Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz devast #18387 üzenetére

    Az előzőlhöz írnám, hogy mindenféle karbiállítgatást csakis üzemmeleg motornál szabad végezni. Ha úgy nem fullad, akkor egész egyszerűen hideg a motor.

    A bejáratáshoz hozzátenném, hogy eddig 3 léghűtéses frissenfúrt vashengernél szartam bele, és semmi nem történt. Egy nem kihegyezett 4 T blokknál amúgy sem tudod megcsinálni, hogy bejárasd. Az pörög úgy ahogy pörög. Egyébként ha már a klasszik bejáratásnál tartunk. Azt pont úgy kellene, hogy teljes fordulatszámtartományban kell, csak üvegelés után hagyni kell hűlni, és nem rányitni. Tehát a szimpla óvatoskodás egyenlő a rossz bejáratással, mivel nagy fordszámokon a dugattyú és a gyűrű is feljebb tud menni a hengerben, ha az óvatos, ritkább üvegelés elmarad akkor lesz egy "lépcső" a hengerben ami teljesítményvesztést tud okozni.
    Fojtás kivétele után mehet ami belefér, ennyi.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák