Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz asdf_ #75672 üzenetére

    Alapvetően igazad van.
    Viszont a jogalkotó úgy gondolkodik, hogy igazán hatékony eszköze a hívást végződtető szolgáltatónak van ez ellen a csalás ellen, mivel ő tud olyan monitoring rendszert kiépíteni, ami figyeli hívószámok felől a hívás gyakoriságát és időtartamát, amiből egészen pontosan kikövetkeztethető, hogy az adott hívószámot mire használják. És innen már csak egy lépés a hívószám automatikus (pl. egyirányú) blokkolása. Viszont a szolgáltatók pusztán jófejségből nem fognak rengeteg pénzt költeni egy ilyen rendszer kiépítésére, hiszen a költségeik optimalizálásában érdekeltek.
    Az más kérdés, hogy vannak olyan rendszerek (pl. kapuautomatizálás), amik fel nem vett, vagy igen rövid idő alatt megszakított hívásokra épülnek, ezeket pedig egy ilyen rendszer megszívathatja.

Új hozzászólás Aktív témák