Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20221952

    törölt tag

    válasz MaCS_70 #20537 üzenetére

    De nem cserélték, sőt - ha pontos akarok lenni - akkor alaposan körbe nézte a szervizes kolléga, körbe is szaglálta, megpróbálta beüzemelni, de neki sem ment, ezután pedig felnyitotta és a belsejét is tüzetes vizsgálatnak vette alá, majd megállapította, hogy a gép nem kapcsol be és ezt rögzítette a Szerviz átvételi elismervénybe. Arról szó sem volt, hogy nekem maximum május 20-ig kell várnom, mivel – ahogy a telefonba is mondta nekem a mai napon, amikor újból érdeklődtem, hogy mi a helyzet – nincs arra lehetősége, hogy csak úgy cserélje a terméket, én várjam ki, amíg a forgalmazó (a Dell szerviz, akivel nem is állok semmilyen jogviszonyban) úgy nem dönt, hogy jogos a kérésem és hajlandó a terméket cserélni. Én úgy érzem, hogy ez nagyon jogellenes hozzáállás.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés