-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dj79
senior tag
Tisztelt Topiklakók!
Úgy néz ki, utolért a légzsákszalag átok (m2 ph1)
Komárom-Esztergom megyében esetleg tud valaki szakembert ajánlani, vagy marad BP?
Köszi előre is a válaszokat
-
#47205632
törölt tag
válasz diablo1984 #59851 üzenetére
Jah. De a 10 az sok már, annyi biztos. Mire az kijut az utastér 50 fokos levegőjébe az nem hűt semmit.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #59847 üzenetére
Nem. Gyárilag az ott bizony silány műanyag, ezért is 10-ből 10-nél kattogni fog. A fém tartósabb, talán örükös, de előtte be kell csiszolni az éleket és azzal a crc-vel jól bekenni, különben hányinger lesz kinyítni az ajtót. Ha rendesen bekopik, ami kb 2-3 hét, öröm lesz kinyitni...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #59803 üzenetére
Szted bent hagyja, ha képes rendelni egy komplett csőrendszert is 1 csatlakozó miatt?
Konkrétan amiatt az elcseszett csati miatt (nyíl) van/volt/lett az egész hercehurca és ugrott 45K a zsebből...Nonszensz (szabad)rablás kategória...
[ Szerkesztve ]
-
kova1
csendes újonc
Eagle topiktárs ez nem semmi, taposod rendesen a gépet:
2018-02-21: "Az enyémbe 350 az ismerős lagunájába..." (#56986)
2018-03-08: "a sas 1 hete lépte át 400 ezret,..." (#57254)
2018-06-18: "Bár közeledve az 550 ezerhez,..." (#59804) -
-
nünüke1975
aktív tag
Milyen műanyag illetve gumiápolót használtok?Gondolok itt az ajtók oldalán lévő fekete védőcsíkra,lökhárító aljára,a kerekekre illetve a belső műanyagokra pl.műszerfal ajtók belső műanyagok.
Megane 3 grandtour -
Pecc
őstag
válasz Yoshida #59837 üzenetére
Köszi a tapasztalat megosztást, sajnálatos esemény lehetett az életedben.
Nálam majd kiderül, mi lesz az igazság, ha szerelőhöz kerül. Ha ugyanez lesz, mint neked, gyorsan elkerül a portáról, ennyit, erre a kocsira, egyszerre, én nem fogok költeni. Hátha megúszom töltéssel és kompresszor felújítással, az mégse annyi -
bangatti
újonc
Sziasztok!
segítségeteket szeretném kérni. voltam pár szerelőnél már de nem tudják mi az autóm baja. clio 4-esről van szó 1,5 90lovas diesel motorról lenne szó. az alapjárat elkezdett ingadozni majd volt olyan is hogy le is állt. esc, fuel injection, hill assist, meg volt olyan is hogy start stop hibakódot is kiírt. még egy hiba hátha találkozott valaki vele. a klimám ki szokott kapcsolni ha kikapcsolom és vissza rövid ideig megint működik. ezzel találkozott már valaki?
az aksit már ellenőrizték nem az a baja. fót és környékén tudtok nekem ajánlani egy szerelőt aki megfogja oldani a problémát?
Előre is köszönöm a segítséget. szép napot kívánok mindenkinek[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz nünüke1975 #59862 üzenetére
Én itt kaptam ötletet, hogy glicerint használjak.
A gumikat az ajtóknál azzal kezeltem le és nem is ragadt be egyszer sem télen. Mondjuk belülre a műanyag felületre nem használtam még.
Ezelőtt kívülre meg gumibalzsamot használtam, szilikon alapú.
Egyébként ezt néztem ki belülre. Mondjuk kívülre is használható, gumira is.
-
Josi
aktív tag
válasz rob210 #59773 üzenetére
Elkészült az autó.
A szép hosszú fém fékcsövön a kipufogónál van egy rész, ahol még valami szövetszerű bevonat is van rajta.
Na az alatt rozsdásodott és lyukadt ki.
Kicseréltettem mindkét oldalt rézre. Remélem ezzel nem lesz gond.
Szerelő megnézte a gumicsövet, és a kerékhez menő fémcsövet, azokkal nincs gond.
Egyúttal el lett végezve a fékfolyadék csere is. Úgyis már nagyon aktuális volt.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Xantomas
őstag
Megane hátsó kerékjárati burkolatokról 4 ből 2 záróanyája hiányzik.
Dialogisban 77 03 041 045 cikkszámmal fut. Rendelnék egy párat, mert a meglevőt is a szentlélek tartja a helyén, és nem rögzíti teljesen a műanyag burkolatot, ami folyamatosan zörög.Viszont ami dialoban van, az úgy néz ki, mint ami kocsin van, egy műanyag szárnyas anya, (ki is van belőle szakadva a menet). Amit már kidobnak a keresők, azok egy perforált, hajlított acél lemezek.
képIlyennel találkozott valaki?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok
A hajtókar csapágy mennyire problémás ezeknél az autóknál.Tudom régen gond volt velük de mi a helyzet egy megane 3 1.5 dci 110 lóerős 2010-es gyártású autónál? -
Xantomas
őstag
válasz molnarpeter #59872 üzenetére
Abban biztos vagyok. Nem fontos hogy műanyag legyen. Ha szándékosan változtatta a Renault az alkatrészt, annak oka van.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez lehet, hogy neked röhejes, nekem nem az, de most, hogy még jobban belehúztunk a társammal, kb már inkább hetente cseréljük az olajat, csak is xado luxury drive-ot kap és persze a szűrőket. Pl teljes fék felújítás is esedékes, pedig télen volt, jah meg új gumik, pedig pár hónapja cseréltem...etc.................
Az meg nem publikus.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz bangatti #59878 üzenetére
Hát, ha maga az UCH hardwaresen döglödik, akkor azon a program újraírása nem segít.
Esetleg kommunikációs probléma is lehet, magán valamelyik adatbuszon, azt pedig okozhatja a csatlakozó kontakthibája.
Pont minap lattam egy threadet az eevblogon, ami a Continental UCH-jának a fos gyártástechnologiája miatti degradációját tárgyalta. Ha garis még az autó, én márkaszervízbe vinném a helyedben. Szerintem ők már tudnak róla, és erősen visszahívás gyanus lesz, de ahhoz az kell, hogy minél több hibás egység kerüljön be. Nem lepődnék meg..."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
FRENK1988
veterán
Ugy nez ki a katalizatorom megfekudt. Az utangyartott milyen minőséget képvisel? Milyét érdemes bele venni? A gyári árát picit sokallom
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
#47205632
törölt tag
Ilyen használat mellett jó olajjal el lehet menni a longlife Km tartamot, eleve erre lett tervezve. Az a baj, hogy sokan ezt átlagautósok félreértelmezik és benne hagyják 30 ezerig akkor is, ha 5 év alatt fut annyit a kocsi és csak boltba járnak vele.
De ha pár hónap/hét alatt belefut akkor nyugodtan maradhat, nem kell tízezrenként csere. Aztán persze mindenki azt csinál a kocsijával amit akar. -
rob210
Topikgazda
válasz bangatti #59878 üzenetére
Ki kell deríteni mi a baja.
Ha diaggal kommunikál, akkor az is lehet nem ez a hiba.
De 90%- ra teszem ezt.
Érdemes lehet szétkapni átforrasztani, be wd 40-ezni.
Akkor szokott leginkább megdögleni, ha valaki klímatisztító habot használ, a légvezetékekbe.
Az ugyanis mar és eloxidálja az egészet.
A kormányoszlopnál van.Renault power
-
bangatti
újonc
válasz rob210 #59885 üzenetére
Tudsz esetleg valakit ajánlani aki megnézné?
A legutolsó opciónak szeretném hagyni mert valószínűleg ott is emberhiany van es ki tudja mennyire értenek hozzá. De van egy ismerősöm aki a gödöllőiben melozott es odaszólna hogy jövök de ha ajánl valaki 1 szakit aki ért hozzá inkább azt választanám.üdv[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz bangatti #59887 üzenetére
Én annyit tudok mondani, hogy már magyon régóta együtt dolgozik a csapat. És nem 5 évre kell gondolni.
A mi autónk ott volt szervizeltetve, amíg garanciás volt, az előző tulaj által és én is voltam ott egyszer.
Az előző tulaj végig és én is elégedett voltam. Beengedtek a szerviz területére, kérdezhettem és a munkafolyamatot is megnézhettem. Pont a hűtővíz cserét.
A márkaszervizek közül talán az egyik kivétel, amelyikre rá lehet mondani, hogy jó.Ezzel annyit akartam írni, hogy talán tőlük nem kell tartani és ott lehet opciónak.
Bár hozzá kell tenni, hogy ezek a tapasztalatok a kötelező szervizekkel kapcsolatban vannak.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egy kis kiigazítás, aztán zárjuk és lapozzunk, mert a tkm tele van már ezzel az egésszel...
Az őszinte helyett, ebben inkább szarkazmust érzek, de lehet tévedek és valahogy nem is értem miért kell ennyit ezen rugózni!
Ezen a fórumon több olyan ember is van, aki évi 300+ ezer között vezet.Diablo kolléga is írta, hogy 10 éven át ment folyamatosan Németországba, gondolom neki is szaladtak a kilométerek az autójába.
Márpedig, aki szinte az autópályán "él" nevezzük így, és 200 felett tolja ott brutálisan gyorsan tudnak a kilométerek "futni" az autóba. Ez nem olyan, hogy 1 héten párszor beleülünk és megyünk 90-130 között 100-200km-ert "oszt jó van".
És nincs itt semmi csigalassúság, azért lesz ennyi "csak" vége, mert még befogtunk 2 autót, amit a kollégáim vezetnek, nekem még így is bőven megéri, egyrészt, mert néha tényleg fel kell pofoznom magam az utakon, bár szinte folyamatosan megy a kihangosító a telefonálgatások miatt., De ha az nincs, hiába a rádió és hangosan, nagyon monoton tud lenni, ilyenkor muszáj ki állni 5-10 percre, mondjuk egyébként is elég gyakran kell kiállni, mert ilyenkor az az autó 20 liter körül zabál. Bár ekkor is szinte online intézek mindent, lényegében, ahova odaérek, csak papírmunka marad..Szóval... az üzlet kiépítése a lényeg és az szinte már túl is van teljesítve. Emiatt megérte bőven az autóba "költőzni". Pár embernek (akiben megbízom, vagy jóban vagyok) privátban már leírtam, hogy mit miért csinálok, ki vagyok, hogy megy az autó, pl 250 felett, ami GPS szerint "csak" 237. Eddig évi 100-130 ezer került bele, most belekerül 200, nagy kaland és hihetetlen lehet azok számára, akik itthon ebben az elbaxott országban évi 5-10 ezret nyomnak le főleg városban. Ez nem alkalmi munka, több mint 20 éve ezt csinálom/csináljuk, de most 2-3 éve indult meg annyira, hogy érdemes volt Európát miatta bejárni, oda-vissza napi szinten éveken át, motelben, szállodákban aludni...etc. Főleg ezért is tuningoltattam, az alap 130 lóerő I(ami a valóságban 157 körül van) ezek után már szinte egy vicc..
Én már nem csinálok olajcserét sem, csak levegőszűrőt (a csomagtérben legalább 5 Mann, meg luxury drive olaj ott figyel, ha épp úgy alakul), 5-6 ezrenként kivágom a régit és megy bele az új és ilyen sebességnél bizony elég mocskos is lesz.
Ulm-ban, ahol a kerámiázták az autót, ott csinálják nekem az olajcserét, mindig úgy van kiszámolva, ha odaérek, akkor max 12 ezer lehet benne, de inkább 9-10 ezrenként szoktam oda beesni.
Ott simán hagyom az autót, itthon azt sem engedem meg, hogy a kicseszett ajtót kinyissa, hogy benézzen az utastérbe. Aki szinte kint él, tudja, hogy mekkora különbség van szerelők között. Az olyan, mint pl Robimester is, olyan kevés van, mint fehér holló!Ebben az évben már 3 garnitúra gumit nyaltam el, és valószínűleg ma hozzák ki, vagy hétfőn az új Good Year-eket. Ez a gumi nekem nagyon bevált. A fékeim szinte már alig látszanak, pedig február környékén lett beletéve az új ATE, előre és hátra is, deezt is cseréltetem most nyilván. Sajnos az üzemanyagszűrő még mindig azzal a csavarral ott, de azt én holnap végre kicserélem. Egyébként Forceberg kollégának igaz van, tökmindegy, hogy vízleválasztó, vagy csavar van, ha nem vízérzékelős az autó... Ulm-ban mondták, hogy kb 2-3 óra a teljes üzemanyag rendszer kicserélése, na most nekem még az olajcsere is alig fér bele, pedig az kb 30-40 perc náluk és akkor ki sem csöpögött rendesen a régi.
Azt hiszem nagyjából leírtam mindent, most pedig megkérem Robibát, hogy este szépen radírozza ki, ami ehhez kapcsolódott, köztük ezt az irományt is.
Lapozzunk.Nekem meg úgy is indulnom kell. Ettől függetlenül online vagyok mindig, mindenhol...
----------
Jah, hogy on is legyek. A klíma 0.7 fokos hideget kezdett el fújni, ez meg hogy a csába lehet, eddig kb 3-4 fokosat fújt és úgy is meg lehetett fagyni az autóban, most mitől lett hidegebb?
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Sziasztok!
Valakinek volt már Renault Scenic 2 -őn kettőstömegű lendkerék + kupluncseréje?
Ha igen mennyibe került? Hova érdemes vinni Bp. környékén? (Érdekel távolabbi szervíz is, ezért az összegért megéri messzebb is elutazni.)
Én kaptam 2 alkalommal 400- 450 EFt -os, egy alkalommal látatlanba 250- 300 EFt -os ajánlatot.Köszi a válaszokat előre is,
András -
rob210
Topikgazda
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #59896 üzenetére
300as ajanlat nem lehet, hogy felujitottra vonatkozik? Egyik kollegam nemreg vett egy mazda 6ot es szinten ilyen elott all. Ő is kapott 600as ajanlatot meg van aki felujitatja. Az en szerelomet megkerdeztuk,azt mondta anyagkoltseg 228 (minden benne van) a szereles meg 30-50 kozott, viszont nincs ra kapacitasa jelenleg.
-
senior tag
válasz kisgyerek85 #59897 üzenetére
Tehát azt mondod a 300 nem reális egy komplett cserére?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chrome
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- Projektor topic
- További aktív témák...