Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzola
titán
Üdv Urak!
Bővült kis családunk, négyen vagyunk.
Egy 2013/10 havi GRAND Scénic 1.5 dCi Dynamique a kiszemelt gépjármű, ~110k kilométerrel, vezetett igazolható szervizkönyvvel.
Vásárlásnál mire kell figyeljek?
Inkább a műszaki dolgok érdekelnek, szériahibák stb.
Kösz. -
rob210
Topikgazda
Hölgyek és Urak ez egy "szakmai" topik!
A tök idegen beszélgetéseket kérlek ne itt tegyétek, erre van más fórum, de ez nem az.
Az ilyen hszeket, továbbra is törölni fogom!!!
Renault power
-
zzola
titán
válasz molnarpeter #60406 üzenetére
Többségében városira. Bölcsibe/oviba visszük-hozzuk a gyerkőcöket, munkába járunk autóval, hétvégén nagyszülőkhöz utazás vidékre ( Pécs-Villány), autópálya csak alkalomszerűen.
Sajnos benzinest nem találok egyik márkából sem. Egy Ford Fusiont váltana (TDCi). -
molnarpeter
nagyúr
Típuson belül korai évjárat létezett 1.9 dCi DPF nélküli motorral.
Citroen C4 Grand Picasso létezik 1.6 szívó benzines.
Egyet lépve pedig Toyota Prius+ már hibrid, automata.
Végül Mitsubishi Outlander PHEV már konnektoros, ovi járat üzemanyagot tekintve hatod költség, kevesebb adó, stb. -
rob210
Topikgazda
Ezt nem fogja szeretni, egyetlen típushibája van, ami mindegyik dieselnek.
Lekokszol, ha nem tud regenerálni pl. Ahogy írják is a srácok.
Ehhez mondjuk mazda 5 2.0 benzin, nekünk egy corolla verso 1.8 benzin a másik kocsink, vagy ha a pénztárca engedi akkor valóban egy hibryd.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Xantomas
őstag
80-100K alatt már úgy teletolja a dpf-et hogy nem fogja megérni kitisztítani, mert nem úgy telerakódik korommal.
Varosi használat, ovijáratok közt kb az lenne az ideális a regeneráláshoz, hogy 100km varosi használat után (ez indításonként 10km-t feltételez) ujabb 100km, konstans sebességű, egyben levezetett pályás használat, 130-140-es tempóval.
Az adblue sokat segit ebben, amellett hogy csokkenti a kibocsajtott nitrogenoxidok mennyiseget, nagyon jól megemeli a dpf homersekletet, hogy kiegjen, a regi, enelkuli dpf-et tényleg ugy optimális használni, ha sokat mész vele egy inditassal, van eleget terhelve.Elég csak arra gondolni, hogy minden olyan helyzet, amikor azt látod az oreg dieseleknél, hogy jön belőle a korom, nah, akkor nálad is jönne, csak az a dpf-ben landol. 80-100k alatt az több vödörnyi rákkeltő cucc.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
zzola
titán
Köszi srácok, mérlegelek akkor...
[ Szerkesztve ]
-
vzola
újonc
Helló! Új vagyok,de látom.hogy itt hozzáértők is vannak.A következőt szeretném megtudni,adott egy 2002-es laguna 2-es,nem megy a fűtőmotor ,a hiba"először nyikorgott néha megakadt, megállt" .Kérdés ki-e kell-e szerelni-e a műszerfalat a fűtőmotor cseréhez.Esetleg lehet e más a hiba oka , klimavezérlőpanel stb. A válaszokat előre is köszönöm!
-
-
#47205632
törölt tag
Ezt az okosablakot vissza lehet valahogy csinálni butaablakká? Mármint az, hogy a vezető oldali az járó motornál rövid gombnyomásra lemegy. Eddig azon kívül, hogy mindig szarakodnom kellett vele menet közben, mert sose oda állt ahova akartam, másra nem volt jó... Gondolom valami jelet kap, hogy jár a motor és azt kéne megszüntetni.
-
just
aktív tag
válasz rob210 #60422 üzenetére
Nem éppen ide vág, de szerencsére visszahozzák talismánokba is a 2.0 dci-t. Rájöttek hogy egy jó motort kár volt kivonni, eddig ugye csak a Kadjar-ba volt. Kíváncsi lennék hogy mit változtattak annak érdekében hogy tudja az euro 6-ot.
Two things what i hate. People that can't count...
-
#47205632
törölt tag
Az miért van, hogy kiírja szépen a kútig visszalevő Km-t majd 95 Km-nél villant a sárga lámpa és vonalak lettek a helyén? Miért nem tudja számolni még utána, ez tök izé... Abba meg ne menjünk bele mennyire hülyebiztosra van ez csinálva, az már eddig is nyilvánvaló volt sokaknál, hogy vagy két vonalnyit csal a mutató, de a fedcomp is elég durván felülszámolja. 95 visszalevőnél még mentem vele 45 Km-t és nem sajnáltam a gázpedált ahogy sose, és erre még így is csak 49 liter anyag ment bele, tehát 11 liter volt benne ami elég lenne minimum 100-120 Km-re, de inkább 150. Ez meg bebeücsli 50-re (95-45).
Mindegy most már legalább tudom, hogy nyugodtan meg lehet várni a sárgát. -
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #60427 üzenetére
Valószínűleg nem véletlen.
Ha az üzemanyagtank alján lévő dzsúszt felkapja az AC és hazavágja a befecskendező rendszert, nem lennél boldog.
Gondolom a 40-70 ezres javítés nem érné meg neked.
Injektor tisztítés AC csere stb. stb.Valamint az AC pumpát a benzin hűti, így nemárt, ha az elfedi és nem 1 deci lötykölődik benne.
Én örülök neki, sose várom meg mér a villanást se, nem, hogy úgy járjakRenault power
-
#47205632
törölt tag
válasz kalmanchris #60429 üzenetére
Persze, hogy onnan szív. Elméletileg van benne valami amit mondanak a koszról, gyakorlatilag meg nincs, túlmisztifikált. Az ötezeré' tankoljá' országa vagyunk. A szivattyú hűtés az egyetlen ami valamennyire ok lehet, de nem úgy néz ki mint amik sorra hullanak emiatt. Van pár dugulásos cikk a TC-n, egyikük sem járt üres tankkal, mégis eldugult. Főnököm az decire kiszámolja az anyagot a céges autókba, hogy a melósok ne furikázzanak a céges üzemanyaggal (ez sok helyen divat amúgy is), egyiknek se volt ilyen gondja.
A Megane meg túlmér, nagyon. Jó ha van róla tapasztalat és a többiek is tudják.Egyébként én se fogyasztom ki, féltanknál szoktam rányomni, ez a második alkalom, hogy "kifogyott". Elsőt azért kellett, mert az benne volt mikor vettem én meg csak Mol 100-at tankolok és tisztán akartam. Akkor is maradt benne vagy 14 liternyi...
A másodikat most azért fogyasztottam ki, mert lusta voltam autózni tankolni (nekem az 30 Km) és máshol tankoltam bevásárlás közben, olyan ótvar büdös egy benzin volt, hogy már alig vártam kifogyjon belőle, természetesen most is benne maradt még 11 liter... Gyakorlatilag nem mentem üres tankkal... Mindegy megkapta a Mol 100-at, rögtön finomabb lett a kidörgő illata.
Az biztos, hogy többet nem vagyok hajlandó máshol tankolni, farkam kínlódik ilyenekkel is, inkább megteszem azt a 30 Km kerülőt és mindig megkapja a bevált 100-ast.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
CsakEgySrác
csendes tag
hali,
Megane 2-est szeretnék vásárolni 1.6-os benzinmotorral és már a ráncfelvarrt 2006 utáni példányt. Sok infót elolvastam (használttesztek, népítélet), és arra jutottam, hogy egészen megbízható autók. Mik a Ti véleményetek róla? Köszi
-
salieri.
őstag
válasz CsakEgySrác #60432 üzenetére
Jó kocsi. Futómű kicsit alul van tervezve. Kormánymű gyenge pontja a gépnek.
-
mycso
Topikgazda
Naaaaa.
Ez jó hír.Annó amikor kijött a talisman, hallottam egy ilyen kósza hírt, hogy lesz belőle 2.0dci. Akkor a renaultnál rákérdeztem, ők azt mondták nem tervezik.
De, ha valóban így lesz akkor jó. Bitang mód tetszik az az autó, csak motor nincs hozzá számomra megfelelő.
Mondjuk elmehetnének valami v6 irányba is....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
laslie92
senior tag
Sziasztok. Lenne egy olyan problémám hogy az 1.5 dci motoromat szertném lecserélni 82 lovasról a 86 lovas verzióra. Törött autóból lenne átrakva az az minden meglenne hozzá. Vezérlő stb. A kasztni az azonos lenne szóval a motor simán bele menne? Mit kéne még cserélni? Óra csoport stb.. nagyon szépen köszönöm előre is segítséget. A hivatalos részével most ne foglalkozzunk csak az alaktrészekkel.
2003/12 1.5 dci 82 le ebbe lenne beletéve a 2007/4 1.5dci 86 lovas motor
[ Szerkesztve ]
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
-
laslie92
senior tag
válasz molnarpeter #60441 üzenetére
Igen több szerelőnél jártam nem tudnak rájönni a hibára. Ha bemelegszik a motor teljesen padlónál injection fault majd vész üzem mód. A porlasztók tesztelve jók a szivattyú is minden lett tesztelve minden jó . Hiba kód nincs 3. Szervíz egy renault és senki se tudta megállítani a hiba okát.
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
-
gixxergabi
senior tag
1.5 dci M3 110le mennyi az olajleeresztő meghúzási nyomaték?
EAGLE 44-el húzta - de az ugye laguna, Rob M1 1.6-ra 25-öt ajánlott.
Külföldi fórumon 20-at írtak csak...
Ha már megvettem ebayen ezt a 4szög dugókulcsot (hogy ne kelljen kilincselni) 800-ért
és idehaza az átalakítót 1600-ért , hogy rá is tudjam tenni a nyomatékkulcsra... -
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #60447 üzenetére
25 roppantógyűrűvel.
(én 28 ra szoktam, ott kattan le a nyomatékkulcs.)
Ha gumiperemes sima alátét van rajta, mehet 30 al is. Afölé én nem vinném, mert akkor van az, hogy kifelé szenvedni kell vele.25Nm nél már nem fog ereszteni és még kényelmesen ki is lehet szedni majd.
Renault power
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #60444 üzenetére
Ismerős helyzet. Munkahelyen a TSI-t nem tudják megcsinálni már időtlen idők óta hasonló szituációban és random cserélgetnek mindent sorban ami épp eszükbe jut. Ez nem szerelés, hanem tippelgetés tudatlanul. Aztán mikor megkérdezem tőlük ismeritek a gyerekbetegségeit is ennek a sorozatnak, mert azt is meg kéne nézni majd a hibán felül, lehet összefüggés is van köztük. Néznek bután... Volt olyan aki megkérdezte ez központi injektoros-e... Szerinted mikor egy ilyen belenyúl és szembesül a Nasa technológiával abból mi sül ki.
Az a baj az ilyen szerelőkkel, hogy nem informálódik, nem kívánja a tudást, leszarja a szakmáját igazából, csak megélhetés neki, nem akar fejlődni mert minek. Pedig a fél internet a korai TSI-k láncnyúlásáról, láncfeszítő kikopásáról, szívósor kokszosodásáról rinyál évek óta. Nem egy Bugattit kell megcsinálni, hanem egy tucatmillió darabos elterjedt kacat TSI-t. Olyan ez, mintha az okoskerék kerregése újkeletű dolog lenne itt vagy a szar gyújtótrafók vagy a szar hátsó torziós rugók. Nem véletlenül bővül nálam a garázs, épül bele egy szerelőakna is... Sajnos szerszámokra nincs pénzem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest