-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #22900 üzenetére
A tompított led lámpája egész jó. Van fényerő és oldalra is normálisan terít. A refi az viszont egy hulladék sajna. Ami pozitív hogy jól látják az autósok a lámpát még napsütésben is. Meglepően sokan húzódnak le.
Refit mindenképp javítani kellene ha lesz újabb xmax. (meg egy 350es bluecore blokk kéne bele, a 400as meg mehet a kukába)
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #22891 üzenetére
wintec tuti kell belőle, nem elég a sima?
99%, hogy feelfree lesz a befutó, lévén nicns már normális gumi a méretemben, de fosok a wintec névtől
fogja az birni a 80fokos nyári belsvárosi aszfaltot, vagy ugyanúgy 500km alatt leradirozza magát mint az autókon a téli?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #22902 üzenetére
Vizen és hidegben jobb a wintec, melegben jobb a sima. Válassz.
Ha lenne a tömegből kiemelhető szuper tuti gumiválasztás már tudnál róla Visszafele nézve, nehéz neves gyártótól szar gumit venni manapság.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #22903 üzenetére
oké, köszönöm a segitséget
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#50433536
törölt tag
Sziasztok!
Összeraktam a gépet az új vezérmű láncal és az új cdi-vel.
Légtelenítés közben észrevettem, hogy a feszültség szabályozó 4-5 perc járatás után már nagyon meleg, alig lehet megfogni a hűtőbordát. Ez normális jelenség?
(Egyébként működik rendesen, de az eddigi motorjaimon nem melegedett ennyire a fesszabályzó.)[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Köszi!
Logikusnak hangzik, amit mondasz, de én sem voltam a legjobb tanuló elektrotechnikából. (Ezt a papíromat nem is vettem még elő soha, a mostani munkahelyemen se tudják hogy van. Nagy égés lenne, ha kiderülne. Papír nélkül mondhatom, hogy autodidakta módon vagyok amatőr... )
Amíg ez nem tisztázódik, nem is rakom fel a burkolatot.
Egyébként vettem egy új fesszabályozót is, de a motoromba már nem a gyári csatlakozóval van bekötve a mostani, hanem vezetékenként. Kéne nekem egy gyári csati a vezetékek végére. Lehet ilyesmiket venni valahol, vagy csak kábelkorbáccsal együtt?
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #22901 üzenetére
De milyen az Xmax lámpája egy ledes kocsiéhoz képest? Önmagában az SH-é is jó, de a két fényszóróval szemben alulmarad. Viszont az Xmaxé dupla fényszórós.
A tapasztalatok nálam is kedvezőek, az SH lámpája az autók tükrével azonos magasságban van, nagyon sokan észreveszik és lehúzódnak.
"meg egy 350es bluecore blokk kéne bele, a 400as meg mehet a kukába"
Azért a 300-as sem rossz.
"99%, hogy feelfree lesz a befutó, lévén nicns már normális gumi a méretemben, de fosok a wintec névtől "
Nekem is Feelfree van (a gyári), most két éves és nagyon elégedett vagyok vele. Télen csak száraz úton mentem vele, igaz, akár fagypont alatti hőmérsékleten is.
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #22915 üzenetére
Egy autóhoz képest csirke. De hát keveset vezettem töksötétben országúton a 300ast (10k-ból kb 200km-t). Úgyhogy sok tapasztalatom nincs. De emiatt sok gondot sem okozott. Az hogy dupla lámpa nem jelent semmit. A 250es is dupla volt, és nem volt túl acélos az sem. Nem egy erős izzó volt benne, hanem kettő gyenge
-
#50433536
törölt tag
Sziasztok!
Megvoltak a próbakörök, ma kivételesen nem kellett hazatolnom a motort.Ez a gép nem a fordulékonyságáról híres, még lassan is dönteni kell hogy forduljon.
Elől egy kicsit szélesebb gumi van felrakva, 130/60 13 53P (a gyári előírt 120/70 13 53L). Szerintetek, ha előre vennék gyári méretet, ami egy centivel keskenyebb, akkor mit nyernék vele? Kicsit fordulékonyabb lenne, vagy általában mindenki igyekszik a lehető legszélesebb gumit felrakni, hogy nagyobb legyen a tapadó felület?[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz #50433536 #22917 üzenetére
vagy általában mindenki igyekszik a lehető legszélesebb gumit felrakni, hogy nagyobb legyen a tapadó felület
max a drag versenyzok. a speed motorosok 1 resze is felrakja a 200-as hatso gumit, hogy villantson, de a 180-assal sokkal jobban fordul a gep a ringen.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22919 üzenetére
Nem tudom miért más az első gumi mérete, így vettem.
A hátsó gumi pedig igencsak csere érett, a kopásjelzőig lekopott, sőt már az is kopott. Arra gondoltam hogy akkor az elsővel együtt kicserélem. Csak a méret volt a kérdés. Szóval ha nincs különösebb oka az első kerék szélesebb méretének, akkor a gyári méretet veszem rá.
De lehet csak tavasszal, télen úgysem használom. Addig hozzáerősödök anyagilag.A fordulós dolog meg úgy néz ki, hogy az etz-m és a kisrobim sokkal fordulékonyabb. Lehet hogy ezen segíteni fog valamennyit, ha előre agyári gumiméretet veszem, ami egy centivel keskenyebb a mostaninál.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #22920 üzenetére
Mondjuk egy kisrobihoz hasonlítani egy 200 kilós dögöt meredek, de értelek.
Szerintem sokkal jobb lesz a helyzet, ha gyári méret kerül fel rá: nekem is kezd
lekopni a hátsó, erre készülhetsz, hogy kb. két hátsót "megeszik", amíg az első
kitart, főleg ha nyekteted, akkor a közepe fokozottan gyorsan képes elfogyni, lol.Szerk: nekem az első szezonomba sikerült slickre koptatni egy (elvileg) új gumit,
középen, és nem is mentem vele sokat, csak élveztem, hogy gyorsulgatok vele...[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Elvileg az Osram gyárt emelt fényerejű 35/35w-os H4-es izzókat. Azt írja a katalógus, hogy 90%-al több a fénymennyiség. Az pont jó lenne, még rövidebb életciklussal is.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz bajnokpityu #22924 üzenetére
Hi!
Meddig bírta, mielőtt kiégett? (Az emelt fényerő miatt érthető a rövidebb élettartam.)
Tényleg erősebb az alap 35/35w-os izzónál? -
Mawyx
senior tag
Sziasztok!
Nagymotor vásárlás előtt állok, és a segítségeteket szeretném kérni.
Eredetvizsgát hogyan szokták intézni? Az eladó kijelenti, hogy a jármű nem lopott, beleírjuk az adásvételibe, megnézem az alváz-és motorszámot, fizetek, hazahozom, bejelentkezek vele eredetvizsgára és ha mégis megbukik a gép, akkor pénz vissza? Vagy ez a "sajtcetli" így nem érvényesíthető, csak ha polgári perrel beperelem?Vagy csináltassa meg az eladó és ha kész az eredet, majd akkor megyek a gépért és akkor hozom csak el adásvételivel?
Köszönöm!Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22921 üzenetére
Szia Digit!
Le tudnád írni, hogy Te hogy inditod be a madisont szívatóval?
Nálam nem megy simán a szívatós indítás. Ha teljesen kihúzom a kart, akkor nagy a fordulat és menni akar a motor. Ha visszatolom félig, akkor nem indul el (1800rpm), de öt másodperc múlva leall. Alapjáraton is beindul, de akkor 5-6 percet is varni kell, mire el tudok indulni. Mások maximum két percet járatják és már van erő a motorban, reagál a gázra, nem fullad és lehet motorozni.
Lehet hogy dúsitanom kellene nagyobb fúvókával a szívatót?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #22930 üzenetére
Leginkább sehogy: 12.6-os az alapjárati keverékem, bőven jó hidegen is.
Akkora hideg még nem volt idén, hogy kelljen a szívató. Ha meg meleg, hát
nehezebben veszi a lapot... Nekem az az idő, amit egy ilyen 15 fokos hideg-
indítás során várnom kell másodpercekben mérhető. Picit erőtlenül kezdi a
dolgot, de mire kiállok a kertből, és becsukom a kaput, már jó. Mondjuk ma
este konkrétan lefulladtam a virágágyás mellett, c'est la vie... Meglehet egy
icipici szívatót már igényelt volna. De hogy csutkára kihúzni? (Azt -10-ben.)A szívató ezen egy külön mini karburátor, több kis* nyíláson adagol levegőt,
és persze benzint: iszonyat képes dúsítani, nem kell rajta még növelni is.
Esetleg egy pucolást kérhet, ha úgy érzed, nem normális a működése.*: ezek esetleg eldugulhatnak.
Szerk: néha addig szoktam hagyni dohogni, míg kinyitom a kaput (fél perc).
Amúgy lámpánál próbálgattam ma: az 1500-as alapjáratról pici gázzal csak
annyit emelve, hogy legyen töltés, még tovább dúsult... Elcsukva alapjáratra,
emiatt picit visszább is esett, aztán magához tért. (Jó ez a lambda-szonda.)[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
csongi,
Hogy áll a Deauville projekt? Nagyon erősen gondolkodom a 700-as változaton.
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #22934 üzenetére
Holnap csinalok egy karbi szinkront.
Sikerult menni ugy 200km-t
Olyan amilyennek leirjak. Egy kenyelmes igaslo. Meglepetes mentes. Jo fekek.
Jo futomu. Szelvedelem gyengebb, mint a robogokon.
Comb, oldala, labfej also labszar huzatos.
Plexi szelvedelem jo, ha megfelelo plexi van fent.
Nekem elegendo ez a teljesitmeny. Az Aprilia 120ig erzesre parban van vele.
A17 colos kerekkel egyenes futas stabilabb. Hatulutoje, lasabb reagalas, orszaguti tempoba melozni kell rendesen ha ki akarom kenyszeriteni. Persze meg kell szokni tanulni.Varosban jo terelgetheto. Fordulo kort gyakorolnom kell.
A700as abs-e jo lenne.
De tenyleg erre talaltak ki. Tatasan, beleszarok motorozok. :).
Szeretem.
De az automatanal nincs kenyelmesebb. :).
Most meg nagyon frissek az elmenyek.
Konnyebben baratkozom, mint gondoltam. Valoban motoros barat joszag.
Ha nem fejeztek volna be a 700ast, akkor most is vinnek. De hat piacot kellett nyerni a tobbinek hazon belul.
valakinek ez igerszegeny :). Nekem meg sima, es ez nagyon jo erzes. -
DigitXT
félisten
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #22936 üzenetére
Az. Egy pillanatra meg is állt bennem az ütő mert egy ismerősnek is ilyen gépe van. (Yamaha Majesty klub elnökének)
Kcsa:
Szombaton voltunk arra, mondhatni a 811-es úttól majd Csákvárig útfelújítást van. Azaz felmart úttest,aszfaltozás kb 1m-es sávban, lámpás váltakozó forgalom irányítás van most. Ahogy a képen is látszik terelő tábla is van a képen és elég sok törmelék van az úton. Elkepzelhető,hogy köze lehet a balesethez.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #22938 üzenetére
Ez bizony lehet. Van erre persze egy remek gumiszabály, amivel persze erősen korlátozottan értek egyet (útviszonyoknak megfelelően megválasztott sebesség), de ez egy ilyen sport, nem cáfolja meg az előítéletemet. Aránylag gyakran járok arra...
-
-Mosquito-
őstag
Gumiszabály, oké. Namost a Tmax-on elég faxányos brutál fékek vannak. (Ha nem figyelek fejre is állok vele, amikor próbáltam egy ilyet.) Azon a szakaszon még a Varával is fájós "tempóban" menni. Max Csákvár után lehet menni "haladósan" . Majd egyszer kiderül, hogy történt pontosan ez baleset. :(
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #22940 üzenetére
Sajnalatos ez :(.
Oszi utak mar igen csak xarok.
A gumiszabalyukkat meg oda dugjak fel ahova gondolom.Amugy mimden fek maximum annyira fog, amekkora a tapadas a gumi es aszflat kozott. :).
-
Reaper
őstag
Nem hosszú ideje van meg a moci, de azért ma a hazaút elég izgalmas volt, ekkora széllökésekkor ti is kóvályogtok, vagy erre is van rutin? Én próbáltam a lehető legkisebb utcákon jönni, amik szélvédettek, de a Népfürdő utcai szélcsatorna elsőre majdnem megborított. Nem voltam még ennyire besz*rva mocin
-
DigitXT
félisten
válasz Reaper #22942 üzenetére
Hát, nem nagyon lehet felkészülni arra, ha egyszer csak odébb rak egy
erősebb széllökés a sávban fél métert: ez ilyen, ilyenkor kisebb tempót
célszerű menni, hogy több időd legyen korrigálni. Mondjuk én ma csak
rollereztem, azon két dolog zavart: a szembeszél miatt jobban merült...
Így hazáig se bírta a döglődő akku (garis elvileg). A másik, hogy csomó
port fújt a szél a szemembe, és egy szemüveg azért nem egy zárt sisak. -
Reaper
őstag
válasz DigitXT #22943 üzenetére
Akkor jó, tempó vissza, próbálgattam, hogy melyik a jobb, nagyobb tempónál gondoltam majd jobban vágja a szelet, vagy nemtom (hosszú volt a nap )
Mondjuk miután túl voltam a Népfürdő utcán meg a Vácin, onnantól már jobb volt egy kicsitEz a roller nem tud olyat, hogy ha simán hajtod, akkor tölti magát? Elég vékony az a 6,7km.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #22947 üzenetére
Remélem én is Kocsival.
Ennyire már nem vagyok fan..
De biztos nagy tapasztalat és élmény.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm