Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    Nah, bár a füst dologban abszolút nem volt igaza, de a végsebesség kérdésben
    megkövetem vaksi8-at: ma megtekertem a gép szarvát az autópálya kivezetőn,
    a GPS szerint 117 volt a max. De még ment volna, csak vissza kellett vennem.

    Mondanom sem kell, hogy óra szerint már elhagytam a 130-at is - bár még nem
    akasztotta a 140-et, LOL... (A fordulatszám meg túllépte a 9000-et.) Emelkedőn
    nem ment nyélen sem óra 125 fölé (kb. valós 110), de utána a lejtőn* simán...:D
    Saját erőből szvsz max. 120-ra képes, viszont "halálfélelem" kategória már rajta.
    Mármint GPS szerint 120-ra! Igen: megfutja! De nem: nincs értelme. Ez nem az
    a túrázós motor, ahol az ember az autópályán (is) tolja neki, nagy tempóval...:N

    Viszont óra 90 körül, ahol a normálisabb autósok is mennek, ami ugye valós 85
    környéke - teljesen fasza. Szerintem el lehet vele menni országúton ide-oda, de
    az autópálya, a nagyobb tempó nem ennek a gépnek a világa... Nagyobb motor,
    nagyobb kerék: szerintem ezek a belépők autópályás tempóhoz + hosszú távra.

    Egyébként ekkora tempónál már nem a kipufogó a legdurvább, meglepő módon.
    Hanem a szélzaj az 1000 éves sisakomban. Ha valami komolyabb kupak lenne,
    valszeg akkor főleg a kipuff üvöltése zavarna: fene tudja... (Mondjuk ösztönösen
    kezdtem bebújni a plexi mögé: gondoltam ha már végsebesség teszt, ugye...:DDD)

    *: rendőr ismerősnek ne tessék mutogatni, hogy hol, mert ott 100-as tábla van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák