-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Tikakukac #101700 üzenetére
Nekem még az alvázszám sem segít.... bent voltam a bárdiban, adták a szemellenző (na jó, napellenző) tartóját, akkor láttam, hogy az nem jó. Mondom a G Astra-é kell hozzá. Nem, az nem jó, montda a' eladó. A másik odabökte, hogy de jó az, mert a végét már a G Astra-éval szerelték. Akkor mondjak G Astra alvázszámot... B'm.. honnan?
Nem tudtak kiszolgálni. Cromax-ról /vagy Kovácsautótól megrendeltem a G-hez valót, azóta az van fent, mert pont jó hozzá...
Persze a G Astra (B Vectra) ülése nem jó hozzá...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
addikt
válasz mohabá 007 #101702 üzenetére
Isten tartsa meg jó szokásod, nagyon köszönöm
Már majdnem megvettem, innen:
Opel Vectra B Haynes Service And Repair Manual ENG
Egyébként szimpatikus az oldal - azt leszámítva, h pénzért adják az infót - tele van érdekességgel
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mephi666
nagyúr
válasz mohabá 007 #101702 üzenetére
2007 B Zafi z16xe1-hez nincs ilyen kincses kalendáriumod véletlenül?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Sanki
addikt
válasz mohabá 007 #101692 üzenetére
Akkor multitimerről nem is tudok levenni olyan 12V-ot, ami 0-24-be megvan?
Igazából egy darabig biztos rajta van, de utána nem tudom hány perc után lekapcsol és emiatt az új belső világításom nyitásra folyamatosan ég (4 izzós fajta, az kapcsol be, amit a gombbal tudok ki-be kapcsolni).
Igazából TIS-ből néztem ki ezt a biztit.. -
mephi666
nagyúr
létezik, hogy -5 fokban indulásnál ha rátolom 22 fokon a klímát meg a szélvédőfűtéseket, akkor indulás után kis ideig 1esben megszokottnál sokkal brutálisabb motorfékem van? 2esben már annyira nem durva, de érezhető ott is (gondolom a klíma miatti plusz fogyasztás lehet az oka, mert ez az első tél, hogy klímás kocsink van)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
válasz mephi666 #101708 üzenetére
Ha megy a klíma, akkor szerintem normális.
Első klímás autónknál vettem ezt észre, mert elég sokat motorfékezek, hogy ha megy a klíma, az rásegít még erre (Ausztriában lejtőn lefelé nem hátrány)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz Markizmark #101710 üzenetére
És ha kikapcsolod egy 60LE-s autón, akkor azt hívják "rocket-mode"-nak.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
mohabá 007
aktív tag
válasz cappa72 #101707 üzenetére
Valamit félreértettél
Azzal, hogy levetted az akku (-) ot, resetelted (áramtalanítottad) az ECU-t.
A tárolt (nem élő) hibakódok a motor működését nem befolyásolják. Azokat az ECU idővel magától elfelejti, törli.
„…Az ECU csak azután törölheti az átmeneti hibát, ha az 40 felmelegítési ciklus alatt nem jelenik meg újra. Egy felmelegedési ciklus a gépjárműnek egy működési időtartama, amely elégséges ahhoz, hogy a legalább 22 fokra lehűlt motor hőmérséklete a motor elindítását követően 70 fokot érjen el…”
Én nagyon meglepődtem. Eddig nem írtad, hogy P1302 hibakódod is van.
(2. henger égéskimaradás)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #101712 üzenetére
Ebből "dolgoztam".
Ezért is ítram, hogy ez x16sz-re igaz lehet. Itt azt írja, hogy ezzel töröljük a hiba-tár-at is.
De mindírtam, meglepődtem volna, ha törli - emlékszem a szavaidra, hogy ~40 ciklus után törlődik.
De egy próbát megért.
A 1302... huh, szerintem azt elírtam... 1602 a helyes.
(a 3-as és a 6-os egymás alatt/felett vannak a numerikus billentyűzeten.)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #101714 üzenetére
Ajjajj... ettől tartottam...
De még a hétvégén akarok adni egy esélyt a kontakt hibának/nem megfelelő árnéykolásnak...
Köszi a tippet! (igaz, a holnapjuk alapján az x16szr nem szerepel a repertoárjukban)
Tatán van egy srác, aki autóvillamosságis, és már vittem hozzá klímahibás autót.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #101716 üzenetére
Jogos a kérdés, sajna nem tudtam kipróbálni, mert tegnap este "akkuztam", aztán megnéztem a tárolt hibakódot villogtatással, aztán bmentem angolozni a lányommal
Talán ma este tudok vele menni... Hacsak anyóka nem megy jógázni, és nem számol be a fejleményekről.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #101719 üzenetére
Igyekszem a tőlem telhető dolgokat megtenni.
Tuti jelentkezek! (nem fenyegetésből mondom)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
diablo1984
veterán
Reális szerintetek egy astra h 1,4 xep kuplungozása minden hozadékával 180 ezerért? Ajánlatot kértem a szerelőtől ahová hordjuk az autót és ezt a számot mondta, 78ezres kinyomócsapágy árral, mikor a cromax-ot megemlítettem neki azonnal mondta, hogy neki is élni kell valamiből, csak 50 ezer munkadíjat számít fel...
Én nagyon sokallom a dolgot egy 700ezres piaci értékű autónál, úgy, hogy a cromaxnál 70ezerből a luk szett kinyomócsapággyal kijön, a váltóolaj+ az esetleges 1-2 szimmering+munkadíjra talán a 110ezer kicsit soknak érződik.... -
zgospel
őstag
válasz diablo1984 #101721 üzenetére
Az autó piaci értékének szerintem semmi köze ahhoz, hogy milyen szerviz vagy alkatrész épp mennyibe kerül.
Pontosan mi szerepel az ajánlatban?
Ennek a cikknek a második felét egyébként érdemes böngészgetni, ez 2017-es írás, azóta 20-30%-ot simán drágultak a dolgok, de a munkadíjak biztosan.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #101721 üzenetére
Az, hogy mi a piaci ár az mindegy. Ha ez sok, vidd máshova. 20k óradíjjal egész stabil.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Integrale
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz zgospel #101722 üzenetére
Mint írtam koplungozás kinyomócsapággyal, váltóolah cserével és a féltengely szimering cserével, lendkerék szabályozással(ha kell).
Tehát egy normális kuplungozás, semmi több.
50 ezer lett mondva munkadíjra, a többi alkatrészár, tehát 130e az alkatrész, ami a kuplungozáshoz kell.
Integrale: Hajdúböszörmény.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #101725 üzenetére
Amit sosem értettem: ez a miből kell megélni. Haverom, hát találd ki mennyiért dolgozol és cső. Ez, amikor megy az alkatrészre ráárazás, ez tényleg mindennek az alja. Mikor volt egy billzet és 14490 volt az ára okés, írtunk 15k-t az alkatrészre. De amikor repkednek a 20-30%-ok
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
gban
Közösségépítő
válasz Tikakukac #101726 üzenetére
Én is ismerek egy maszek Opel-szervizt ahol ha ők adják az olajat akkor (csak egy számot mondok, mert régi példa és nem lenne értelme az akkori árakat ideírni) 5k a munkadíj, ha te viszed az olajat meg mindent hozzá akkor 10-15k, de ha ők adják az olajat akkor amit te megkapsz 10-ért az náluk 15, meg minden egyéb szűrő és minden hasonlóan árazott.
Vagyis tökmindegy mit csinálsz, ugyanannyit keres rajtad.
Nem is voltam náluk sokszor...
Ja és bármiért mész hozzájuk, úgy kezdődött a számla ezelőtt 15 évvel hogy motordiagnosztika 9k[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mephi666
nagyúr
válasz Tikakukac #101723 üzenetére
Itt nálunk 10-12 az óradíj... de a főnök hasraütésre szokta sokszor mondani, hogy mennyi: pl termosztátnál 6ezret számoltak a cserére... nyáron meg nagy melónál talán 30at, amiben első-hátsó fékek, lengéscsillapítók és toronycsapágyak is benne voltak
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #101727 üzenetére
Oké és tegyük fel, hogy akkor egy olyan autóról lenne szó, ami mondjuk nem egy faék szintű dolog. Ott egy kuplungozás millás tétel?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
zgospel
őstag
válasz Tikakukac #101726 üzenetére
"Haverom, hát találd ki mennyiért dolgozol és cső"
Egyetértünk, szerintem is ez lenne az egyenes, de azt is értem hogy miért az alkatrészen megy a nagy kaszálás. Ők kitalálták már rég hogy mennyit akarnak keresni, csak ha az az összeg lenne kiírva óradíjnak, akkor az ügyfelek nem jönnének, panaszkodnának hogy milyen drágán dolgoznak, stb. Az óradíjon tud a leghamarabb fennakadni az ember, azt mindenki tudja hasonlítani a sajátjához, viszont az alkatrész árakat nem. Legalábbis az átlag ügyfél biztosan nincs képben. Megmondja a szerelő hogy ez ennyibe kerül, sajnálkozik esetleg hogy bizony ilyen drágák az alkatrészek, nincs mit tenni, aztán 10-ből 9 ügyfél úgyis elfogadja, de lehet hogy a 10. is.Legutóbb jártam úgy az Astrával, hogy a pedálteszt és a tünetek alapján tudtam, hogy a trafósor lesz a hibás. Cromaxból 30-33 ezer körül lett volna a Delphi (ami a gyári) és én is ki tudtam volna cserélni itthon, csak nem voltam benne 100%-ig biztos hogy nincs-e valami egyéb probléma is, ezért elvittem szerelőhöz. Na a szerelőnél végül fizettem 55 ezret, ők is Delphit raktak bele, csak náluk 50 ezer volt az alkatrész, és 5 ezer a munka, de legalább megerősítették hogy más baja nem volt.
#101727 diablo1984 a Cromaxban nagyjából olyan áron kapod mezei vásárlóként az alkatrészeket, mint amit a Bárdiban vagy a Unixban kapnál 30-40% kedvezménnyel. A maszek szervizek többsége ezzel a kettővel van leszerződve, mert kényelmes, 1-2 órán belül kihozzák a legtöbb alkatrészt nekik, és ők az eredeti árból kapnak 30-40-50% kedvezményt. Az ügyfélnek már teljes áron adják tovább, hiszen abban a két boltban is annyiért kapnád meg. Természetesen az egyszerű vásárlóknak ennél a két boltnál a legtöbb cucc erősen túl van árazva, pont a kedvezményes rendszer miatt.
Ahogy olvasgattam ez a kuplungcsere az összetettebb és időigényes műveletek közé tartozik, aztán idős autóknál fene tudja hogy még mi jön közbe (eltörik egy elöregedett vízcső, ilyenek). Az is benne lehet a pakliban, hogy nem akarnak vele szívni, ezért mondanak egy jóval magasabb árat, belekalkulálva a szopásfaktort.
Elvégre azalatt az 5 óra alatt megcsinálhatna 5 olajcserét is lazán, azzal nincsen stressz, és ugyanannyi pénz jön belőlehttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
F_Zolee
veterán
válasz diablo1984 #101725 üzenetére
Hasonló cipőben csak épp vezérlés esete. Akit találtam szerelő hozott anyagból is dolgozik de amikor kérdeztem mennyi lenne az anyagár ott már a Bárdi túlárazott lista került elő. Fékmesternél mindjárt fele annyi.
-
Integrale
veterán
válasz diablo1984 #101725 üzenetére
Jászberény körül tudnék szerelőt, váltócserekor : váltó, kuplung, szimeringek, váltóolaj, egyik féltengely gumiharang. Váltót nyilván én vittem, szimeringet és kuplungot berendelte ő, de szart hoztak, ezért odaadta az autóját és hoztam magamnak Bárdiból félráon.
Majd a végén kért 40-et úgy, hogy az olajat ő adta."Bad reklám is reklám too"
-
Tikakukac
titán
válasz zgospel #101732 üzenetére
A gondom ezzel az, hogy ezt betolják a srácok akkor is, amikor tudják, hogy nem egy újszülött sügér áll velük szemben.
Ja és árak. Oké, legyen piszokdrága. Akkor viszont tezsvérem peregjen a nyomatékkulcs, menjen a féktisztító ezerrel, különben az nem munka hanem kókányolás. És akkor itt már megy fel a szemöldök, ő meghúzott százezer csavart, érzi. Igaz, hogy utána cserélhetek megint tömítést, mert pár csavart nem érzett annyira, de hát az már ugye az én bajom. Hát kedves szerelő kollégák, ez a gondotok, ezért nincs ennek a szakmának se becsülete.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz zgospel #101732 üzenetére
Cromax olyan áron adja a cuccot, hogy az 50%-os bardis kedvezménytől(nekünk is ez van céges szinten) is olcsóbb alapból(nem tudom, hogy ott van-e más kedvezményrendszer is).
A mondhatni olcsóbb ajánlatnál bárdi alapár minusz 20%-ot mondott, de ha az utcáról bemégy az is 10% kedvezmény, szerelőknek 50%...nem sajnálom és senkitől, de én a cégünkre meg tudnám venni a cuccokat, még a cég az áfát is vissza tudná igényelni, el tudná költségként számolni, de a bemondott 180-200ezreket zsebre, na az pont annyi is!Integrale: az baráti. Én is számoltam vele, hogy legyen 60 ezer a munkadíj, 60ezer a cromaxban a kuplung szett kinyomóval, 2-3 ezer a főtengely szimmering, egy ezresért síkra húzzák a lendkereket ha kell, kis fékolaj filléres tétel, 2db féktisztító+ akkor a váltóolajat is dobjuk le, az kb 8e ft. Nem akarok senki tempójával kukacoskodni, de kb pár órás munkáról van szó. Ez ennyiért nem reális? Persze tudom, hogy nem én szabom az árakat, de egy harmad gazdasági totálkárral felér a 18éves tragacsunk kuplungcseréje és akkor is marad még hibája ezen kívül...
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz diablo1984 #101736 üzenetére
A kuplung része 5-6 óra, a váltóolaj csere pedig bazi egyszerű, de ha alaposan és precízen akarod csinálni (lekapargatni a régi tömítést, elmosni a dolgokat, stb), akkor simán megvan 2 óra az is. Az anyagdíja Cromaxos árakon 14-15 ezer (2 liter gyári olaj, gyári tömítés, menetrögzítő). A fékolajat nem tudom mihez írtad, a kuplung ugyanarról megy mint a szervó is, a gyári olajból pedig 6-7 ezer egy liter (kisebb kiszerelés nincs).
El is ment 1 autóval a nap.Ez így akkor Cromaxos árakon durván 90 ezer Ft anyag. Ha 10 ezres óradíjat nézünk - aminél jobbat legalábbis itt Budapesten hivatalos szervizben nem nagyon találni - akkor összesen 170-nél járunk, ez már elég közel van ahhoz amit kaptál.
Ne érts félre, nem ellened beszélek, meg nem védem akitől az ajánlatokat kaptad, de így utánaszámolva ha van számla és garancia mindenről akkor nem tűnik annyira elrugaszkodottnak.
Persze, apámnak is van régi ismerőse aki otthon feketézik, nála csak 5 ezer az óradíj és én viszem az alkatrészt is ha szeretném, de egy legális üzletet nincs értelme ehhez hasonlítani, ahogy a cégezős-áfázós részét sem.
Ahogy olvasom igazából egy olyan szervizt vagy szerelőt kéne találj, aki hajlandó hozott anyagból is dolgozni.
#101735 Tikakukac ezt nem vitatom, egyetértünk, engem minden téren nagyon bosszantanak a nem törődöm, összecsapott munkát végző emberek, főleg akikkel nekem kell együtt dolgoznom néha
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
diablo1984
veterán
válasz zgospel #101737 üzenetére
Váltóolaj leenged és feltölt újal szintig és kész, semmi extra.
Váltóolaj bele az olajshop.hu-n 2070ft/liter 1,6l kell bele, így 4140ft, gyári szabványát teljesítő olaj.
A fékfolyadék tudtommal a hidraulikus kinyomócsapágyhoz kell, nem a szervóról megy tudtommal, hanem a fékkel használ egy folyadékot(a kormányszervó tartály a kormányműre van integrálva, az nem közösködik semmivel).
A Cromaxos árat leírtam, utána kerestem, nem hasamra ütöttem.
Nem budapestről van szó hanem vidék, de ahogy elnézem az ár már nyugatias...
Van garancia(de az is fizetős) , számla nem minden esetben.
Cégezős áfázós része az más, ha lenne számla, akkor elírható, ha zsebre kp az nem...[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz diablo1984 #101738 üzenetére
Azt hittem F13 váltó van a tieden, azokon nincs leeresztő, a deklit kell leszerelni az alján.
Én gyári olajjal és cuccokkal csináltam magam a váltóolaj cserét, 14 ezer volt az anyag Cromaxnál tavaly.Nekem teljesen úgy rémlett, hogy G-ben és H-ban is központi hidraulika van, és arról megy a szervó és a kuplung is. De most gyors guglizással azt találtam, hogy a fékrendszerről kapja, ezt rosszul tudtam, bocsánat.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Gabengocia
tag
Sziasztok!
Hátha találkozott már más is ilyen vagy ehhez hasonló hibákkal. Lenne egy zafira a tipusú benzines 1,8-as svájci volt első kocsim a végén kb árában volt. A hibája hogy nem szereti a hideget mostanába ha hidegen indít akkor kb 3 leáll vagy dadog, mert túl gyorsan veszi vissza az alapjaratot. Utána már nem produkálja a hibát. Megy rendesen. A másik hibája hogy először az egyik hátsó ajtó lett manuális most már mind a kettő. A harmadik hibaja meg svájzból származik hogy ha egy évben 2 szer ha leállítottam a motort akkor be kapcsolt a hűtő ventilátor. Ez a hiba a biztosíték tábla alatt volt német nyelven hogy egy adott barna biztit ki kell húzni és utána vissza dugni a venti megáll. Bármilyen véleményt tapasztalatot meghallgatok csak a gatyám ne menjen rá...
-
addikt
válasz diablo1984 #101738 üzenetére
Nekem 40 körüli árat mondtak kuplunkozásra (pest megye, ismerős) 1 hónapja úgy, h viszem a hozzávalót. A holland utam előtt akartam megcsináltatni de elmaradt, így magamnak fogom csinálni - ha jobb idő lesz.
Ha már csináltatod (szétszedik) sztem cseréltesd ki a adóhengert (felső munkahengert) is.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
P11
csendes tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Astra K 1.0 T motorossal? Igazából a megbízhatósága érdekelne, napi rövidtávos használat mellett.
-
KisTücsök
addikt
Ez mi lenne? Egyszerűen netem sem találom, ez minek a visszajelzése.
-
KisTücsök
addikt
Oh! Azon valóban tölteni kéne. Köszi!
-
mephi666
nagyúr
válasz Markizmark #101676 üzenetére
Jaja, már 99%ra mondom én is a rádiót, mert csinál furcsaságokat: ma reggel jumpstarter-ről kellett indítani, pedig tegnap délután nagy kört mentem... délután 3ra megint leszivta... tettem egy kört, közben bekapcsoltam és rádió indult, pedig mindig cd-ről kapcsolom ki...
"Opcom" megjött, lakatfogó elvileg holnap jön... szerencsére egy cd30/cd30 mp3 nem egy egetverő költség... van valami házi praktika a kiszedésre, vagy erősen ajánlott a villa hozzá? Ha más nem, a szokásos bontóban tuti van céleszköz és lehet tesztelni is helyben pillanatok alatt (lakatfogóval) ...immo kód kell az új rádiónak beszerelés után azonnal és annyi? Vagy opcom-al kell bűvészkedni pár percet? (persze első a multiméter, hogy 100%ra megmondjam, hogy itt a szivárgás)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Markizmark
addikt
válasz mephi666 #101748 üzenetére
Igen, a lakatfogó az első, bár van olyan pillanat, amikor nem zabál a rádió nyugalomban, attól függ milyen kedve van. Ha cseréled akkor mindenképp "letanított" rádiót kell venned, különben még annak az autónak a kódjára is szükséged lesz amiből kivették.
Én 4db 65-ös szeggel vettem ki, de nem javaslom, nem tudod egyszerre a 4-et fogni és amikor húzod ki akkor a rádió helyett csak a szeg csúszik ki. Mázli, hogy a kesztyűtartót kivéve hátulról tudtam tolni a rádiót, másképp nem jött volna ki. Hozzá való kiszedőt 1000 pénzért dobálnak + szállítás.
A beszerelésről és a kódbeadásról nézz YT tutorialt, mert én nem csináltam még olyat.
Ha gondolod akár most, lakatfogó nélkül is elkezdheted a nyomozást. Vedd ki az infotainment biztit és mérd meg az akkufeszt (miután lekapcsolt a beltéri világítás, stb), aztán mérd meg reggel is. Ugyanannyinak kell lennie.
OPCOM-hoz van szoftvered? Amit adnak hozzá CD-t azt én nem használtam, szereztem másik, feltelepítős verziót. Ha kell akkor elküldöm valahogy.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Sorozatok
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Villanyszerelés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- E-roller topik
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel