Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #78015 üzenetére
Compute szempontjából eleve egy csomó idle ALU-d van a raszterizálás miatt. Egyszerűen a DXR shadinget betöltöd aszinkron, és máris nyertél egy rakás teljesítményt, méghozzá anélkül, hogy a hardveren változtattál volna. A gondot tényleg az okozza, hogy egy tipikus mai játék BVH8-at minimum kér, és az 80 bájt per sugár. Erre memóriasáv-szélesség mondjuk 10 gigarays/s mellett ~1,5 TB/s-tól lesz. Ez a legnagyobb korlát most, nem véletlen, hogy akkorát lassul az egész, ha a kamera egy komplexebb jelenetre fordul.
Az optimális egyébként a BVH16 lenne, de az egy 8-10 TB/s-os történet.
Az biztos, hogy ezzel az RT-vel a memóriagyártók nagyot húznak, mert úgy fogja zabálni a hardver a sávszélt, mint még soha.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRESŐ! Dell Inspiron 3493 /10.gen i5-1035G1/8GB/512 GB SSD FHD
- Kingston 2x16Gb DDR5 5200Mhz CL40
- Remek áron Lenovo Flex 5 14 laptop/2in1/Touch/Ryzen i5-1135G7/8GB/512 GB SSD/14"/Gari
- AKCIÓ% Dobozos HP VICTUS Gamer laptop/i5-11400H/16GB/512GB SSD/RTX 3060 6GB
- EVGA 850 BQ 850W 80Plus Bronze félmoduláris táp, összes kábelével,nagyon keveset használt
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest