Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #78015 üzenetére
Compute szempontjából eleve egy csomó idle ALU-d van a raszterizálás miatt. Egyszerűen a DXR shadinget betöltöd aszinkron, és máris nyertél egy rakás teljesítményt, méghozzá anélkül, hogy a hardveren változtattál volna. A gondot tényleg az okozza, hogy egy tipikus mai játék BVH8-at minimum kér, és az 80 bájt per sugár. Erre memóriasáv-szélesség mondjuk 10 gigarays/s mellett ~1,5 TB/s-tól lesz. Ez a legnagyobb korlát most, nem véletlen, hogy akkorát lassul az egész, ha a kamera egy komplexebb jelenetre fordul.
Az optimális egyébként a BVH16 lenne, de az egy 8-10 TB/s-os történet.
Az biztos, hogy ezzel az RT-vel a memóriagyártók nagyot húznak, mert úgy fogja zabálni a hardver a sávszélt, mint még soha.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gyúrósok ide!
- Már a héten bejelentheti az Apple az új iPhone SE-t, állítja a Bloomberg
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Több OnePlus kapott új OxygenOS 15-ös frissítést
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Western Digital Purple 1TB HDD Winchester Merevlemez. Hibás!
- Dell Poweredge T110 II Alaplap Szerver
- RGB-s Vizes Intel 6.- gen i5-ös Gamer PC - Eladó , Számla - Ready !!
- Intel 7.-gen i5-ös DDR4-es Esport-Pc Eladó - Számla-Ready !!
- Lemezmeghajtós patika ps5 / playstation 5 játékkal 2025.11.15ig mediamarkt gari -konzol beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest