- EAFC 25
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- Retro játékok
- Brutális előzetesekkel robbant be a DOOM: The Dark Ages megjelenési dátuma
- Április végén érkezik a Clair Obscur: Expedition 33
- Cyberpunk 2077
- Legacy of Kain: Soul Reaver 1 & 2 Remastered teszt
- Polgári repülőgép-szimulátorok
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nincs kuplungja / van kuplungja.
Renault power
-
kormi0312
senior tag
Sziasztok,
Van egy Renault Clio V (2022) 1.0 Tce 90Le benzines autó. Van benne Start Stop rendszer, amire nincs szükségünk. Kérdésem lenne hogy tudjátok e hogy mi módon lehetne ezt a funkciót kikapcsolni kb örökre? (De az is jó lenne ha nem kellene minden egyes indítás után manuálisan kikapcsolni a funkciót a dedikált gombbal) - vagy esetleg megfordítani valahogy a gomd működését és azzal lehetne bekapcsolni ?!
Mindenesetre köszi szépen előre is az ötleteket 🙏
-
fogkefe21
csendes tag
Sziasztok!
A 1.0 TCE 90 LE jó motor, ajánlott konstrukció?
Renault Capturt nézek, de 1.33 TCE motorral sajnos nincs választék a használt piacon, új pedig drága már.[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Sziasztok!
A fedélzeti komputer nyelvét valami nezetkozibbre (angol) hogyan lehet cserélni.
Sajna a német nem az erősségemNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
imyourfriend
őstag
válasz dellfanboy #96168 üzenetére
8200 201 099-et ír a szelepen, ez lesz az.
-
dellfanboy
őstag
válasz imyourfriend #96167 üzenetére
nincs rajta?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
imyourfriend
őstag
Sziasztok,
Egyszer már volt ilyen problémám az autóval, 2006 mk2 1.5 dci grandtour kezd elveszni a turbónyomás akkor kicseréltem a turbo pressure solenoid valve-t egy használt bontottra. Megtudná esetleg nekem valaki mondani, hogy mi ennek az alkatrésznek a pontos cikkszáma? Szeretnék venni belőle egy újat. Köszönöm.
-
plömplöm
őstag
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #96152 üzenetére
Persze persze ha felhegeszted rá és beköszörülteted.
Gondoltam rá, hogy polírpapírral kicsit meg csiszolom az is jót tenne a vonalba fúrt 0.01 pontos illesztéseknek 🤣
De lehet csak fogaskerék hajtásra akarták átalakítani, csak nem értek hozzá.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Vesztor87 #96155 üzenetére
Drága alkatrész van, de manapság nem tudsz autót mondani amiben nincs.
Drága a fojtó szelep, a turbó, az injektorok.
De nagyon ritkán kell piszkálni.
Egy vezcsere tud költségesebb lenni és azt 200e felett érdemes megcsinálni, főleg ha akármilyen pici hangja van már.
Ha szakad akkor tk a motor és nem olyan lánc van rajta mint a 2.0dciken 🤣Renault power
-
zeon.hu
nagyúr
Fluence 1.5 DCI motor mindegyik kettős tömegű nélküli?
Mennyire ajánlott erőforrás?#?*@&!
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Renault 0,9 tce motorról így 2025-ben mi a vélemény? Eltelt azóta 12 év hogy bemutatták ezt a típust, látom a hahun a 2-300+K futás teljesítményű darabokat. Vehetőek ezek? Clio 4 grandtourt megyek szombaton megnézni, 190e km van benne, nem városi autó.... Köszi.
-
rob210
Topikgazda
Besokaltam.
Idejön a srác, hogy vezérlés csere, mert 1500 felett zörög az autó, biztos okoskerék.
Sejtettem, hogy nem az lesz a baj.
Most meg hengerfejet kéne hozzá vadászni, mert az előző szerelő zseni dirko gyárban dolgozott.
Renault power
-
Plero
aktív tag
válasz MasterMark #96139 üzenetére
Igen tudom , de melyik MHZ-st vegyem meg?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Amarth
aktív tag
Üdv,
Van egy Scenic 2 1.5 dci, ha berakom a kártyát és hosszan nyomom az indítógombot, elkezdi valami zúgni. Mi lehet ez.?
Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
Plero
aktív tag
2003-as Clio-hoz szeretném pótolni a távirányítós kulcsot. Elméletileg PCF7946AT vezérlő CHIP van a kulcsfejben. Már csak azt kellene kideríteni, hogy 433 vagy 434MHz kell. az 1db gyári kulcs nem vezérli a központi zárat. Hogyan lehet megtudni, hogy nekem melyik MHz-s kulcs kell?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
norbert1998
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #96113 üzenetére
Időben cserélt olajjal, meleg motorral simán mehet a padló órákon át. Én hiszem, hogy ez még mindig egészségesebb, mint ugyanennyi kilómétert csak városban hidegen - sőt.
Én anno az 1.2-es Bravo-mmal mentem így tengerpartozni. Pedál padlóra kiékel aztán uccuneki. Kitisztult rnedesen, meg volt táltosodva utána.
-
bigrob
őstag
válasz zsola400 #96133 üzenetére
Már régebben műszaki előtt géppel ki tudták ütni, de ma megpróbáltuk ezt a pedál nyomkodós opciót is és nem működik.
Bajuszkapcsolóval nem tudok arra a menüpontra lépni amit a yt videókban lehet látni, csak addig látszódik amíg ráadom a gyújtást és kb 5 másodperc után el is tűnik, hiába nyomom ilyenkor a gombot, nem reseteli.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
Veron
addikt
Megőrjít a klíma: ahogy már írtam, amíg el nem éri a beállított hőmérsékletet baromi hangos auto állásban... mint egy hajszárító. Ha elérte, és úgy leállítom az autót, majd 2 perc múlva újraindítom, akkor is zakatolással kezd, igaz akkor csak kb. fél percig.
Nincs valami módja a klíma szoftveres szabályozásának? Bármi!"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
rob210
Topikgazda
válasz bigrob #96125 üzenetére
Nagyon érdekes amit írsz/írtok.
Eddig én mindegyiket tudtam nullázni.
Vagy a kilométer óránál van egy kis pöcök amit nyomva kell tartani , vagy a bajuszkapcsoló van, vagy a jobban felszereltek él a kormány távról, ez a 3 módszer van és ez eddig mindegyiknél működött.
Renault power
-
tycon
tag
válasz bigrob #96125 üzenetére
Nekem van Clipem, és egy ELM-em is. Az ELM szuper, a telefonon is látom hogy van fordulatszáma a motornak. És látom a műszerfalon is. Ennél többet nem is akarhat az ember. Nem ír az át sehol semmit, nem is töröl. Parasztvakítás. A kínai Clip az meg kéri az akkutöltőt, de ECU-t nem ír, mert ahhoz le kell állítani a motort, akkor meg elveszti a kapcsolatot. Mindent megcsinál, akár regenerálhatok vele részecskét is, meg működtet kockát, fűtést, stb. Ami nem igényel álló motort. Át is írható vele a olajcsere intervallum. Lehet eladom, mert már nincs Renaultom. Avensishez meg nem jó. a Clipet azért vettem, mert elegem volt, hogy téli-nyári cserénél át kellett íratni. Aztán lett két jeladós kerékszettem, felnistül. Azt meg tudja a Laguna.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
bigrob
őstag
Sziasztok!
Fater 2016 év végi, 2017-ben forgalomba helyezett Sanderoján semmilyen sámán és voodoo tánccal és kombinációval sem tudjuk az istenért sem kiütni az olajcserét.
Lehetséges, hogy ehhez tényleg kell egy Renault CAN Clip?
Aliexpresses VCDS vagy filléres ELM bluetoothos hardverrel megoldható vagy mindenképp kell egy speckó erre a célra?Ugyanaz a helyzet, mint tordaitibi kollégánál. #88276
[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
troll81
addikt
Dacia platós kisautó csak úgy szembe szúrt
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #96122 üzenetére
Soha nem láttam még repedt blokkos 1.6dci-t.
Viszont az egr hűtője hulladék.
A 130lovasé hm.hm. de a túlhúzott verzióban egy gyilkos rakat sz@r. Cserélni is halálos.
Ha valamit egy értékre , teljesítményre terveznek és elkezdik emelni a teljesítményt, mert kell az megbosszúlja magát.
Itt is ez történt.Záró akkordként jelzem az R9M és az M9R ugyan az a motor tervezés szempontjából.
Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz angyalpc2 #96118 üzenetére
Én az 1.6dCi-ről olyanokat olvastam, hogy nem vált be, gondok voltak vele, és elvileg már nem is rakják új autókba, acél blokkos és hajlamos a repedésre, egr hűtő gondok stb.
A 2.0dci-t is elvileg visszahozták, valamilyen formában.Ezeket én nem állítom, csak ilyenek rémlenek mások elmondásai alapján, szóval lehetnek valótlanok is, meg igazak is akár. Akit érdekel, szerintem érdemes alaposan utána nézni. Én az 1.5dCi után 2.0dCi-t szerettem volna, ami régóta többször vágyam volt, és így lett egy 2013 utolsó mohikán Espace IV.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Sirus86
tag
válasz BUZZLGHTYR #96113 üzenetére
Ha rendben van az auto, nem tudod kihajtani, mert az ECU nem engedi 85% fele vagy kb akorrul tartja, hogy vedje a motort (stock motor, nem chip tuningolt stb.). Vard meg mig bemelegedik rendesen, aztan tolhatod 72 eves holgy ismerosom nemetben fullgazon tolta sokszor az 1.2-es motort (Modus) az Autobahnon es semmi baja mind a mai napig (A holgy igazi szupernagyi tipus, jobban porog, mint en )
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #96110 üzenetére
Mi volt az oka, hogy a Renault még is bevezette az 1.7 dci-t? látszólag sok értelme nem volt. Vagy tartósabb motoraknak (nem túlfújt) gondolták? Azért is furcsa, mert van 1.6dci 130,136,160,180 de 1.7 csak 120 és150
https://fr.wikipedia.org/wiki/Renault_M%C3%A9gane_IV#Motorisations
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_R-Type_engine#R9N_150Hirdetésekben azért látni itt ott...egy időben volt egy sérült 1.7 gt 4controlos fenn hahaun..
De most is kb 10db Scenic és 1 db Talisman meg Nissan Xtrail -
angyalpc2
aktív tag
Sziasztok
2006 Ph3 Clio 2 Lámpa foglalatot hol találok (újat) boltban Még a ckkszámot se találtam meg.. végül is ez a lámpán belül van.
H7-es foglalat
Egy ilyet találtam
https://www.conrad.hu/hu/p/foglalat-px26d-kivitel-h7-secorut-1162812.html
Csakhogy az enyémbe 3 vezeték megy Lehet az egyik szál valami Y tovább fűzés
Mutassatok légyszí boltot vagy cikkszámot bármit.. még neten se találok semmit.
Köszi -
szebe
addikt
válasz BUZZLGHTYR #96113 üzenetére
Egy normálisan karbantartott autóval pályázhatsz kiékelt gázpedállal, nem lesz baja.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Gergello
addikt
válasz Sirus86 #96111 üzenetére
Ebben olyan 6-8 biztosítékot találtam világításra, de lehet van több is.
bal fényszóró
jobb fényszóró
bal tompított
jobb tompított
bal helyzetjelző
jobb helyzetjelző
a ködlámpánál nem emlékszem, hogy ott is kettő van.ha valaki nem tudta -mint én-, akkor a helyzetjelző a "side light" ebben az angol használatiban.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
1.2es clioval, ami 2006 ban lett gyartva , miaz az autopalya tempo, ami nem oli meg az autot?
-
Gergello
addikt
Sziasztok !
Twingo 2 FL-nél nem világít a vezető oldali helyzetjelző se elől se hátul.
Melyik biztit kellene megnézni ?Bent sem ég a visszajelző. Köszi !
[ Szerkesztve ]
-
Sunnam
tag
Sziasztok,
Eléggé régóta követem a fórumot, de most egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. A jelenlegi magyarországi használt autó felhozatalt átnézve találtam 2db Talisman-t ami tetszik, de jelenleg nem tudom eldönteni, hogy melyiket válasszam.
1. 2016 1.6 TCe EDC (150LE ?)
2. 2018 1.6 dCi EDC 160LETudom, az első benzin a második diesel. A felszereltség azonos, a futott kilométer is szinte ugyan annyi, árban is csak pár százezer van köztük. Felhasználás jellegét tekintve semmi sem indokolja a második választását. Viszont ha egyiken sincs pl rozsda, sérülés, javítás akkor számít bármit is az a két év a gyártásban? Esetleg egyik motor nem ajánlott a másikhoz képest? (A váltó felújítását tudom, hogy olyan 1 millió körül van, ezt már párszor leírtátok.)
Köszi előre is ha valaki tud egy kicsit segíteni.
-
Logitech
aktív tag
Sziasztok,
Kinéztem egy 2011-es megane-t 1.5 dci 110 lóerős, autómata váltóval.
Ha belenyúlok, hogy tönkremegy a váltó, akkor mekkora összegre kell számítani? 4-500 ezer, vagy több, kevesebb? Igazából úgy hirdetik, hogy a váltó felújítva, de ki tudja. Kettős tömegű, kuplung, szintén érdekelne.Köszi előre is az infót.
-
rob210
Topikgazda
válasz vzsryl #96100 üzenetére
1500tól elég jó élet van benne, de alatta se problémás jó a váltó áttétel.
Már legalábbis a 103 lovas verzióban.
Mert két féle van a 101 le aminek alumínium az olajteknője.
Meg a 103 le aminek acél lemez.
A 101 le 3750et forog 130 nál pályán, a 103le 3000et forog 130nál pályán.
Nekem még 6.8 fölé nem sikerült vinnem.
De láttam már olyat akinek 9 litert írt és olyat is akinek 5.6ot.
ez állapot tulaj üzemanyag kérdése is.Az, hogy nem 1.2 75le már amikor beindítod is érződik. Nem viccelek.
De ki kell próbálni egyet és azonnal rájössz miről beszélek.
150km/h nál fogy el az ereje, megy tovább, de addig érzed azt, hogy gyorsul onnantól csak emelkedik a sebesség.
az enyém egyszer lett tesztelve, 192km/h nál azt mondtam innen már csak a hátszél segít.
1.2 es motortól szerintem ennyit se vár senki.
kigyorsításkor néha elengedem 5000ig komoly meglepetéseket okozott már nagyarcú embereknek a pályán, amikor nem sikerült körbeautózni sőt.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- 3D nyomtatás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Synology NAS
- Milyen egeret válasszak?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest