Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szakbarbár

    aktív tag

    Sziasztok.

    Foglalkozik itt valaki a munkahelyén tárgyi eszközök nyilvántartásával? Nálunk minden vacakra leltári számot ragasztanak a pénzügyesek, de a nyomon követés már nem a cég erőssége. Rendszeresen nekem kell vadásznom, az eszközöket hogy kinél mi van. Az sincs normálisan nyilvántartva, amikor kilép valaki és csak a laptopját adja le, a többi cuccait meg széthordják a kollégái. Egyelőre egy Excel táblázatban vezetem a kiadott és visszahozott dolgokat, de ez sem tökéletes mert nem vagyok mindig gépközelben amikor eszközcsere van vagy elfelejtem felvinni a táblázatba mert más dolgom van.
    Valami telefonos app-ot keresek ami tud mondjuk desktop-ra szinkronizálni mert akkor elég lenne csak beolvasni a vonalkódot plusz a nevet melléírni.
    Az első ötletem az volt, hogy Microsoft 365 List és PowerApps alapon csinálnék egy alkalmazást, de nincs időm foglalkozni vele a napi munka mellett. Esetleg tudtok valami egyéb konyhakész szoftvert ami netán még ingyenes is? Vagy ti hogy oldjátok meg ezt más cégeknél? Nagyjából 2000-2500 eszközről van szó. Pc, laptop, monitor, dokkoló, fejhallgató, mobiltelefon, projektor, nyomtató, usb hub-ot kell nyilvántartani.

    [ Szerkesztve ]

    Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés