-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rstwingo
tag
Üdv Urak
Nem azért voltam sokáig csendbe mert minden szuper volt, mert nem volt, már a hajtépés és kalapács használat határán vagyok ezzel a burgival
A szokásos van vele, indul-nem indul indul-nem indul
reggel indul délután nem indul, bármit is csinálok állandóan ugyan az, már minden tudásom és rafinériát kimerítettem és nem jövök rá a szívatás okáravolt ugy hogy direkt 4 napon át indítgattam a mocit minden idő intervallumba, mindig azonnal indult és hadra kész volt, mentem vele semmi baj. 5. nap munka reggel pöcre indult , délután (este) nem indul, megszivta magát.gyertya ki járatás gyertya vissza pöcre indul
másnap reggel pöccre indul munka , délután nem indul, megint gyertya ki járatás gyertya vissza pöcre indulés ezt játssza állandóan, de ha tesztelem, akkor bezzeg mindig működik, egyszerűen nem merek elindulni vele sehova, mert nem tudom, hogy hol szívat meg
Csak az indulással van a baj, mert ha beindul kimegy a világból is és megy is szépen, pörög lehet vele motorozni
A karburátor benzin szintet már állítgattam , NEM segített , a gyári úszó lemeze egyenes volt gyárilag igy volt beállítva, én állítottam hogy kisebb legyen a benzin szint, nem segített semmit , de legalább a motor 80-tól nem ment többet mert elfogyott a benzin a karburátorból, de ugyan ugy kaotikusan nem indul
Amit megfigyeltem, hogy ha a 3. fordulatra nem indul be, akkor mán nem is fog beindulni, szedhetem ki a gyertyát és járathatom , de ez nem állapot szerintem
Szerintetek mi lehet még a baj, esetleg a szívató tüskéjének a nagysága vagy merülési mélységének a nagysága, mert az biztos, hogy itt van a kutya elásva a szívató körül valahol
válaszokat köszönöm előre is
-
csongi
Topikgazda
válasz rstwingo #22701 üzenetére
Ha van lehetőséged add oda egy szerelőnek.
Komolyra fordítva a szót. Azt a karbit komolyan kell beállítani. A szemre lemezke állitgatás semmit nem ér.
Illetve jó lenne tudni milyen hőfokon produkálja nem indulást. legegyszerűbb, ha veszel egy lézeres hőmérőt. Keress egy állandó mérési helyet , valahol a karbi alján ha látható.
Innen indulj ki. Itt kell megnézni, van e szikra és milyen az a szikra.
elmerülhet a benzibe egy rossz ív miatt is.
A gyertya biztos rendben van?Az automata szívató ha beteg, simán produkálja ezt. De ettől függetlenül teljes karbi rendbetétel kelleni fog.
Mint írtam ebből a típusból bőven van alkatrész aliexpressen.[ Szerkesztve ]
-
rstwingo
tag
válasz csongi #22702 üzenetére
Nem állsz messze az igazságtól, már tényleg gondoltam rá és egyre jobban azon vagyok de itt Nyíregyházán nem igen van aki ért is hozzá vagy nem tudok róla , aki meg lenne az meg Kistarcsán van (burgman bázis) szóval kicsit messze tőlem
A Karbi új az aliról van, kifejezetten a motorhoz véve, olyat vettem, ami garantált jó hozzá és minden rajta van szívató, elektromos melegítő is
a motor hideg mikor nem indul délután, reggel 8-tól délután 4-ig pihen a cégnél
reggel indul kb 15-20 fok és délután már nem 25-30 fokha beindult utána bármikor indítom indul rendesen melegen, tehát ha csak boltba vagy ilyen olyan ügyet kell intézni akkor nincs baj
új a trafó és új a gyertya is sima CR9-s van benne és CDI-t is cseréltem, a szikra erős nagy(vastag)
szóval amit lehet már mindent kicseréltem ezért nem értem a dolgot és hogy mit lehet még tenni vele -
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #22708 üzenetére
Jah, csak valaki rátett egy manuális váltót
De valóban annak nézik nagyon sokan. -
hurenzon
senior tag
Sziasztok!
2014es 10000kmt futott Honda forza 300 abs legalapabb felszereléssel ér 600.000 Ft ot? Hibátlan, 1. Tulaj, végéig márkaszervíz.
Nekem úgy tűnik, mintha ez a széria nem sikerült volna túl jól. Alig van kínálat belőle.
Pár évre venném, így nem szeretnék nagy értékvesztést.
Napi ingázás a cél. 2x30km.
Köszi, ha adtok tippet. Vagy más alternatívát. -
hurenzon
senior tag
válasz dellfanboy #22717 üzenetére
Igen, minden stimmel. Magyarországi, 1. Tulaj.
Érvényes műszaki.
Csak nem ismerem ezt a motort és elég bután nézni ki. -
DigitXT
félisten
válasz hurenzon #22722 üzenetére
Ha nincs valami rejtett hibája, akkor az év vétele, szvsz: nézd meg mennyiért
vannak fent ilyen 300-as Forzák a Hahun. Simán a duplája. Az ismerős tehát
vagy nagyon tájékozatlan (a piacot illetően), vagy eltitkol valamit, vagy valami
ismeretlen okból kifolyólag a saját pénztárcájának ellensége. Esetleg nagyon
gyorsan meg akar szabadulni tőle (1 MFt fölött lehet, várnia kéne a vevőre).Ez egyébként egyben válasz az értékvesztéses kérdésedre is... Pár év múlva
is simán eladható lesz ennyiért, feltéve, hogy időközben nem hajtod szét...Szerk: ha most keresnék motort, és lenne rá pénzem, simán vinném.
Nem tudom miért írod, hogy bután néz ki, bár persze ízlések és pofonok.
Cicaszemű, ez tény, de szvsz nem csúnya motor, és kényelmesnek is néz ki.[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz hurenzon #22725 üzenetére
Jaja, sztem is iszonytatóan ronda. És ha rákeresel a grand dinkre a topikban, tele lesz azzal, hogy Digit irja, hogy az milyen ronda.
Hát kérem, az én grand dinkem szépséges nagyrobogókirálynő ehhez képest. Amikor nézegettem a motorokat a múltkor linkelt top10es listárol nem akartam elhinni, hogy ezért valaki pénzt ad, hát még ennyien.
Ne sértődjön meg senki, izlésen fölösleges vitatkozni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
DigitXT
félisten
válasz hurenzon #22725 üzenetére
Gondoltam lekérdezem, ez is magyar-e, de nem látom jól a rendszámot...
Két tippem volt, egyik egy Burgi lett a másik meg egy NC750X, szóval passz.
Természetesen én is láttam ezt a hirdetést is, akár még ez is lehet jó vétel...
De 600-ért, ha amúgy nem véres a torka, ismerős 1. tulajtól: lecsapnék rá.Amúgy lehet szarul fényképezni minden motort, a linkeltet is sikerült.
Bizonyos szögből ormótlan, pedig amúgy tök jó formája van. Élőben is meg
kell nézni... Grand Dinket viszont még nem láttam úgy fényképezve, hogy jó
legyen az én szememnek, de hát ez ilyen: ízlések és pofonok különbözők...Vismajor01: ha valamivel ki lehet még kergetni a világból, az a SpiderMax GT.
Pedig ugye Malagutim van nekem is: régen amúgy ennek se tetszett a segge.Szerk: amúgy a 600K és a 790K azért már nem teljesen ugyanannyi, szvsz...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #22728 üzenetére
Alacsony az egész motor és kicsik a kerekei. Kicsit olyan pcx-es az egész, de persze annál sokkal nagyobb. Rá kell dobni egy magas plexit meg egy hátsó dobozt és csökkenni fog ez az alacsony motor érzet legalább kinézetére. 600k-ért el lehet nézni neki hogy nem szépség bajnok. Nagyon ezen nem izgulnék, mert egy 2milliós xmax-al se lehet "menőzni".
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #22729 üzenetére
Szerintem az Xmax igenis pofás motor. Akár felületesen nézve, akár alaposabban vizsgálódva. Szebb és igényesebb is az SH-nál, hatalmas az ülés alatti tárolója és gyönyörű a műszerfala. Ha nem kifejezetten városi robeszt kerestem volna, akkor simán meg is válnék az SH-tól az Xmax kedvéért. Hozzáteszem, az új Forza is hasonló.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Ez a forza 300-as elég jól néz ki, nekem bejön. Oldalról nagyon állat, elölről modern, futurisztikus, hazulról is rendben van. Nem értem miert tartja valaki csúnyának, persze ízlések és pofonok.. léteznek igazán gázos robogók, azoktól meg fényévekkel jobban néz ki.
És ugye Honda, ami nem elhanyagolható... -
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #22731 üzenetére
Szerintem simán le lehet szarul fényképezni, és akkor rámondod, hogy bumfordi,
de ez mindennel így van... nem vagyunk egyformák, van akinek más jön be.Mint írtam volt, "annak" idején nekem nem tetszett a Madison segge: azóta nincs
bajom vele (a vétel óta semmiképp), Mondhatni már megszoktam. Persze nem is
egy iparművészeti műremek. De megteszi. Lehet, megszoknék egy SpiderMax
GT-t is idővel, ám valahogy nehéz elképzelni. Annyira rovarszerű, hogy az már fáj!yodamastah: szerintem teljesen normális nagyrobogó kinézete van, semmi kirívó
ocsmány megoldás nincs rajta.Ami mondjuk egy-egy Kymco-nál azért befigyel...
Szerk: nyilván modernebb, szögletesebb formát álmodtak az új szériára, aztán az
vagy bejön a leendő vásárlóknak, vagy nem: alapvetően a motor legyen benne jó...
Az meg már 2014-ben is elég jó volt, már amennyire tudom. Legalábbis Honda.[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz yodamastah #22732 üzenetére
Nekem ő az abszolút kedvenc, de 2 milla fölött van egyelőre.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
#31733248
törölt tag
válasz Vismajor01 #22734 üzenetére
Nekem is tetszik, csak a 400-asok már nehezek sajnos. Legalábbis az SH300 169 kilójához képest. Ez meg ráadásul elég hosszú is. Lehet azért, hogy érdemes volna elvinni egy hétvégére.
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #22735 üzenetére
Ha jó a súlyelosztása nem nagyon számít, hogy nehezebb (vezethetőségben).
Gyorsulásban meg a motorerő kompenzál. Amúgy tök ugyanolyan ROBOGÓ
formája van a BMW-nek is, csak szögletesebbre faragták... Na, ha ebből bárki
kihozza, hogy az egyik ronda, a másik meg maga a csoda, hááát. Robogók...Szerintem semmi kirívó nincs egyikben se: egyik lágyabb, íves formájú, másik
szögletes. A Forza is felült a "Transformers" vonatra, lásd a 2018-as Forza kis
morcos pofiját. Nyilván kinek mi jön be? Szerintem a lényeg, hogy milyen vele
motorozni. Ebben szerintem egy jó súlyelosztás (oké, nem nagy saját tömeg),
egy vállalható futómű, és a biztonságérzetért egy ABS-es fékrendszer a nyerő.Szerk: a hosszúságot sem értem, miért baj. Legalább stabilabb. Szerintem az
nagyon ritka, hogy a dugóban azért akadsz el, mert nem tudsz szlalomozni.
Vagy ha* gyakori, akkor elnézést, csak én nem járok akkora dugókban...
Egér/Szerémi/Lágymányosi szokott állni, de csak végig kell tolni a sorok közt.*: körúton találkoztam ilyennel, szűk sávok, nagy dugók. De oda egy Vespa is
nagy lenne. Akkor már inkább valami 50-es gyösz. Ha futárüzemmódra kell.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Vismajor01 #22737 üzenetére
Vagy roller. Vagy nem is kell oda menni. (Kivéve persze, ha ott van dolgod.)
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22736 üzenetére
A hosszabb tengelytávval általában jön a laposabb villaszög, azt meg a legtöbbször követi a kisebb kormányszög. Az álló sorok között így már nehéz sávot váltani. Az sh meg olyan, mint egy bicikli.
A legfontosabb a kis tömeg a városban.
Országúton meg apám gs adventure-je kezesebb a tdm-nél, szóval ott már tényleg vannak fontosabb szempontok a tömegnél. 😃 -
#31733248
törölt tag
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #22736 üzenetére
"Szerintem az nagyon ritka, hogy a dugóban azért akadsz el, mert nem tudsz szlalomozni."
Szlalomozáskor párszor felakadtam xmaxal a dobozzal teherautók, buszok elejében. Általában csak odakoppant, de egyszer úgy fennakadt, azt hittem leszakad a hátulja Ez után le is cseréltem az 50L dobozt 39 literesre. A 39L sokkal keskenyebb, és ezzel még nem akadtam fel Telipakolt aldis szatyor meg a 39Lbe is befér
Körúti dugóra ott a villamos sáv
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Vismajor01 #22734 üzenetére
Xmax 400 árban van. Cserébe félig Kymco Mondjuk a szervíz árakat megnézném. Egy 650gt 40ezres szervize 1200 euró
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #22741 üzenetére
Én nem tolom ilyen durván/szűken, annyira nem szoktam sietni. Igaz, nincs
is 50L-es dobozom. Csak 46-os, de általában, ha neadjisten kocc van, az
a tükör, még az elején, amikor bemegyek valami szűk helyre. Ha az elfért, a
doboz is elfér. Lehet az X-Max kompaktabb elöl, s azért állt ki nagyon hátul?
(Egyszer vertem oda a dobozt csúnyán, amikor kiálltam a kapun, úgy, hogy
nem nyitottam ki az autós részt, csak gyalogjárón. Kifért. Csak ráfordultam,
és durr. Akkor a doboz felakadt. Tényleg csúnya hangja volt - baja nem lett.)Ja igen a "villamos sáv", néha bevállalom, de mivel sűrűn nem járok arra...
Econ + Burt: elhiszitek, hogy végigcsapatnék veletek/SH-kal a sorok közt?
Burt ugye már próbálta a Madisont (igaz, akkor szar volt a szilent, most meg
az eleje kóvályog, hiába jó - elvileg - a hátulja), de talán tanúsíthatja, hogy jól
fordul. Biztos van az a dugó, ahova nehéz(kes), de elvagyok vele... Nekem pl.
a Nexus volt iszonyat nehéz... Pedig kb. 1:1 súlyuk! Csak jóval magasabban
van a súlypontja, nehezebben veszi a lapot, a nagyobb kerekének pedig jóval
nagyobb a tehetetlensége, ha forog, cserébe stabilan tartja az ívet: szerintem
az nagyon nem városi motor, ellenben a Madison is pont "olyan mint a bicikli".Természetesen fogalmam sincs a 400-as BMW milyen lehet. Szögletes.
Egyszer láttam élőben, talán meg is énekeltem a topikban, hogy ezmiez volt.
Ha olyan, mint a Madison, akkor nem baj, ha 400-as, jó a városba is. Szvsz...
Az SH ugye könnyű, ami tök jó, de amúgy méretben egy centivel nem kisebb.
Max. picivel vékonyabb, de a hosszuk az garantáltan ugyanaz... Lásd parkoló.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22743 üzenetére
Azért az Egér út nagyon más kategória, mint a beljebb lévő utcák. Lehet, hogy végigjönnél velünk, de sokkal jobban kell küzdeni a nagyobb tömeggel. A budakeszi úton meg egyenesen életveszélyes lenne az a kis kerék a felező körüli rossz úton.
Ha nem fér el nekem a kormány, gyorsan lerakom a lábamat, megdöntöm a robit, átmegyek az akadályon és megyek tovább. Ehhez jól jön a budis póz, a lábam szinte alattam van.Ha elfogadnám, hogy mindegy a tömeg városban, akkor simán járhattam volna a tdm-mel nyáron, mert hideg nem volt és igazából az se szélesebb jelentősen, amúgy is magasabban van a kormánya, mint a tükrök.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #22742 üzenetére
(#22742) yodamastah
"Egy 650gt 40ezres szervize 1200 euró "
Vaószínűleg így kompenzálja a BMW a 400-asok (márkaemblémához képest) kedvező árát is. Az 1200 eurós ár azért még ennek ismeretében is durva...
(#22743) DigitXT
Nálam azért eléggé rendszeres, hogy a Nagykörúton, vagy szűkebb helyeken kell mennem, időnként a sáv szélére álló, vagy belógó autókat kerülgetnem, ilyen tekintetben az Egér út - Szerémi út - Lágymányosi híd - Könyves Kálmán körút sokkal jobb. A felhasználás mellett az emberek stílusa is különböző, én például szívesebben kerülgetem az össze-vissza álló autókat, de mozgó kocsisorok közé csak alacsony sebességnél és kis sebességkülönbséggel megyek, mások meg 40-50-nel is gyorsabban haladnak ugyanott, mint az autók. Nem a tudásom hiányzik a követésükhöz, inkább a józan eszem van meg. Időnként az Üllőin is van, hogy nem lehet elmenni rendesen a sávok között, olyankor simán átmegyek a szembejövő forgalom szünetelésekor a belső sávba és kikerülöm az egész sort. A reptér melletti dugóban reggelenként 200 métert is meg lehet így tenni amikor pirosat kap a sor. Ugyanez igaz a Kiskörútra és a biciklisávra, de múltkor a bedugult Róbert Károly körúton is annyian álltak keresztbe, hogy inkább felmentem az üres bicikliútra és kikerültem mindenkit. Ugyanez igaz az Állatkerti körútra is, itt például a belső sáv gyakran a balra kanyarodók miatt áll, a külsőben pedig a Belváros felé forduló turistabuszok állják el az utat. Ha látom, hogy ilyen szitu van, már megyek is fel a (néptelen) járdára és ott kerülök ki mindenkit. Az ember küzd, ahogy tud.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #22746 üzenetére
Az SH-é csak 35 literes, de mindig kíváncsi voltam, milyen lenne egy nagyobbal... Ebbe a dzsekim éppenhogy befér a bukó mellé... Meg van még az 50 literes dobozod?
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #22744 üzenetére
Azért az már a szalmabáb érvelés kategória, hogy SH VS. TDM: amit én
állítottam az az, hogy HA (pl.) az X-Max 300 alkalmas a városba, akkor a
tökugyanolyan felépítésű X-Max 400 is alkalmas. Vmivel nehezebb, ám a
motorerő kompenzálja gyorsulásban. Terelgetni meg nem lehet ANNYIRA
nehéz, ha az a plusz súly mind lent van, az aszfalttól max. fél méternyire.Ránézésre a BMW is alkalmas a városba, mert robogó. A TDM nem az...
Ott amúgy nem csak a tömegével volt a gondod, hanem a méretével is.
Természetesen ki kell próbálni, utána lehet róla biztosat mondani.De ha már overkill robogók, hát egy 650-es Burgi sem az a "szlalomozós"
játékszer, aztán mégis járnak olyannal is munkába. Ahogy TDM-mel is.
(Ki mennyi öntökönbökést vállal be.) Madisont amúgy nehéznek* érezted?
Csak mert papíron van ~18 kg a két motor közt, tologatva mondjuk több...*: most ne azt mondd, hogy szar volt a segge, tudom, hogy szakadt volt a
szilent, és lötyögött a blokk. Csak azt, hogy nehéz volt-e döntögetni? -
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #22748 üzenetére
Xmax 400 31 kilóval nehezebb mint a 300, és ennek a súlynak nagy része az a blokk és a nagyobb kipufogó. Ami ugye rugózatlan tömeg, és mivel hátul van, a súlyelosztás még rosszabb lesz. Ráadásul a hátsó keréknek kevesebb a hely és 13 coll a hátsó, míg a 300asnak 14 coll. Azért ezeket már érezni lehet rendesen.
[ Szerkesztve ]