Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maszekember

    aktív tag

    Nohát,tegnap megjártam Wilkeréket,sőt,még az RMC motorhoz is kigurultunk Törökbálintra. Felültem és mentem egy kört a Madisonnal,Scarabeoval és egy ötvenes Runner SP-vel.De ráültem még a Majestyre,Kymco Grand Dink,Piaggio X8.

    A Runneren szerintem borzasztó az ülés,azt komfortosítani még legalább 50 ropi lenne. Nekem nem tapadt a gatyám hozzá,hanem csúszkáltam. Ráadásul,ha megtámasztottam magam,akkor meg az ülés végén lévő íves b@szás eléggé nyomott egy-két helyen...

    A Scarabeonál kényelmesen el tudtam tekerni a kormány,viszont a térdem és az első idom között kb 1 centi hely jó ha volt,fékezéseknél tutti lerúgnám az elejét.

    És maradt az AN 250 Burgman :DDD . A többi robingónál beleütközik a lábam a kormányba,ha teljesen kitérítem vmelyik irányba,ez pedig úgy gondolom nem túl szerencsés.

    Viszont a Burgi egyrészt gyönyörű élőben (nekem legalábbis) , másrészt nem is annyira fetrengős az üléshelyzet,mint hittem,és annyira nem is alacsony a moci,hogy ez problémát okozzon. Nem egy kukucskálós dolog,de még bőven nem az a "autókeréknélvanafejem" feeling.És az alkatrész ellátás biztosított,legalábbis burgmanbonto.hu-n minden megtalálható.

    Mire kell figyelni a típusnál? Mennyire kell kerülni a régebbi gyártmányúakat?

    " The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot

Új hozzászólás Aktív témák