Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz petiwr #37165 üzenetére

    szia,

    kérni, azt lehet.
    a jegyzőkönyvbe azt kell beír(at)ni, hogy cserét kérsz, mert a sokadik javítás után is probléma van a készülékkel, és ez már sok kellemetlenségel járt, sokat volt a készülék szervizben...stb.
    első körben azonosra cserélnek, és nem is feltétlenül utasítják el azt, ha nem jár aránytalan többletköltséggel a javításhoz viszonyítva, illetve ha nem lehetetlen a teljesítés, tehát rendelkeznek még adott típusú készülékkel...stb.
    a levásárlás fogalmát nem ismeri a jogszabály, nem is nagyon akarok belemenni abba, hogy miként működik az, amikor már nem tudnak azonos típusra cserélni, és adnak egy listát, hogy akkor abból lehet választani, ez nem igazán okés, mivel csere esetén csakis olyan terméket vagy köteles elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos, két eltérő készülék esetén pedig biztos van legalább egy olyan érték, ami nem felel meg a meghatározottaknak.
    a gyakorlatban működik a "csere" eltérő típusra, persze ezt a szolgáltató úgy papírozzas le, hogy abból ne legyen gond.

    [ Szerkesztve ]

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

  • St3ven

    addikt

    válasz petiwr #37165 üzenetére

    Persze, lehet, de a felvett jegyzőkönyvben is ez szerepeljen az általad érvényesíteni kívánt garanciális igényként. Aztán majd eldöntik, hogy cserélik-e. Levásárlásra nem kötelezhetnek, bár sokszor úgy adják elő, hogy "OK, tényleg rossz a készülék, úgyhogy levásárolhatod". Ezt nem kell elfogadnod, a jogszabály értelmében típusazonos csere jár Neked - feltéve, hogy nem javítható, vagy nem vállalják a készülék javítását.

    [ Szerkesztve ]

    Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés