Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
vence
tag
válasz DrBubo77 #5107 üzenetére
Úgy összességében tűnt annak, de lehet ebbe a kérdés is belejátszott ...
Elnézést, ha csak félreértettem.Talán inkább az hiányzott belőle, amiket leírtam,
a pozitív szerep a piac szempontjából ...
Amihez persze, nem kicsit jobban kellene szervezni, tervezni a dolgaikat! -
vence
tag
válasz DrBubo77 #5104 üzenetére
Azért nem kellene lenézni az MVNO-kat.
Inkább több kellene belőlük!Szerencsésebb helyeken ezek vittek életet a mobil szolgáltatások piacába és tették azt igazi működő és versenypiaccá.
Ami nem mellesleg a szektor gyorsabb fejlődését is magával hozta/hozza.Szóval éppen ez az, ami nálunk hiányzik, helyette csak umbuldás flottázgatás van.
Amiről az emberek nem kis része sose hallott. -
nagyúr
válasz DrBubo77 #5075 üzenetére
és
sfefeAz új belépőket nem sokkoljuk egy emeléssel?
A többieknek meg 15%.Én tudtam róla, a hosszabbításról lecsúsztam, így ma ( egy hete indítottam) végbementek a szerződés módosításaim, ezért még 10 hónapig még a mostani árat fizetem az egész családra.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
veterán
válasz DrBubo77 #2881 üzenetére
Senki sem egyenlőbb.
Csak egyrészt Tomi exe nem vodától hordozott, másrészt üzletkötő által kötött szerződés már minden téren elő van készítve, központ részéről már csak egy telefonhívás, nem nulláról kell indulni, így értelem szerűen gyorsabb is.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
NFT2
junior tag
válasz DrBubo77 #1014 üzenetére
Ha megvan az utolsó számlázás is (ami gyakran a felmondást követő hónapban történik az utolsó tört hónapra), akkor tesszük meg a visszautalást. Viszont mivel a számlázás automatikus, illetve a visszautalás bankszámlája sem mindig adott, ezt csak akkor indítjuk, ha az ügyfél jelzi felénk.
-
veterán
válasz DrBubo77 #845 üzenetére
Azt még nem próbáltam, csak mailt írtam tarifacsomag váltás kapcsán 2 hete. Akkor kaptam egy automatikus mailt, hogy hamarosan válaszolnak. Na azóta nem sikerült.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
NFT2
junior tag
válasz DrBubo77 #776 üzenetére
Szia, tulajdonképpen non-stop van ügyfélszolgálat, bár éjszaka csak ügyelet, de este nyugodtan keresd a kollégákat, ha nap közben nem alkalmas. Az is jó megoldás, ha emailt küldesz. Ma is, mint minden számlázás után eléggé leterhelt az ügyfélszolgálatunk. Nem hibák miatt, hanem általában az új ügyfelek először elbizonytalanodnak a számlával kapcsolatban, mivel egy teljes hó+tört hó van rajta, volt itt téma ez korábban. Ha nekem megírod privátban, én is meg tudom nézni mi a helyzet nálad.
-
#75114240
törölt tag
-
NFT2
junior tag
válasz DrBubo77 #688 üzenetére
Szia! Azt érdemes csak, amit valóban használni is akarsz Tipikusan kockázatos az emelt díjas hívás és SMS, ezért nincs beállítva ügyfeleinknek, mivel rettentő magas egységnyi tarifájú esetek is vannak, ami nem szándékos felhasználás esetén komoly költséget jelentene számotokra.
-
-
sifarr
senior tag
válasz DrBubo77 #662 üzenetére
De ha több számot hoznék át számhordozással, azt hogy tudom megoldani?
Én nem úgy csinálnám, hogy többször, számonként a megrendelem opció után adnám meg az adataimat. Így akár különböző ügyintézőhöz is kerülhetnek a megrendelések. Nem ugyanazon az ügyfélszámonra kerünek az előfizetések, több számla is lesz.
Inkább a honlap kapcsolat menüjében, alul tölteném ki a formot, s leírnám a megjegyzésbe, hogy több számot hordoznék. Vissza fognak hívni, és ügyintézőn keresztül egyben lezavarhatod a tobbszörös számhordozós megrendelést.[ Szerkesztve ]
-
#70635776
törölt tag
válasz DrBubo77 #565 üzenetére
Nekem volt egy számhordozásom: 0620-as számot vittem digitől a telenorhoz. Egy napig a számot nem lehetett elérni: ha voda hálóból hívtam kicsöngött, ha telenorról szintén, ha telekomról, akkor azt mondta be az automata, hogy a "hivott szám nincs előfizetőhoz rendelve". Nem tudom, hogy végül ki oldotta meg a hibát (digi vagy telenor), mert mind a kettőnél jeleztem, de SMS egyiktől sem jött, hogy "igen, mi voltunk a ludasok, de megoldottuk"
-
zoli1980
csendes tag
-
NFT2
junior tag
válasz DrBubo77 #440 üzenetére
Szia! Igen , elég aktívak vagyunk a közösségi médiában, mint sok mindenki más is, erősítjük az online jelenlétünket. Ez még csak a kezdet Valóban láthatsz üzletkötői vagy partner bolthálózati posztot, hirdetést is, viszonteladóink is megjelennek közvetlenül ajánlatainkkal. Ezzel semmi baj sincs, minden kedves leendő ügyfelünk ott vásárol, ahol neki tetszik/ahol ráakad a szolgáltatásunkra. Bárhol is veszed, a vásárlással a mi ügyfelünk leszel, nem leszel semmilyen hálózat részese, ettől ne aggódj.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest