-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Gabady #59500 üzenetére
Persze, ezzel egyet értünk, hogy a gyári magasságával ultragagyin néz ki.
Amikor eladás előtt visszaemeltük, rossz volt ránézni, na meg kanyarogni is rossz volt.Mod.: a xenon témát annó végigjártam én is (nekem ph2 volt), de simán 100k fölötti összegbe lett volna hivatalosan beépítve, így elengedtem.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gabady
aktív tag
Ph2nél azért nem cécóznék annyit, mivel ott mindkét lámpa projis. Ott ugye a vetítési kép fasza, és ha normálisan be van állítva akkor no problem. Projisba meg LED is tök jól világít. Ph1nek meg a sima foncsoros lámpával sok variácio nincs sajnos. Viszont, kurvajól néz ki. ( mármint a projis)
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
Amúgy itt sok az okos ember. Szeretnék vásárolni váltógombba való műanyagot ami tartalmazza a váltó kiosztását. Viszont sehol sem találok ebben a variácioban. Megfordult a fejemben a gyártása is 3d nyomtató vagy cnc gép segítségével.... vagy itt vagy pm-ben aki tud sikítson.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Xantomas
őstag
válasz molnarpeter #59505 üzenetére
Felejtős, ott sincs. Baumgartnernél molyoltak rajta 2 honapot, nem tudtak beszerezni (jóhiszeműen ezt mondom, lehet csak sz@rtak az egészre)
Gabady
Négy hónapnyi levelezgetés, utánajárás, utàn feladtam.
Ilyen, ND0-s valtohoz való komplett váltógomb se betét nincs. Se gyári, se utángyártott, se kínai. Minden raktár, ami volt kiürült, de nem mi vagyunk egyedül. Többen az RS forumon is ezzen szenvednek. Ha van kedved, lehet venni közel 100 GPB-ért egyedileg CNC-zett, eloxált alu betétet, amibe még egy szép RS felirat is benne van. Nekem ennyit nem ér meg.Elkezdtem megrajzolni Inventorban, de miután épp vizsgaidőszakom van, ezt félretettem. Ha kész a terv, július elején átküldöm, vagy nyomtatok eggyel többet, és olyanra fested amilyenre szeretnéd
Nekem most egy botom left R-es van betéve ideiglenesen.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz molnarpeter #59507 üzenetére
Ami volt bontóban, arról meg ugyanúgy le van kopva a festés, amin a számozás van, szóval ugyan ott van az ember.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz molnarpeter #59509 üzenetére
Nem. Csak festett.
Ilyen új állapotában:"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Jaded
senior tag
válasz rob210 #59489 üzenetére
Ilyet mentem el venni egy óra után. Ez meg állandóan leesett, alig akart belekapaszkodni, szétnyílt. Most kézzel ráhúztam, sztem le is fog jönni 😊
Mágus2: gondoltam arra is, de nem tudtam, hogy belül megsértek-e valamit. Egyébként gyakorlatilag nincs hely semminek. Ott megy egy víz cső, klíma cső, ventillátor ott van 😃
Renault Megane IV Limited
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59512 üzenetére
Már tárgytalan. Úgy döntöttem...
Az én autóm simán megérdemli, hogy az is teljesen új legyen benne,. Tegnap délelőtt megrendeltem az egész üzemanyagcső rendszert, amikor megjön, akkor meg kicseréltetem. Soha nem hagyott cserben én a service lámpát is csak párszor láttam égni elfelejtett olajcsere nullázás miatt, és mikor felemeltük és a hátsó kerekeket megforgattuk, na az nagyon nem tetszett neki, mert beindításkor úgy hibára vágta, hogy ő bizony innen el sem indul, amíg le nincs ellenőrizve a fék. Diag pontosan kiírta, hogy a levegőben forgott a kerék, töröltük és ennyi. Az előbbi hozzászólásodban azt a "legózást" meg nem is értem konkrétan. Ezt ide, azt arra meg hosszabbító. Már-már kókler megoldásnak tartom. Valami vagy gyári, vagy semmilyen, nem Robimester?
9.89-es is jön egyébként nekem majd valamikor, abból is 10db 4700 ft volt. Ezek meg 1db-ot árulnak 2600-ért.
Értem, hogy kell keresni is ezen a filléres terméken, amit ingyen küldenek a Kínaiak, de 4.500%-os haszont ne tegyen már rá. Ha ez a termék ilyen keresett, azt hiszem aranyárban én is elkezdem árulni.Egyébként kíváncsi vagyok, hogy a 9.89-ces szája vajon mekkora lesz? Nyilván addigra mire ez kiderül, nálam már vadiúj csövek, meg csatik lesznek mindenhol.
-
-
FRENK1988
veterán
Scenic I hátsó ablakmoso fuvokat hogy lehet levenni. Fenyezonel volt es szerintem eldugult
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
Nem nem a Legozás nem gyári viszont kifejeezetten szakszerű és örök életű megoldás.
Váltottam már így ki gyorscsatlakozót, hibátlanul teszi a dolgát, 4 éve volt.
Ez pedig nem kínai hanem rendes gyári Francia beszállítótól van.
Ők csak gyári vagy gyári utángyártottat hoznak.
Valamint lényegesen olcsóbbak mint a szalon.
Hidd el egy ideje vásárolok tőlük, náluk még sose kaptam gagyit vagy selejtet.Renault power
-
#47205632
törölt tag
Pótféklámpát lehet ledesíteni utólag? Mert azt tudom, hogy az indexért harapnak pl. A gyári szar állandóan kontakthibás, most épp működik de mindig valamelyik izzó nem jó benne attól függően hányszor csukom be a hátsó ajtót.
Kap egy piros ledcsíkot, fixre forrasztva a vezeték végére és kezit csókolom kontakthiba megszűnik létezni. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59519 üzenetére
Ez pedig nem kínai hanem rendes gyári Francia beszállítótól van.
Ok, akkor rendelek belőle, ha ezt mondod/írod.
Év végén pedig, mikor befejezem ezt sok, nagyon nagyon sok(k )utazgatásos melót, akkor majd kicseréltetem a teljes üzemanyag(cső)rendszert (is). Addig felkerül az is a polcra a többi alkatrészhez. Azt hiszem, így lesz a legjobb, mert akkor úgy is minden meg lesz csinálva rajta és szépen megy a garázsba. Dynamat-tal az egész autó ki lesz bélelve, bekerülnek a padláson rohadó "hájtek" hangszórók is ezeket a gyári ganékat, meg látványosan fogom a kukába dobálni. Ezt is már rég meg akarta mcsinálni, de egyszerűen nincs időm erre. A kijelzőt is kukáznám, ha tudnám biztosan, hogy pl egy ilyennel frankón fog működni, mert ugye rönóéknál megállt a fejlődés 2013-ban térkép frissítésben. Tehát ennek még utána kell járnom, hogy kormányról IS minden frankón vezérelhető legyen.Szóval a saját elavult rendszere...
Itthon ez még annyira nem is gond, ebben az országban egy nyár alatt sem tudnak elkészülni egy kb 1 km hosszú felüljáró újra betonozásával, mert annyira elcseszett és elavult módszerekkel dolgoznak, kint meg közel 1 hónap alatt épül 20-50 km autópálya, naponta frissül a térkép. Ezért is van bedobva az ipad a kesztyűtartóba, a saját rendszere meg szinte használhatatlan az országot elhagyva. Mindegy, egy a lényeg, év végén akár még újra is fújatom az autót, ha kell, nyilván nem kell, mert kerámiával nagyon szép. de bármit megadok neki akkor, hogy szinte új legyen
Kettőstömegű, egr, kuplung etc minden új lesz rajta, viszont arra nagyon kíváncsi lennék, hogy vajon meddig bírnák ezek tényleg. Ha addig nem megy tönkre, sosem fog kiderülni, márpedig ennek jele sincs...Akkor, mint írtam min 590 ezer körül lesz benne és az enyémben minden gyári, váltó meg ami a motortérben van. Minden cső, szíj, rúgó és semmi bajuk. A futómű viszont már sokszor fel lett újítva, de ezt írtam is. Az olyan, amilyen. Nem ide való. Tehát év végén (után) már lesz erre idő, de addig csak családdal akarok lenni, ha itthon vagyok.Most a legfontosabb, hogy végre ki legyen már cserélve az a....izé végre üzemanyagszűrő.
Ezért most be is dobtam a kosárba, de naná, hogy nem tudok akkor már onnét rendelni átlátszó új frankó benzincsövet is mindjárt. Legalábbis én nem találtam... mindegy, azt majd berendelem itt, valamelyik autósboltban és akkor fentről a légtelenítőtől kicserélem azt is...[ Szerkesztve ]
-
opti06
aktív tag
Sziasztok!
clio ii 1.6 16v, régóta szenved alapjárati gondokkal, már volt cserélve holtpont jeladó, hőgomba, map szenzor.
Jelenlegi probléma:
indításnál van szépen alapjárat hidegen/melegen
viszont ha nagyobb fordulatról (2k+) hirtelen kuplungolok pl megállás miatt tehát nem váltok vissza vagy kinyomva tartom kuplungot hajlamos lefulladni, vagy leesik alapjárat 500ig és onnan mászik vissza 750-re
nem szépen engedi le 750ig, hanem alá esve felemeli vagy lefullad.Ha 1000-1500 körüli fordulatnál kuplungolok megállás miatt akkor nem fullad be, de hirtelen néha ez nem megy motorfékkel addig..
Lehetséges alapjárati motor?
kipucoltam alapjárati motort is már, illetve minden tömítés szelepház tisztítva fals levegő nem lehet elvileg. -
#47205632
törölt tag
válasz molnarpeter #59524 üzenetére
Nem hinném, hogy a rendőr ezért kikapna a sorból, műszakin esetleg, de szerintem telibe szarják ott is. Mi szarokat átengednek ott is sokszor...
-
FRENK1988
veterán
Ma hazafelé egy temposabb etap közepén felvillant a hires motordiagnosztikai lámpa. A kocsi jól húz, indul sípol dalol de a lámpa ég. Lehet köze hozzá hogy a kocsi kb 2hetet állt a fenyezőnél es most meg lett noszogatva?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
FRENK1988
veterán
-
senior tag
Sziasztok!
Renault Scenic 2 JM elektromos kézifék kérdésem lenne hozzátok.
Több alkalommal tapasztaltam, hogy miután leállítom a kocsit és behúz a kézifék, a bal hátuljánál az autónak érdekes hangos kattogó hang hallható, ami nem szűnik meg a vezetőoldali ajtó kinyitásáig és a kézifék kiengedéséig. (Rég óta kézifék hibát ír az autó, de ettől független működik rendesen.)
Van/ volt bárkinek ilyen tünete?
Mi lehet a gond?
Nem lehet az elektromos kéziféket valahogy kikapcsolni? Nekem nem fontos, hogy behúzzon automatikusan igazából.Köszi,
András -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59519 üzenetére
Azt hittem holnapra itt lesz, mert még az éjjel rendeltem meg, azóta függőben és persze a készleten, átváltott rendelhetőre. Azt írja, ha 15 óráig befut a rendelés, akkor másnap kiszállítják.
Márpedig, ha így van, hogy még sincs raktáron, akkor nem leszünk puszi pajtások.
Hát mi a tkm ez a csati, ezt nehezebb szerezni, mind aranyat találni! -
baluka6
aktív tag
válasz rob210 #59473 üzenetére
Reményeim szerint szombaton megyekén is.
Esetleg tudunk már valami időpontot, hogy hány órától lesz az összeröffenés?Letudtuk a nászutat a gépállattal ( M2 limo, 1.6 benzin), 2500km-t tettünk bele 1 hét alatt. Zebegény - Garda tó - Jesolo - Zebegény volt az irány, Ausztrián keresztül, végig autópályán. Ahol nem volt építkezés óra szerint 140 volt az utazó tempó. A végére az átlagfogyasztás 6,7 liter lett, végig klímával és hibamentesen!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59543 üzenetére
Nem számítottam rá, erre ma megjött, mivel még mindig függőben van náluk a rendelésem. És semmilyen értesítő nem jött, gondoltam így is van...Épp úgy döntöttem, ha hazaérek felhívom őket, de aztán itt várt a GLS csomag. Majd csinálok róla képet, de ez biztos jó már, szemre is jóval vastagabb.
:-)[ Szerkesztve ]
-
Shamat
aktív tag
Faterom is szeretne venni egy kettes Lagunát, viszont neki a V6 sok lenne, 1.8 vagy 2.0 benzinesben gondolkozik. Melyik motorral szereltre beszéljem rá?
DEAD LIKE ME