Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lafaty80
addikt
Khmmmmmm... Izé... már másodszor merítettem le az asszony corsáját. Tennék bele csipogót vagy átkötném a lámpát. Melyik a bonyolultabb megoldás? Illetve tud valaki segíteni hogy melyiknél mit kössek hova?
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
davee_92
csendes tag
válasz lafaty80 #31104 üzenetére
Khmmmmmm... Izé... már másodszor merítettem le az asszony corsáját. Tennék bele csipogót vagy átkötném a lámpát. Melyik a bonyolultabb megoldás? Illetve tud valaki segíteni hogy melyiknél mit kössek hova?
Kell bele egy csipogó, szerintem ki van építve csak kivette az előző tulaj, mert idegesítette.
Eddig amikkel találkoztam, mindben bent volt az érintkező, csak a csipogó hiányzott.
Pontosan meg nem mondom, de a biztosítéktáblán a reléknél balról a 4. vagy 5. a csipogó, de a fedőt megnézed, meg fogod találni piktrogram alapján, ha az érintkező bent van csak be kell pattintanod egy csipogót és kész.[ Szerkesztve ]
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
Pitu
aktív tag
Megnéztem a nyíregyházi F astra-t. Gyári állapotban van, a kritikus helyeken van némi felületi rozsda, de nem láttam vészesnek. Fura volt hogy a motorháztető alatt is volt némi felületi rozsda.
Igazából ár/érték arányban jó volt az autó és a hirdetésben írtak is valósnak tűnnek. Riasztó, dupla lufi és szervó van benne, a g után kevésbé felszerelt. A motorját hidegen indítottuk, szebben járt mint a családi F astra-é. 21-én megnézetem szakimmal is, így lehet újra Opeles leszek a végén.Ismerőseim biztosan hülyének fognak tartani, de nekem most egy olcsó és olcsón fenntartható autó jönne jól. Ingatlan terveim miatt.
-
Markizmark
addikt
Na hogy jártam ma .... Nagyon ciki.
Útnak indultam éppencsak valamicske benzinnel pár km-re. Talán piros mező tetején volt a műszer.
Leállítottam emelkedőnek felfelé a gépet. Majd mikor jövök a dolgomról hiába teker nem indul ... tekerem másodszorra akkor is semmi...
Aztán fél másodperc alatt rájöttem, hogy nem tudja fölkapni az AC pumpa a tank végéből a bengát... . Szerencse hogy pár méter hátragurulva vízszintesre érkeztem és akkor beindult. Első utam a kútra vitt.F Astra
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
hdman
őstag
válasz Markizmark #31110 üzenetére
Soha ne hagyd ennyire kiürülni, mert felkap a tank aljáról valami jó kis koszt, aztán lehet nézegetni...
Sopron city :)
-
nagyúr
válasz INMOTEP #31113 üzenetére
Szerencsére sehogy, tehát a kormányzár zárva marad, így ha valaki ilyenkor betörné az ablakot és bepattanna nem tudná elvinni a kocsit, vagy csak a szó szoros értemében;CSAK EGY KÖRRE!!
Egyébként a gyújtáskapcsoló mint ahogy a neve is mondja valójába egy kapcsoló; tehát akár lehetne egy gomb is (mint ahogy az új kocsiknál lenni is szokott) tehát elég csak a megfelelő lábaira egy relét tenni és már át is van hidalva kulcsos tekerős funkció.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Declare
őstag
Ezt soha nem ertettem amikor irjatok. Ha kiürül a tank mitöl szivja mashonnan a benzint a motor? Nem ugy müködik ez a dolog, hogy van a benzintank aljan egy kis csö vagy nyilas amin szivja a benyot. Ha csurig van, ha nem akkor is alulrol szivja nem?
Azt olvastam en is, hogy nem szabad nagyon kiüriteni (plane a dizelt) mert a rendszernek nem tesz jot ha levegöt kap. Ezt a beszivja a koszt ha kiürül, viszont nem ertem
(#31114) diablo1984 : Soha nem barmoltatnam szet a kocsit egy ilyen kinai cucc miatt.... nagy hidegben telen lehet ertelme, hogy melegebb a kocsi, de nem egy cikkben olvastam, hogy ez a "beinditom a dizelt fel oraig indulas elött mert az milyen jo" dolog egy nagy hülyeseg. Csomo karos anyag es meg fogyasztasban is roszabbul jar az ember, mintha szep nyugis 1500-2000 közötti fordulaton elkezd vele haladni. Max 1-2 percet irnak, hogy olajnyomas miatt az nem rossz ötlet jaratni üresen...nagy hidegben.
Amugy meg ugy tudom, hogy a (a H Astraban legalabbis) van valami elektromos kisegitö fütes ami fel percel indulas utan mar meleg levegöt fuj be
Ismerösömnek volt kis peugeot 206 dizel....na az telen soha nem melegedett be fel ora utan meg jeghideg levegöt tudott csak beküldeni....vicc nelkül kellett neki 45 perc mire langyos levegö jött mar a kocsiba
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #31117 üzenetére
járatni télen érdemes, mert hajtáskor jobban igénybe veszi az autó motorját a mozgatás, pláne hidegben, mikor minden dermedt és hideg! járatni pár percet elég, órákat felesleges, de kell, mert akkor az olaj is dermedt, nem úgy ken, turbó is "szárazon" forog, mindennek stressz! 1500-2000-es fordulaton én 120-al mentem a vectrával, cseppet sem bemelegítős fázis!
jah, és bár nem láttam még élőben szétszedve, de nem a legaljáról szívja az anyagot, mert az üzemanyag úszik a vizen, ergo a tankban lecsapódott pára, ami vízként jelentkezik, mindig elsőként kerülne a motorba! vízzel meg ugyebár nem megy....
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Egy újabb értelmetlen hülye cikk.
Bréking! Szépséges ötajtós Astra!
Teszt: Opel Astra 1,6 TurboAz első baromság.
Észreveszi a forgalomban?
Nem!Mibe kerül? Így, ahogy van, 9,1 millióba. Az ugye elég sok
Persze ,hogy sok. De milyen átlag ember be nem rak hülyeségek vannak benne.
navi - 250 ezer
19-es felnik - 173 ezer
bőr - 305 ezer
a sofőr ülésének elektromos állíthatósága - 170 ezer
elektromos napfénytető - 204 ezer
Infinity audió - 173 ezer
automata váltó - 270 ezerItt van kapásból 1.5 milla ami szerintem nevetséges. Navi 250e ft? Ez valami vicc. Audió 173e Ft? Nálunk az autóhifi műhelyben 100e olyan rendszert raknak bele ,hogy összeszarod magadat. A többi hülyeségről nem is beszélve.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #31119 üzenetére
Ezt irtam en is, hogy 1-2 percet kell jaratni max. Szomszedunk regen kb 40 percig pöfögtette a dizelt (az ablakom alatt...), mert igy a tuti....
Bemelegitesnel viszont pont azt irjak, hogy nem szabad alacsony fordulaton hasznalni, mert sokkal jobban terheli a motort, mint az 1500-200 közötti tartomany.
Ez a viz kerdes erdekes....es akkor hova megy a tank aljaban levö viz? Ha mindig kerül bele egy pici elöbb utobb megtelik, hisz a sehova nem tud menni
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31120 üzenetére
AZ örök lazado.
Figyi, ez olyan dolog, h kinek mi a hülyeseg. Ha valaki sokat jar minden fele a vilagban a kocsival egy navigacio baromi fontos kellek....beülsz, benyomod hova mesz pont. Ha nincs ragaszgasd a navit az ablakra, parkolaskor vedd le mert beütik erte a szelvedöt, legyen feltöltve, legyen a kocsiba kabel.....stbstb
Szoval ezek mind egyeni dolgok...aki szeretne keri. Nyilvan a gyari mindig dragabb, de garanciaba egybe megvan csinalva a kocsival (pl autohifi), nem kokanyolja egy unott szerelö a vadi uj kocsidat valami mühelyben....Most gondolj bele, en ha vennek egy 7-8 millios autot, biztos nem kernem alap hifivel, hogy utana bealljak egy garazsba vele es szetrobbantsak az egesz belsejet es belehegesszenek valami "tuti" zenet es ezzel megsporoljak 70-100 ezer forintot.
De ezek nelkül is 7,5 millio az auto...egy Astra....hat nem keves
-
Petya25
őstag
válasz AMD Power #31120 üzenetére
Olvastam én is sajnos.
A hülye újságíró cikkéből csak az jön ki a végén, hogy hiába szép, szar az autó.
Szerencsére a piac nem mutatja, hogy jól viszik, míg a konkurencia csak kullog.
Az Octávia az egyetlen kivétel, de az egy fél mérettel feljebb jéáátszik.
Kint van már az az emlegetett Megane RS cikk is, ahol az 9,5 misiért a legjobb vétel.
Szánalmas firkászok.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
nzozz
aktív tag
Sziasztok!
Milyen okai lehetnek az extrém nagy olajfogyasztásnak 2007 -es Z14XEP (Astra G) esetén? Üzemanyag fogyasztás rendben, füstölés nem látható.Köszönöm
-
davee_92
csendes tag
válasz lafaty80 #31115 üzenetére
Köszi,
De sajnos a képek alapján nem sikerül nekem beazonosítani. Ezen melyik az?
Sorry, rosszul emlékeztem akkor, végül is mind1, az alábbi képen láthatod, hogy az alsó relé sorból, balról a 3. a jelző helye, ami Hella.
Jó tudni, hogy elég drága a csipogó, újonnan 6000-nél jár, legalábbis a HELLA eredeti.
Ezt soha nem ertettem amikor irjatok. Ha kiürül a tank mitöl szivja mashonnan a benzint a motor? Nem ugy müködik ez a dolog, hogy van a benzintank aljan egy kis csö vagy nyilas amin szivja a benyot. Ha csurig van, ha nem akkor is alulrol szivja nem?
Azt olvastam en is, hogy nem szabad nagyon kiüriteni (plane a dizelt) mert a rendszernek nem tesz jot ha levegöt kap. Ezt a beszivja a koszt ha kiürül, viszont nem ertem
Nem az van, hogy máshonnan szívja a benzint, hanem az, hogy nem szív benzint, hanem üresen jár a szivattyú, mint tudjuk egy folyadékot szivattyúzó szerkezetnek nem szabad üresen járnia.
Másrészt az a fő gond, hogy ilyen az apró, de nagy mennyiségű koszt felszippantja a szivattyú és megragadhat a forgórésze, ez után van az, hogy indítózól, de nem akar indulni.
Aki pedig azt mondja, hogy a tankban nincs kosz, az még nem látott tankot belülről.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
Declare
őstag
Aaaaaa, megtalaltam a reklamomat
-
-
davee_92
csendes tag
válasz Declare #31129 üzenetére
Tehat akkor nem a tank aljan, hanem az üzemanyag tetejen lebegö kosztol van a gond? Ez igy logikusabbnak tünik. Ha az aljan kosz van akkor azt igy is ugyis beszivja a cucc
Inkább úgy mondanám hogy is-is, a szivattyú egy kis tányérban ül, és a szivattyú bemenő ágán van egy kis szűrő, de ettől függetlenül be tud jutni a kosz.
Csak annyira kell figyelni, hogy soha ne teljesen üresre járasd a tankot és nem lesz gond vele.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
sitotomi
tag
válasz davee_92 #31127 üzenetére
"Azt olvastam en is, hogy nem szabad nagyon kiüriteni (plane a dizelt) mert a rendszernek nem tesz jot ha levegöt kap. Ezt a beszivja a koszt ha kiürül, viszont nem ertem "
Ez jó, mert azt is mondják, hogy sose tankolj csumára, meg ne töltsed csordultig pisztoly kattanás után sem a tankot, mert kell neki a levegő... (bár szerintem Te itt a szivattyús folyamatra gondoltál a levegőt illetően, de eszembe jutott)
Tehát végülis nem kéne csumára tölteni sem, meg teljesen kifogyasztani sem, már ha jól gondolom.
(Nagyapám bezzeg addig töltötte az 1500-ös Ladát, hogy már szinte púpos volt, és akkor tankolt bele újra, mikor már tolni kellett a kútig aztán mégis 25 évig viszonylag simán elment a Lada... )
Hogy mik vannak...
-
Declare
őstag
válasz davee_92 #31133 üzenetére
Jajaja en is ha tankolok akkor tele szoktam tenni rendesen Bar ezzel is vigyazni kell, Cseheknel tankoltam multkor es a ket kattanasos dologra jatszottam de a masodik kattanas utan, amikor kivettem a pisztolyt, pici gazolaj folyt ki oldalt ....minden töltöfej tök mas
Mondjuk ha valaki a legpontosabb üzemanyag fogyasztast akarja merni, akkor ez a tuti...mindig folyasig, akkor biztosan ugyanannyit tankolsz bele (no offense...nem gondolom komolyan, h igy kellene tankolni, bar szerintem tenyleg igy az igazan pontos a meres )
Mas kerdes:
Szerintetek ez a Liqui-Moly jo lesz nekem az 1.7cdti hez? Teljesen veletlenül futottam bele a neten egy irasba, ahol a gyartot dicsertek nagyon es megneztem a cuccait. Elvileg ez dexos 2 is teljesiti. Plusz neztem naluk egy diselhez önthetö befecskendezö/fuvoka tisztitot a szerviz elött (üzemanyag szürö is cserelve lesz), meg egy motor olajhoz önthetö motor tisztitot (azt is olajcsere elött kell). Neten mindenhol nagyon futtatjak öket...de olyan gagyi hangzasa van a nevüknek
Ha azt mondjatok szerintetek is jo cuccok akkor ez lesz. Jah es a linkelthez kepest itt kint amazonon, kevesebb, mint 50 eurobol megvan az 5+1 lietr.....gondolom amazontol nem kell felni a vasarlasnal, h hamis vagy ilyesmi.
-
-
Zé_Mester
őstag
Szia mindenkinek.
Egy érdekes kérdésem lenne, hátha valaki tud mondani valami okosat.
Adott egy 2001-es Vectra B 2.2 DTi. Osztrák autó, itt is kell vizsgáztatnom, viszont az átnézésnél mondták hogy a fékcsövemet cserélni kell, ami a tank "alatt" fut hátra, mert szerintük rozsdás és így nem megy át vizsgán. Itt kint 450-500€-t mondott rá a szerelő és akkor kicserélik.
Nem vagyok autó szaki, de otthon ennek a töredékéből megúszom. Viszont kerestem fékcsövet (Unix, Bárdi.....blabla) oldalakon, ott viszont csak 210-310mm-es darabot találtam. Kérdeztem egy autószerelő ismerőst, mondta hogy az csak a hátsó "toldat része", ami nekem kell azt először le kell mérni hogy pontosan mekkora fut hátra és úgy kell megrendelni.
A gondom az, hogy itt se szerelőakna, se semmi, lemérni nem tudom, viszont jó lenne tudni, milyen hosszan fut hátra, és akkor mire hazaérek megjönne az alkatrész, hétvégén kicserélném és mehet jövő héten vizsgára.
Ha valaki esetleg tudna nekem méretet mondani, nagyon hálás lennék, hátha van köztetek valaki, aki cserélte már.
Válaszotokat előre is köszi, szép estét mindenkinek. -
davee_92
csendes tag
válasz Declare #31134 üzenetére
Mondjuk ha valaki a legpontosabb üzemanyag fogyasztast akarja merni, akkor ez a tuti...mindig folyasig, akkor biztosan ugyanannyit tankolsz bele (no offense...nem gondolom komolyan, h igy kellene tankolni, bar szerintem tenyleg igy az igazan pontos a meres )
Én is mindig ugyan úgy és ugyan ott tankolok ezért tudok pontosan átlagot számolni, mert mindig figyelem.
Pontosabban van program ami számolja: http://opelmuhely.com/fogyasztas-kalkulatorSzerintetek ez a Liqui-Moly jo lesz nekem az 1.7cdti hez?
Maga a Liqui-Moly megbízható lötty, de olajban nem tudok nyilatkozni, mert csak adalékban használtam.
Olajban mindig a Q8-at szoktam ajánlani, nekem nagyon bevált és minőségi olaj!bartalix
Sziasztok!
Ez milyen csatlakozó lehet? Opel Astra hSzerintem az a riasztóhoz tartozó motorháztető nyomógomb helye, csak neked vagy nem riasztós vagy nincs bent a kapcsoló.
Nekem nincs is ott a kábel, de ismerősömnek bent van!Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
lafaty80
addikt
válasz lafaty80 #31115 üzenetére
Szóval megnéztem, de mi kis corsa-ánk biztosíték tábláján nincs semmi harang jelzés/piktogram.
Bár kivenni nem vettem ki, de összesen 4 relé hely van benne, és bal felső az, ami hiányzik, (rajz alapján talán ablak fűtés).Szóval ha nincs ilyen relé csatlakozási hely, akkor hogy tudom megoldani? Illetve valaki segíthetne hogy a bizt. táblát hogy lehet kiszedni, alul van két csavar azt leszedtem, de nem igazán akar mozdulni sem előre sem hátra...
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
SPF
senior tag
Corsa C elektromos ablak szerkezet jó lehet Astra G-be? Jelenleg nincs elektromos ablakom, és olcsón hozzá tudnék jutni egy C-s Corsa alkatrészéhez.
-
zolikaDB
veterán
Es ezzel mitol lehet latni?? Hella... [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest