-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
barack1997 #17866 üzenetére
Ez mind úgy ahogy megállja a helyét (azt nem tudom, ho gymit jelent hogy a holtpont máshol van
). de.
szerinted miért nem ilyenre csinálják a gyári membránt? miért kevlárból van a sport? Miért nem akkora a nyitása? Miért nem ennyi átömlőcstortna van a gyári hengerben?
Itt indulj el. Egy jó főtengelyt ha nagyobb fordulattal hajtasz, nagyobb sűrítés mellett, az jobban fog kopni. az öntvényben a csapágyak átmérője miatt meg van szabva mit rakhatsz bele. Nem tehetsz bele nagyobb csapágyat, csak gyárit. Varióra is ellocsolhatsz nem kevés pénzt. Kísérletezni kell, hogy nem ejti be a szíjat, a munkaórák számát ne is számoljuk.Elmegy sokat?
Egy sima 49 köbcentiből 12,5 es karbival kísérleteztem normálisan fúvókáztam, arra jöttem rá, hogy gyakorlatilag ha mindig ugyanolyan végsebességet akarok, akkor 5 fokonként újra kéne fúvókázni. vagy a subertűt kéne mozgatni állandóan. 88 km/h volt a vége óra alapján, és 4et evett. de etettem meg kis Joggal 4,5 öt is. Daytona kittes karbival meg 6ot is. (az mondjuk baszottjól ment) Ékszíjat pillanatok alatt kinyírtam a nagyobb kontrasztrugó miatt. Egy sima kuplungállítás miatt le kellett cserélni a szíjtól kezdve mindent, mert a kevlár bírja el az erősebb kontrasztrugót, ahogy megfigyeltem. Nem a csúszás miatt kellett.
A fékeket nem is említettem. Olyanokat fékeztem vele, hogy a betét a támasztónyomaték miatt féloldalasan kopott, ráadásul a dugattyúnak se tett jót, hogy mindig keresztbe akar fordulni, amint a ferde fékbetétre rányom. Azt is néhány száz km után cserélni kellene.
Van egy közép aranyút, de fajlagosan az sem éri meg.
nehogy azt képzeljük, hogy a 23 lóerős 70es hengerek arról szólnak, hoyg csak rárakjuk és kész, megy. Hihetetlen apróságokra oda kell ott figyelni, és mindig állítani a környezethez mindent. És nagyon pengeélen táncolás van ott. Valamire nem figyelsz és robban a blokkod.
úg ygondolom, hogy kb 7-10 lóerőt biztonságosan ki lehet hozni egy 70es hengerből úgy, hogy ne legyen hatalmas költség, de még így is az lesz.
Szóval megéri?
inkább veszek egy nagyobb motort.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó