Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz tboldi #135677 üzenetére

    :DDD :DDD :DDD :DDD
    Szerintem meg nagyon paraszt az a REJ. Nem elég, hogy lekátyúztam a Nipon alu szettet és görgőre várnak (megbízható felnis kerestetik) de a szerviz elcseszte a rugókat. El volt 3 is törve erre ezek a szerencsétlenek rendeltek egy teljes szett gyárival egyező magasságút mert szerintük H&R-ert már nem kapni, és soha nem is gyártottak a Jazz-hez...

    1x csak 1x nem vittük Imihez és sikeresen műveltek rajta valamit arról nem beszélve, hogy ~30 percig veszekedtem velük, hogy nem nem jó bele bármilyen váltóolaj ha nem MTF3-at tesznek bele akkor egy büdös vasat nem fognak kapni... eredmény:
    -akkor nem cserélik ki inkább.:C

    Az i30 a raj, alig 4 év alatt belemászott majd 100k és egy rossz hangja sem volt. Az az 1.6CRDi világbajnok egy blokk pedig ütve vágva volt pályán és városban is mint céges. :K

    Legyek on is, ami meglepett, hogy nekem nem a CB ereje volt zavaró utassal mint tboynak a CBF-el nekem a nyüves fékek voltak istentelenül kevesek. :DD kényelmesen eléri és tartja a 150-et óra szerint utassal de onnan megállni már művészet, a következő projekt ha végre lesz időm a bontott RS elsőrész beépítése. (Igen megfogadtam persu :DDD lőttem egy komplett RS első részt ebay-ről felni-nyereg-villa-hidak. Fékhez telokhoz meg is van minden, hogy szét és össze csak az idő nincs meg... durván 1 évvel a végzés előtt kb megszűnt a szabadidő. :W )

Új hozzászólás Aktív témák