- World of Tanks - MMO
- Witcher topik
- Dark Souls sorozat
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- EA Sports WRC '23
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Launch trailert kapott a Honkai: Star Rail
- Rövid videón az Arknights: Endfield
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
-
GAMEPOD.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Sok itt az ismerős arc.
Megpróbálom itt is a lehetetlent, és pontot tenni ennek a végére.Erre a kérdésemre nem tudott érdemi választ adni a Suzuki Magyarország:
Adott egy Suzuki SX4 S-Cross, 1.4 turbós Boosterjet benzin motorral.
Bejáratás után 4.000 km-nél márkaszervizben lecseréltettem az olajat a Suzuki gyári olajára, ami az alábbi link szerint az ECSTAR F9000 5w30 C2 dízel olaj:A mellékelten csatolt felhasználói kézikönyv ide vonatkozó része szerint viszont az ACEA A1/B1, ACEA A3/B3, ACEA A3/B4 és ACEA A5/B5 szabványok szerinti olaj a megfelelő.
Kérdésem, hogy van-e ellentmondás a két ajánlás között, vagy a mellékelten csatolt ábra szerint gond nélkül helyettesíthető az A1/B1 és A5/B5 szabvány a motorba került ACEA C2 szabványú olajjal?
Önök ezeknek tudatában legközelebb milyen olajat választanának?
Amit én néztem: legközelebb Liqui moly top tec 4600-at raknék bele, az elvileg tudja az ACEA C2-t, A3/B4-et és az API SN minősítéseket is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Óra topik
- Vicces képek
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- További aktív témák...