-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz rstwingo #21986 üzenetére
Ebben az esetben egyiket se venném. Leginkább azért, mert az áruk nem áll
arányban a hozzáadott értékükkel. Főleg nem a 20+ éves motor piaci árával.
(Mondjuk ha valaki, akkor az én vagyok, aki képes volt abszolút irracionális árú
tuningokat is megvásárolni csak kíváncsiságból - utólag volt, amit megbántam!)De hogy konstruktív is legyek: ha azt szeretnéd, hogy kicsit pörgősebb legyen,
egy kicsivel könnyebb görgőt kell bele venni, és kalap, kabát. Valószínűleg a
kívánt hatás meglenne: persze a dolog finomhangolásához lehet, hogy többféle
szettre is szükség lesz, és nem árt, ha van fordulatszámmérő. Na, ezt a terhet
levenné a válladról a Multivar, mert abba már a Malossi megálmodta a súlyokat.
Vagy a J.Costa dettó. Ha az adott típushoz van kitalálva, akkor pörgősebb lesz.Én mondjuk beleszaladtam abba, hogy a Burgman 400-hoz való J.Costa EVO3
pont passzolt a Madisonba, csak éppen totál máshogy van hangolva gyárilag a
két motor hajtása, így számomra hatalmas csalódás volt a J.Costa. Lomha lett.Abba is kaphatók persze különböző súlyú kúpok, vettem is a 24 gramm helyett
20 grammosat. Azzal már egész jó eredményeket értem el... A fő különbség,
a két stílus közt, hogy kevesebb a motorfék egy hagyományos varióhoz képest
és utazóban alacsonyabb a fordulatszám. A felpörgés sem olyan hirtelen, mert
maga a varió jóval nehezebb. A súlyok is jóval nehezebbek (több is van belőle!),
de ha meglódul, akkor megy: vibráció kevesebb, jól motorozható vele a gép. De
ha hangolni kell, akkor a kúpok nem olcsók. Réges-régen gyorsan el is koptak,
de az EVO3-ban a lila műanyag, és ami kapható szettben már nem ilyen. Ez a
Multivarra is jellemző amúgy: a Malossi görgők igen gyorsan elkopnak! Persze,
olcsóbbak is mint egy J.Costa kúp szett, azt aláírom. Meg a Multivarba lehet
más márkájú görgőt is rakni, akár gyárit is, hiszen az egy hagyományos varió...Esetleg, ami szóba jöhet, hogy a gyári variódba veszel Dr. Pulley csúszógörgőt.
Ez is elég drága, viszont szinte alig kopik, és az egyetlen olyan megoldás, ami
úgy javítja a gyorsulást, hogy a végsebesség sem csökken, sőt, akár több lesz.Ennek ára persze, hogy ezt is el kell találni melyik kell: fordulatszámmérő alap!
Nekem - ezt utólag tudom - a 15 grammos kellett volna, de sajna 16-ost vettem.
Azzal nem lett sokkal jobb, de sokat használtam úgy, gond nélkül. Majd 14-est
is vettem, azzal meg már nagyon pörgött, igaz jól is ment; végül beleszaladtam
abba, hogy többször "felborult", azaz kitámasztja a variót, elmegy a kis fokozat.
Ilyenkor persze rendellenesen kopik, s később még hajlamosabb a felborulásra!
(Valószínűleg az volt az egyik hiba, hogy 14+16 kombinációban is kipróbáltam.)Mindenesetre az extrém tuning a Multivarba rakott Dr. Pulley volt... Azzal olyan
volt az áttétel, hogy simán (kellően hosszú egyenes) vitte GPS szerint a 150-et,
miközben gyári hajtással jellemzően 130 körül már túlpörgi magát és elfogy...
(Ennek ára viszont az volt, hogy a szíj beleért a deklibe, szóval hosszú távon az
áttétel végtelen növelése biztosan elkoptatta volna, és akkor jön a Hitler videó...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen