-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok
Otthon ki tudom cserélni a kipufogó dob felfüggesztését?
-
M@rdel
őstag
Sziasztok,
Mennyire jellemző az 1.4 8v motoroknál a hengerfej tömítés hiba? Thalia 1.4 8V 2004
Mert egy-két kolléga kezdi rám hozni a frászt azzal, hogy ezek úgy is hengerfejesek lesznek.
Egyébként tiszta és nem fogy az olaj/víz, nincs hab a betöltőn, nincs fehér füst.
Egyedül a hengerfejen lévő olaj utalhatna rá, de az szerintem a szelep dekni alól jön. Kell ezzel foglalkoznom? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #59548 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz M@rdel #59552 üzenetére
398ezerrel adtam el az előző meganeom, úgy higy nem volt hengerfejes.
Ezeket az urban legendeket utálom.
Nekik meg úgy is körömnő a pöcsükre.
Mivel tudják ezt alátámasztani két ilyen motoros kocsijuk is volt már ami hengerfejes lett? Vagy a szomszéd kutyájának a bolhája mondta?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #59558 üzenetére
Jó az is, de én biztos a 2.0 át venném ennyit írtam
Az étvágya sajnos az 1.8 nak semmivel sem kisebb.
Viszont ritkább mint a 2.0[ Szerkesztve ]
Renault power
-
kisninja
őstag
válasz diablo1984 #59558 üzenetére
Az enyém 2007 es és nincs benne kettőstömegű. F4R714 viszont az F3R ben meg van.
Ja 2.0 és zabál de imádom.[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
nhpeti
tag
Sziasztok!
A napokban nézegettem több Megane I-est a hasznaltauto.hu-n. Szerintetek egy 2002 környéki, papíron kb 200e km-t futott de kívülről is megkíméltnek tűnő 1.4 16v megane classic (sedan) 400ezer forint környékén mennyire lehet jó döntés?A szokásos gyújtótekercs/trafó problémákon kívül szokott valami komolyabb baja lenni ezeknek a motoroknak? Legtöbbször városban használnám.
A futómű mennyire tartós ezeknél az autóknál? Meddig bírják az eredeti és az esetleges utángyártott alkatrészek a vidéki rossz minőségű utakat?
Mit érdemes megnézni, mire figyeljek elsősorban mielőtt megvennék egy ilyen autót?
-
rob210
Topikgazda
válasz nhpeti #59562 üzenetére
Nekem egy 2000es 1.6 16 v classic van.
Tehát némi rálátással rendelkezem
Az autó nem hogy vállalható, hanem egy okos döntés olcsó közlekedési eszköznek kiváló.
Az olajra érzékeny, főleg a váltónál.
Illetve a hátsó futómű, mostanra elkezdte megadni magát mindegyinkél két féle megane I es van amelyiken már felújították a hátsó hidat és amelyiken fel fogják újítani.
Ez 70e a felújított komplett híd plussz szerelés, ha nem tudod kicserélni magadnak.
Tehát ezt érdemes átnézni, amúgy elég olcsó hozzá az alkatrész nincs agyon elektronikázva, viszont klíma és egyébb kényelmi és biztonsági felszerelések már vannak benne.
A trafó az valóban gyenge pontja amíg nincs kicserélve densora vagy berura.
Alámászva még érdemes megnézni, hogy a váltóolajat engedi-e , mert szokta.
Ez a szemeteléstől, a durva folyásig terjed, ezért kell megnézni.Én szeretem most már elég régóta van alattam a kis guruló műhely.
Imádom a csomagtartóját, minden belefér.
Egyszóval, ha átnézett darabot veszel, meg leszel vele elégedve.Renault power
-
Tomi0703
őstag
Üdv!
Megadta magát a kipufogó tartóbakom. Jól gondolom, hogy Hutchinson a gyári ugye? Az mehet bele?
Hátsó hídszilenteket kéne cserélnem. Ez lenne az? Ha igen, ez a Moog mennyire okés. Úgy olvasgatom, hogy gyári kellene bele, de azt sehol sem találok. Esetleg rákérdezek, hogy lesz-e a közeljövőben [link].
Valamint, hidegen ezt a hangot adja. A hosszbordástól jön. Mi lehet ez? Feszítő, szíjtárcsa vagy csúszik a szíj? videó Csak hidegen, pár km után elhallgat.Laguna 2 ph1 1,9 dci (120 le)
[ Szerkesztve ]
-
Robi81
tag
sziasztok
Megane 2 (2003 1.6 16v kacsa)a multkor alánéztem és a váltóból mintha csepegne valahol az olaj.ennek nehéz a tömités cseréje?le kell venni hozzá a váltót?illetve hol szokott elengedni?szintet még nem néztem mert csak lehajoltam de hétvégén megnézem aknába. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz nhpeti #59567 üzenetére
Ha ül a feneke.
Azaz ha terhelve van eltűnik a kerék a kerékjárati ívben..valamint terheletlenül sem ágaskodik a fara.
Oldalról ha megnézed és sokkal magasabban van az eleje mint a feneke akkor kezdi megadni magát.
De nem feltétlen gond jó alkupozíció!
Aztán ha felújíttatod legalább tudod hogy hosszú időre azzal nem lesz gond .Renault power
-
Tomi0703
őstag
válasz rob210 #59568 üzenetére
Köszi.
Mire figyeljek? Csak megrendelem a szettet és kész, nem?A hoszbordásnál pedig maga a stíj kezdi megadni magát véleményem szerint.
Az érdekes lenne, mert most lett cserélve (elvileg), a hosszbordás, a feszítő meg a szíjtárcsa is. Fater ismerőse csinálta, fater hozta el az autót. Azt mondta neki, hogy a szíjtárcsa amit vett nagyon gagyinak tűnt, így egy bontott gyárit rakott bele inkább helyette. Lehet akkor ez a probléma?
-
#47205632
törölt tag
Elvittem muter gépét meghajtani. Visszaérek vele, nyitom a kaput addig ketyereg, kiszállok, erős gumiszag. WTF?
Beállok, leállítom, alánézek. Hát a bal első vékony műanyag kerékdobból már leolvadt egy 30 centis darab.
Persze ő csak 50-nel totyog nála nem volt probléma, én meg elkentem neki 100 fölé aztán a menetszél odapasszírozta a gumihoz és azt a vékony műanyagot hamar meg is ette. De legalább a kocsinak nincs baja, a guminak sincs baja az a lényeg. Kicsit megijedtem, hogy megsült szegény, de nem az volt a baja. Szegény kocsit sajnálnám, a Renaultnak lelke van.Ja hát azért az 1.5 DCi 65 lóval az érezhetően gyengébb, mint a 95 lovas kocsim. Alulról jobban megugrik és krúzolni jobban lehet vele, de aztán ahogy elkezd pörögni akkor megáll az élet, az enyém meg mászik szépen tovább. Ugyanazon az emelkedőn ez harmadikban már nem pörgött ki csak keservesen nem igazán ment 80 fölé, az enyém simán pörög tovább negyedikbe is 100 fölé csak úgy repül.
Jó forró volt a kidörgő vége, pucolódott a korom belőle az tuti.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #59570 üzenetére
Nem ismerem a kocsi előéletét de ez szíjhang.
Az hogy mitől van kopott tárcsa vagy kopott feszítő esetleg kopott szíj azt nem tudom, de a hangot a szíj adja.
Találkoztam már olyannal, hogy az új szíj meg volt nyúlva, ezért szoktam beépítés előtt mindig összemérni a régivel.De a bontott gyári miért jobb mint az új utángyártott?
Arra nincs garancia a "gagyira" meg van.Renault power
-
Shamat
aktív tag
Bakker. Mi történhetett a gépesemmel? Egy körforgóból kijövetelkor egyszer csak elkezdett kis fordulaton rángatni, és alapjáraton is mocorog a motor és ingadozik is. Magasabb fordulaton nem rángat. Jól sejtem, hogy nem jár a hat hengerből az egyik? Trafó? Vagy esetleg ugrott volna a vezérlés? Viszem szerelőhöz, de a kérdés, hogy elindulhatok-e így vele jó 15km-re? Mondjuk haza kellett jönnöm vele úgy tíz kilométerről, azt túlélte...
DEAD LIKE ME
-
Nordik
őstag
Kicsit Off téma. Mi a helyzet akkor ha megbuntettek azért mert zöld területen parkoltam. Hozzáteszem legalább 20-30 autó áll azon a zöld területen mivel képtelenség parkolóhelyet találni már délután 4 óra után nemhogy este fél 11kor egy délutános héten. Bejarhatom akár az egész lakótelepet. Egyelőre beszéltem az ügyintézővel egy nyilatkozatot kell kitoltenem, hogy valóban enyém az autó stb. majd később fellebezhetek a határozat ellen. Járt már valaki hasonló cipőben? Esetleg érdemes a lakótelep kepviselojevel beszélni?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #59578 üzenetére
Igen én is kaptam ilyet anno zuglóban.
Én arra hivatkoztam, hogy nem ismertem a szabályozást (ami igaz is volt, vidéki lakosként) ezért egy figyelmeztetésre és a következő ilyen parkolásom 30ezres büntetésére enyhítették az akkori 5e-s bűntetést.
Többet nem is álltam oda, mert én valóban nem tudtam erről a szabályozásról.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #59579 üzenetére
Valamit ki kellene találnom, de az a baj én meg azt se tudom megcsinálni, hogy nem állok oda többet mert tényleg annyira nincs parkolóhely, hogy ennyi erővel felesleges autót tartanom. Többször volt már este, hogy 20 percet bolyongtam és sehol nem tudtam megállni. Ezekről a tényekről elvileg lehet nyilatkozni ha kell fényképekkel bizonyitom nekik az állításom. Vicc ez egyébként.
-
Nordik
őstag
válasz forceberg #59581 üzenetére
Ez a füves terület körülbelül 200 autó parkolasara adna lehetőséget, de szerintem keveset mondtam. És nem használják semmire egy tömbház mögötti rész ahova mindenki évek óta parkol. Mit érdekli akkor oket, hogy szerencsétlen több műszakban dolgozó este nem azzal akar még törődni mikor fáradtan haza ér a munkabol, hogy parkolóhelyet keressen vagy 20 percig a semmiert, mert úgyse lesz. Mindenesetre tudom, hogy szabályt szegtem, de nem fogom annyiba hagyni a dolgot igyekszem beszélni a terület képviselőjével.
-
rob210
Topikgazda
Urak lesz ebből a találkozóból valami szombaton, vagy kiscsoportos foglalkozás lesz?
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #59583 üzenetére
Én ott leszek. 10-re? 9-re? Nekem mindegy.
Igaz, azt már meg sem merem mondani, hogy max. 1-ig, mert berendeltek délutánra dolgozni, és csak némi "nemérekbeműszakkezdésre" engedményt sikerült kibulizni."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
#47205632
törölt tag
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #59584 üzenetére
Akkor már csak 3 an leszünk. Ennek így nem sok értelme maradt. Ráadásul én csak 11 re érek ki.
Mindig ez van....
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
lsc
nagyúr
Segítség kellene 2003-as kacsaseggű megane 2 1.6 16 v 113 lovas váltóolaj minőség és mennyiség?
Az élet kegyetlen .
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Van valakinek esetleg Megane II 1.6-os benzines automata váltós autója? Mi ezzel a tapasztalat, mennyire problémás ez a váltó? Ajánlott lehet megvenni? Vásárlás előtt a váltót valahogy tudom "tesztelni"?
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Geri89 #59593 üzenetére
Tesztelés szigorúan hideg motorral, legalább 1 napja álljon, ezt kösd ki. Fel és leváltásoknál nem ránthat, nem dobhat hibát. Ha nem padlózod, csak érzéssel, olyan 2500-3000-nél fel kell váltson. A funkcióválasztás P-ből R vagy D késik 1 másodpercet, az normális, a régi hidros vezérlés miatt.
Ha "csúszik", rángat, hibát dob, vagy otthagyod, vagy keményen alkudsz. Renault szerviz 200k alatt meg sem nézi. Nekem öcsémmel karöltve olyan 70-be megállt, olajjal meg minden bizbasszal együtt. Bár a belső 7000 forintos szűrő cseréjére, amihez le és ketté kell venni a váltót, egy éve keresek szerelőt, mert senki nem mer nekiállni.
Ha jó és megveszed, olajat KELL benne cserélni, bármilyen idióta urbán legend kering a neten és közszájon.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #59592 üzenetére
Ok fiúk akkor mikor lesz a kezdés? 9 mert átszerveztwm az életem ennek függvényében és akkor inkább korábban fejezzük be
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hz0917 #59599 üzenetére
Elég sok renaulttal találkoztam rövidke pályafutásom alatt volt amelyikben 614e km volt és köszönte semmi baja.
Igaz 100e km-ként cserélve volt benne az olaj. meg a szolenoid kitakarítva.
A gyári olajtöltettel valóban 200e körül megy el aztán beáll.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!