-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz Daffni2 #57693 üzenetére
Tökéletesen tudod, de Pilisvörösváron nagyjából 3 éve annyira túlterhelt a Telenor mobilnet, hogy az ottani telephelyünk mobilnet kapcsolatát le kellett cseréljük Vodásra. (Mellette meg csak fos Telekom adsl van, max. 5-10 Mbps le, és 0.1 Mbps feltöltési sebességgel. Illetve lenne ott még mikro is, de azt a megbízhatatlansága miatt nem szeretjük.)
Középvállalat vagyunk, sok szolgáltatóval (Telenor,Telekom, Digi, Invitech, Vodafone) vagyunk szerződésben... -
4Grider
nagyúr
válasz Beniii06 #57675 üzenetére
Az aláírási címpéldány nem egy biankó csekk. Ahhoz minimum ellenőrizni kell a személyi igazolványt is, mint ahogy magánszemélynél is. A kettő együtt (aláírási és egy arra a névre, születési dátumra szóló eredeti személyi) egy csalónak elég nehezen jön össze, szóval az ügyintéző vagy nyakig benne van/vagy súlyosan felelőtlenül végzi a munkáját, ha egy azonos nevű másik személynek ilyenkor kicseréli a sim kártyáját.
-
4Grider
nagyúr
válasz California1 #57475 üzenetére
Telefonon tökéletes a 10 Mbps. Már ahol van ennyi...
-
-
4Grider
nagyúr
De, buta. Viszont a lényeg az életvitelszerűségben van. Ha valaki 4 hónapból csak két hónapot tölt külföldön, akkor még tekinthető itthon tartózkodónak. Ha viszont 3 hónapot, akkor már akármit bűvészkedik (mondjuk itthon 3x annyit telefonál és netezik, mint külföldön), akkor sem itthon használta többségében az előfizetését, tehát nem éri el a méltányos használat küszöbét.
-
4Grider
nagyúr
válasz Beniii06 #57385 üzenetére
Nem tudom miért tetted ide a Business Mobile Red World csomagot, de emögött is ott van a következő szöveg:
"A Vodafone EU Roaming életvitelszerű magyarországi tartózkodás esetén, utazások során vehető igénybe és használata során a külföldi, magyarországi hívószámokra irányuló hívások, SMS-ek és MMS-ek használata, illetve a külföldön felhasznált adatmennyiség mértéke (tarifában foglalt adatforgalom és kiegészítő adatopciók együttvéve) nem haladhatja meg a belföldi használat négy havi számlázási ciklusonként vett átlagát, valamint a vizsgált időszakban a szabályozás hatálya alá eső ország roaming partnerének hálózatán forgalmazott napok száma nem haladhatja meg a Vodafone Magyarország hálózatán forgalmazott napok számát (méltányos használat). Amennyiben a méltányos használat feltételei nem teljesülnek..." -
4Grider
nagyúr
válasz simpley #57274 üzenetére
Én nem gondolnám. A mi off flottánkban az egy előfizetőre jutó átlagköltés bruttó 2300 Ft körül van, a flotta felének 2/4/7/13/25/korlátlan GB netje van havonta, amit 256 kbps-ra lassítanak elfogyáskor, és átlagban 197 percet beszélnek idegen irányokban a flottatagok. 2300 Ft (ok, átlag) helyett senki nem fog nálunk 11e Ft-ot fizetni.
-
4Grider
nagyúr
válasz Bailey #57065 üzenetére
A szolgáltató hibájából meghiúsult számhordozásért darabonként 5000 Ft kötbér jár. Ez 10000 Ft két meghiúsult hordozás után. Sokkal jobban járnak, ha ezt maguktól adják, mint ha bejelentésed nyomán nmhh vizsgálat deríti ki, hogy mi volt a meghiúsult hordozás oka...
Az alapból törvényes működés miatt tehát nem jár nekik a jó pont, ennek kellene a természetesnek lennie... -
4Grider
nagyúr
válasz Bagira01 #56939 üzenetére
Persze, hiszen ügyfélszolgálati (L1) szinten ilyen problémával nem tudnak mit kezdeni, mert nincs a kezükben eszköz/kapcsoló hozzá. Még az L2 sem biztos. Egy fontos telefonszámra figyelni kell (évente legalább egyszer), és nem leszarni a rá érkező rendszerüzeneteket.
Nekünk is volt több elveszett számunk a 1995-96-os évekből, de mivel létezik Google Éncégem, meg FB, meg www, azóta rájöttünk, hogy aki kuncsaft akar, az megtalál bennünket, hacsak nem rejtőzünk el (de néha akkor is). -
4Grider
nagyúr
válasz janaman01 #56681 üzenetére
Vodánál olyan a rendszer, hogy az új sim-eken fokozatosan kapcsolja be egy automatizmus a 4G-t. A 4G használata ui. licencköteles, így a Voda nem fizet azok után a sim-ek után, amik nem 4G képes eszközökben vannak.
Az automatizmust lehet gyorsítani az ügyfélszolgálat felhívásával. -
4Grider
nagyúr
válasz radio100jozs #56502 üzenetére
Hordozott számoknál simán előfordulhatnak anomáliák, mert minden szolgáltató meg szeretné kapni az sms végződtetéséért járó borsos díjat, így védekeznek ahogy tudnak a kiskapuk ellen.
-
4Grider
nagyúr
válasz radio100jozs #56499 üzenetére
VoLTE-t használsz?
-
4Grider
nagyúr
válasz MadMancs #56498 üzenetére
Vajon mi másba tenne az ember adatmegosztó sim-et...
Itt a nat-olt mobilnet sim adatmegosztó eszközben használva nem szokott idővel megállni? Mert Telenornál és Telekomnál rendszeres, hogy az egy publikus ip mögé betett előfizetéseknél egyszer csak elfogy a szabad port, és lehal a net. Persze a jelenség erősen függ a cellatársak aktivitásától is, így nem mindenütt és mindenkor jelentkezik. -
4Grider
nagyúr
válasz #42365184 #56489 üzenetére
Szoktál skype-olni? Csak mert a skype-on a hangminőség (természetesen skype irányba) nem kicsit szokott jobb lenni, mint a mobilos hangminőség.
A VoLTE pedig változó kodekekkel és így sávszélességgel dolgozik. És az sem mindegy, hogy a túlsó oldalon valaki 2G-3G-4G-n van-e. -
4Grider
nagyúr
válasz Diák66 #56417 üzenetére
Sajnos rosszul tudod. A garanciális ügyintézés első körben az adásvételi szerződés által érintett kötelezetté. A fogyasztó nem egy gyártó hazai képviseletével vagy szakszervizzel áll szerződésben, hanem egy kereskedővel. Ennek megfelelően az a kereskedő, aki a fogyasztó számára értékesítette az érintett készüléket, az a lesz garanciális szempontból a kötelezett.
-
4Grider
nagyúr
válasz baloghgabor #56415 üzenetére
Mondjuk nem ártott volna a gyári töltőt használnod, az ui. lekezeli a hibás akksikat is. És a félig szétrobbant akksikból is simán kiszedhető az az infó (csak egy ép cella kell hozzá), hogy milyen szinten lettek töltve. Úgyhogy a Samsunghoz csak akkor fordulj, ha mind a töltő, mind az akksi gyári eredeti. Mert minden más esetben beszívhatod, bár nem jellemző, hogy rád verik a vizsgálati költségeket...
-
4Grider
nagyúr
A megoldás egyszerű:
A Vodánál a 4G-t egy automatikus rendszer kapcsolja be, ami néhány napig, ahogy érzékeli, hogy 4G-képes eszközöd van, egyszer csak bekapcsolja az előfizetéseden a 4G-t.
Az eljárást gyorsítani lehet a 1270 felhívásával és a 4G manuális bekapcsoltatásával. -
4Grider
nagyúr
válasz baloghgabor #56368 üzenetére
Sajnos ez az akkutechnológia ritkán, de ezzel jár. Örülj neki, hogy nem égett le tőle semmi, vagy robbant a képedbe...
-
4Grider
nagyúr
válasz hallerlaller #56309 üzenetére
Felmondhatod kötbér nélkül és hordozhatsz.
-
4Grider
nagyúr
válasz hallerlaller #56302 üzenetére
Én még úgy tanultam, hogy az ajánlattevő az ajánlatot visszavonhatja. Itt az a kérdés, hogy elfogadó nyilatkozatot tettél-e, mert ha igen, akkor az már onnantól kezdve nem csak ajánlat.
-
4Grider
nagyúr
A Vodafone tv ászfből részlet:
2.3.2.2. A Szolgáltatás területi (földrajzi) korlátai:
A Szolgáltató kizárólag Magyarország területén nyújtja a Szolgáltatást.
A szolgáltatási területek listáját az alábbi melléklet tartalmazza:
http://www.vodafone.hu/documents/20143/3507645/2-2-20191120.pdf -
4Grider
nagyúr
Az említett EU rendelet az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2017/1128 rendelete.
Az alapján a lakcímedet köteles a szolgáltató ellenőrizni, és ezt megteheti a stb helyének ellenőrzésével is (első bukta). A második bukta az, ha ezt az iptv szolgáltatást te az EU-ban akarod használni, akkor vinned kell a box-ot, márpedig azt csak a telepítés helyén használhatod.
A TelenorMyTV, a DigiOnline, a TVGO, a Horizon Go, az ittott.tv, az HBOGo és társaik no meg a Telekom/Invitel/Vodafone/stb.vezetékes iptv között van némi különbség. Ha nem lenne, nem biztosítanák a TVGo hozzáférést ingyen a Telekom iptv előfizetőknek. -
4Grider
nagyúr
válasz radio100jozs #56088 üzenetére
Ha egyik vagy mindkét oldalon a mikrós felhordó hálózat kapacitás problémája okozza a szakadozást, azon nem fog segíteni az, ha a hálózatban generációt váltasz. De erre úgyis rájössz, ha váltottál és marad a szakadozás.
-
4Grider
nagyúr
válasz Tomi0703 #55983 üzenetére
Olyan nincs, hogy a számla nincs meg, hiszen pótolható bármikor. Inkább olyan van, hogy nem akarjuk megmutatni, hogy mennyi részlet van még a telefonból, vagy esetleg nem is a mienk a telefon...
Tutira függetlenként csak a Telekom árulja a telefonjait.
Természetesen vásárlási szerződésről tájékoztatást csak az eredeti vevőnek/előfizetőnek adhatnak ki azonosítás után. -
4Grider
nagyúr
A Vodafone Pass-okba foglalt applikációk minden közvetlen forgalmát mi álljuk. Így ha feltöltesz egy képet Instagramra, video telefonálsz Messengeren, vagy videót nézel a Youtube-on, az sem fogyasztja az adatkereted.
A Vodafone Pass szolgáltatást addig használhatod az EU-ban úgy mint itthon, amíg rendelkezel az EU-ban díjmentesen felhasználható adatkerettel. -
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
A kisebb adatkeretű felhasználók sokkal többet fizetnek 1 GB netért, mint a Homenet-esek, így logikus, hogy ők prioritást élveznek.
Egyébként nekem úgy rémlik, hogy csak a +-os csomagokra igaz a priorizálás, ezek ezért is olcsóbbak 1 GB-onként még a Homenet-hez viszonyítva is. -
4Grider
nagyúr
Ott priorizálnak automatikusan, ahol terheltebb a hálózat. Mobilnetnél ez percről-percre változhat.
De nem csak az a baj, hanem hogy összekötik a sim-et a vele vett eszközzel. Ez több okból is problémás. Egyrészt az eszközeik szoftverét butítják, így egy csomó dolgot nem tudsz velük megoldani, és ezek után át sem teheted a sim-et másik eszközbe. Arról nem is beszélve, hogy mi van, ha szervizre szorul a hardver...
Én használom a céges változatát, totál szívás hogy egy céges vpn-t nem lehet rajta megcsinálni, mert a router nem tudja a vpn-t, bridge módba meg nem tehető és nem is kerülhető ki a butított eszköz. -
4Grider
nagyúr
Nekem kiírta rendelés közben, hogy átvételkor fizetendő: 2 667 Ft. Az pedig 2 Ft differenciával számolva az 5330 Ft fele. Gondolom a sim-ért és a modem-ért számláznak plusz 1-1 Ft-ot.
Az más kérdés, hogy ennyiért ilyenre én elő nem fizetnék.
Az egyéni előfizetők részére visszavonásig elérhető HomeNet+ tarifacsomag kizárólag a Vodafone által megjelölt internetmegosztó eszköz vásárlásával vehető igénybe, továbbá az előfizetés kizárólag ezzel az ajánlattal vásárolt eszközzel használható, a szolgáltatáshoz biztosított SIM-kártyával. Vodafone a HomeNet+ szolgáltatás Előfizetőjével szemben az adatforgalom megkezdésekor (0 GB adatforgalomtól) folyamatosan, minden számlázási ciklusban alkalmazza a hálózati erőforrások kiosztásánál az ÁSZF 4.2. b) pontjában meghatározott Dinamikus szolgáltatásminőség-szabályozást (QoS-t) a 3GPP TS 23.107 számú szabványának és az ETSITS 123 107 V.9.0.0. szabványának megfelelően (a hivatkozott szabványok leírása elérhető: www.etsi.org, illetve www.3GPP.org ), melynek következtében Előfizető az adatforgalom megkezdésekor alacsonyabb prioritási szintre kerül, mint a többi Előfizető és a hálózat túlterheltségekor a többi Előfizető nagyobb valószínűséggel fér hozzá a hálózati erőforrásokhoz, mint a HomeNet+ szolgáltatás Előfizetője, azaz az egyéb Előfizető a hálózat túlterheltsége idején azonos körülmények esetén nagyobb sebességgel képes adatkommunikációt folytatni, mint a HomeNet+ szolgáltatás Előfizetője. -
4Grider
nagyúr
válasz Gebriel #55708 üzenetére
Ergo ha lejár a hűség és nem hosszabbít ugrik a kedvezmény így emelkedik a díj, de ezzel a szolgáltató nem emelt havidíjat.
Ez így bizony nem felel meg az aktuális eht-nak, ui. így (a kedvezmény megszűntével) a havidíj bizony emelkedik. Ha a kedvezményt a határozott idejű szerződéshez kötötték, annak határozatlan idejűvé válásakor az nem változhat. Pont az volt a lényege a jogszabály módosításának, hogy ne legyenek az előfizetők áremeléssel újabb határozott idejű szerződés kötésére kényszerítve. -
-
4Grider
nagyúr
válasz Tav-Csoves #55690 üzenetére
A call centeres általában valami kereskedő. El kell adnia valamit, azért ül ott. És azért kap jutalékot, ha eladja. Ezért aztán mindent mond, amivel próbál meggyőzni. Ha tudod, hogy az eht előírja, hogy határozott idejű szerződésből határozatlan idejűvé váló szerződés során jelentősen nem emelhetők az előfizetés költségei, akkor miért kérdezed?
-
-
4Grider
nagyúr
válasz raziel01 #55650 üzenetére
A 1717-el kezdődő rövid (4 és 5 számjegyű) számok a Vodafone Magyarországhoz tartoznak.
A 17177-el kapcsolatban egy csomó oldal tévesen jelzi, hogy átverés. Nem az, bár nem minden válasz esetén szokták aktiválni a kért szolgáltatást, mert időnként olyanoknak is küldenek ilyen ajánlatot, aki nem veheti igénybe (pl. flottás). A rá küldött sms ingyenes. -
4Grider
nagyúr
válasz viktorhu #55642 üzenetére
Neki lehet. Engem sokszor kérnek meg ismerősök, hogy ajánljak nekik valami használhatóbb megoldást a mostani 25/50 sőt 150 GB/hó helyett, mert egyes családtagok rászabadultak valamire. Család internet ellátására (routerbe) én nem fogok NAT-olt mobilnetet ajánlani csak akkor, ha az adott helyen csak gyatra sávszélességet tud nyújtani az a szolgáltató, amelyik ezt NAT-olatlanul nyújtja.
-
4Grider
nagyúr
válasz MadMancs #55534 üzenetére
A Voda kezdett el először játszani a B1-el itthon. Térerőt viszont azzal a frekvenciával ez a szolgáltató ennyi toronnyal nehezen tud elérni (csak sávszélességet tud egy kicsit növelni), tehát nálad új tornyot kellett valahol telepíteni, ha eddig sokkal rosszabb volt a térerő...
-
4Grider
nagyúr
Én úgy gondolom, hogy nagyjából semmit nem jelent az, hogy valakinek 27% a piaci részesedése a másiknak meg 26%. Lehet, hogy 20% piaci részesedéssel is ki lehet termelni annyi pénzt, mint a másiknak 30%-al. Márpedig egy befektetési társaságot mi más érdekelne, mint a pénz...
-
4Grider
nagyúr
válasz Donki Hóte #55442 üzenetére
Marha egyszerű: A Trans-o-flex olyan áron viszi el tőlünk a maximum 20 kg-os belföldi csomagokat, mint az MPL a nagy mennyiségű ajánlott 50 grammnál nem nagyobb leveleket. Egy webáruháznál igen jelentős költség a logisztika. Csak ezen sok százezreket-milliókat lehet spórolni ott, ahol az emberek nem szeretnek fizetni a szolgáltatásért. A mi webáruházunkban ki lehet választani, hogy az x Ft-nál drágább csomagot ingyen (Express One), MPL (990 Ft-ért), vagy GLS vigye 1500 Ft-ért és pl. időpont választással. Szerinted ? % választja a nem ingyenes házhozszállítást? A magyar vásárlóerőtől a minőségi szolgáltatásokat nyújtó cégek álla nyugodtan felkophat...
-
4Grider
nagyúr
válasz DevKiller #55366 üzenetére
Ne felejtsd el, hogy a voda ezért fizet a Telekomnak. Nem lehet low cost szolgáltatást nyújtani félig bérelt infrastruktúrán...
Meg persze attól, hogy a UPC-t megvették, nem feltétlenül akarnak a legolcsóbb szolgáltató lenni, hiszen nem két filléres ügyletről és utána nem kis beruházásról van szó. Ezt a pénzt záros határidőn belül viszont akarja látni a Voda, afelől nem lehet kétséged.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest