal ezelőtt hogy egy alig hallható, dörmögő hangja van a kocsinak, ami szintén a motorbol jön szerintem.Mi lehet a hibajelenseg oka?
XD alias IKSZDé
-
Petyyyyy
addikt
válasz honda 1993 #55463 üzenetére
Ilyen legutóbb akkor volt, mikor három hengerezett a céges 1.6 Astra.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz honda 1993 #55463 üzenetére
Gyertyakat mikor csereltel? Vedd ki nezd meg, de sztem csere erett. Sebesseg mutato utana helyrejott, mukodott rendesen?
-
-
Markizmark
addikt
Alapjárati motor cserének mi a módja? Ugye az újnak beljebb van a csöcse. Indításkor fel fog pörögni és majd beállítja magat? Reseteljem előtte az ECU-t?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz sziku69 #55462 üzenetére
mivel full elektromos a műszercsoport így az óra központi egysége ha elromlik, akkor akár semmi sem megy! fater passatjában egy chip sült be álló helyben a garázsban, volt olyan égett szaga, mintha tescos- szatyort égettünk volna a kocsiban, óracsoportban km-fordulatszámmérő tutira nem ment, a többire nem emlékszem, egy óracsoport csere megoldotta a problémát(izaz már 12éve volt és bontott még az országban sem volt, 130ezer huf volt hozzá az új(VW-nél 3kilót montdak rá).....)
-
F_Gergely
őstag
válasz honda 1993 #55467 üzenetére
a műszerfal kivételével igen, okozhatja a többi hibát. Ismerős G astrájával hasonló volt, aztán kivettük a gyertyákat és igen erősen hulladék volt 4-ből 3.
Az műszerfalnál mérni kéne kap-e jelet az óra, ha igen akkor az óra rossz. -
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #55470 üzenetére
Az hogy a mutató pont ezzel egyidőben kezdte a hülyéskedést, az akár elektromos rendszerbéli hibára is utalhat, és az meg a gyújtást, motorvezérlő elektronikát is gátolhatja.
Vagy csak simán véletlen, nem tudom.
Igazság szerint ha jól gondolom, gyújtás nélkül is kellene mutatni az F sebességmérőjének, ha csak a spirál hajtja. Vagy az valami elektromosságot generál, attól megy föl a mutató? Vagy a spirál csak a kilométerszámlálót hajtja?Postázást nem vállalok.
-
F_Gergely
őstag
F astránál sztem még régi nem digitális óra van. Én inkább spirálra tippelnék, ahol digitális már a jel, ott meg a motorvezérlőtől kapja. Ezért célszerű először megnézni a jelet, ha elmegy az óráig akkor az óra rossz. Ha az óránál már nincsen jel akkor lehet tovább nézni.
-
honda 1993
senior tag
Köszi a segítőkész válaszokat de sajnos fogalmam sincs semmiről.
Annyi biztos hogy az óra nem digitális.Kérdés, akkor mi lehet a műszerfalon az a sárgás ikon ami egy motor blokk van?
Illetve akkor ez a dörmögö hang is lehet a gyertyák miatt? Honnan lehet tudni hogy rossz a gyertya?
[ Szerkesztve ]
XD alias IKSZDé
-
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #55473 üzenetére
csekkendzsin! univezzálisan motorhibára utal, lehet egr, egy szonda, bármi, mindent így jelez, ha valami gondja van! olvastasd ki a hibakódot!
-
honda 1993
senior tag
válasz diablo1984 #55474 üzenetére
Értem, köszi.
Ha így használnám a kicsit a holnapi nap folyamán az árthat? KB 100 km távolságra kéne.XD alias IKSZDé
-
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #55475 üzenetére
attól függ, hogy mit jelez, ha valami szondát, akkor műszakiig senki sem fog megszólni érte, ha egr, akkor is tudsz vele menni, max szivatni fog, ha légtömeg mérő, akkor sokat eszik, de megy. benzines motornál sokat ártani nem tud, végső esetben letilt(bár nem jellemző) és utána gázabb a helyzet, de nem valószínű! egy hibakód kiolvasás megmutatná, hogy mit kifogásol, mert sok minden csinálhatja!
-
honda 1993
senior tag
válasz diablo1984 #55476 üzenetére
Sajnos most nem tudom kiolvasni mert a munkahelyemen vagyok, és a kocsi a munkahelyi garázsban áll.
Azt tudom hogy van egy olyan módszer hogy gem kapoccsal is lehet, de nem tudom már hogy a biztosíték dobozon belül pontosan hova kell dugni.XD alias IKSZDé
-
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #55477 üzenetére
valahol már leíták itt a fórumon, keress rá!
-
honda 1993
senior tag
válasz diablo1984 #55478 üzenetére
Ezt azért így vissza keresni a hsz - ek között tovább tartana mintha én akarnám megszerelni a kocsit hozzá értés nélkül.
XD alias IKSZDé
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz honda 1993 #55479 üzenetére
KATT
Első találat...4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
félisten
válasz honda 1993 #55479 üzenetére
Szerintem felesleges vele kinlodnod, ugysem tudod megjavitani. A hiba ismerete nelkul pedig nem lehet megmondani, hogy lesz-e baja. Vidd el egy diagnosztikai muhelybe, hogy megallapitsak a hibat.
-
sziku69
senior tag
A kilométerórát kilehet szerelni valahogy a komplett cuccból? Úgy értem, hogy csak az óra részét.
Sikerült szereznem egy órát, amelyikbe nincs fordulatszám mérő. Ha lehet, abból raknám át az enyémbe, de csak az óráját, ami nálam nem jó úgy néz ki. -
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #55484 üzenetére
Magat az oracsoportot szet lehet szedni, de nem javallott. Mutatot illetve elektronikat is at lehet rakni de mondom egyszerubb komplett orat cserelni.
Olajnyomasnak gyujtason kell vilagitania, es akkor alszik el mikor beinditod a motort. Ha nem eg a lampa akkor a jelado lehet kontakthibas vagy rossz, a generaror feloli oldalon talalod a motornal. -
-
-
haddent
addikt
Közületek jár valaki péntekenként Aréna/Lurdy? Esetleg ma a night cruisingon volt valaki?
Mi kimentünk haverral tegnap is, ma is. Vezettem az Audi A4 -ét, 2.0 tdi. Kellemes, hogy hátbabax a turbódinyó ha lepadlózom, csak az a baj, hogy nagyon hamar elfogy, rövidke. Mostmár többször, sorozatosan mentünk lámpától lámpáig, és egyáltalán nem húz el, sőt sokszor kikap. Pedig 150-160 ló asszem. Persze valamivel nehezebb is. Az elején megindul egy kerékhossznyit, utánna fej-fej, és amikor ő vált én szépen elhúzok, kettesben már 4000 -re váltok vissza még jobban elhúzok. Aztán fene tudja, lehet ő nem vált dühből Csak mert hát illene elkennie mindig, eleve jobb a le/kg aránya, meg turbós is.
Na mindegy, szóval én továbbra sem vagyok elszállva a TDI -től. Nagyon kényelmes vezetni, nagyon kellemes illuzió amikor hátbarug, és nagyon kiábrándító amikor elfogy. Épített turbo benya kell nekem 14000 rpm -en[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Hogy van az hogy 5x100 felnik mennek az G kombikra és mégis van néhány, amin 5x110 pacskerok vannak? Ilyen simán passzol mindkettő?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #55488 üzenetére
Elegge nem kerek valami, mert egy sima 2.0 turbis dizel ugy el kene verjen mint a sz@r, meg egy regebbi passat is. Dizelt nem kell porgetni 3-4 ezernel el lehet valtani nyugodtan. Vagy nem nyomja a srac vagy tre van az autoval. Meg egy 100-110 lovas dizel is le kene alazza a benzines astrad.
Pettyyy:
5x110 a gyari meret de mas csavarokkal van aki felrak 5x100as felniket is. -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #55492 üzenetére
Nem is lehetne tovabb, negyfelnel tilt. Nincs demmi nagy baja, semmi fust, egeszeges, karbantartott. Nyilvan emelkedon pl nincs sok eselyem, vagy abba beleultek negyen es meg se erezte. Es mondom, oszinte leszek, amikor vezettem hat olyan mint amikor az ezereves solyom fenysebessegre kapcsol ugy hatbavag a peklapat. Csak utanna elfogy ugyanilyen hamar.. Es nem vitat akartam inditani, ha elolvasod ezt a hszt meg az elozot is itt dicserem, egyertelmuen szelesebb felhasznalasi kor es erosebb. De nekem megsem orgazmikus, illetve amikor sik terepen leallunk egy az egy akkor nem lep el, legalabbis olyan 130 ig nem, annal nem huztam tovabb nem vagyok orult
-
mqm
senior tag
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok (első). 600k a keret és gondoltam ,hogy megpróbálkozok egy G-Astra-val! Szerintetek ennyi pénzből lehet normális darabot találni ,vagy hagyjam a fenébe?!
Köszönöm a segítséget!Üdv,
P.Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html
-
beg
veterán
Van remény, én is annyiért vettem 3 éve és 52e km-el ezelőtt, kopó alkatrészek cseréjével.
Viszont nekem nem kellet klíma és abs, ezért volt jó állapot ennyi pénzért.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
Jelenleg eléggé lent van g astrák ára. 600-ból jellemzően 2000-es évjárat körülit fogsz kapni, ami 2003-4-5-6-os évjárat ennyiért az nem véletlenül annyi. Lehet találni szépet és jót de nem lesz egyszerű. A 600K-s vételár mellé legyen még tartalékba legalább egy 100-as vezérlés, olaj, szűrők cseréjére + ugye vannak típushibák. Tankbetöltő környéki rozsda, törött hátsó rugók.
diegho: Azért kötelező cserékre 200K elég meredek. Vezérlés 40, olaj és szűrők 15, fékbetét 20 mondjuk az ate most akciós a cromaxon 11K körül. Ettől drágább fékalkatrész márka meg nem létezik. Ezeken kívül még esélyes a törött rugó hátul, jó minőségben 20-ból ez is megvan de az 5000 forintos starline rugó is megfelel. Még mindig 100K alatt járunk és kicserélt kb mindent ami kötelező.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7