Hirdetés
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- Xbox Series X|S
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
donmackó
addikt
Mekkora kötbérre számíthatok ha hűségidő előtt 3 hónappal felmondanám a szerződést? Januárban jár le a hűségem, de már nem igazán maradnék a Telenornál.
Ezt csak így itt hagyom ;)
-
Pixx96
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy telenoros kártyát ma jött meg interneten rendeltem le sima feltöltős kártyás sim mielőtt valaki megkérdezi azért rendeltem neten mer sürgős lett volna a kártya és nem érek rá a munkám végett elmenni venni ezen a héten.Jó nem is ez a lényeg hanem hogy ugye csak micro sim a legkisebb méret és nekem nano kéne ilyenkor mi van? ha beviszem a telenorba gond nélkül és díjmentesen cserélik vagy méret vágják ?
Üdv.
-
MODERÁTOR
-
TiMoN
senior tag
válasz Viktor0610 #43166 üzenetére
Telenornál a háttércsoport mennyi ideig vakarózik egy hiba elhárításon?
Számlazárással nem történt meg 2 előfizetésem csomagváltása a többi igen ezt panaszoltam be.
3 munkanapot mondtak, ma lejár... Eddig semmi nem történt és nem is kerestek.-TiMoN-
-
-
TiMoN
senior tag
válasz 4Grider #43168 üzenetére
pont ez a bajom, hogy +1 hónap mulva jóváírnak mindent.
6 előfizum van 2 mytariffos Családi csomag még ketyeg. Blue-ra nem kell CSCS.
6x1200 +nekem adatjegyet kellett venni mert törölték az előzőt hogy vált a csomag 1500...
nem kis pénz. nem fogom előre odaadni majd Ők jóváírnak.Szerencsére minden megrendelés, panasz rögzítve van (telefonom rögziti a beszélgetéseket).
Felügyeleti szervnek küldöm ha nem hívnak és mondják mi van. Telefonbeszélgetés engem igazol, sőt a hölgyemény azt mondta 3 munka nap alatt utánanéznek és korrigálnak mindent.Estig még van idő...
-TiMoN-
-
4Grider
nagyúr
A felügyeleti szervek is a jogszabályok alapján működnek. Ők is ki fogják várni a 30 napot. Szóval hiába van igazad, a határidőket nem véletlenül foglalták törvénybe. Természetesen az ügymenetet gyorsítja a felügyeleti hatósággal párhuzamos levelezés is, de a számlázási rendszerbe menet közben nem fognak tudni ekkor sem belenyúlni.
-
TiMoN
senior tag
válasz 4Grider #43170 üzenetére
Persze ezzel egyetértek a felügyeleti szerv 30 napos határidővel dolgozik, de az a Telenornak nem pár ezer ft-ba fok kerülni. Igaz nem az én zsebem gazdagítja nem is ez a cél, de remélem pár embert menesztenek akik nem végzik el a rájuk bízott feladatot.
15 éve vagyok náluk, ha ezt tudom nem ide hozok két új előfizetést hanem amin nincs hűség elviszem máshova számhordozással.
-TiMoN-
-
4Grider
nagyúr
Akkor én már egy tucat embert kirúgathattam volna. Nálunk egy flottát nem váltottak át szerződés szerint (10 munkanappal a forduló előtt visszaigazolva a váltást). Majd a következő fordulónapkor sem. Harmadjára már sikerült. Jó sok pénz járt vissza, néhány hónapig "ingyen" telefonáltunk.
-
tomp
félisten
No úgy látszik nem elég elektronikusan megírni a MyMusic hibát mert az az egyedi igénykezelési csoporthoz kerül. Azaz 30nap... Tavaly előtt októberben a 3hónapos hibát szimplán fb üzenetben jeleztem és úgy is elindult a 72óra. Az egy dolog, hogy meddig tartott...
Az előbb hívtam fel őket. Az ügyintéző jelezte a hibát a megfelelő csoportnak. Így már 72óra a vizsgálat.
Eddig elcseszett a hiba 2GB+3GB-ot. Most aktiváltak +5GB-ot. Ha sokáig húzzák, ez sem lesz elég.
Milyen hiba az amit csak 1hónapra tudtak elhárítani?
Vicces: reggel hívtak, hogy blue tarifa így meg úgy. Ugye tetszik. Mondom persze hogyne de hűség nélkül. Háááát. Mondom akkor erről ennyit. -
TiMoN
senior tag
válasz 4Grider #43172 üzenetére
Jelenleg én is azon vagyok, hogy megkeressem a felelőst.
Mikor jeleztem nekik, hogy akkor lejárt a 72 óra továbbítom a felügyeleti szervnek egyből elkezdtek hablatyolni. Vicc. Persze most "intézkednek"...
Várok 1 napot még ha holnap se érkezik visszahívás hogy mi van. Bejelentem máshol ezt a problémát.
Sajnos tudom a számlát ki kell fizetnem, jóváírás meg csak 1 hónap múlva.
Szóval ülnek 7500ft-m 1 hónapig majd. Azért a mai világban ez nem kis pénz.-TiMoN-
-
mtomi95
senior tag
Üdv mindenki!
Ma épp egy Telenorban töltöttem az egyenlegem, ott pedig rámbeszéltek egy 1500FT/1GB netet a régi klikk-em helyett.
Na szóval, nem lett mondva..., de ez már az adatkeret elfogyása után kikapcsolásra kerül.
Igazából ezzel sem lenne gondom, mert még így is jobb szerintem mint a régi 1300FT/150MB klikk. Bár majd ez kiderül, hogy válik be ez az új.
A problémám inkább az, hogy én abban a hitben voltam, hogy Klikk 1GB-ot kapok. Ennek ellenére semmilyen Klikk szolgáltatásom sincs. Helyette ezt írja a MyTelenor app: Megújuló adat jegy 1GB
Kerestem, de nem igazán tálaltam a Telenor weblapján erről infót, csak a Kilkk 1GB van és a Plusz 1GB ami ugyan ennyi, de ahhoz kell másik net és egyszeri dologról van szó!
Kártyás vagyok, nincs másik net szolgáltásom ezen a megújuló nevűn kívül! Egyedül csak a feltöltéssel járó hiperszuper király adatforgalom, ami most is tart.
Megújuló, ez akkor gondolom havidíjas, de mi a fene a különbség van a Kilkk 1GB meg eközött?
Van valami hátránya?Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el az USB pendrive-ot...
-
TiMoN
senior tag
52! percig tartott az ügyintézőnek átnézni mindent és jelezni a panaszom.
Itt már 30 napot mondott Természetesen a 7500FT ról nem tudott mit mondani, ki kell fizetnem és majd jóváírják.
Mindegy holnapi nap folyamán Telenort bejelentem a fogyasztóvédelemnél, mivel minden hívásom rögzítve van így az ügyintézők neveit is tudom. Valaki hibázott, majd akkor kifizeti helyettem a számlám.Addig meg várok... mást nem tudok csinálni. Hónapfordulóval fogják tudni beállítani a csomagom nagyon valószínű.
-TiMoN-
-
tomp
félisten
Kérheted, hogy az összeget most azonnal írják jóvá a számla tartozásban. Ez nem lehetetlen! Nekem volt már ilyen. "Jóváírjuk!" Megjött a számla. Rajta van minden extra tétel. Felhívtam őket, hogy ez mi? Én ezt nem fizetem be. Ha tetszik ha nem. Oké utána járnak és visszahívnak. Másnap csörög a telefon. A hibámmal foglalkozó dedikált ügyintézőm hívott vissza. Pár évvel ez előtt az egyik hibámmal 1 adott személy intézkedett. Sűrű elnézéseket kért és azonnal jóvá írta a tételek díjait. Mondta, hogy emiatt személyesen vagy ATM-en fizessem be a számlát mert csak ott fog megjelenni a már helyes összeg.
Ez volt az utolsó pozitív ügyintézésem és hibaelhárításom. Az LTE bevezetésekor volt amikor próbaként mindenkit felengedtek az LTE hálózatra majd a próba után csak a megfelelő tarifát. Na akkor engem levágott a rendszer. Azóta sem tapasztaltam olyan kedves, gyors, részletes tájékoztató hibaelhárítással mint akkor.
Dedikált ügyintézőt kaptam, ha van valami kényelmetlen helyzetem azonnal hívjam őket és hivatkozzak rá. Ígért egy visszahívást. Nem történt meg. Pár nappal később hívott. Elnézést kért de beteg volt és nem tudott bemenni, de már újra rajta van az ügyön.Na ilyen kellene most is. Nem hónapokig ülni a dolgon és/vagy tagadni a hibát...
-
headhunter
addikt
Telenor online felületén belépve hol ellenőrizhető, milyen egyenlegem van? (pl.: Univerzális egyenleg?)
-
Merlini
tag
válasz headhunter #43178 üzenetére
A Telenor online felületén, én nem látok ilyet. Ha telefonban van a SIM akkor,
*111# és hívásindítással tudod lekérdezni az egyenleget.
Írtam/linkeltem itt néhány példát, mire tudod felhasználni az egyenleget. (Pl. januárban megyei matrica vásárlására.)[ Szerkesztve ]
-
KTU
addikt
válasz mtomi95 #43175 üzenetére
Egy nagyobb különbség biztos van,
a Klikk 1GB az első 3 hónapban összesen 1500Ft,
Ugyanúgy 1GB netet kapsz havonta, mint a "Megújuló adat jegy 1GB"-nál,
Csak 1x fizetsz 1500Ft-ot, a promóció idejére.A többit különbséget más leírja, ha van.
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
pietrrr
aktív tag
Hali!
Elvileg Hipernet Praktikummal jött egy Huawei Mifi, viszont a kártya nem aktív. Nekem kell valahol aktiválnom, mint a vodafonenál vagy majd aktiválódik automatikusan?
Ma vettem át postaponton.Köszi!
-
MODERÁTOR
-
titán
10,18-an vettem egy simet 1500ft feltoltessel. Ezen a szamon akkor elvileg 01,18-ig tudnak hivni?
[ Szerkesztve ]
-
bandigno
senior tag
üdv!
Telenor és i7 esetén másnak is elő szokott fordulni hívás hiba - nem épül fel, pár másodperc után megszakad, közben eldobja a térerőt is? SIM kártyát már cseréltettem a legújabbra, viszont még most is elő-előfordulgat! Főleg 4G->2G váltáskor vagy gyengébb (2-3 pötty) 2G térerő esetén! Ugyanazon helyeken, ahol most előfordul, régebben nem volt gondom semmilyen készülékkel!
Egyedi eset és gari vagy hálózati hiba? (Egyedi persze nem, mert hallottam már róla, pl SIM kártya cserekor az ügyintézőtől) -
pietrrr
aktív tag
Hali!
Aktiválódott a Hipernet Praktikum kártyám, rajta 5999 Ft-tal. Azonban netezni nem ezzel a kártyával szeretnék, mert a net-csomagok valami bődületesen drágák ebben a praktikumban. Tudtok ajánlani valamit, hogy mire tudnám elhasználni? Ebből lottózni, autópályamatricát venni esetleg play áruházban vásárolni lehet?
Ha a fentieket nem, tudtok valami alternatív internetcsomagot amit megrendelhetnék?Köszi!
-
darvinya
titán
Hol található infó egyenleg feltöltés után járó 1 hetes Hipernet akcióról?
(Honlapon néztem, de semmit nem találtam)Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
MODERÁTOR
-
pietrrr
aktív tag
válasz Viktor0610 #43191 üzenetére
Sajnos én is csak ezeket láttam
-
MaciG
addikt
üdv.
Ha van egy még garanciális készülékem (kb fél éves. samsung galaxy j5), de nincs meg a blokk, csak ez a jótállási jegy (warranty card) akkor azzal tudom érvényesíteni a garit vagy megszívtam és nem? Előfizetéssel együtt lett vásárolva, tehát elviekben ők a rendszerben látják mikor vettem a telefont.
BANZAII
-
darvinya
titán
Hol található infó egyenleg feltöltés után járó 1 hetes Hipernet akcióról?
(Honlapon néztem, de semmit nem találtam)Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Csak meglett, köszönöm.
Ajándék korlátlan Hipernet 7 napig minden kártyásnak!
Töltsd fel egyenlegedet november 17. és december 19. között és élvezd 7 napon át a korlátlan netezés élményét!
Mit kell tenned?
Küldd el a feltöltést igazoló sms-re válasz sms-ként a „Hipernet” szót, ezzel aktiváltad is az ajándék 7 napos korlátlan netet . A promóciós időszak leteltével a szolgáltatás automatikusan megszűnik, nem szükséges lemondani. A kedvezményes ajánlat a promóciós időszak alatt 2016. november 17. és december 19. között, egyszer vehető igénybe, a 7 napos időszakot egyben, és legkésőbb december 26-ig kell leforgalmazni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPhone topik
- Autós topik
- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest