-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #27798 üzenetére
Nem a tükör alá hanem a fékolaj tartályra csináltam a tartó konzolt. Ha valakit érdekel teszek fel róla képet közelebbről,hogy hogy néz ki.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
korpicschess
veterán
válasz runner 125 #27798 üzenetére
Köszi!
Igen, RX 50elvileg2008-as évjárat, google képtalálok is ezt támasztják alá, pontosan egyébként nem tudom mióta gyártják ilyen színben és matricával (SX 50-re ugyanez kéne 2 felirat kivételével). Az a dolog pikantériája, hogy eléggé összevissza vannak a matricát, tehát kép alapján necces belőni a méretet. Van egy korrekt dekoros vaterán, jó árakkal dolgozik, de neki nincs mintája... Van egy másik, akinek van, meg már egyedit is csinált, de az meg 20k-t mondott.Sajnos "vidéki" (utálom ezt a szót) vagyok, legkisebb megyeszékhely, Szekszárd, szóval ezért is bonyolult nekem. Nincs egy bolt ahova bemehet az ember.
Holnap ránézek az általad írt boltra.Igazából nincs bajom a motorral, csak az idomok karcosak.. Viszonylag úgy nagyon. Le lett fújva valami festékkel, dehát műanyagot... így bírták leszedni azt mondták. Nem nagyon zavar, megy a gép, de matricával tényleg sokat lehetne rajta dobni.
Utána már remélem semmit nem kéne költeni rá, minden klappol, egyedül a digit műszerfal nem, illetve a fordulatszám, meg a szintjelzők jók, a sebesség és az összkilóméter viszont nem, és ez k*rva idegesítő. Eddig még ment, legalább a kilóméter az elején, meg a sebesség is ingadozott, ezért hittem, hogy lehet, hogy csak akku a baja, de vettem akksit, és azóta 0-án áll. F15-el nagyon sokat szoptam, ez a motor eléggé rendben van, szeretném úgy használni, hogy minden klappol, normálisan néz ki, meg tudok vele jelenni (hűha, ez most hülyén hangzik, de értitek...). Most élvezem, hogy nem szakítja le a fekvőrendőr a derekam, ősszel/télen több idő lesz a cicomára.
Motoros tartón én is gondolkoztam, de nem vagyok benne biztos, hogy fel merném tenni a 85k-s S2-őt egy ebayen kapható valamire... nálam ugye a kormányon sok az üres hely, szóval lenne neki, de nem tudom mennyire stabil egy ilyen. Karácsonykor majd... legfeljebb továbbpasszolom.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #27801 üzenetére
Jah sry, nem emlékeztem már pontosan. Persze, jöhet kép.
..fékolajtartály annyiból neccesebb, h ha véletlenül nem jól húzzuk meg, vagy a konzol rezonanciája miatt lelazul, akkor faxán ki tud folyni a fékolaj, ami egy részből balesetveszélyes lehet, más részből lemarja a festéket.
Amúgy Runner-en burkolat van mindkettő, így csak a tükör jöhet szóba.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
alba-regia
aktív tag
válasz runner 125 #27800 üzenetére
Automata, önindítós, elég ritka típus. A kézi váltóján van 0 és 1 fokozat. De az szerintem csak a berúgókar miatt, hogy leoldja a kerékmeghajtást.
Ilyen hét görgős megoldást még nem láttam neten sem. Adatokat sem találok hozzá sajnos, mivel a legtöbb PK50 váltós.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz busman #27806 üzenetére
nem.
Amúgy nem tudom ki rendelt már a gumiház.hu-ról személyes átvétellel, de érdekes az egész hely. Beballag az ember egy irodába ahol egy dekoratív csajszi tartja a frontot. Mondom neki ki meg miért vagyok. Hát a gumit elkezdtük keresni a telepen, ki látta. Valaki mondta, hogy a GLS-es tag kezébe látta. Aztán az irodában egy sarokból került elő. A vétel ár megállapítása is érdeke volt. Szeretnék így vásárolni minden üzletben.
[ Szerkesztve ]
-
Uzmany
őstag
Bukó, dzseki, kesztyű mit ajánlotok? Nem a legolcsóbbat keresem, hanem valami tényleg jót.
® visions created with passion
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #27805 üzenetére
Ez mondhatni természetes jelenség, egyszerűen öreg volt már a gumi. A sajátomon az első gumi is hasonlóan nézett ki, egyértelmű, h le kell cserélni az első kisebb repedés után.
korpicschess
Akkor előtte a fényezést rakasd rendbe. Karcos idomokra tök pazarlás a matricákat felrakni.
Normális fényező úgy megcsiszolja, h az életben nem pattog le róla a festék. Azon már nagyon jól fognak mutatni az új matricák.A Tutto Moto-n fennvan az alkatrészes e-mail cím is, Boros Endre neve mellett, írj neki, egy kérdést megér, h mennyi a gyári szett rá.
Ha, már írsz nekik egy piros gyári színkódra is rákérdezhetsz. Nincs sok idom ezen, nem egy robogó, szerintem 15-20k-ért megcsinálják patikára az egészet.
Ez a tiéd, ugye? Ebben a formában tényleg pazarlás matricát tenni. Előtte ezt le kellene fényezni, sajnos a Nap kifakította, s amúgy is karcos.Viszont meglévő matricák hiányában tényleg necces lesz a méretet belőni. Keress valaki neten, akinek ilyen van, s valahogy fotóztasd, méresd le vele. Egü-n is van pár srác ilyen motorral, illetve sportmotor.hu-n még több.
Gyorsan rákerestem még, ezen oldalról elég jól látszódnak, ez tuti, h nem szitás matrica, sima fényes, amit tényleg bármelyik dekoros le tud gyártani.
De, ha egy kis kézügyességgel a matricák mintáját te is meg tudod oldalni. A/4-es papírra szépen ki lehet mérni/rajzolni, majd az alapján máris megvannak a méretek. Kivágod abból, odapróbálod, és ha nem jó kicsit alakítasz rajta.
Pár kép még: 01, 02, 03
Hajrá.alba-regia
Google-zni kell sokat, vagy külföldi forumot keresni. 1-1 fotó is nagy segítség lehet a varióról/hajtásról.
Uzmany
Jó hozzáállás, csak kérdés, h mennyit szánsz a történetre.
Bukóból korrekt minőséget már 30-40k körül kapsz Airoh személyében, innen több srácnak is olyan van, elégedettek vele. Jah, és ez a felnyitható kategória. Robogóra szerintem a legideálisabb olyat venni. Van már bennük beépített napszemüveg is, így városban nagy melegben felhajtva a szem mégis védve van.De, kicsivel többért már Nolan-t is ki lehet fogni, ami szintúgy pazar holmi.
Kabát, kesztyű ugyanez.
Gyanítom nem bőrkabátot szeretnél, protektoros cordura-ból kb. 30k körül már kapsz frankót, kesztyű kb 7-10k.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
korpicschess
veterán
válasz runner 125 #27809 üzenetére
Köszönöm a linkeket! Már tegnap írtam a címre.
Hát igen, a karc miatt én is gondoltam, hogy nem tuti, ezért se keresnék mindenhova, mert végülis az első 2 idom nem karcos... Viszont ha hátul nincs, akkor az hülyén mutat...
Fényezés... az meg nem 20k.... a gatyám rámenne, nem hiszem, hogy érdemes.
Vagy a 15-20k a fényezésre írtad? Mondjuk nem tudom, hogy nálunk itt van-e árverseny, ami határt szab a csillagos égnek.. Egyébként ha azt normálisan megcsinálnák, az is elég lenne. Ismerős aki motorozik, sok motorja volt, KTM enduró is, eléggé benne van, azt mondta, hogy normálisan megcsinálni drágább, mint a motor.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
iff
senior tag
-
Uzmany
őstag
válasz runner 125 #27809 üzenetére
Köszönöm.
Igen, eltaláltad, nem bőrkabátot szeretnékA ktm websop-ban nézelődtem.
Ami tetszene is, az dzsekiből kb 85k, kesztyű 22k, bukó 80k. Ez már igy majdnem 200k.
Gondolom a ktm felirat megdobja az árát...
De, ha muszáj, akkor 150k körül rá tudok szánni. Viszont úgy vagyok vele, hogy az is sokat számit, hogy tetszen is nekem. Végülis napi szinten használom, használnám, igy nem mindegy, hogy mennyire veszem fel szivesen.Nadrág, csizma is kell? Utóbbit nem lehet kiváltani valami mással?
® visions created with passion
-
runner 125
nagyúr
válasz korpicschess #27810 üzenetére
Dehogyis.
Le kell szedni azt a pár idomot, végig kell csiszolni, alapozni és lefényezni. Mondom, egy korrekt fényező max egy 20-asért megcsinálja az egészet.
Keress valakit Pesten, vagy még messzebb, postával is el lehet küldeni ezeket.mod. De, ha gondolod kéredezek neked egy árat. Féltestvérem párja fényező, hibátlan munkát csinált mindig, a sajátomat is ő csinálta gyári kód alapján.
iff
Emlékeim szerint valaki linkelte már.
... engem ugyan már nem érint, de fordított helyzetben biztosan csalódott lennék.Uzmany
Annyi pénzért már elég jól be lehet vásárolni. Milyen robogóra, vagy motorra akarsz KTM kabátot?
..amúgy persze, a KTM logót, színt meg kell fizetni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
korpicschess
veterán
válasz runner 125 #27813 üzenetére
Majd nézelődök akkor, el kell határoznom magam egyszer. Lehet télira marad, addig kibírom.
Gyári színt érdemes rárakni? Mert például jó lehetne egy matt fekete, vagy fekete, stb 1 szín is, matrica nélkül.
Köszi a helpet!Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Uzmany
őstag
válasz runner 125 #27813 üzenetére
Sokat nézelődtem, gondolkodtam. Megnéztem jó pár motort is, és eddig ez a két befutóm lenne. Yamaha YZF R125 vagy KTM Duke 125.
Napi szinten használnám városban, de vidékre is mennék vele. Kicsit hanyagolnám az autót. Az maradna bevásárlás, hosszabb vidék és külföld.
Egyre jobban hajlok a KTM felé. Úgy érzem, hogy igényeimhez ő lenne a legjobb választás.[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #27815 üzenetére
Utcára biztosan jó választás egy ilyen 4t 125-ös naked bike - supermoto keverék, de őszintén, ez neked megér 1m Ft-ot? Szerintem baromira nem, de persze a Te döntésed.
1m Ft-ért hibátlan, újszerű pár éves 600-asokat kapsz, de h KTM vonalon maradjunk, annyiért elérhető már 1-1 nyomatékgyár EXC is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Uzmany
őstag
válasz runner 125 #27816 üzenetére
Az ára valóban elgondolkodtató... De használtat jó áron nem találtam.
Valahogy nem igazán szeretnék 600-ast. Kicsit félek is tőle, túl gyors lenne az nekem.® visions created with passion
-
félisten
mivel az első hátsó,ezért fordított mintával rakják fel,valamit a szerkezetéről magyaráztak. Így a jó ha már hátsó,de nagymotorra ezt nem lehetne,okkal van elsö meg hátsó.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #27816 üzenetére
Igaz, ennyiért egy veszett 450-es SMR vagy egy EXC-R simán belefér. Bár a 600-asokat eleve nem ajánlom, neki, mivel néha hosszabb távra is menne, ezért azok nem csukló és gerinckíméletükről híresek.
#27817 Uzmany: 1milla feléből egy gyönyörű XT-t hozhatnál el, használtan.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #27817 üzenetére
Persze, nem is akarlak rábeszélni, jó dolog, h betartod a lépcsőket, és abszolút első motornak én sem javasolnék egy 600-ast, csak szimplán ár/érték arány miatt említettem meg.
A legfőbb probléma, h ezeknek a 125-ös váltós gépeknek nagyon kicsi a piaca, pláne ebben az ínséges időkben, ahol totál halott a használt és új motor piac.
Gondold végig, kiadsz 1m FT-ot egy új 125-ösért, ezt 3-4 év múlva még 500k-ért is neccesen fogod eladni.
Tényleg nagy az amortizáció a kategóriában...én azt mondom, h ha nagyon ragaszkodsz a 125-ös váltós kategóriához, inkább nézz max. 500k körül valamit - pl. kis CBR, XT 125, vagy az említett mini R1.
Megtanulsz motorozni, majd 1-2 éven belül úgyis kinövöd és nagyobbat fogsz venni. Ebben biztos vagyok.Nem tudom a robogókat mennyire preferálod, de az említett célra tökéletes az is. Mondjuk egy 200ccm körüli 4t sportrobogóval teljesítményben is többet kapsz, mint egy ilyen váltós 125-össel, és 400k-ért abból is patikát kapsz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Uzmany
őstag
válasz runner 125 #27820 üzenetére
Átgondolom, igazad lehet
Nézegettem a használt motor hirdetéseket, és 500k-ból egy 2008 évj. R125 még talán belefér. De, mennyire rizikós egy használt motor vásárlás? Az ótatekergetés, ki tudja ki mit szerelgetett rajta össze-vissza?Robogókat régebben néztem, de valahogy nem jött be. Csak ülök, és húzom a gázt, semmi váltás, nem tudom. Azt hallom az utcán is, hogy üveghang, és az ember várna egy elsuhanó motort, erre jön egy robogó Hatalmas hang, suhanás pedig sehol...
® visions created with passion
-
félisten
nőtt a végsebesség ez nem kérdés!
Gyorsabban gyorsul
a kátyúkat kevésbé érzem
tök más kanyarodni
más érzés menni
még csúszik
a régiröl meséltek,majd leírom...5,5k volt a díj,40perc alatt kész lett. -
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #27822 üzenetére
A robogókról te is egy sztereotíp képet alkotsz, ami javarészt az 50-esekre, és a tuningolt 70-esekre igaz. Csinosabb dobbal ez a hang minden csak nem üveghang.
De, Te eleve nem az 50-es kategóriát keresed.Egyébként megnyugtatlak, h egy ilyen robogó (pl. Runner) gyorsulásban és végsebességben is megeszi az összes 125-ös 4t váltós gépet.
A 180-200-as 4t úgy 8 sec alatt 100-on van nulláról és 125-öt tud végre, egy Malossi varióval ezt le lehet tornászni 7 körüli időre is, ami felettébb becsületes, még egy autótól is.
Fogyiban a 4t 200-as 3,5-ből megáll, a 180-as 2t 4,2-4,4.Nem akarlak meggyőzni csak az észérveket sorolom. Az itteni topilakók 90%-a is az általad említett célokra használja, és min. 125-ös robogót hajt.
A 125-ös váltóst iszonyúan meg kell forgatni, h egy kis teljesítményérzetet adjon, mire épp éreznéd, h húz, máris el kell váltani.
Praktikum szempontjából is nyerőbb a robogó.mod.
Használt motor; nem egyszerű történet, aláírandó. Az órákat élből tekergetik, 8/10-nek kamu a futása.
De, mindig ki lehet fogni hibátlan árut, s nem véletlenül emlegetjük, h nem km állást, hanem állapotot kell venni.
Kis türelem, és némi felkészülés kell hozzá. Ha, van motoros barátod, mindenképpen vidd magaddal. Robogókat tekintve 1. hsz.-ban benne van minden, váltós gépeket meg persu összefoglalta a motoros topik 1 hsz.-ában.
Mielőtt bármit is veszel, tudom javasolni, h próbálj ki ilyet is - olyat is.mod.2.
Jah és pont írtad, h mennyire muris a nagy hang - kis sebesség kettőse.
Egy agresszív külsejű R125-ön hasalva, a komoly 1 hengerével (1 hengert egyébként crossmotorkba, supermotokba, és robogókba szokás rakni első sorban) 120-as tempót elérve, nem vicces? Szerintem megmosolyogtatóbb azon azt érezni, h "enyém a világ, szabad vagyok", mint egy automata robogóval mászkálni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Uzmany
őstag
válasz runner 125 #27824 üzenetére
Válaszaid alapján nem ma kezdted
Felkeltetted az érdeklődésem.
4t 200 esetében mi lenne a javaslatod? Irtad állapot, nem km állás a lényeg. Évjárat mennyire szempont?[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
Uzmany
őstag
válasz Uzmany #27825 üzenetére
lejárt a mod időm, sorry.
Vásárlás esetén kereskedés (pl Red Baron) vagy magánszemély?
Jó ez a robogós ötlet amit adtál
Megunom, hamar el tudom adni vagy be tudom cserélni. Igaz jogsim B van, de jön a tél, szóval lesz motorra is.[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
félisten
Kérdeztem a fiúkat mi a véleményük a régiről. Röviden tropa, 3 defektet kapott a hátsó eddig, tehát javított és volt anyagszerkezet hibája + rideg és töredezett volt.
Az újról meg azt kell tudni, a főnökkel beszéltem, hogy ebből még nem létezik első azért nem azt kaptam. Pontosabban most gyártják és nekik is lesz pár héten belül. A lényeg amiért kicsit gáz az a szerkezete, máshogy van összerakva. A hátsó ha jól értettem egymás tetejére vannak sajtolva a rétegek az elsők meg kicsit eltolva ezért figyelnem kell nem e kezd megnyílni és jobban kopni. Igazából zavaros. Azt mondta 50-es gépnél nem fog , de néha nézzek rá.
Ezzel kellett volna kezdeni úr isten annyira más menni!Videó - töltődik
-
SzlobiG
félisten
válasz Uzmany #27822 üzenetére
Rosszul ítéled meg a robogókat mivel 50-es van a legtöbb így azokat látod, hogy jön a hang azt mintha lassított felvételt néznél olyan tempóval mennek. Ahogy runner írta egy váltós 125-st simán megesznek ezek mire azzal felváltogatsz 5-6.-ba már rég elhúzott egy jobb robogó.
Tudom mer én pont egy 125-s poweres enduróról váltottam 125 4T-re. Persze erősebb volt az mivel poweres volt, de ha nem pörgettem csodát az se művelt arról nem beszélve, hogy 6.-ba 7k fordulat alatt nem is ment csak ha nyitva volt a power. Nekem amire kell arra sokkal jobban megfelel a robogó főleg hogy jóval kevesebbet eszik.
-
SirKero
őstag
válasz korpicschess #27830 üzenetére
Szerintem így volt a leg egyszerűbb megoldani a következő szempotok figyelembevételével.
Olcsó ( ingyen ) + nem hagy nyomot sehol + vihető a következő vasraMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #27825 üzenetére
200-250ccm-es robogó kategóriában sok versenyző van.
Sportosabb, kis testű viszont kevés, az egyik pl. a Runner. Biztosan elfogultnak tűnök, de kifejezetten sportrobogó maxi kategóriában nincs más, így erősen monopol uralkodó a Runner. Ha, nézel róla fotókat, látszik, h nem klasszikus, nagy lábtérrel épített váza van, mint a robogók 95%-ának, hanem ott is merevítve van, így sokkal merevebb a váza, mint a többi robogónak, ez által mérföldekkel jobb az egyenesfutása, kanyarstabilitása.
De, kisebb testűekből nézd meg még ezeket: Yamaha Majesty (van belőle 180-as). Aprilia Leonardo, 250-300-as is van ugyanazzal a testtel. Yamaha Maxster 125, Derbi GP1 250...
250.000 FT-tól felfelé már korrekt állapotút lehet venni.
Évjárat kb. annyiban mérvadó, h látod mikor gyártották a robogót.
Ezek (még) nem a fogyasztói társadalom autói, h 10 évesen szétrohadnak (pláne, h nagy az idomok műanyagból vannak )
Ha, folyamatosan karban volt tartva, nyugodtan meg lehet venni egy 10 éves robogót is. Olasz típusokon a váz alján némi korrózió látható, ha sokat használták, de egy csiszolással, alapozással majd fújással az is jó pár évig konzerválható.Az importokkal szemben nagyon alaposnak kell lenni. Ki lehet fogni azokból is szépet, csak sokkal kisebb az esélye, mivel kint ezek javarészt munkaeszközök, mint sem hobby járművek.
..az enyém pl. jövőre lesz 10 éves, és talán nem túlzok, ha azt állítom, h olyan, mintha, tegnap toltam volna ki. (Bár, most 1-2 dolgot még ki kell cserélnem, mert 1,5 hónapja elcsúsztam)
S, mindez kb 320k-ban van átírással, új gumikkal, mindennel együtt. El nem cserélném egy Duke-ra, vagy bármelyik váltós kismotorra.Még egy dolog.
Ha, már 1m FT-os kereted van motorra, akkor a helyedben megnéznék egy Nexus-t is. Volt ilyenem is, csak ajánlani tudom.
Ezzel már ketten is el tudok menni világot látni, mindamellett az injektornak köszönhetően 3,5 literből meg fog állni. (Nem viccelek.) Ha, tempózni akarsz 180-at is tud óránként, mind ezek mellett, nem kell tőle megijedni, mert nagyon barátságos a motorja. Nem fog hátradobni, nem fogja megcsúsztatni a hátsó kereket egy egy visszaváltás során, nem áll egy kerékre, stb.
Egy ilyen, - érett fejjel, korrekt hozzáállással - simán bevállalható 0 motoros előélet nélkül is szvsz.
Nyitott dobbal komoly tiszteletet parancsol, pár riasztót beindítottam vele annó.
Pl.Jah és bocs hosszú hsz.-okért.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
golyani
addikt
válasz Kolondrum #27827 üzenetére
mondjuk én fordítva nem raktam volna fel. nekem is mesélt a szerelő h a a szerkezet forgásirányos elsőnél ugye főként fékezés szempontjából, de hátsónál a hajtás és fékezést is figyelembe kell venni.
illetve azt is mondta h motor első gumit foltozásra nem vállalnak, hátsót is csak 1x.
nod e használd egészséggel!
következőnek lehet én is ilyet rakok majd fel, de addig még van vagy 10k km. kivi vagyok, h ez a pure hogy fog kopni.
-
Uzmany
őstag
válasz runner 125 #27833 üzenetére
Köszönöm a részletes válaszod
Jó sok új infót kaptam, igy egy darabig eltart mig végignézem a kinálatot.® visions created with passion
-
korpicschess
veterán
válasz Kolondrum #27836 üzenetére
Nekem a hátsó kerekem alapból eresztett lassan, el akartam már vinni, aztán kifogtam egy 100-as szöget az F15-el. Egy helyen kilyukadt, 1 helyen beleállt... fasza volt..
Most kicsit zavar már ez a gumi mizéria, bár külföldi oldalon olyan infót találtam a gumimról, hogy Universal / Front. Szóval csak nem nagyon veszélyes az ott hátul.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
korpicschess
veterán
A láncfeszességnek milyennek kéne lennie? Gyanítom, hogy nem jó, mert tolva még néha a lengővillát is eléri... Ha rajta ülök, akkor kicsit más a helyzet, de talán úgy sem az igazi. Most elég "laza".
szerk: csináltam képet, csak idő, mire felmegy:
[link][ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Vangelis
nagyúr
Üdv srácok!
Érdeklődnék, hogy agility 50 es csúcsgépnél a 2,2-2,3literes fogyi elfogadható?
Mondjuk sajnos csak elég dimbes-dombos úton használom. meló miatt... 30 al alig bír jönni a gép
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
SzlobiG
félisten
válasz korpicschess #27839 üzenetére
Egyszerű ha lazának érzed, akkor húzz rajta, így láthatatlanba nem lehet megállapítani.
-
Criton
veterán
Ennek a Vespanak szép hangja van
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #27844 üzenetére
Na jah, szerintem sem stílusos Vespa-ra nyitott dobot tenni. Ez nem arról szól.
Ennek ellenére kapásból kb. 3 PM dobos Vespa-t találtam youtube-on.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szekfizsolt
senior tag
Srácok, hátha van ötlete valakinek. Ma volt szerencsém szétszedni egy Kymco 4 ütemű robogót, de nem segített semmi. Amikor a tulaj megrázza a motort jobbra-balra, leáll a motorja, mintha nem kapna benzint. Ez mitől lehet. Az én 2 ütemű robogóm nem csinálja... Valakinek esetleg valami ötlet?
Minden 4 ütemű robogó ilyen, mert nekem csak 2 ütemű gépeim voltak?[ Szerkesztve ]
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
DigitXT
félisten
válasz szekfizsolt #27847 üzenetére
Minden 4 ütemű robogó ilyen
Hogy rázogatásra leáll? Kizárt. -
Criton
veterán
Ha 2013 januártól bevezetik a kötelező műszakit 50ccm robogókra meg a rendszámot, akkor minden olyan motor bukik, amelyik többet tud mint 45km/h?
Mert akkor ez elég nagy szívás lesz sokunknak szerintem