Hirdetés
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Elden Ring
- Új címmel érkezik a System Shock 2 remaster kiadása
- Black Myth: Wukong
- PlayStation 5
- Monster Hunter World - PS4/XBOX ONE/PC
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Elden Ring Nightreign - beszámoló
- Diablo IV
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
-
GAMEPOD.hu
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekben az esetekben az a gond, hogy azt mondod, jó az LG szervíze, szerelője stb. Én meg azt mondom, jó a tv-m és remélem sosem tudom meg milyen a szervíz és a szerelő. Mindez egy 2 hónapos több százezres tv esetében.
Valami megváltozott az embereknél, az értékítéletüknél. Ezt nem csak rád értem.
Én személy szerint akármilyen gyorsan jött a szerelő, elküldeném a p!csába az LG-t szerelőstől, szervízestől, mert az, hogy rengeteg pénzt kiadok valamire és még annak örüljek, hogy hamar kijönnek, ez úgy, ahogy van, nonszensz. Ez már nálam is előfordult LG tv-nél. Videózás, hibára várás stb. Csak ráadásul velem még ennyire sem voltak készségesek. Ezért is mondtam le a márkáról.
Ettől függetlenül kívánom, hogy megoldódjon a problémád a tv-vel. Az a legrosszabb, mikor nem mindig csinálja a hibát...