Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz AndrewTdi #41040 üzenetére

    Vagy csak lekaparta az 1-est.;] Ilyeneket láttam a szerelőnél: ohne rendszám.

    Más: egész komolyságos lett a motorka kinézete a 4300K (?*) xenonnal.:R

    Állítanom kellett rajta, mert először a mókusokra lőttem vele.:D Na letekertem
    mint állat. Erre egy tök sötét részen láttam, hogy így meg már túl lentre világít:
    kéne valami referenciapont, hogy mihez állítsam... Tudom, műszer is kéne stb.

    Mindenesetre: most belőttem kicsivel magasabbra, mint ami már túl lentre volt,
    de jóval lejjebb, mint ami már mókusokra vadászott. Teszem hozzá, hogy nem
    villogtak le mókusvakítós üzemmódban sem.:N (Szoktam nézni, "bevilágítok-e"
    az előttem álló autó hátsó ablakán: ha igen, akkor vmi nagyon el van b*szva.:DDD
    Nos, akkor SEM világítottam be, mikor már kevés jutott fényből az aszfaltra.:B)

    *: eredetileg az volt, de ahogy öregszik, elvileg mászik a kék felé: 2 évet futott,
    szerintem már egy kicsit már érződik rajta, hogy kezd kékülni; amúgy szép.:D
    Nappal is állat, ahogy láttam krómozott cuccokon tükröződni: látni és látszani.

    Szerk: ne üssetek nagyon a "professzionalista" beállításért. Tudom, hogy van
    vmi otthoni módszer, hogy "x" méterre megállni a faltól, majd mérőszalagozni.
    Régen autóknál le volt írva. Most nem kezdtem rákeresni, "szemre állítottam".

    Amúgy műszerrel meg lehet, hogy a szórt fény verné ki a biztosítékot, bár azt
    mondják, hogy még a legjobb választás (ilyenkor) a H4, mert a kitakarás segít.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák