Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz nyogo83 #82004 üzenetére

    Na de pont itt van a baj, hogy az onnan már nem jutna el sem a csapágyakhoz, sem sehova. Mert ugye közvetlenül az égéstérbe fecskendezi, ahol azonnal el is ég és megy kifele a kipufogón.

    Gondold csak végig! Jön fel a dugattyú. sűríti a forgattyúsházból felszívott levegőt. A dugó zárja a járatokat és ekkor történik a befecskendezés közvetlenül az égéstérbe. Az injektor lezár és jön a gyújtás. A benzin-levegő keverék elég (az olaj is). A dugó megindul lefelé és az égéstermék megy kifelé a kipufogón. Onnan már olaj nem jut el sehova. Sem ideje, sem lehetősége nincs rá.

    Igen. Más lenne a helyzet, hogy a szívótorokba, vagy szívócsőbe menne a befecskendezés, mert akkor az lenne a karbi helyén. Akkor tényleg eljutna az olaj ugyanúgy, ahová kell, mint a karburátorosnál. De a Ditec/Jetforce/Purejet injektora már a kenendő egységek után van a folyamatban. Gyakorlatilag közvetlenül a kipufogás előtt.

    Animáció

    [ Szerkesztve ]

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Új hozzászólás Aktív témák