-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
válasz DigitXT #22650 üzenetére
Akkor jövő héten elindulok bevásárló körútra itt a környéken a kisebbek miatt, a nagyobbal meg várok tovább az Aldira
Ja, tuti félre értették mihez kell nekedyodamastah: Ha van egy bevált, akkor nem variálom, de arra rá kell találni, a gépkönyv 5 félét javasol, kb innen minden lehet (Recommended oil type: SAE10W30, SAE10W40, SAE15W40, SAE20W40, or SAE20W50), a számlákon sincs ráírva a típus és a márka.
kcsa:
-
#50433536
törölt tag
A mostani hűvösebb napokban egyszer se állt le a madison. Előtte ha leállt, legalább 4-5 órát kellett pihennie, mielőtt hajlandó volt beindulni. Amikor indítóztam, néha olyan volt, mintha beindulna, de mégsem. Ma megint jó meleg volt és tíz perc hajtás után le is állt. Gyorsan átmértem multiméterrel a vezetékek ellenállását, alkatrészeken lévő feszültségeket és csatlakozókat, kocogtattam, kerestem a hibát, de minden jónak tűnt.
Hirtelen ötlettől vezérelve a cdi-t egy zacskóba raktam és betettem a fagyasztóba tíz percre. Utána egyből beindult, nem kellett órákat várni. Nincs is több kérdésem, várom hogy megérkezzen az új cdi.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
A két említett alkatrész a motorblokk és az aksi doboz között van, alattuk meg a hűtőből áramlik a meleg levegő. Nem valami jó hely hűtés szempontjából.
A Madison elején viszont van két hűtő nyílás, amik csak dísznek vannak, igazabol semmit sem hűtenek. Le is van zárva gyárilag. Onnan lehetne két gége csővel menetszelet adni a két elektronikus egységnek.
-
#50433536
törölt tag
Szerintetek ez az oldal megbízható, rendeltetek már innen?
-
takacsbotond
őstag
Üdv fórumtársak.
Én is csatlakoznék a topichoz, mivel egy Honda PS125i - 2008 boldog tulaja lettem.
Rólam annyit, hogy Budán vagyok futár, és eddig a váltós gépeket favorizáltam, viszont túl sok szopás volt velük, és végül úgy hozta a sors, hogy jó áron megvehettem egy koléga megbízható levetett gépét.
Egyből nyitnék is egy kérdéssel, miszerint milyen görgőt tegyek bele?
A gyári mérete 20x15 11,5G. A motor kímélése, és a fogyasztás fontos szempont, ezért most valami utángyártott 13G-os van benne, viszont egy-egy hosszabb Budai kaptatón hiányzik még egy kis plusz a 100Kg-om alatta.
Amire gondoltam az 12 vagy 12,5 grammos Dr. Pulley (a gömbölyű, nem a csúszós). Ti mit gondoltok?[ Szerkesztve ]
Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
#50433536
törölt tag
válasz takacsbotond #22662 üzenetére
Hi!
Szerintem, bár a többiek kijavítanak majd ha tévedek (van rá esély ), akkor a 13g után a 12.5 és 12g nem túl nagy különbség. Nyugodtan rakjad vissza a gyári 11.5g-os görgőket. Elvileg azzal jobban gyorsul és jobban veszi az emelkedőket. -
csongi
Topikgazda
válasz takacsbotond #22662 üzenetére
Udv a klubban.!!
Ezekrol a SYM vasakrol van infotok?
-
Vismajor01
addikt
Kymco Grand dinkben mi a kis mobiltelefon led a műszerfalon? Tudja valaki?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #22666 üzenetére
Asszem hivas ertesito.
astro12: Az elso gondolatig olvastam. :D.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Vismajor01 #22666 üzenetére
Ha a régebbi modellekről beszélünk: amikor a szivargyújtó aljzatba fogyasztó van dugva (telefontöltőre gondolt a gyártó), akkor világít.
-
kcsa
veterán
válasz Vismajor01 #22669 üzenetére
Xcitingban ülés alatt volt, de ott még telefontartó is volt
-
yodamastah
őstag
válasz Vismajor01 #22669 üzenetére
-
Reaper
őstag
válasz yodamastah #22671 üzenetére
Hasonló van nekem is, csak nekem a fék tartályra ment az alap. Jók ezek a RAM mountok, kár, hogy nem lehet fixálni, hogy ne tudja bárki járókelő leszedni. Oké, van rá zár, de mégiscsak 10-12 ezer és akkora nagy darab, hogy alig férni el tőle.
-
DigitXT
félisten
Na, ma megint motoroztam, a felújított sisakban először... Hát durván szoros lett,
megint rendesen olyan, mint egy bukósisak. Nagyon ki volt már a szivacsa, mivel
az új is ugyanaz a méret, mégis úgy fogja a fejem, hogy alig fér alá a szemüveg... -
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #22674 üzenetére
Nem vette elsőre a lapot, kicsit köszörülni kellett, aztán rájöttem, hogy szívató.
Fura mondjuk, mert elég meleg volt, és tudjuk, hogy milyen a keverékem.Szerk: de amúgy igen, bevitt
a pizzériábameg vissza. Továbbra is kóvályog.
Szerk2: 10.1/3.8/10.7, de amúgy motorozható: gumi eresztett jó 1 tizedet már.
Szerk3: annyit helyettesítettem a rollerrel, hogy 1 hónapja meg se tankoltam...[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
A kep alapjan eleg vastag az a tavtarto.
Annyival csak nem vastagabb egyik lanc a masiktol.
Ha az also vezeto mozog, akkor nem jo. Elmeletileg az tartana fixen. -
Szpilu__25
tag
Sziasztok. Hogy most minden fasza a motorral(kuplung vario szíj fékek,fényezéssel is megvagyok ) .😁 Az az észrevételem,hogy erősebb gyorsítással enyhén vibrál hátul a kerék felől. Ha jobbra balra dőlők akkor jobbra dőléskor elmúlt ha egyenesen vagy balra akkor érezni. Csapágyra gyanakszom vagy kerékre. Szerintetek? Köszi
-
#50433536
törölt tag
válasz Szpilu__25 #22681 üzenetére
Nekem még nem volt ilyen, de úgy hangzik, mintha gyorsításkor keresztbe állna a kerék és tényleg csapágy baja van. Esetleg a motorblokk nem imbolyog jobbra-balra? Ezt akkor érezni a legjobban, ha lekötjük a kipufogót.
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #22681 üzenetére
Vagy a szíj rázza be..
-
#31733248
törölt tag
Hármas holtverseny a nagyrobogók piacán
A Vespa GTS 300 elsősége egy rossz vicc SZVSZ, ahogy az is, hogy közel négyszer annyit eladtak abból az izéből, mint az SH300-ból... Az X-MAX 300 és a Forza 300 hasonlóan jó szereplése maximálisan indokolt.
-
tigipuf
senior tag
Az a vespa egy igazi klasszikus robogó kinézetű "izé" .
Természetesen izlések és pofonok dolog ez is,de én simán bevállalnám.
Ja és a csajok tuti hamarabb felpattannának egy "díszb.zi" mögé egy ilyenre mint a az említett hondákra .Mindegy ,nekem tetszik,bár én most is egy ocsmány people 250-el járok és rohadtul elvagyok vele.
Más:
DigitXT Látom nagyon élitek ezt a roller témát mostanság szivesen kipróbálnám én is.Sajnos nem olyan egyszerű mindenkinek rollerre váltani,összeszakadna alattam[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #22686 üzenetére
Erre írtam nemrég:
"Érdekes amúgy a magyar piac, Olaszországban az SH-sorozat gyakorlatilag agyonveri a piacot, az első három helyen az SH különböző lökettérfogatú változatai állnak. Ehhez képest a belvárosi irodám környékén a ránézésre bizonytalan nemi identitású metroszexuális hímek szinte kötelező jelleggel Vespával trendiznek be a munkahelyükre... Van is egy "kötelező" szett: Vespa, iPhone és a manapság elegánsnak számító bokavillantó gatya..."
(#22687) tigipuf
"Az a vespa egy igazi klasszikus robogó kinézetű "izé" ."
Igen, egy tipikus divatcikk, ami furcsamód sokkal népszerűbb nálunk, mint a saját hazájában. A csajokat megértem, gyakran nincsenek tisztában az autó/robogó valós tudásával, ők csak azt látják, hogy "olyan cuki" és ez már elég is. A People 250-et én nem tartom rondának, jó kis robesz, az árában aligha kapnál jobbat.
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #22684 üzenetére
Előfordulhat, igen.
-
dellfanboy
senior tag
válasz #31733248 #22685 üzenetére
miert lenne vicc? nekem ha nagyrobogot kene hasznalnom csak es kizarolag vespat vennek. nem erdekelnek a japan nagyrobogok.
en nem hinnem, hogy az olaszok divatozasbol veszik a hondat, szimplan olcsobb, de az nem jelenti azt, hogy nepszerubb.megkerdeznel 10 olasz sh tulaj-t nyakam ra, hogy min 5 vespazna ha lenne ra loveja... csak csorok (ok is).
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
yodamastah
őstag
válasz dellfanboy #22690 üzenetére
Vespa nem nagyrobogo. A gts300 is 12 collos kerekekkel jon. Egy normalis sisak nem fer bele. Stilusos es, varosban kivalo. Kb ennyit tud. Nyilvan nekem mas volt a fontos, de nalam kb az utolso volt a listan amikot robogot vettem.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz #31733248 #22637 üzenetére
Na igen... Ismerősnek van egy PCX-e ki akarom próbálni. Ha próbakör alapján vállalható, akkor lehet, hogy lemondok a nagy csomagtartóról, és megveszem. Ár/érték arányban nekem is nagyon jónak tűnik, főleg nettó áron (alig kéne ráfizetnem a 15 éves Majesty eladására). Használtakat nézegettem, tényleg elég komolyan tartja az árát... 10 évre tervezve sokkal jobban járnék vele, mint egy bármilyen használt géppel...
Majára azóta sem volt időm, meg kéne nézni miért nem indul...
www.dongosofor.hu
-
#31733248
törölt tag
válasz dellfanboy #22690 üzenetére
Ha a Vespa drága az olaszoknak, akkor a piacvezető BMW GS miért nem az? De ezek szerint mi magyarok nagyon jól élünk, mert nekünk nem drága a Vespa? Egyszerűen jobb az SH300 és megbízhatóbb, ezt pedig az olaszok is tudják. Az pedig, hogy 4 collal kisebbek a kerekei az SH300-énál és ahhoz képest nem értelmezhető a rugózási komfort kifejezés, eléggé limitálja a szóba jöhető vásárlók körét. Hacsak nem a Vespa-stílusra utaznak és ezért benyelik a nyilvánvaló hátrányokat.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz dellfanboy #22690 üzenetére
Hát nemtudom. Megnézem a Vespa 300 gts-t, és a BMW c 400 gt.
Egy árban van.
Számomra aki Vespát vesz a BMW ellen annak megkérdőjelezhető a döntéshozatali képessége. Dehát nem vagyunk egyformák
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
DigitXT
félisten
válasz Vismajor01 #22694 üzenetére
megkérdőjelezhető a döntéshozatali képessége
Vagy csak mások a preferenciái? És aszerint hoz számára racionális döntést.
Vagy csak díszbuzi. Nem megsértődni, ez csak ilyen vicc akart lenni! Csak
lehet, hogy nem pontosan idézem. Nyilván én se vennék Vespát: nem tetszik.
(Ettől még lehetne akármennyire praktikus. Spider Max GT-t se vennék soha.) -
DigitXT
félisten
válasz tigipuf #22687 üzenetére
Nekem nem szempont, hogy a csajok* felpattanjanak mögém, szóval ez kilőve:
meglep, hogy pont díszb.ziknak szempont, de ha úgy érted, hogy "csajok"...*: az se szokott, akivel közel 20 éve együtt vagyunk, nem az a motorbubus...
Roller összeszakadáshoz: januárban voltam ~105 kg, pár hónapra rá 85/tartom.
Így már nem szakad össze a 120 kg-ra hitelesített kínai játékszer se. Igaz, HA
csak 65 kg lennék biztos sokkal jobban gyorsulna, de izmot veszíteni, na nem!Kollégámnak van ez a súlyelőnye, alatta ugyanúgy megy a "gyengébb" roller is.[ Szerkesztve ]
-
tigipuf
senior tag
válasz DigitXT #22696 üzenetére
öööööö a csajos témát nem ér félreérteni ,csak arra akartam célozni,hogy szép ez a vespa ,ez a klasszikus olasz dizájn.
Ahogy öregszik az ember változik is de nagyon.
Tudom én magamról ,hogy 20 éves koromban kb. lepöktem volna ezt a motort,nem lett volna annyi pénz,hogy ráüljek(nehogy égőzzek máá ezen a szar.n!)
Sőt 20 éve ha valaki azt mondja valamikor robesszal fogok napi szinten közlekedni (nem kényszerből,nem élek nagyvárosban) váltós sport vagy endúró jellegű motor helyett azt az egyént elküldtem volna a pics.ba az 100%"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Burt1793
veterán
válasz dellfanboy #22690 üzenetére
Esélytelen itthon egy ilyen 300as vespa... ja, mégis, értem. Azért kell a plusz erő, hogy fel tudj gyorsulni két kátyú között. Nekem még a 16os kerekekkel is kínzás a környék, pedig minden úthibát ismerek. Olyan szarok az utak, hogy az sh-val is el kell venni a gázt egy-két kanyarban az úton maradás érdekében.
A legviccesebb, hogy hangos kipufogóval veszik még a 125öst is. Ekkora hanggal 40nel gurulni nagy művészet.