-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
sziasztok, szeretném megkérdezni lehet-e megane 3-ba utólag riasztót szerelni, esetleg valami modern cuccost ami telefonon is jelez ha meszebb parkolok és nem hallanám meg. 4 napja leraktam az autót a parkolóba (amiről ódákat zengek itt botrányos a helyzet), és ma nézem egy csavar lett bele furva a kerékbe. Tuti hogy nem én hajtottam bele, mert ha kiszállok a kocsiból mindig jól megnézek mindent hogy stimmel-e, plusz a kocsi eleje fullba tele van hugyoztatva a kutyákkal (nem tudom ez árthat-e neki a rácsos résznél a rendszámtábla alatt)
esetleg a kocsiba beszerezlni egy mozgásérzékelő kamerát?
mondanom se kell totál ideg vagyok, már sehol nincs biztonságban az ember autója baszki..
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #59151 üzenetére
Hogy érted, hogy milyen lehet?
Márkára?
Mert az az esetek 90%ban bosch.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #59121 üzenetére
Jah, az a felirat brutál fontos lehetett, lehet az vette vissza a lóerőt! : D
----------(#59128) mycso
Én még sosem cseréltem elemet, de néha érzem, hgy talán itt az ideje, szóval jól bírták.
Milyen kell bele (2032, vagy 2016 tippelek) és hogy jön ez széjjel? Bocsi, de most nincs időm utána keresni, majd útközben benézek ide és elolvasom a választ. Előre is köszi... -
Geri19831208
csendes tag
-
senior tag
Sziasztok!
Valaki ezzel a jelenséggel találkozott már?
Index (irányjelző) kar visszaugrik minimális kormánymozdítás közben. Miért?
Mindegy melyik irányba mozdítom a kormányt az index kirakása után, visszaugrik magától. Azaz tartanom kell sokszor kanyarodás közben is. Van, hogy pl. indexelek balra, majd nekiállok kanyarodni balra és rögtön vissza is ugrik a kar. Mi lehet a baj vele? -
Na_Ta
csendes tag
válasz rob210 #59118 üzenetére
Fluence olajcserénél ugyanígy voltam én is, ez a kilincsfajta négyszöge még nem is olyan erős kicsi erővel eltekeredett. Találtam régebbi szoc. kilincset, ránézésre keményebb, de azt is simán eltekertem. Aztán egy megfelelő imbuszkulcsot megflexeltem és úgy engedett. Állatmód meg volt húzva, ahogy az olajszűrő is,
szerviz csinálta...NT
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #59156 üzenetére
Igen, az oxidáció nincs jó hatással az átvezetésre.
Megnő az ellenállás és elugrál a gyújtás, hol lesz hol nem.
Vagy tisztítsd meg, vagy cseréld ki.
Mielöbb mert minden egyes gyujtáskimaradásnál öbliti a benzin a hengerfalat nincs kenés, igy fokozódik a kopás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #59158 üzenetére
Ki van kopva a bajuszkapcsoló, vagy eltört benne a fül.
Renault power
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #59163 üzenetére
Szét kell kapni, ha valóban az van amit sejtek akkor igen cserés.
Vagy home made tuning.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #59172 üzenetére
Tudod erre szoktam azt mondani minden javítható, csak nem biztos, hogy megéri.
Szét kell szedni meg kell nézni.
Addig csak üveggömb.Renault power
-
polonic
félisten
A glacelf supra az narancs színű, igaz?
Csak mert most gyárilag citromsárga hűtőfolyadék van benne. Mi lehet ez? -
orosziem81
tag
válasz LamerGyuri #59125 üzenetére
"Most léptem, mert végre hosszú hétvége, van idő szerelni"
De tudlak irigyelni... Én ha kimegyek szerelni, a 2 éves kisfiam rögtön ott terem és széthord mindent pillanatok alatt
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #59176 üzenetére
Jol van na, kicsit sok volt a munka szembetalálkoztam saját magammal kétszer is.
Renault power
-
gergo5991
őstag
válasz orosziem81 #59178 üzenetére
nem egyeznének bele, a fele céges autókkal parkol itt, le se szarják ha azokban kárt tesznek, meg van olyan aki autókereskedő és egyszerre 5 autóval parkol a ház előtt gondolom ő se akarná hogy mindez kamerán legyen, na meg kanyarban végigparkolják a sávot meg kukákat körbe parkolják szóval senki nem akarna maga ellen bizonyitékot
ma is már ugy jöttem ki a parkolóból előtte megnéztem a kerekek mögött nem-e helyeztek el további csavarokat..
ma voltam a pneuservisbe 8 euró volt a defektjavitás 5 perc alatt megcsinálták plusz még vissza is cserélték, szerintem elég korrekt ár volt ez
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #59175 üzenetére
Hosszú idő óta ez az egyik legépkézlábabb javaslat
Viccet félre téve végeztem egy halom mérést, befecsi, előgyújtás, kopogásjel, etc és minden a kézikönyv szerinti határértéken belül.
Lehet ennyire fos a benya? Ugyanazon a kúton tankolok általában és korábban nem volt gond.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #59184 üzenetére
Há' jóvan
Amúgy ettől még használom, mert jobb mint a buszAkkor neki is az jött le, hogy minden oks.
Nos, arra gondoltam a trafókhoz vezető kábel lehet kontaktos néha, hm?
Mert sem a háromhengerezés sem az alapjárati rezgés nem normális az tutifix.(köszi hogy átküldted )
Impossible is nothing
-
Criminal017
őstag
Sziasztok,
a szokásos Scénic II, 1.5 dCi.
Ma jöttünk haza, röpke 400 km, végig klímáztunk. Ugyancsak ma, kicsivel később indultunk volna máshova, nyomtuk be a klímát, ledadogott a motor, majd felhúzta 2000-ig a fordulatot, majd újra dadog, újra felhúz. Kinyomva a klímát nem csinálja.
Jól érzem, hogy a klímakuplung nem húz be?Mondjátok, hogy nem a kompresszor ment gallyra a nyár elején, csak a "tárcsát" kell kicserélni...
~10 éves a kocsi, 250 ezer kilóméterrel, a klímában csak gázt cseréltettünk 1-2x, illetve egy tömítés ment el egyszer, más cserélve nem volt a klíma rendszerében.
Ránéznétek az üveggömbötökre, hogy mi lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Andrew10
aktív tag
Üdv. Megane 2 óracsoport kiszerelésében tud valaki segíteni. Hogy kell kiszedi? Előre is köszönöm.
-
vmk
tag
Sziasztok.
Megane 1 ph2-nél a középkonzolon a szellőzőrostélynál lévő elemről ezt a gumis(?) bevonatot a mivel lehetne eltávolítani?
Elég csúnya már. -
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #59188 üzenetére
Vedd le a klíma kompresszor kuplungjáról a csatlakozót fújd be kontaktsrayel, ha nem segít akkor diagnosztika, és csere ami rossz.
Az is lehet, hogy csak a nyomáskapcsoló halt meg.Renault power
-
#47205632
törölt tag
Az normális, hogy a motor leállítása után egy perccel bekapcsol a hűtőventi? Aztán forog vagy 2-3 percig. Természetesen meleg volt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz orosziem81 #59191 üzenetére
Csillag kulcsot szoktam ráfűzni hasonló helyzetekben az adott négyszögű alkalmatosságra vagy lehet a villás végével is.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz molnarpeter #59196 üzenetére
Egyébként melyik a 8-as és melyik a 10-es (motor, váltó)? És miért nem képesek egyformát belerakni?
Szerintem a sima dugókulcs négyszögű feje belemegy az egyikbe, a fűnyírón úgy szoktam olajat cserélni, abba pont belemegy. Szerintem az lesz a 10-es.
Lehet, hogy találok valami négyszög vasat a garázsban ami a kilincsnél erősebb. A csillagkulcs fűzés jó ötlet. -
gergo5991
őstag
Sziasztok,
lehetséges olyan amit legutóbb tapasztaltam, hogy 90-el mentem 5ösben, és már láttam magam előtt a falut hát elengedtem a gázpedált, mondván hogy majd a motorfék lelassit, de ellenkezőleg, a kocsi még ment 90el jó ideig, kellett egy erősebb fékezés és aztán kezdett csak belassulni az autó. Városban általában 3.-ban járok, 2500-3000 fordulaton kb, mert 4 esen már jön az erölködős rezgés, mert dimbes dombos a város na de 3masban is azt veszem észre ha megyek le a dombon 2500on van a fordulat és nem hogy fékezné a kocsit a motorfék de 2500ról megy fel 3000-3500ra a fordulat és gyorsul be a kocsi.
Most akkor hogy működik ez a motorfék dolog és ha elengedem a gázpedál miért megy a kocsi úgy mintha nyomnám picit a gázpedált?
megane 3, 1.6 benzin
[ Szerkesztve ]
-
stewe2
aktív tag
válasz rob210 #59141 üzenetére
A bontott váltóban nem tudom mennyi van, de ha tudnék egy számot, az sem jelentene semmit Novemberben kapott új kuplungot, tehát a kinyomócsapágy biztosan nem lehet gond.
Ma voltam a szerelőnél, persze akkor nem jött semmi hang ebből a "szemétládából", csak miután kijöttem a szervizből Egy hét múlva vízpumpa csere (másfél éves, a vezérléssel együtt lett cserélve!!!), mert annak viszont van hangja rendesen, meg a jobbos féltengely, ami elmaradt. A zajról meg majd megpróbálok hangfelvételt készíteni.
stewe
Nincs igazság... Csak erőviszonyok... Lehet nicket kellene váltanom: stewe71...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ja, köszi a választ. Útközben kicseréltem, de én mindjárt a saját kulcsával pattintottam le, ezek szerint az arra is jó!
--------Más...
Az elcseszett üzemanyag gyors csatlakozót még mindig nem sikerült szereznem, még külföldről nem ért ide. Ezért a hétvégén úgy döntöttem, hogy lekapom róla és, ahogy maga a rönós műhelyfőnök ajánlotta (ami nem vicc), hogy simán ráhúzom az üzemanyagszűrő D2-es kimeneti csatlakozójára. De megnézve most jobban, ha leszedem róla a rossz csatlakozót, éppen határeset, hogy rátudom-e húzni az üzemanyagcsövet, vagy beszopom és nem érd oda.
Elméletileg maga csatlakozó 5.2 cm, ami elég jelentős, ha az nincs rajta. Ezért újra vissza lett szerelve minden k anyázások közepette.
Viszont azt sem értem, hogy a francba marad rajta és mi tartja a gyors csatit, ha egyszer kitörött onnét az a nyomógomb? Nyilván, ha végre megjön ez az kis elcseszett alkatrész, akkor melegítéssel lehúzom róla és a szűrővel együtt megy a kukába. Az, hogy a renault nem gyárt ilyet, nyilván direkt az meg külön nonszensz kategória. Én nem szoktam spórolni szinte semmin, de azért hadd ne vegyek már meg egy teljes gyári üzemanyagcső rendszert 44.900.-ért, mikor csak arra az 50 ft-os gyártási költségű csatlakozóra van szükségem.
-