- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
válasz csabi94 #62598 üzenetére
Tényleg jól néz ki.
6-7 éve volt egy DT80LC2-m,teljesen felújíttattam,és ugyanezt produkálta mint a tied,ha nyűgje volt leállt vagy épp nem indult de csak úgy spontán és bármit csinálhattam vele,nem indult.
Elcseréltem egy SR70-es robogóra,és a következő gazdája idővel kiderítette hogy a karburátor volt a bűnös meg a membrán. -
NORBl
aktív tag
Piaggio nrg mc 2 - höz nincs esetleg valakinek alkatrésze ? Elülső indexbúra kéne, bal visszapillantó, elülső hűtőrács elöti műanyag elem, akkumulátor fedél.
-
-
dzso22
senior tag
válasz csabi94 #62598 üzenetére
Ne szabadulj meg tőle, jó kis gépek ezek.
Én a helyedben levenném a tankot karbit,és mindent rendesen átmosnék.
Tud meglepetéseket okozni a víz,még ha csak minimálisan is van a rendszerben.
A kábelköteget kompletten leszedném a motorról és beledobnám a legelső kukába.
Bontóban néznék egyet helyette.
Hidd el máris mérföldekkel jobb lenne a helyzet.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
perge666
veterán
Tegnap voltunk Debrecenbe mosógépet venni,beszaladtunk a praktikerbe,és az emeleten volt valami motoros nap vagy kiállitás vagy nemtudom mi.
Nem szeretem a Simson Schwalbeet,de ezt elfogadnám : ( ott láttam,élőben nagyon szép ) -
Micsurin
nagyúr
Segítség kéne , kicsit balf...sz voltam... ráindítottam úgy, hogy le volt kapcsolva a gyorsleállító .
Nem hajlandó indulni , az önindító teker majd egy ciripelő hang mellet semmi. A ciripelés a far felől jön. (Arra csak CDI és feszültség szabályzó van.) Van valami ötlet?szrk.: Ugye nem a CDI halt le ? Mert akkor tökön fogom magam szúrni.....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csabi94
őstag
válasz csabi94 #62586 üzenetére
Úgy tűnik, hogy megvan a hiba oka.
A gyertyapipában lévő rugó gyenge, és konkrétan elkezdett péntek óta lejönni a gyertyapipa a gyertyáról. Azért állhatott le néha. Ma leállt, vacak göncben voltam, alá néztem, és láttam, hogy leesett a gyertyapipa. Visszaraktam, és mentem tovább. Most egyelőre így marad, tudom már hogy hova kell nyúlni ha gáz van, aztán a jövő hét folyamán megcsinálom. -
Bitpalace
senior tag
Hello!
Tudom kicsit off a dolog, de nem tudna valaki egy jó fényezőt ajánlani? Pár idomot kéne lefújni, de csak olyan fényezőt találok, aki idomonként kér 15e huffot vagy nem fest szépen (narancsbőrös....stb)
A válaszokat előre is köszönöm!
-
Debilon
addikt
válasz Micsurin #62608 üzenetére
Ennek nem lenne szabad ilyen gondot okozni szerintem. Én is jártam már így, hogy véletlenül off - ba tett vészleállító mellett indítottam.
Áramtalanítást amúgy próbáltál már?
Esetleg biztosíték?Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
xxxx.x
tag
válasz Zenesz88 #62600 üzenetére
Hidegen ne erőszakold a motort, be kell melegednie. Esetleg karbi tisztítás,beállítás javít valamit, de hagyd egy kicsit melegedni.
A kattogó hang forrását mielőbb fel kell deríteni, mivel akár balesetveszélyes lehet. A variátor környékét érdemes lenne megnézni. Amennyiben ott nincs gond, sajnos a végáttételt kellene megnézni.Amennyiben elengedett kormánynál "szitál" és a gumi, kerék, kerékcsapágy, kormánycsapágy rendben van, biztos zakóztak vele egy rendeset.
-
Peti N95
aktív tag
Sziasztok.
Nemrég vettem egs Peugeot Jetforce C-tech robogót. Amik vannak benne: Malossi Multivar váltó, Doppler SX86 kuplung, Tun'r hûtött harang. Giannelli Extra kipufogó.Egy aprócska gondom van vele, elég magas fordulaton nyit a kuplungja, 6-7 ezer. Fehér rugó van benne, és ugye lehet állítani ezt a kuplungot, a leg gyengébbre van vissza tekerve. Ha feltekerem, olyqn 9-10 ezres fordulaton nyit.
A kérdésem az volna, hogy milyen rugóra kellene cserélnem a benne lévő fehéret, hogy ne ilyen magas fordulaton induljon el a motor?
Ha gyengébbre cserélem, sokkal lomhábban fog indulni? Mert most eléggé ugrik, csak engem idegesít ez a baromi nagy fordulat, és nedves úton eléggé dobja a hátulját is kerezbe★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Redneck
veterán
válasz csabi94 #62614 üzenetére
Kivétel ha 11-12 lóerő fölötti 110-120 km/h végsebességgel.
Verseny szett, erősített főtengellyel?Szeretnék egyet, kapcsolható teljesítménnyel. Rendőrnek 4 LE max 7000 fordulat.
Rejtett kapcsolóra 12LE és 12-14k.Mennyire bonyolult szerintetek?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
-
üszök
őstag
válasz Redneck #62617 üzenetére
Tőlem megteheted. Engem nem zavar ha bírja a pénztárcád. Én is megtenném,de tök felesleges,hogy itt álljon 1 motor amiben benne van egy vagyon,és havonta 2x megyek vele 20-30 kilométert jobb esetben.
Nincs legolcsóbb megoldás,mert valami mindig kell,hogy jobb legyen. És általában ez a kísérletezés kerül a legtöbbe."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Redneck
veterán
Szerintem egyszer kell tutira csinálni és kész. Nekem napi használatra kell 20-30 km-re. Most vacilláltam a B125 vs 50-es 2T vs autó kérdésen. Úgy néz ki, mivel csak B-s jogsim van, marad az 50 2T városba. A munkahelyemnél csak fizetős parkoló van, illetve amerre járok a legtöbb helyen fizetnem kéne.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
barack1997
senior tag
válasz D1Rect #62620 üzenetére
Utcára egy 70-es vashenger, meg egy két alap cucc ami nélkülözhetetlen mellé egyáltalán nem vészes, ha jól be van állítva csuklófüggően 4 literből el lehet járni vele, lényegesen erősebb, mint a gyári 50-es, még ha nincs is annyira kihegyezve, vagy gyári kipufogóval használja valaki. Közepes utcára kihegyezett 70-es vas sport simán 10-11 ló, ha nincs direktszűrő, meg hasonló fogyasztásnövelő luf@sz, akkor az is normálisan fogyaszt. Pl kicsi karbi nagy fúvókával kell, hogy normálisan üzemeljen, a nagyobb karbi normális fúvókával is elmegy simán, és a fogyasztás is jobb mint a kicsi karbi+ nagy fuvóka. Meg vannak a buktatói, de ha rájössz, nem fog zabálni és jól is fog menni. Én most hobbiból építek egyet a megmaradt itthoni cuccokkal + némi ráfordítással, a direktszűrőt kilóméterekről kerülöm, mert mocskosul szervizigényes, és a gyári légszűrő egy jó két rétegű szivaccsal, igényesen lekezelve olajjal még jobban is szűr és egy 70-es hengernek bőven biztosít elég levegőt némi módosítással és visszafogott hanggal. Lehet csinálni ésszel ilyet utcára (részemről akkor csak vashenger, utcára alu nem való, meg ott már inkább meggondolandó a kategóriaváltás, mivel árba ugyanott, vagy még többe van egy ilyen), de akinek sok pénze van, az Polini Big Evo 94cc blokkot is megépít utcára, az más kérdés, hogy üzemórás, meg egy anyagi csőd. (kb 1-2000 km/dugattyú)
-
Micsurin
nagyúr
válasz Debilon #62611 üzenetére
Aksi lesz.... Sarus szünet mentes tápba való volt benne 12 voltot sem mértem rajta most kapott egy Vartat holnap beleteszem , elv jó kell , hogy legyen mert másik aksival meg pöc röf, de a riadalom nagy volt!
A felesleges önindító magában le is szívta az amúgy is haldokló aksit , ma srácok az aksiboxban rám meredtek az aksi láttán!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
üszök
őstag
válasz Redneck #62619 üzenetére
"Szerintem egyszer kell tutira csinálni és kész."
Hát ilyen nincs ha belefogsz. Mindig kell valami jobb cucc bele.
Volt nekem is nemrég egy reszelt 50-es robogóm,jól ment de a 6 lityit elkérte,és finoman nem lehetett menni vele. 40 alatt csak hörgött.Mindemellett a 250-es Malaguti Phantom Max 3,5-öt evett ha nem sajnáltam,és 140 felett volt a végsebessége.
Rendszámos motorra sem kell parkolási díjat fizetni."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Tothgera30
Ármester
Hosszas kihagyás után, úgy döntöttem nyáron eladom az NRG Power PJ-met. Mivel valami igás motorra szükségem lesz, amit annyira nem kell féltenem, csomagokat is tudok vele vinni, ezért márkánál maradva a Liberty 50 Delivery postás (sárga) verzióját néztem ki, a pakolhatóság miatt. Esetleg tapasztalata van valakinek vele?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
üszök
őstag
válasz csabi94 #62625 üzenetére
Kell vizsga igen. 3 féle van.Lusta vagyok kikeresni ezért az adatok megközelítőek. A1 125 ccm 10KW,A2 40KW, A korlátlan mindenre jó,ha betöltötted a 24 évet mehetsz egyből korlátlanra. Ha esetleg levizsgázol és felülsz egy levegős 125-re ami a legszarabbul megy,többet nem akarsz majd 50-es robogóval járni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
félisten
válasz barack1997 #62622 üzenetére
Ő vagy 8-10 éve tett ~400K-t egy 70-es robeszba és evett 12L+.
Szerintem ennek nulla értelme van, inkább vegyen egy 125-öset és használja jogsi nélkül, ugyanúgy illegális. -
Redneck
veterán
Azért egy jó 50-es blokk, erősebb kuplunggal, nagyobb karbival és jobb kipufogóval jó tud lenni. Egy kis gyújtás állítás, és több nem is kell. Ez még ésszerű szerintem.
A további tuningnak nem vagyok híve, a 70-es szettel már több meló van.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
mumtaz
senior tag
válasz body007 #62632 üzenetére
Nem nagyon.
Bár még majdnem beindult.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Tothgera30
Ármester
Ütős ez a kis Postás Piaggio Liberty...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
addikt
válasz Tothgera30 #62635 üzenetére
Csúnya egy valami
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #62635 üzenetére
Az ára nem rossz,de elől az a tartórész a lámpával elég ocsmány.
-
mumtaz
senior tag
válasz perge666 #62634 üzenetére
Azért szögezzük le, nem lehet tudni. A moci érezhetően kezdett gyengülni 1 hónap leforgása alatt. Aztán az utolsó héten már drasztikusan. És itt a csavar, hogy még hazajöttem vele, de másnap már nem indult be, bár hallani, hogy a keverék begyulladt. Nem hiszem, hogy a másnap reggeli indítózáskor tört le, hanem még akkor, amikor még ment szerencsétlen.
Ma bementem a Táborihoz, 20000 a hónolás és az új dugattyú.
Bár találni kínai vashengert újonnan 13000-ért, de mégis inkább a felújításra hajlok. Bár, ha biztosan tudnám, hogy nem okoz galibát (ugye injektorosról beszélünk), akkor inkább EZT venném meg[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
larpi
tag
válasz Tothgera30 #62635 üzenetére
Már egy hete nézegetem én is. Le cserélném a simsont és ez nagyon megfelelne. Azt a randa első csomagtartót levenném, a lápát kell csak valami pofás megoldással feltenni. A kürtöt biztos el lehet rakni a burkolat alatt valahová. Az a baj hogy itt Szegeden nem láttam kereskedőnél, legközelebb Kecskeméten hirdetik. Pedig jó volna megnézni, nehogy valami "fapados" változat legyen, mert pl. az irányjelzőket sem találom a fotókon.
-
csabi94
őstag
Ha választanotok kell egy (most már rendbe rakott) Malaguti F12, vagy e között, melyiket választanátok? Megmondom őszintén, hogy elgondolkoztam, hogy jobb lenne egy nagyobb köbcentis motor, jobban bírja a strapát, négyütemű, talán kevesebbet is eszik, jobban megy. Ráadásul ha hosszabb távra akarok elmenni vele, akkor is biztos, hogy elvisz. Szerintem a Malagutim szétesne 20 km-es 60-70-es tempótól, mert nem arra van kitalálva. Mi a véleményetek? Nagyon csak gondolati szint, ha lecserélem se most fogom, hanem majd pár hónap múlva, de 30 ezret ha rá kell fizetnem, megteszem. Ja, tudom, hogy 150-es, és hogy erre nincs jogsim, de sokan mennek ekkora motorral 50-esként.
-
-
üszök
őstag
válasz barack1997 #62647 üzenetére
Az összes nagy Piaggio 4t blokk így van felfogatva az 500-ast kivéve,és az esetek 90 százalékában nem a szilent van szét,hanem a 2 tengely tűgörgői,amit egyszerűen lehet műanyag perselyre cserélni csak esztergályos kell hozzá.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
mumtaz
senior tag
válasz body007 #62644 üzenetére
Nagyon járt rajta a darálóm. Ami visszatart tőle az két dolog:
Az egyik, hogy eredeileg karbisra való és a karbit is hozzá kell hangolni. Injektorosnál ezt a behangolást elég nehéz lenne kivitelezni.
A másik gond, hogy ez a Doppler henger magas fordulaton adja le a teljesítményt. Neten talált irományok szerint ez 10k+ fordulatszám tartományban is dolgozik, a legnagyobb teljesítményét meg 8-9k között adja le. A jetforce-om 9000-nél tilt.Szerintem most marad a Tábori felújítás, aztán, ha megtalálják a módját, hogy bele lehessen turkálni az ECU-be, akkor talán beruházok rá.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Proxmox VE
- Windows 11
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Óvodások homokozója
- Amazon Fire TV stick/box
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest