-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #54894 üzenetére
Pesze, viszonyitas kerdese Mindenesetre plane csaladdal, babakocsival felpakolva....hat azert az 1.4 H astra azt en nem eröltetnem, csak ha valami tenyleg kiemelkedöen jo vetel jön szembe. 1.6 motor az azert kell bele.
H astra megis csak ujabb, szvsz formailag is joval modernebb, mint egy G es biztonsag teren is erösebb.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Declare #54901 üzenetére
Mióta haver 2,0-ás Clióját /rs/ vezettem azóta azt vallom hogy nem szabadna annál gyengébb mocit belepakolni. Azzal komolyan jó volt lassan is menni, V-be 60-ról szépen húzta felfelé. Ha előzni kellett, akkor szükség esetén vissza 3-ba 90-nél, és mindjárt 120-nál járt a mutató, nem volt vele nagy dolog előzni....
Mostanában apósom Focus /mk1 -tddi/ kombijával mentem keveset... hát azzal szörnyű előzni. 90-nél forog 1800-at, semmi erő, 4-ben meg már bőg, de nem túl sok van benne... -
-
-
sasa58
tag
válasz Vesztor87 #54904 üzenetére
Nincs semmi baj a Classic II-vel, én 8 évig hajtottam, 2 - 10 éves koráig, a kopó alkatrészeken (olaj, szűrők, fékbetét) kívül semmire sem kellett költenem. Nem egy erőgép, de nem is gyenge, első autónak teljesen jó.
Kicsit kevésnek tűnik az az 56 e. km, de ha ismered az előéletét, akkor jó. 60 ezernél kell gyertyát cserélni, a fékbetétet pedig állapot szerint, más komolyabb gond elvileg nem lehet 100 ezerig.
Persze, ha 30 ezrenként cseréltek olajat, a vezérműlánc (csöröghet) és a hidrotőkék (csattognak) nem köszönik meg. A twinport szelep kattogása szokott még esetleg előfordulni.
Árát tekintve 1 - 1,2 millát megér szerintem, ha tényleg jó. Nézesd át valaki hozzáértővel, esetleg márkaszervizben pár ezer Ft-ért![ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Pont tegnap este néztem őket... 800e körül találtam olyat ami kép alapján elmennék megnézni. 2004 évjáratú. De semmi extra. Abba mire beleülsz "készen" az 1 milla. És akkor semmi extra baja nem volt. Annyiért meg tényleg elég sok....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sziku69
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a ferde hátúaknál gyakori a csomagtér beázása? Van egy 95-ös astránk amelyik beázik. Valahol a hátsó lámpából fentről csepeg a víz. Úgy láttam, hogy a lámpa külső burkolata a szigetelésnél hibátlan. Honnan folyhat be a víz? Ja még annyi, hogy csak az udvarban áll az autó. 2 napja van nálunk.
Van egy vectra is. Az is beázik. Valahol a rendszám alatti résznél belülről láttam vizesedést.
Találkozott már valaki ezzel a hibával? -
w333
félisten
Az a baj hogy ilyen áron már lehet beleülnék egy ilyen Pug. 406 -ba
Volt ilyen autóm csak egy 2003 -s 2.0Hdi ...és ismerem minden porcikáját, mint autó rohadt kényelmes + nagyon megbízható (nekem a motorral voltak gondjaim azért adtam el) de benzinesben azt mondják hogy verhetetlen, ezen kívül soha semmi gondom nem volt vele
Amennyi hibát olvastam az elmúlt hetekben itt a topikban, hát kicsit elment a kedvem tőle ... és mindenképp valami 1.8 vagy 2.0i kell ami nagyon ritka
B Vectrától félek hogy rohad, C -re pedig nincs pénzem !
Ha japán akkor csak Honda a megbízhatósága miatt ... viszont nagyon drágák !
VW családot pedig megint csak nagyon drága !
Franc se tudja már hogy mi legyen majd, naponta őrlődök rajta ... de komolyan
(#54915) trassher
Franciáknál csak a fehér és piros az Akril ... a többi mind metál, ez is az
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
bear_
aktív tag
Sziasztok,
Olyan poblémám van, hogy az astrám nem akar beindulni egyik napról a másikra: /
Az önindító forgatja a motort, de ennyi. Annyit már sikerült kiderítenem, hogy az AC pumpa nem megy.
Maga a pumpa jó, mert ha a relén kap 12V-ot akkor elindul. Viszont hiába indítok rá ilyenkor, a kocsi nem indul A relé is jó,csudajól kattog.
Találkoztatok már hasonlóval? Remélem nem az ECU döglött be -
HoaryFox
Topikgazda
Nekem ugyanez van, csak C14NZ-vel. 2 nap állás után nagyon nehezen indul be, de még beindul.
Amúgy milyen autó, milyen motorral?
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Gabis
őstag
Én két napja próbálom rávenni a masinát, hogy érzékelje már az immobilisert, de sikertelen.
Látom másnak meg másért nem indul -
lafaty80
őstag
Sziasztok!
96'-os 1.0 12V corsa b-nek (~22ě km, láncos) 0 mennyibe fáj egy komplett vezérlés csere, milyen márkát érdemes nézni bele?
Köszi
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
oliwire
őstag
válasz oliwire #54763 üzenetére
na a holnapi nap reggel tudom majd vinni a szerelőhöz a kocsit, akkor majd csak kiderül, mi is ez a sok hibakód, és reméljük mindent sikerül rajta megcsinálni.
Megrendeltem közben egy ilyet is, hogy későbbiekben már jobban tudjam mi is a probléma a kocsival, hibakód törlés után mik jönnek vissza, mit mutatnak az érzékelők, stb..
-
Vesztor87
senior tag
Opelnél nem egy tipikus gyenge pont a lánc? Vhol írták hogy max 150e km után ajánlott cserélni, mert ez nem örök élet+1 nap. Ha opelünk lesz lehet le kell cserélnem, mert nem tudom milyen az amikor csörög, és inkább legyen lecserélve, és amíg nálam lesz nem lesz akk gond vele... szval engem is érdekel mi pénz lehet
-
w333
félisten
válasz lafaty80 #54926 üzenetére
Ha nagyon csörög akkor megnyúlt a lánc, de ennyi km alatt szinte lehetetlen !
Szakadni biztosan nem fog, mivel nagyon erős
Van egy-két ismerős, de mindenki mást hall. Van aki szerint nincs hangja még, van aki szerint már van hangja.
Szerelők vagy csak úgy rámondták
Egy láncos autónak minimálisan hangosabb a hangja, de ez még nem jelenti az hogy cserélni kell a vezérműláncot, hidd el ha majd oda kerül a sor akkor nagyon hallani fogod hogy csörög a motor és kell cserélni vezérműláncot (de addig ne foglalkozz vele) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #54930 üzenetére
van pár opelos ismerős (Omega, vectra) de még senki nem cserélt láncot...
Enyémben 250-60 ezer körül lehet de még nem nyúltunk hozzá. Nem tudok olyan esetről, ahol elszakadt volna a lánc. Ha szakad annak van előzménye, van hangja, és esetleg ugrik is egy egy fogat a lánc. -
Vesztor87
senior tag
válasz F_Gergely #54932 üzenetére
Hát jó Annál jobb, ha astra tulaj leszek ősszel akkor legalább ennyivel kevesebb a kiadás vele.
Az 1,4-es G Astra egyébként mennyire jól használható a mindennapokban? 1,3-as új Swiftet vezettem, azzal küzdöttem az elején, mert nagyon nehéz volt úgy elindulni vele hogy ne 3000 rpm legyen a frsz, vagy ne fulladjak le Gondolom a 0 nyomaték miatt.
Fogyasztás terén mik a tapasztalatok? Mondjuk úgy ráérős, nyugis vezető esetén? Országúti 5,5-6 vidéki város 7 az nagyjából úgy reális?Ill még valami, 100/130 körül mennyit forog? Mennyire használható pályán?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #54934 üzenetére
Na végre valaki aki tudja, hogy kell megindulni de egyébként igen, minden autóval el lehet indulni
Szerintem az a fogyasztás nagyon baráti, nekem 8 alá nem sikerült még becsúszni nagyon a 116 lovas 1.6 -tal, sőt azt vettem észre, hogy ha bizonyos fordulat alá megyek, nagyon spórolni akarok (~2500 -at is már sokallnám), akkor elkezd felfele menni a fogyasztás. Tehát ésszel, szépen, de azért értelmes fordulaton tartva nekem a 8 a reális. De persze szídom is azokat akik ötösbne indulnak meg és piros a lámpa mire megindul. És nem "szegény erre futja", mert a 8 szelepes F Astrával is lehet dinamikusan menni, simán
Borokafa J Sedan ugye? motorkód mi is? A16XER?
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Most volt az ünnepekben egy Győr-Zsámbék-Győr utam. Kíváncsi voltam a fogyasztásra pálya nélkül. Azért ahol tehettem legalább 100-110-el mentem. 5,8 lett a fogyasztás
-
diablo1984
veterán
válasz Borokafa #54936 üzenetére
én is szaladgáltam gyűjtve a km-eket az új motoromba(bejáratós), az első 600km alatt most tankoltam vissza a verdát 5,51l-re jött ki a fogyasztás.... nem mondom, hogy elégedett vagyok, hisz dízel, új motor, bár volt járatva/melegítve, 200km város, 400km főút 100-as tempó, ennek fényében sokallom kissé...
de az általam leírtak miatt pontosan a tied fogyasztása több mint baráti!
-
Borokafa
őstag
válasz diablo1984 #54937 üzenetére
Sajnos az elmúlt hónapok városi fogyasztása 8l körül volt....
Haddent: Igen, a motor meg B1,6XER[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Borokafa #54938 üzenetére
nálam a régi rossz motorral 300kmen 7 literes volt a fogyasztás, igaz abban nem keveset volt a kocsi járatva, mire kiderült, hogy mi a baja, utáne meg jöhetett a motor+adagoló+minden generálja......
jó is az az 1,6 benzin, az nem jár így mint ez a dízel! nem tudom, hogy mennyire lehet lomha(mint írják sokan), de én nem hinném, max egy turbós benzin/dízelhez viszonyítva! a fogyasztása az jó!
-
Vesztor87
senior tag
válasz AMD Power #54934 üzenetére
Öcsémé volt, ideadta hogy menjek vele egy kört itt Szegeden. Nem magyarázkodásképp, de nem volt könnyű normálisan elindulni Jó, ebben a tapasztalatlanságom is benne van vastagon, nincs még autónk, amikor vezetek após dízel fókuszát vezetem, az meg tddi. Swift meg kb. majd akkora súly 4 fővel.... fura mikor látod hogy megemelkedik a fordulatszám az alapjáratról (kb 1000 környékére) és még úgyis lefullad :S
Mondta is Öcsém hogy a Swifttel folyton lefulladt az elején, fél év elteltével is néha sikerült, az 1,4-es H Astrával meg nem fullad le sosem, valahogy más a kettő
Most hogy ment ki osztrákba dolgozni nézte a fogyit, pár km város, aztán pálya 120 körüli tempóval, normálisan hajtva 5,9 lett végül. Azért ezen meglepődtem, sztem ez nagyon jó. -
Vesztor87
senior tag
válasz oliwire #54941 üzenetére
Azért az jóval nagyobb fordulatot jelent Csak én is hozzá vagyok szokva ahhoz, hogy a dízel autónál engedem fel a kuplungot, pici gáz mellé, és szépen elindul, semmi csuklás, frsz visszaesés Sőt, ha nem nyomok gázt akkor is elindul, csak lassabban (na jó, szántóföldön futóval kellett gáz bőven ).
Sőt, ha beteszem V-be akkor gáz se kell neki, alapjáraton elmegy majdnem 50-el XD -
haddent
addikt
válasz diablo1984 #54939 üzenetére
Ahogy mondod, mihez képest. És még ott is tud meglepetéseket okozni. Z16XER (ugyanaz, mint az A és a B kezdetű csak a régebbi) -rel H -ban igencsak szorongatom mindig haver A4 -sét (2.0tádé nuku csipsztuning), néha kap is ha épp nem kapja el az ütemet. Persze egyik sem egy versenygép Egyébként meg megpakolva, kondival is élhető teljesen értelmes. Nagyon le van nézve / alá van becsülve.
Vesztor87 semmit nem jelent. F Astránk 1.6, 8 szelepes benzin is elmegy bármelyik seb.fokozatban úgy, hogy berakod, kuplung felenged és semmi gáz. Gyorsul és tartja, nem csuklik, megy előre mint a gép..
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
-
g.gergo
senior tag
Üdv,
Újabb kérdésem lenne felétek. Évek óta probléma, hogy lassan, de csökken a szervóolaj szint. Van vmi típushiba, hogy hol engedheti el? Továbbá ebbe milyen kell, Dexron mennyi? Holnap csak rátölteni lesz idő, aztán utána lesz nézve a dolognak. Köszi. -
beg
veterán
válasz g.gergo #54946 üzenetére
Kormánymű engedi. Utántöltés 1000 ft/év (nekem 4. éve elég az 1l szervóolaj) felújított kormánymű 90-100e.
Én inkább töltögetem Olyat vegyél amin a te típusod rajta van, én gm-et vettem anno.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...