Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
sirdenis
tag
Pioneer pdp lx5090h-ról olvastam , hogy tud 72hz-t , valahol még 100-at is irnak... Gépre kötve ezt hogyan lehetne előhozni, mert csak 60 amit enged windowsban?
-
sirdenis
tag
Egy BenQ MW811ST short throw projektor mennyit érhet manapság a használtpiacon?
-
sirdenis
tag
Találtam egy Panasonic PT-AE2000U-t ami még sosem volt használva. 150-ért megéri megvenni, vagy inkább vmi frissebb modell után nézzek?
-
sirdenis
tag
Az mennyire valós adat , hogy az epson tw5210-nek dupla akkora a kontrasztjaa gyártó oldalán, mint a tw5200-nak. Ez mekkora difi a valóságban? Miben különböznek mèg?
-
sirdenis
tag
Nem tudták helyrehozni a pb62g-t focusprobléma miatt, ezért levásárolhatom . Mi az ami megérné most az edigitalnál? 3LCD lehet jobb lenne , mert elég RBE érzékeny vagyok.
-
sirdenis
tag
válasz sirdenis #26872 üzenetére