-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Minden "jo lesz a teli gumi nyaron is" autos figyelmebe ajanlom (meg mindenki maseba is ):
[link] -
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31401 üzenetére
"A Ford ugyanaz, de nyári abroncsokon gurul. Körülbelül öt km/órával kisebb tempónál kezd kacsázni, mint téli gumival."
Ez inkább arról szól hogy ne járjunk tengelyenként nem egyforma gumival.
Nekem az jött le, hogy sokkal gázabb egy téli meg egy nyári egy tengelyen (vagy akár 2 nagyban eltérő nyári), mint 2 jó minőségű, egyforma téli, nyáron.
Meg arról hogy hülyegyerekeknek nem adunk autót a kezébe, pláne nem 80 LE fölöttit, de ez már más téma.
Ne érts félre, nem szándékom a télivel-nyáron kérdéskörben állást foglalni, nem arról szándékoztam véleményt mondani.Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz Findzs #31402 üzenetére
Meglepöen sok van igen
(#31403) gban : Persze vilagos. Ez a különbözö gumikat teszek a kocsimra ez meg aztan nekem tenyleg az a kategoria, amit nem tudok feldolgozni.....a kuton miert nem ugy tankol az ilyen, hogy fele benzin, fele gazolaj....gazolaj olcsobb
(#31404) Petya25 : Egesz addig ugye nincs is semmi baj, amig nem törtenik valami...ez igy szokott lenni....es beszelgetünk mondjuk 30 ezer forintrol. Hasznaltan szerintem annyiert lehet kapni teli/nyari gumit amivel par evet el lehet meg közlekedni.
-
trassher
addikt
G astra tulajoktól kérnék egy kis segítséget. Ezt az autót néztem ki, most beszéltem a nepperrel telefonon. Azt mondta egy elem volt cserélve, előző műszaki előtt komplett kipuff csere. Az árban nincs benne az átírás, a gondom csak az hogy tőlem majdnem 400km-re van az autó. Képek alapján érdemes lehet megnézni szerintetek?
Redmi Note 7
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #31409 üzenetére
Azért én rákérdeznék...
Azt írja, keveset futott.
Ehhez mit szólsz?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
válasz AMD Power #31397 üzenetére
Ha jól tudom, innét kezdve már mindegyik az utolsó, teljesen kiforrt twinport motort kapta (bár a H Astrának még kipréseltek belőle 5-10 extra pacit), illetve jelentősen leszűkült a felszereltségbeli szórás, sokkal kevesebb extrát lehetett már hozzájuk kérni. Szóval ha fullextrás G Astrát szeretnél (bőr, xenon, napfénytető, digitklíma, tempomat, meg mit tudom én, mi volt még rendelhető hozzá), akkor ne a Classic-ok között keress.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Woodslave
nagyúr
H astra olyat produkál, hogy néha szól a rádió, néha nem. Valami érintkezési hiba lehet?
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
-
trassher
addikt
Na látod a rendszámot nem néztem. Így már mindjárt más a dolog, tudtam hogy sz*pni fogok ezzel a típussal pont azért mert sok van belőle. Most kicsit "elvetted" a kedvem de csak találok egy normálisat.
Szerk.: Közben találtam ezt, bár ez meg már gyanúsan olcsó az évjáratához képest. A közelben 1.1M alatt nincs ilyen típus szóval marad a kocsikázás már ha lesz olyan amit érdemes megnézni.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
erikke17
őstag
EGR kínlódás....
Utóbbi napokban nagyon el kezdett szórakozni fél éve nem hallottam felőle.. Felviszi fordulatot 1500-ig 2000-ig majd dob egy checkenginet lámpát.. Újrastartolok jó, a fordulat is, aztán lehet elkezdi megint vagy nem. De amikor érzem hogy kezdi emelni fordulatot és megyek vele nincs check engine, ma parkolóban meg nem akart startolni vagyis inkább nehezen. Tekerte, de volt már fordulatja mert töltés kialudt de ha visszaengedtem kulcsot pár másodperc múlva lefulladt, negyedikre elkapta azóta nem dilizett...Kivillogtattam EGR kódja jött ki de ma elmegyek ismerőshöz aztán rádugjuk opcomra mit mond. Megpróbálom még "kikormolni" esetleg, ha az se kiszedem ránézek...
Valami más ötlet?
Autó aláírásomban.
Előre is köszi||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
veterán
válasz trassher #31407 üzenetére
Az Njoy amit elsőnek linkeltél az tényleg Njoynak néz ki (annak rémlik). Azonban a hátsó lámpái nem sötétítettek, az elsők viszont igen. Az Njoyokon elvileg elől-hátul sötétítettnek kellene lennie. Tehát vagy az első vagy a hátsó lámpái cserélve lettek. Ez nem tragédia, de vélhetően valamelyik vége törve volt.
-
Declare
őstag
válasz erikke17 #31422 üzenetére
Nekem EGR hiba autopalyan kiegett, egyelöre legalabbis megszünt a problema. Mondjuk ehhez mentem vele 4*1200km-t 1,5 honapon belül egyhuzamban. Addig csinalta, azota nem. Nem mondom, hogy indulj el vele most egy ilyen körre csak ugy passziobol , de egy szerelö par ezresert szerintem kipucolja.
A milyen autot topicban pont dizel vs benzin vita folyt, ahol a benzinesek bizonygattak, hogy EGR szelep az a benzinben olyan mintha nem is lenne, nem is hallani rola, mig a dizelbe naponta kell 50 ezerert ujat venni engedelmeddel belinkelem a hozzaszolasodat....benzin es az EGR cimmel
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #31411 üzenetére
Köszi szépen! Egyenlőre tárgytalan a dolog, csak érdeklődés szintjén vagyok vele.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
bzoly
aktív tag
Sziasztok,
Z14XEP indulásnál, csak hideg motornál, terhelésnél, tehát sebességben pár méterig kelepelő, kopogó hangot hallok a motortér felől. Mi lehet az? Szerintem nem a lánc, mert az elhalkul indítás után.
Van valami ötletetek?Köszi, Zoli
-
INMOTEP
őstag
Valaki megtudná nekem mondani hogy Opel Vectra B X16XEL és Astra G X16XEL Leömlő megegyezik e ? Ugye önmagában a 2 blokk majdhogynem egyforma ,de sok alkatrész mégis más .Tudtommal a hengerfej sem egyezik
-
őstag
-
INMOTEP
őstag
válasz Gergőke88 #31426 üzenetére
Egyáltalán nem mind1 az sem mivel polírozod .Én idehaza haveroknak megszoktam néha csinálni de csakis 3M es poliranyagot használva féldurva majd extra finommal a végén .Ha rendesen lepésről lépésre van felpoliorozva bő 1-másfél évet is kibír mindenfajta védelem nélkül .Lakkozni szokták ,akkor van a gond amikor ez a lakk elkezd lepattogni .Főleg ha nem jó minőségű lakkot használ az illető ,nagyon csúnyán néz ki utána ..... És leszedni sem egyszerű a felületről .
-
Dr. Gonzο
senior tag
Üdv!
Astra G 1,4 Benzines motorban a lambda szonda feszültsége alapjáraton ingadozik.
0,1 és 0,8 volt között. Normális ez? -
Kickass
őstag
elgondolkodtató, hogy a legtöbb 150-200k km-rel hirdetett társa ugyanígy vagy hitványabbul néz ki...
-
-
gban
Közösségépítő
válasz Kickass #31436 üzenetére
Sokkal kevesebbet árt az autónak 400e km autópályán, pláne hosszabb etapokban, mint mondjuk Pesten állandó dugóban 50e km.
Aminek többet árt az a szűken vett futómű (kerekek), meg a gumi, de a motornak, a kuplungnak, lengéscsillapítónak, kormánynak, stb. bőven többet árt a város, a dugók.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Findzs
addikt
ez a dudagomb kopás szerintem nem jelenti azt, hogy sok kilométer van egy kocsiban törvényszerűen
pl. én se úgy fogom a kormányt hogy hozzáérnék a gombhoz
bal kézzel vezetek a könyökömet letámasztom az ajtó könyöklőjére és 10-11 óra környékén fogom a kormánytemiatt az enyémbe 500 ezer km múlva sem lesz kopott/lyukas a dudagomb
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
zsolthee
senior tag
Sziasztok!
'92-es F Astramban kicserélném az üléseket, mert az eredetiek már számomra is kezdenek elviselhetetlenül kényelmetlenek lenni.
Mit javasoltok, mit tegyek a helyére? Melyik másik Opel ülését lehet/érdemes áttenni, hogy még pár évet kihúzzon?
A kárpitos munka tényleg drágább lenne? Azt mondják nem éri meg...Szívem szerint maradna minden az eredeti formájában...mármint ami a megjelenését illeti.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz zsolthee #31444 üzenetére
Hat ha ram hallgatsz, akkor nem a H astra üleseit valasztod vagy nem tudom, hogy letezik e belöle valami olyan aminek van valami gerinctamasz funkcioja, de ami nekem van a GTC ben az basszus, mint 2db vasalodeszka amit összetoltak....vagy fekszem es a plafont nezem, vagy ugy ülök, mint egy karot nyelt ember...
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #31401 üzenetére
"A nyári gumival körülbelül öt kilométerrel lassabb tempónál kezdődött meg az orrtolás."
Most én vagyok a hülye, vagy ez tényleg azt jelenti, hogy jobban tapadt a kanyarban a téli mint a nyári?
Mert ez alapján ajánlott a téli garnitúra használata nyáron ... mondjuk nem 35 fokban, de 25 körül ja.
Vagy én értelmezem rosszul? Szerintem a kenődés miatt pont a télinek kellett volna előbb elengednie az aszfaltot a kanyarban.(#31422) erikke17:
Pont azt produkálja a nyitva berohadt EGR, hogy nehezen indul a gép, mivel már akkor visszajut a kipuff gáz a szívó oldalra, és így kevesebb a friss levegő. Ha még azt is írja ki a gép, hogy EGR hiba akkor 100%, hogy az lesz.
Próbáld meg leszedni és alaposan kipucolni. De előfordulhat, hogy a szorulás miatt meghalt a mechanika vagy a motor is és akkor cserélni kell.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Markizmark #31447 üzenetére
Bocs a dupláért, de eszembe jutott valami. Azt mondják télen kéne téli pótkerék is. Ja ... csak a téli az forgásirányos. Akkor kapásból oldalanként kéne 1-1 gumi .... tehát cipeljek kettőt télen?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #31447 üzenetére
Én is ezt emeltem ki.
Gumist kifaggattam, mikor azt mondta, májusban cseréljünk, ha a nyárival elmegyek még egy szezont.
Elmondása szerint a téli a melegben lágyabb lesz, és nagy tempónál eldurranhat, de ez igen nagy melegre és igen nagy tempóra igaz leginkább. Valamint kanyarban jobban elnyúlik, ennyi a menet közbeni hátránya. A tesztben viszont később csúszott meg az adott sebességnél az adott kanyarban télivel - ebből nekem az jön le, hogy a kanyarbéli viselkedés, veszélyesség is nagyban sebességfüggő. Vagyis egy nagyobb ívű, gyorsabb kanyarban már lehet hogy a téli annyira elnyúlik, eldeformálódik, hogy lejjebb van a kicsúszási határ mint a nyárinál.
Valamint a futás közbeni hátrányok mellett sokan mondják (a gumisom is ezen a véleményen van), hogy igazából a nap, meg a nagy hő hatására az anyaga is "megüvegesedik" a télinek, ez sem válik előnyére.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Markizmark
addikt
Akkor a képlet így szól: 35 fok árnyékban + nagy sebességű kanyarodások = télivel nem fasza.
viszont 20-25 fok + normális stílusú vezetés = télivel sincs para.Vészfékezésre lennék kíváncsi. Ott is nagy melegben rosszabb csak a téli szerintem.
Pályázni meg egyáltalán nem kéne télivel nyáron.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen