-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22748 üzenetére
Kb. 20 km/h felett már nem érződött a plusz tömeg a madison-nál, de lépésben haladásnál igen. Csak azért írtam a tdm-et példának, mert ismerem a városban és 220 kg. A tádé kormányszöge annyival kisebb, hogy nehéz vele sávot váltani két kocsisor között (láb lerak, akár még y-ozni is kell), míg az sh-val alig kell lelassítanom, mert maga alá forgatom a kormányt. Ezt nem érezhetted, amikor próbáltad, mert nem volt annyira nagy forgalom és a Rákóczi hídon simán lehet középen menni.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Még jó, hogy én csak kertek alatt, meg max a vácin közlekedek az xmaxal, általában békésen, nyugiban, amíg valami addig ismeretlen kátyú fel nem ébreszt.
A körúton még Blinkeevel voltam, sorok között izgalmas volt, előttem ment egy futár, gondoltam, ahol ő elfér a dobozzal ott talán én is. De nem kívánkozom vissza oda, inkább keresek alternatívát, ha van. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #22751 üzenetére
Hát igen, 20 km/h alatt nem igazán lehet haladásról beszélni, az már pont a
leoldott kuplung tartománya. Nem barátja sem a blokknak, sem a hajtásnak.yodamastah: jó, hogy érezhető, de alkalmatlanná tenné városi használatra?
Azt azért nem hinném... AKKORA különbség csak nincs... Persze lehet.
Nem tudhatom, mert sose próbáltam. A BMW-t is a városban láttam, habár
nem a legnagyobb dugóban, hanem az Egéren. Ott nem tűnt esetlennek.Amúgy anno 400-as Maját szerettem volna (látatlanban!), aztán hallottam a
tulajoktól, hogy Bp-en belül nem kellemes vele közlekedni, így kihagytam...
(Nekem a 180-as Maja is kiváló volt, csak hiányzott belőle még néhány LE.)Madison ahhoz képest emlékszem, egy nagy ladiknak tűnt, és eléggé meg
is bántam elsőre, hogy megvettem. Aztán megszoktam. Utána már a Maját
éreztem kicsinek, és a Madisont jónak. Meg aztán, azt az erőt nem tudja a
175 ccm. Az SH még egy érdekes állatfaj. Gázra seggbe rúg, mintha hű de
nagyon erős lenne, aztán hirtelen elfogy, mintha torpanna... Valószínűleg ez
a gyári hajtás hangolása miatt lesz, vagy nem tudom. Mindenesetre nagyon
lehet vele menni a városban, azt aláírom, de ettől még bőven nem pici motor.
Ha már ultimate városi seggrakéta, akkor a Benelli Velvet 400: egyszer ugye
volt szerencsém menni vele, az azért szedte a lábát. És itt jön a csavar: AZ
SE annyira pici motor, mint az ember elképzelni olyan túlzó leírások alapján,
hogy 50-es vázban 400-as blokk. Nagyjából akkora volt, mint a 180-as Maja.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22753 üzenetére
Én nem érzek megtorpanást, tök egyenletesen húz, csak a gázra rögtön megindul, mert nem tud annyit visszaváltani, szerintem ezért kezelhetőbb is. Most rakattam kopóréteget a kuplungra, nincs változás. Jut eszembe, 54 ezres szervizhez lenne kedved esetleg kb. november elején? (Szíj, motorolaj).
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #22755 üzenetére
Novemberig nem látok el... Emlékszel az alkesz tulajra? Ideköltözött a
szomszédba... Nehéz elviselni, szóval meglehet, hogy novemberben
már nem is leszünk itt. De ha mégis, persze, megcsináljuk. Ha meg
nem itt, akkor mondom helyette hol, és akkor ott csináljuk meg...ON: pont azt mondom, hogy gázra nagyon hirtelen seggberúg, viszont
utána nem ugyanazzal a lendülettel megy, hanem ugye egyenletesen.
Ez egyrészről jó, mert kiszámítható, tulajdonképpen nem "csoffad be",
másrészről egy "tuning varióval" jobban visszaváltana és jobban kilőne.
Persze a tudott kicsit nagyobb fogyasztás, zaj, és esetleg kopás árán.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #22757 üzenetére
52K volt javítani (!!!) a kuplungot? Az ziher, hogy annyiért van gyári új is,
utángyártott meg 50EUR alatt. Persze ha ebben volt egy harang csere is...[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #22760 üzenetére
Én Polinit vettem volna májusban is, de felmerült, hogy a felújítás olcsóbb.
Úgy néz ki nem az. 15K-ban érte volna meg max, erre 18 csak a munkadíj?
Van egy ide vágó jelenet az Üvegtigrisből: ezzel konkrétan átb.sztak. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22762 üzenetére
Ez ilyen, már megszoktam, a gyári az olasz ebay-en 40 ezer körül lett volna (de a szállítás kérdéses volt és annak is lett volna ára), mást úgyse vettem volna.
Szíjat biztosan kell cserélni 54 ezernél, a görgőkre nincs kötelező periódus előírva, vannak minimum méretek a szervizkönyvben és kész. Légszűrőt elvileg csak 18 ezrenként kell cserélni (48nál volt), olajszűrőt meg 12 ezrenként (48nál volt). Fékfolyadékra van még írva egy csere... megnézem az mikor volt korábban.
[ Szerkesztve ]
-
campers
tag
Sziasztok!
Van egy Nexus 500-asom, LeoVince 4road-al. A 65.000. kilométert már megtettem vele. Úgy vettem észre, hogy a kipufogó hangja már eléggé átment a rozsdás fazékhangba a régi öblös, kellemesen mély hangzásból.
Tudnátok ajánlani céget, embert aki foglalkozik "paplan cserével"?
Köszi az infókat! -
tigipuf
senior tag
Milyen időközönként szoktatok gyergyát cserélni?
Év, kilométer függvénye vagy csak nem ártana,ideje lenne már érzés
Mert én úgy érzem lassan ideje lenne,2 éve nem volt cserélve,(people 250)
NGK DRP7EA-9 [link]van a manualban megadva,de régen is úgy kellett hozatnom,nemigen tartanak autósboltban felénk.[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #22762 üzenetére
Én a robogón a kuplung kopóréteg/ferodolozását nem látom értelmét. Kivéve,ha állati nagy árbéli különbség van az új és a felújított között. Akkor ott van még a kuplungban lévő rugók,amik már biztos nem olyan erővel működnek mint új korukban. 50..eKm-nél lehet már a kuplung harangot is fel kéne szabályozni,illetve cserélni.
Oem-re visszatérve. Nekem ott a gyári Honda Yuasa aksi 69eFt. A Karasnában 56eFt lenne de első kérdése,hogy miért akarok venni ilyen drága aksit,amikor ott van a Banner,Exide,Varta,JP fél,negyed áron.. Majd a beszélgetés végén már 51eFt-ért is oda adta volna az aksit -10%). Exide van benne,18eFt-ért,3 éves. Jövőre dobom,ki veszek újat.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #22769 üzenetére
Hmm.. nem ertem :).
A Negy henger nem termel akkora hot, mint egy henger? -
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #22749 üzenetére
"De az oem yamaha doboz hogy nézett volna ki a hondán? "
Ez a mai szettem:
Nolan sisak
Mugenrace dzseki
Forcefield protektorok
Alpinestars kesztyű
Modeka farmer
Asseso térvédő
TCX cipőSzóval ha ennek ismeretében a Hondára Yamaha dobozt tennék, azzal csak hozzájárulnék az eklektikus stílus továbbviteléhez.
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #22772 üzenetére
Nekem pont ilyen pepita a felszerelés. De a Yamahára nem raknék fel Honda dobozt A gyári konzolra a gyári doboz megy fel [link], a 3rd party konzolok meg mocskos rondák a gyárihoz képest
V47 givit tudom ajánlani, az volt nekem korábban az egy egész jó doboz. 2 zárt sisak abba is belefért.
[ Szerkesztve ]
-
takacsbotond
őstag
Nem volt hosszú életű a kis Ps125-öm, pedig szerettem.
Viszont ezt is beleszámítva az elmúlt két évben már több mint 1milliót költöttem csak a melós gépeim szervizére, amiből már egy új motor is kijött volna, ezért úgy döntöttem beleugrok a devizába, és veszek egy új motort, mert híd alatt még úgy sem éltem.
Szóval a kérdés adott:
Budára milyen motort ajánlanátok futárkodni? 180cm vagyok és 100Kg. Eddig két kiszemeltem van, de jöhetnek még a tippek.
Az érzelmi döntés:
-Honda SH150i
És a racionális:
-Suzuki Adress 110Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
#50433536
törölt tag
válasz takacsbotond #22774 üzenetére
"veszek egy új motort, mert híd alatt még úgy sem éltem.” - - nagyon nagy duma!
És ez a megfelelő hozzáállás! -
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #22773 üzenetére
(#22773) yodamastah
Végülis elvagyok a Honda gyári dobozával is, de időnként jó jönne, ha nem csak legózva férne be a dzseki a sisak mellé.
(#22774) takacsbotond
Figyelmedbe ajánlom 500 ezer forintért a Kymco Agility City 125-öt, ha szűkösebb a büdzsé, de mégis új kell, jó választás lehet. 16-os kerekei vannak, ez Budapesten nagyon jól jön.
Az SH-knak kemény ára van, de tényleg nagyon jó minőségű, részleteiben is kitalált gépet kapsz érte. Ha még több évig szeretnél (vagy fogsz) futárkodni, sokat használnád, javaslom a megvételét. Városban nincs jobb nála. A 150-es már arra is elég, hogy a meredekebb budai utcákon is jól menjen, az álló kocsisorból meg úgyis kilépsz.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #22777 üzenetére
Jó vétel ennyiért!
-
huszi.gyb
senior tag
-
tigipuf
senior tag
válasz yodamastah #22777 üzenetére
Ezt kérném 350,de inkább 400-as blokkal.Már megint a régi vesszőparipám ,budinülős robeszban nincs választék mindenes kategóriában.
Városra is ideális lenne ,meg kisebb kirándulásokra is,persze ez csak az én véleményem.
Egyedül talán a beverlyk és semmi más.
Az meg,hogy az sh300 (ami nem is valós 300cm)is megy 120-at meg hasonló adatok nem értékelhetők számomra mert az nem az utazója főleg 2 ember+egy kis cucc alatt.
Tudom venni kell burgonyát meg ilyesmi ,de nekem meg lehet másnak is ez a forma az ideális,meg ez tetszik."Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
takacsbotond
őstag
Osztottam-szoroztam, és arra jutottam, hogy ha mától hideg vízben zuhanyzom, és nem költök szappanra akár még egy Honda CRF 250L is kigazdálkodható, ami régi álmom. Tudom, nem robogó, de ti mit gondoltok róla? Alapvetően ami kérdéses, hogy fentartható-e annyiból mint egy SH150.
Ugyanitt eladó Honda Ps125i megkímélt, keveset futott, idős orvos tulajtól. Nem indul, de csak mert a behajtó lefoglalta belőle a benzint.Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
bajnokpityu
félisten
válasz takacsbotond #22782 üzenetére
szerintem kis váltós motort olcsóbban lehet fenntartani, mint egy robogót. de a francnak hiányzik váltani városban, meg a magas súlypont..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Reaper
őstag
válasz yodamastah #22777 üzenetére
Hűű, nekem innen egy [ilyen] elég jó lenne, pláne ezért az árért, 4.495,00EUR
-
#31733248
törölt tag
válasz huszi.gyb #22780 üzenetére
(#22780) huszi.gyb
Igazad van, most néztem meg a külföldi (és aktuális) árakat, így már jóval drágább. Ausztriában az említett Agility 2500 euróba kerül, az SH-konkurencia People pedig 3000-be. Így viszont már nem érdemes a 125-ös Hondák helyett ajánlani, hiszen annyival nem olcsóbb és nem fogja annyira tartani az árát, mint egy PCX, vagy SH. Az importőr hiánya szintén ront a dolgon. A nagyobb modellek versenyképesebbek.
(#22781) tigipuf
Ne akarjunk olyan dolgot elvárni, amit a kialakításából adódóan nem tud nyújtani. Az SH300 vége alattam (191 cm/105 kg) óra szerint 140+, a 120-as utazót kényelmesen tartja. Két személlyel pedig a 110-et. Viszont az első villaszöge meredek, az eleje így is könnyű, utassal pedig még inkább hátra kerül a súlypont. A 300-as motor pont jó bele, még erősebb ezzel a kialakítással már nem lenne egészséges. Ez a kategória nem arra lett kitalálva, hogy (robogóhoz képest) nagy sebességgel autópályázzunk vele.
(#22782) takacsbotond
Ha szűkös a büdzsé, azért vigyázz, ne szállj el anyagilag... Józan, futárkodásra alkalmas típus a Honda CB125F és a Yamaha YS125. Nagy kerék, normális térdszög, 2.5 literes fogyasztás, megbízhatóság - mindez 1 millióért. 100 ezer+ kilométert eljárhatsz velük komolyabb költés nélkül.
-
takacsbotond
őstag
válasz #31733248 #22786 üzenetére
Van tapasztalata valakinek Hondán Keeway hengerszettel? Kb 22e. Jobb minőség mint az RMS? Vagy milyen olcsó utángyártottat érdemes venni? Gyári horror áron van.
Econ:
Ezekkel is az a probléma, hogy egyszerűen baromi kényelmetlen nekem az üléspozíció, nem bírnék ki rajtuk napi 12+ órákat.
A Honda CRF még beleférhet a keretbe, annyival rosszabb hogy egy évvel tovább kéne törlesszem.Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
csongi
Topikgazda
válasz takacsbotond #22787 üzenetére
Henger szett cserevel indul a tortenet?
Valtasban nem lesz hiba. A24 Le 10000 rpm korul mozog. Kell ez neked? Ez Hobby palya motor, elvezet lehet vele a csapatas, de tartos tesztet nem nyersz vele az biztos.
:).
Nem veletlen draga a gyari. A keeway nem veletlen olcso.
Kozutra nem latom ertelmet. Akkor inkabb egy supemoto 400ccm kornyeken.
A futarkodashoz.. Nem valasztanek ilyen felepitest. A te magassagod es sulyod alapjan 150-180ccm kornyeke lenne jo. Mivel esobe is menni kell gondolom, fontos a jo szelvedelem.
Nagy kerekek, de ugye itt csokken a raktered. Uj motorbol megfizetheto valoban a Kymco.
Ott viszont a ccm valasztek nem eppen a legjobb. Elvisz a 125 is a-bol B-be. De mint tudjuk a futar motorok rendszerint magas uzemmodba vannak. A nagyobb ccm tartossagban halalhatja meg magat. 125, egy rutinos motoros keze alatt gyorsan a vegere er. Eszre sem veszi az ember, de allandoan nyelezni fogja. Itt mar munkagepkent kell kezelni. Ugy is kell gondolkozni.
Amivel tartosabba teheted. 2/3km futasnal olaj csere, hajtomuolaj csere. A kopo rendszerket szettbe csereled Pl kullung. A feket 3 evente kb szetszedni es rendbe tenni. A kormanycsapagyat kello idoben utanna allitani. fek folyadekot evente cserelni.
Gyari alkatreszek hasznalata. Egy kymco eseteben nem is kell draga alkatreszekkel szamolni.Reaper: sacra 400k kornyeke a rendszam. Semmi esxtra. :).
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz takacsbotond #22787 üzenetére
Ha az alacsony ülésmagasságú, kis testű Suzuki Address 110 jó lett volna, akkor ezek egyenesen fejedelmiek lennének, hidd el. A Honda CRF250L krosszmotor, ehhez képest van kialakítva az ülése, de a gumija is olyan lesz aszfalton, mint a kínai motoroké: esőben és hidegben állandóan csúszkálni fogsz vele. Akkor inkább vedd meg az SH150-et, az úgy lesz jó, ahogyan a gyár kiadta. Az SH300 szervizciklusa 12000 kilométer, ha szerencséd van, ugyanígy van a kistesónál is.
A sötét oldal csábításának pedig nem akkor érdemes engedni, ha szűkösebb a büdzsé és munkára keresel motort. Javaslom, légy józan és válassz funkcionálisan. Szívem szerint én is mást vettem volna, a DL650XT-től a Yamaha MT-09-ig gondolkodtam, aztán beláttam, hogy városi rohangálásra egy magamfajta középkorú, öltönyös fazonnak az SH300 sokkal jobb lesz. Ha szűkebb lett volna a költségvetésem, akkor beértem volna egy SH150-nel, vagy akár egy PCX-szel is. Pedig hidd el, én is dögösebbnek találok egy CRF250L-hez hasonló krosszmotort, de ha választanom kellene, mivel futárkodom főállásban, nem lenne kérdéses, hogy az olcsóbb és erre a célra sokkal alkalmasabb SH150-et venném.
-
-Mosquito-
őstag
válasz dellfanboy #22791 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#31733248
törölt tag
válasz dellfanboy #22791 üzenetére
Akkor fogalmazzunk úgy, hogy arra hajaz a legjobban.
-
dellfanboy
senior tag
válasz -Mosquito- #22792 üzenetére
latom
zsengekorod ellenere nem vagy tisztaba a fogalmakkal
krosszmotoron se lampa, se index, kozuti forgalomban nem vehet reszt. altalaban a gyartok kozzeteszik, hogy a krosszmotorok verseny celt szolgalnak.
te szerintem kevered az enduro/krosszmotor/dual sport fogalmakat ami nem baj, csak miert teszed kozze eme tudast?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
bajnokpityu
félisten
válasz -Mosquito- #22795 üzenetére
de igaza van a krosszmotort illetően.
amin index van, az már nem valószinű, h krossz motor.
a krossz motorok zöme üzemórás pályagép, ami nem kaphat rendszámot. általában se index, se tükör, se normális világitásuk nincs. ellenben rohadt erősek, és nagyon könnyűek.
pl [link]
az enduro az, ami hasonlit ezekre, de közútra való. index-szel, világitással, forgalmival, és kilóméterórával.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-Mosquito-
őstag
válasz bajnokpityu #22796 üzenetére
Ha ezek nem állnak közelebb a krossz motorhoz/krossz endurokhoz, akkor semmi. Pl CRF450L rendszám is tehető rá. Nüansznyi a különbség.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
Töröltem a sértegető hsz-et. Kérek mindenkit ezt mellőzzük. Ok?
Ezek nélkül újra lehet reagálni, viccesen meg tárgyilagosan, de ne sértegessük a másikat.
Köszönöm!Amúgy meg egy igazi öszvér. Se nem krossz se nem enduró szerintem.
[ Szerkesztve ]