Új hozzászólás Aktív témák

  • Francia91

    veterán

    válasz imibogyo #75304 üzenetére

    Köszönöm a kimerítő válaszod :R

    A kényelméről és megbízhatóságáról olvastam pár itthoni és külföldi fórumon. Sok helyen írták, hogy hosszabb, akár 1.000 km-es távokon is kényelmes motor mind az utasnak, mind a vezetőnek.
    Valamint ott is inkább a '90-es évek második felében gyártott típusokat ajánlgatták az olvasóknak

    A 300 kg-os önsúly picit elgondolkodtat, de addig majd elválik még, most majd költözés és ház lesz az elsődleges dolog, amire pénz kell :)
    Azért gondolkozok egy ideje a CBR1000F-en, mert az a túrázós fajta vagyok, még az MZ-vel is 6-700 km nem kottyan meg egy etapra sem. Tavaly is, idén is megjártam Erdélyt az MZ-vel (az ideiről most íródik a Logout cikk), és tervben van még Olaszország, Svájc, és pár szép hely. Tehát kb arra lenne használva a motor, amire való, nagy túrákra. Egy ideig agyaltam egy Suzuki GS500-ason is, de ha már veszek valamit az MZ mellé (mert az MZ marad mindenképpen), akkor nem 2-3 motor után szeretnék eljutni az ezres motorokig, amúgy sem vagyok az a hajtós féle ember.
    Valamint az analóg műszerek bolondja vagyok, egyszerűen irtózom a digitális kijelzőktől motoron

    "Ha egyszer elkészül az enyém, akkor szívesen odaadom majd, de én is kérem az MZ-t, hadd nosztalgiázzam egy kicsit. "

    Oké, lehet róla szó :D

    Az MZ tavaly decemberben lett teljesen befejezve (komplett blokkfelújítás, Bambi csinálta), valamint elektromos rendszer rendbe lett vágva, modernizálva, meg pár cucc, ami gyárilag fekete volt, megkapta a motor ezüstös színét
    Most nyáron lényegében a végére értem a csinálni való dolgoknak, télen még 2 elem felkerül a motorra, ami ritkaságnak számít, de gyári dolog (előtte javítva lesz, majd lefényezve a motor színére)

    [ Szerkesztve ]

    "Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

Új hozzászólás Aktív témák